Skocz do zawartości
VDLR2

Jak zmodyfikować właściwości artefaktów w Misery 2.1 do CoP/ZP

Rekomendowane odpowiedzi

Misery jest świetnym modem, ale kastrowanie artefaktów strasznie psuje mi zabawę. Są prawie bezużyteczne. Już nawet nie będę narzekał , że brak pomysłowych nowych artefaktów, ale chciałbym, żeby nadal było można praktycznie wykorzystać je np. do zwiększenia udźwigu, odnowy kondycji (choć w sumie to takie arty są), zmniejszenia radioaktywności. Sam sobie poprawię wagę artefaktów, bo to kpina, żeby ważyły po 6kg, ale czemu nie ma leczących (choćby nawet powoli) i "odsysających" nadmiar promieniowania? Przez to stają się zbyteczne - za ciężkie, żeby je dźwigać do anomalii, za bardzo radioaktywne, żeby je ekwipować od tak, za tanie, żeby na nie polować na sprzedaż.

 

Szukam więc pomocy. Już wiem jak edytować podstawowe właściwości, ale chciałem zawsze zrobić nowe artefakty, np. takie które po upuszczeniu tworzą portal (tylko dwa w całej grze,  jeden wejścia, drugi wyjścia), który można utworzyć w dowolnym miejscu. Ułatwiłoby to powroty, ale nadal trzeba by było dostać się na miejsce. No i trzeba by wrócić po upuszczony artefakt. Przydałby się też który można by aktywować i który powoli zużywałby kondycję, ale za to dawał mini anomalię dookoła gracza chroniącą przed kulami, póki starczy paska kondycji. Ciekawym pomysłem wydaje się też grawitacyjny artefakt, który można ustawić, żeby stworzyć trampolinę, ale nie anomalię tylko pomoc w wyższych skokach. Być może przenośna osłona też byłaby dobra. Artefakt, który po upuszczeniu tworzy przed nami anomalię/pole siłowe, które odbija pociski, przez krótki czas, po czym można znowu podnieść artefakt. Artefakty pułapki już były, ale to zawsze ciekawy dodatek. Artefakt, który ułatwia skradanie wyczerpujący pasek kondycji, również wydaje się kuszący. Jakie jeszcze pomysły chodzą mi po głowie: alternatywny tryb widzenia, dzięki artefaktowi, zdobytemu na jednej z pijawek w misji oczyszczania ich legowiska, który dodaje tryb widzenia łowcy - lepszy wzrok w ciemności, ale z tunelowym widzeniem i  podświetlanie ciepłokrwistych istot, ale kosztem byłoby promieniowanie psi, które trzeba zbić innym artefaktem. Podobnie zdobyć można byłoby niewidzialność korzystającą z kondycji - tzn. podczas zadania z ciała jednej z pijawek. Chodzi mi po prostu o zwiększenie możliwości taktycznych, ale oczywiście ważne było by zachowanie balansu. Być może dodatkowe czynniki wpływałyby na korzystanie z artów w ten sposób, jak na przykład dezorientacja po ich użyciu. Uszkodzenia ciała po wyczerpaniu kondycji/wysysanie życia. Wadą portalu mogłoby być ryzyko spawn'u potworów razem z graczem. Itp. itd. Zaznaczam, że mam masę pomysłów i zero możliwości ich realizacji. Nie umiem pisać skryptów, ani kodować. Jeśli ktoś pokazałby mi jak, mógłbym spróbować. Jeśli komuś kto umiałby zrealizować moje wizje, spodobały się moje pomysły to proszę bardzo. Nie chcę nawet żadnych wzmianek o mnie. Chcę grę, w której mogę wykorzystać wszystkie te opcje. Zawsze dziwiło mnie też to, że nikt nigdy nie zrobił moda, który dodaje artefakt, zwiększający szybkość i skoczność. Jasne... były mody w stylu zwiedzacz mod, ale czemu nie były one lore friendly, kiedy tak prosto można to było zrobić?

Edytowane przez VDLR2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie ściągnąłem moda, ale jeżeli ejst tkai problem z artami jak mówisz to pisze się w ciemno, mimo niewielkich umiejętności w kodowaniu i modowaniu lecz kiedyś trzeba się za to zabrać :). Odpisz jak z pracą i co dokładnie trzeba robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord