Skocz do zawartości

Reklama SURVARIUMMO.PL


Rekomendowane odpowiedzi

Klikając w reklame na Forum ukazuje nam sie to... http://scr.hu/2oe0/86f0m, to żart czy nieudany projekt powstania forum.

I tu zwracam honor smoxowi, Survarium okazało się azylem dla cheaterów, a Vostok maszynką do koszenia kasy za "golda", walutę na Survarium bez której zwykły szary gracz nie ma szans przetrwania.

Wersja Beta pozostanie nia na długie lata biorąc pod uwage częstotliwość ukazywania sie kolejnych Patchy nie zmienijących NIC prócz dodania płatnych giwer i podnoszeniu limitów punktowych w celu zaliczenia kolejnych leveli.

Gram od trzech miesięcy z nadzieją na lepsze ale z każdym dniem zaczynam mieć wrażenie że to do niczego nie prowadzi, a walka z cheaterami jest przegrana na starcie każdego kolejnego meczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te forum juz nieistnieje,wiec baner do usuniecia. Polaczylo sie z survarium.pl z tego co mi wiadomo a reklama pana xKowekx chyba nie jest priorytetem tego forum(chyba).

Co do survarium to sam nie wiem co myslec o tej grze w ogole kto to/co to jest te VG ,kto i ilu z ekipy Vostoku pracowali przy stalkerze i jakie stanowisko piastowal w GSC. Ci ,ktorzy sie interesowali gra survarium od samego poczatku to znaja odpowiedz na to pytanie. Jak dla mnie survarium to kolejny produkt zerujacy na marce STALKER i tyle. Z kazdym patchem zblizaja sie do pay to win i stylu CoDvarium. Po stalkerze zostana tylko anomalie i artefakty,zreszta swoja opinie juz wyrazilen na forum survarium.

 

P.S. Moze jest ktos chetny na hmmm..."wypozyczenia" konta survarium ,level postaci 63 chyba ,4000 golda i 700 w broni. Mam tez ze 20sztuk tiketow na zmiane nicka w grze ,wiec problemu nie bedzie :wink:

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.