boberm Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 (edited) Przeciwnicy w tym modzie są wymagający , niebezpieczni i morderczo skuteczni . Posiadanie odpowiednich narzędzi perswazji bywa czasami jedynym argumentem trafiającym bezpośrednio do ich umysłów - dosłownie .Nadzwyczaj pomocnym w tej wymianie argumentów bywa zestaw narzędzi o popularnej nazwie "broń palna". Na pierwszych etapach rozgrywki zdarzają się sytuacje, w których do naszych łapek wpadnie broń z grupy unikalnych. Np L 85 kal 5,45x39 .Broń taka sobie ... ale ma jedną niezaprzeczalną zaletę . Dostępność popularnej , rosyjskiej proweniencji amunicji 5,45 - tak zwykłej jak i przeciwpancernej.Np sprzedaje onąż niejaki Kuzniecow za wódę , lub Zyła za żarcie.Jedyną wadą używania tej broni są mizerne parametry "argumentów". I tutaj jest czas na zabawę w Rusznikarza. Wchodzimy do katalogu Gamedata /config/misc/unique_items .... szukamy linii odpowiedzialnych za interesującą nas broń i widzimy następujący wpis:[wpn_l85_kalibr]:wpn_l85$spawn = "weapons\uniq\wpn_l85_kalibr"ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_izomorfinv_name = wpn-l85_kalibrinv_name_short = wpn-l85_kalibrdescription = enc_kalibr_wpn_l85inv_grid_width = 5inv_grid_height = 2inv_grid_x = 43inv_grid_y = 27cost = 5600silencer_name = wpn_addon_sil_545_arsilencer_x = 195silencer_y = 18Niestety nie ma w nich składowych nas interesujących. Musimy ręcznie dopisać kilka linijek .Docelowo wygląda to tak:[wpn_l85_kalibr]:wpn_l85$spawn = "weapons\uniq\wpn_l85_kalibr"ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_izomorfinv_name = wpn-l85_kalibrinv_name_short = wpn-l85_kalibrdescription = enc_kalibr_wpn_l85inv_grid_width = 5inv_grid_height = 2inv_grid_x = 43inv_grid_y = 27cost = 5600fire_dispersion_base = 0.00016hit_power = 1.73silencer_hit_power = 1.69silencer_name = wpn_addon_sil_545_arsilencer_x = 195silencer_y = 18 Te trzy dodatkowe wpisy odpowiadaja za celność i siłę ognia broni tworząc z- kolokwializując - jaj nie urywającej broni , całkiem zgrabny kawałek metalu , niwelujący w jakimś stopniu "robocopowość" przeciwników.Uwaga: sugeruję stosować ten rodzaj"obróbki" broni tylko w przypadku mało spotykanych typów strzeladeł , aby zminimalizować prawdopodobieństwo spotkania NPC-ka z taka sama bronią. Edited September 22, 2015 by boberm 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Łał odbierasz smaczek tej grzePrzecież tu chodzi o to żeby pokombinować a nie jak w Mass Effect przebijać się siłą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 (edited) Ależ nikt nie każe Ci stosować tego typu "wspomaganie". Szczególnie że jesteś- de facto - raczej doświadczonym "mieszkańcem" Zony.Pamiętajmy także o tych , którzy zaczynają swoją przygodę- a poziom trudności w tym modzie jest lekko odstręczający przeciętnego zjadacza chleba. Edited September 22, 2015 by boberm 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łobuz Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 boberm może byś zrobił 21 slotów na ArtyTo by się przydało bo ciągłe przekładanie artów do walki i do poszukiwań męczyChodzi głównie o promieniowanie -więcej slotów więcej artów na pasie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted September 23, 2015 Author Report Share Posted September 23, 2015 Obawiam się , że to zadanie trochę przerasta moje nadzwyczaj skromne mozliwości związane z "rozkminieniem"kodu Stalkera.Na tym Forum jest na pewno mnóstwo osób mających doskonałe rozeznanie w tym temacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShogunShinto Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Szybkie pytanko. Wspominany był niski przysiad. Mowa o tym do samej podłogi. Miałem plik actor wgrany z tego forum od któregoś ze stalkerów ale gdy weszła poprawka na udźwig to niestety jest problem. Ten przysiad jest niezmiernie potrzebny. Wie ktoś jakie parametry zmienić? Oczywiście bez grzebania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted October 7, 2015 Author Report Share Posted October 7, 2015 Ustawienia poniższe pozwalały mi zajrzec do - chyba - każdej dziury.Actor.ltxph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35ph_box1_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.6, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.35, 0.0 ph_box2_size = 0.1, 0.25, 0.1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.