Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

             W/g wypowiedzi Antona - ważne dla scenariusza arty nie ulegają destrukcji , a reszta jest do odtworzenia przechodząc w tryb  "zbieracki".Oczywiście - jakieś informacje byłyby ułatwieniem dla gracza - nie będzie się zastanawiał , skąd w plecaku koci łeb się znalazł. Moim prywatnym zdaniem - tego ficzera bym nie ruszał - dodaje smaczku grze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

             W/g wypowiedzi Antona - ważne dla scenariusza arty nie ulegają destrukcji , a reszta jest do odtworzenia przechodząc w tryb  "zbieracki".Oczywiście - jakieś informacje byłyby ułatwieniem dla gracza - nie będzie się zastanawiał , skąd w plecaku koci łeb się znalazł. Moim prywatnym zdaniem - tego ficzera bym nie ruszał - dodaje smaczku grze.

Przychylam się do sugestii "małego złośliwca";)  boberma - skrypt ciekawy i też by go nie ruszał.

Artefakty się gubią na początku emisji czy na końcu jak wyskakuje "autosave"?

Na samym początku Emisji, najłatwiej zauważyć to kiedy masz wszystkie sloty na arty/detektory zajęte i nagle jeden robi się pusty a w plecaku pojawia się Brukowiec.

Offtop: Włączony Autozapis strasznie przymula grę (gram tylko na ręcznych zapisach), też to zauważyliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.