Jump to content

Wyloty/Błędy w OP-2 czyli jak przeciwdziałać


Guest

Recommended Posts

Hej,

W OP-2 doszło kilka nowych typów logów więc postaram się zebrać to w całość. Na początek oczywiście czytamy loga, w zależności od rodzaju błędu postaramy się to poprawić.

 

Błędy:

[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 103

Spoiler

Nie ma obecnie żadnej metody na walczenie z tym błędem, trzeba przeładować grę i zacisnąć zęby. Na szczęście nie zdarza się często

stack trace: xr_renderR2/R1.dll bez loga

Spoiler

Nie należy używać parametru -noprefetch podczas uruchamiania gry

[error]Description : Invalid vertex for object

Spoiler

Wyloty przy pierwszym wejściu na nową lokację

Spoiler

Wyloty amk_anoms.script

Dzisiaj spotkałem się z tym wylotem i uporałem się z nim. Aby go obejśc należy podczas grania na mapie powodującej problem zamienić dwa pliki.

Link - https://mega.nz/#!Xsl1iLCQ!zYuORiA0WbhaSchFPFcMzEQNFqIUFIkU1AS_lNpoNaA

Uwaga, przed nałożeniem pliku bind_det_arts.script należy wykonać jego kopię!

Po przejściu mapy należy przywrócić oryginalne pliki. Fiks powoduje zmianę sposobu pojawiania się anomalii dzięki czemu anomalia, która crashuje nam grę się nie pojawia.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.