Jump to content

Jak wejść do schowka Normana w Martwym Mieście ?


Recommended Posts

Korn czy sprawdzałeś pozostałe kolacje zaznaczone na mapce ..może one mają związek z schowkiem Normana.?...dodaj tutaj fotkę z wpisem w PDA...

W poradniku wygląda to tak...

5. Идем на Черный Хутор, зачищаем врагов и находим недалеко от хутора, около палатки контролера по имени Норман.

6. Разговариваем с ним, узнаем как можно выбраться из города, получаем карту с тайником и другими отметками.

7. Связываемся с бандитом Обмороком, он назначает место встречи - у подножия Черного Хутора, у ЗИЛа. Приходим к грузовику, ждем пока бандит подойдет и разговариваем. Он соглашается помочь и дает чип, который позволит проникнуть за внешний периметр защиты.

8. Идем в дом, показанный на карте от Нормана. На чердаке находим арбалет, становимся на снайперскую пизицию. Смотрим как расстреливают сталкеров, после чего со стороны памятника, появляется чел в зеленом научном костюме. Ликвидируем его.

U trurla wygląda to tak. ;) (Edycja)

5. Idziemy do Czarnego Przysiółka, usuwamy wrogów i znajdujemy w pobliżu wsi, przy namiocie, kontrolera o imieniu Norman.

6. Rozmawiamy z nim, dowiadujemy się, jak można wydostać się z miasta, otrzymujemy mapę z zaznaczonym schowkiem i innymi znacznikami.

7. Kontaktujemy się z bandyta Omdlałym, który wyznacza miejsce spotkania - u podnóża Czarnego Chutoru, koło ZIŁ-a. Podchodzimy do ciężarówki, czekamy aż bandyta podejdzie i rozmawiamy. On zgadza się pomóc i daje chip, który pozwoli przeniknąć do zewnętrznego obszaru ochrony.

8. Idziemy do domu, pokazanego na mapie. oglądamy jak rozstrzeliwują stalkerów. Po chwili od strony pomnika pojawia się cel w zielonym kombinezonie naukowym. Likwidujemy go.

malakas

//co tłumacz to tłumacz, a nie google..;)

Link to comment
Share on other sites

Dobra, znalazłem wszystko, trochę zmylił mnie ten błąd z kompasem, ale teraz to bez znaczenia, poprawiłem parę punktów. Dzięki za pomoc. 5. Idziemy do Czarnego Przysiółka, usuwamy wrogów i znajdujemy w pobliżu wsi, przy namiocie, kontrolera o imieniu Norman. 6. Rozmawiamy z nim, dowiadujemy się, jak można wydostać się z miasta, otrzymujemy mapę z zaznaczonym schowkiem i innymi znacznikami oraz kompas. 7. Kontaktujemy się z bandyta Omdlałym, który wyznacza miejsce spotkania - u podnóża Czarnego Chutoru, koło ZIŁ-a. Podchodzimy do ciężarówki, czekamy aż bandyta podejdzie i rozmawiamy. On zgadza się pomóc i daje chip, który pozwoli przeniknąć do zewnętrznego obszaru ochrony. 8. Omijamy obóz bandytów z daleka,idziemy do domu pokazanego na mapie, nie zwracamy uwagi na ostrzeżenia o przejściu do strefy A, oglądamy jak rozstrzeliwują stalkerów. Po chwili od strony pomnika pojawia się cel w zielonym kombinezonie naukowym. Likwidujemy go.Biegniemy do przejścia na ATP.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.