Jump to content

Nowe lokacje do Zewu Prypeci


pacjent1972
 Share

Recommended Posts

Na rosyjskim forum ap-pro.ru zostały zaprezentowane nowe lokacje dla Zewu Prypeci co zwiastuje jedynie samym dobrym, czyli nowymi modami do tej wspaniałej podstawki.

Oto i one.

Lokacja sz_hol_1

Twórcy: SZA Team

Wersja gry: X-Ray 1.6.02 z możliwością przeniesienia do innej gry. 

Opis:

Nieduża podziemna lokacja dla Stalker Zew Prypecii. Tekstury na lokacji całkowicie pod Zew Prypeci +  dołączona jedna fajna tekstura dla ścian w korytarzach. 

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/6v-yQFUwVmuSA

Screeny:

Spoiler

1625763eb6.jpg

b3f6916586.jpg

877dd16255.jpg

6b34d682ae.jpg

4fc7735dfd.jpg

a66ea804b9.jpg

Laboratorium X-18 z pełnym remodelingiem.

Platforma: Zew Prypeci

Autor: Audron

Opis: 

Laboratorium X-18 z pełnym remodelingiem. W archiwum 16 sektorów do Zewu Prypeci. Format object.

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/Ez2XLq18j7i8w

Screeny: 

Spoiler

1b7a9b33e0db.jpg

5ebb414c6fde.jpg

Kordon z Builda 2205 dla Zewu Prypeci.

Platforma: X-Ray 1.6.02 Zew Prypeci

Autor: Win@Virus

Opis:

Kordon z builda 2205, skompilowany na średniej jakości (chociaż nie powinno być krzywych cieni ). Czarnych płotów brak. Spawn na psa, snorki, monolitowcy, na północnym punkcie kontrolnym czeka pijawka, shotgun i kamizelka kuloodporna leżą na wejściu do bunkra Sidorowicza. Jeżeli będzie potrzebna jeszcze broń idźcie na południowy punkt kontrolny. Wśród widocznych futryn mogę dodać czarną trawę w pewnych miejscach. Minimapa, ekran ładowania są dodane, nie naniesione na globalną mapę. Dodane brakujące tekstury.

Instalacja:

Skopiować gamedatę do folderu z grą.

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/public/?hash=iWd6w%2BcbD8yHW6OJ5ITRl9mjWLH3bbD9YUWo2QUb0C0%3D

Screeny:

Spoiler

s42102754.jpg

s38894700.jpg

 

Lokacja Limańsk dla Zewu Prypeci.

Platforma: Zew Prypeci

Autor: R.I.C.K.

Współpraca: max

Opis:

Lokacja Limańsk dla Zewu Prypeci. Lokacja dla moderów, na lokacji tylko GG oraz intro obrazka lokacji w czasie ładowania.

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/zKoJRqGX2gPI1

Screen: 

Spoiler

1647463.jpg

Lokacja Ciemna Dolina dla Zewu Prypeci.

Platforma: Zew Prypeci

Opis:

Lokacja Ciemna Dolina dla Zewu Prypeci. Jakość kompilacji:  standardowy Max. 
Właściwości: pełna roślinność, tekstury i pewne obiekty z Zewu Prypeci.

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?http://rusfolder.com/36237592

Screen:

Spoiler

327f3c2852.jpg

 Lokacja Wioska dla Zewu Prypeci.

Platforma: Zew Prypeci

Autorzy: AMK

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/-Uj9EG2kFqCre

Screen:

Spoiler

e2ab90f5aaec.jpg

Lokacja Metro.

Platforma: Zew Prypeci

Autor: dot_13

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/nosmzStUfYkJX

Screeny:

Spoiler

0160eeb9a788328fb36ae21204c6f0bb.jpg

d44d9fad4209c1bdf1ce8b3bbac45469.jpg

Lokalizacja Poligon Taktyczny dla Zewu Prypeci.

Platforma: Zew Prypeci

Autor: R.I.C.K.

Opis:

Lokacja taka jak i dla Czystego Nieba, jakość lokacji max. Lokacja pusta tylko GG, ogniska, dla moderó, dodane intro obrazka ładowania.

Link do lokacji:  http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/GyDgOynT2iApn

Screen:

Spoiler

b161613b01fe5ff4a204f6fba27f1a32.jpg

Lokacja Stacja Radarowa.

Platforma: Zew Prypeci

Opis: Lokacja z gry Survarium dostosowana do X-Ray 1.6.02

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/Hff_VnaYnTXcw

Screeny:

Spoiler

471b78b0f4.jpg

a0cb7a283c.jpg

3650e9a519.jpg

19eb63d12c.jpg

Lokacja Wioska z motywem z Survarium.

Platforma: Zew Prypeci

Opis:

Lokacja "Wieś" z Survarium dla S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci. Lokacja przerobiona z lokacji gry "Survarium".

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/xeAOUAwsepTLe

Screeny:

Spoiler

ec589e5cdd.jpg

2f2b2c237a.jpg

Lokacja Opuszczona Wieś.

Platforma: Zew Prypeci

Autor: last-light

Opis: 

Zmieniona wersja oryginalnej lokacji z multiplayera "Opuszczona Wieś" od last-light. Jest ai siatka, lecz jakość kompilacji na danym etapie kuleje.

Link do lokacji: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/public/?hash=3N4R67zTOHZ1EuIQ1P0EZMcwzBTi144r%2BktYCegM7yM%3D

Screeny:

Spoiler

1bb6b5790135af006dea8d1b5e98325a4de89814

88af5fa2fee048524d1665bcaa26cfe44de89814

 

 

  • Dodatnia 9
Link to comment
Share on other sites

Czyżby COP z METRO chcieli  połączyć :020:.

Cytat

Lokacja wygląda super, pod nowe mody w sam raz. Ktoś kiedyś mówił o Stalkerze jako grze niszowej. A Stalker dzięki modom a teraz nowym lokacjom łapie drugi oddech na kolejnych 10 lat bo za rok mamy pełną dekadę tej gry gier postapo. 

Dobre :020: gra niszowa, wiele nowości pod względem klimatu i długości rozgrywki do pięt mu nie dorasta. Stalker jest po prostu nieśmiertelny.

Edited by mkk7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity