Jump to content

metek58

Doświadczony tłumacz
  • Posts

    2,099
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

metek58 last won the day on July 7

metek58 had the most liked content!

2 Followers

About metek58

  • Birthday 08/26/1958

Profile Information

  • Ruble
    95489
  • Frakcja
    Renegaci
  • Procesor
    Intel Intel i5 @ 3.5GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Okolice Bolesławca Śląskiego
  • Broń Główna
    Tunder S 14
  • RAM
    2x 4 GB
  • Karta graficzna
    NVIDIA GeForce GTX 770 2GB
  • System operacyjny
    Windows 7 Professional 64 bit

Recent Profile Visitors

4,133 profile views

metek58's Achievements

Likwidator

Likwidator (14/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 41+ modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 31-40 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 21-30 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 11-20 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji Rare

Recent Badges

2.3k

Reputation

  1. Droga nasza Stalkerko, życzę Ci dużo zdrowia, radości i spokoju na co dzień oraz spełnienia marzeń.
  2. Co do tego zgrzytu z teksturą, to trzeba z pliku gamedata/config/ui/ui_movies skopiować nawę pliku (z tym koślawym "a"), czyli finish_ŕctor_sam z linii 523 i wkleić na nazwę tekstury z zamianą. Po tym u mnie też odpaliło. Jest teraz problem z rozpoczęciem rozmowy z Woroninem, do którego odsyła nas Tango. Po kliknięciu na początek dialogu, wylot do pulpitu z takim błędem: Coś idzie z tego wyczytać?
  3. Też dorzucam garść życzeń solenizantowi. Co najmniej setki żywota i mamony pod dostatkiem.
  4. Życzę zdrowia i spełnienia marzeń.
  5. Rozpocząłem nową grę i pierwsza pojawiająca się na ścianie tekstura jest w pl i widoczna jest na przejściu z Kordonu na Wysypisko. Potem wczytałem któryś zapis sprzed wstawienia tej spolszczonej tekstury i pojawiła się spolszczona tekstura. Wniosek nasuwa się, że spolszczone tekstury można wrzucać w każdym momencie gry. Chyba, że taka reguła jest dla tych tekstur, co informują o złym lub dobrym postępowaniu GG w grze.
  6. Zmieniony przycisk nie jest, bo już robiłem w grze screeny. Pisałem, że trzecia wersja pliku wywala, a to z mojej winy, bo nie zmieniłem nazwy. Po ujęciu "3" z nazwy, gra odpala, ale nadal nie ma pl napisu, tylko po rosyjsku.
  7. Jedynka i dwójka odpala gra, ale nie ma pl napisu, a przy trójce wywala bez loga. Dałbym screena z tego momentu wyświetlania się rus napisu, mimo przyciśnięcia F12 (inna wcześniej robi), gra nie pozwala go zrobić przez F12, ani przez print screen też nie da się zrobić. Ki diabeł?
  8. Pomyłkowo dałem nie te tekstury. Jak znajdziesz przyczynę, to inne też mogą mieć ten sam problem. Chodzi o folder, w którym znajdują się te tekstury z kosą. finish_àctor_sam.dds finish_àctor_sam — kopia.dds
  9. Nie wiem dlaczego, ale tej tekstury gra nie pokazuje, mimo jej zrobienia w pl. Wydaje mi się, że zrobiłem to prawidłowo. Co z tą pl teksturą jest nie tak? finish_àctor_sam_nub.dds finish_àctor_sam_nub — kopia.dds Zapomniałem dodać, że tekst w grze wyskakuje inna czcionką, niż na tych pokazanych teksturach. Może jest jeszcze inna tekstura, której nie oglądałem? Sprawdzi się to jeszcze raz. To pytanie do @Szczepan9205. Czy wszystkie tekstury wylukaleś?
  10. No, klasa światowa. O to mi chodziło. Jeśli kiedykolwiek będę coś miał do przeróbki, zgłoszę się do Ciebie. A tak z innej beczki... gify też robisz?
  11. Mam prośbę do speców od przeróbek tekstur. Tego za chusteczkę nie potrafię przerobić, by ładnie wyszło. Da się ten napis w pl zrobić? wm_pl_3.dds
  12. Sprawa wyjaśniona. @Szczepan9205wykrył brak w text/pol pliku string_table_includes. Ja go nie dawałem, bo wstawiany był z innego moda i wywalało do pulpitu. Jednak po interwencji @Szczepan9205, przyjrzałem się bliżej sprawie i po usunięciu odpowiednich linii z pliku string_table_includes (te linie wskazywały nazwy plików, które Szrama 2 nie używa), gra kacza i wyświetla nazwy NPC. Koniec polonizacji moda jest bliski... Zapewne @Sieroża już czeka na niego.
  13. Jest problem z grą ze spolszczeniem. Chodzi o wyświetlanie nazw NPC, czyli takich zwykłych, łażących po Zonie. Dotyczy to chyba wszystkich frakcji. Mimo, że mamy wszystkie pliki pl, to jednak po rozpoczęciu nowej gry, pojawia się taki opis NPC: Jak to zrobić lub co zrobić, by nazwy wyświetlały się normalnie?
  14. Dziwna sprawa, że jakieś komentarze mogli dodawać przy instancji artefaktu. Na wszelki wypadek wywaliłem te dwa wykrzykniki. Tak, to plik XML.
  15. W pliku Szramy 2 text/rus/string_table_amk_arts_desc, na linii 158 są dwa wykrzykniki - <string id="enc_zone_artifact_dik_3">!! Ciekawe, czy to ma wpływ na działanie pliku w grze. Usunąłem je, ale chcę potwierdzenia, że to był błąd w skrypcie. Jakby co, mogę to przywrócić. Proszę speców od skryptów o opinię w tejże sprawie. Nadmieniam, że pierwszy raz takie coś spotykam, a niemało plików przetrawiłem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity