Jump to content

Raven

Zasłużony
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Raven last won the day on June 17 2014

Raven had the most liked content!

Community Reputation

141 Przyjacielski

About Raven

  • Rank
    Wędrowiec
  • Birthday 07/07/1989

Profile Information

  • Ruble
    3455
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel Core i7 4790K 4Ghz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Prypeć
  • Broń Główna
    Wał
  • RAM
    8 GB
  • Karta graficzna
    GeForce GTX970
  • System operacyjny
    Windows 10 Pro 64 bit

Recent Profile Visitors

5365 profile views
  1. Raven

    OP-2.1

    @Ignachinio trzymaj wrzucasz do gamedata\config\weapons\ knife.ltx
  2. Raven

    OP-2.1

    @IgnachinioInstalujesz: najpierw OP 2.1 - język instalatora możesz ustawić na np. angielski - będzie łatwiej, do instalacji OPka automatycznie jest wybierany dysk C (systemowy), ale mogą być z tym problemy - można to zmienić - ja mam na kolejnym dysku z grami osobny folder, który nazwałam OP 2.1 (też radzę stworzyć Ci taki folder, można to zrobić z poziomu instalatora lub samemu) i tam mam zainstalowanego OPka potem instalujemy patch 6.2k , potem patch 7.3 wrzucamy polonizację gamedata.dbz_patch7_text02k oraz gamedata.dbz_patch7_text03k, dopiero po odpaleniu gry w menu głównym w opcjach zmieniasz język na polski (Polish), zmieniamy również kodowanie i czcionkę na Central European - po wprowadzeniu tych zmian grę należy zresetować (wyłączamy i włączamy ponownie), wybieramy Nowa Gra i patrzymy czy wszystko działa - należy poczekać do pierwszej rozmowy z Astronomem, jeśli tak wychodzimy z gry i wrzucamy uproszczenia, z których chcesz skorzystać w postaci pliku fsgame.ltx, gamedaty oraz odblokowanego pliku xrCore, który wklejamy do folderu bin moda ze zgodą na zmianę (oryginał xrCore radzę skopiować w bezpieczne miejsce) włączamy grę i znowu patrzymy czy wszysko działa, jeśli tak cieszymy się OPkiem P.S Czasami warto OPkowi dać uprawnienia administratora - może pomóc
  3. Raven

    OP-2.1

    Moi drodzy koledzy stalkerzy - sam spawner + zmiana udźwigu pod patch 7.3: Spawner OP 2.1 + zmiana udźwigu pod patch 7.3 P.S. Dla jasności pobieramy wszystko: bin (ze zmienionym xrCore.dll) + fsgame + gamedata. Wklejamy to wszystko do folderu z grą i gramy. Udźwig zmieniony na 500kg Dodałam też plik Czitinfo dot. opcji samego spawnera.
  4. Raven

    OP-2.1

    @Pure już poprawiony plik z udźwigiem masz w moim poprzednim poście. Skleroza nie boli, ale męczy
  5. Raven

    OP-2.1

    @kobal Racja o drrr zapomniałam - w pakiecie oczywiście jest. @jurek48Zmieniłeś xrCore.dll? Dorzucamy mój fsgame.ltx, wrzucamy gamedatę i podmieniamy xrCore.dll . U mnie wszystko działa (patrz scriny na dole) @Pure Sam udźwig: Udźwig To co wchodzi w skład pakietu - można wyrzucać te elementy, których nie chcecie. 0. odblokowana gamedata Zmodyfikowany silnik pod patch 7.3 Umożliwia dodawanie zmian w folderze gamedata. Napis DEVELOPER MODE usunięty. Autor @lexa.3012 pliki bin/xrCore.dll fsgame.ltx 1. Spawner od @naxac + pokazometr 0.50 (Pokazometr beta 0.50 - autorzy skryptów @dennis_chikin, @naxac смертник адаптатор под оп 2.1 @polkooovnik) Spawner aktywujemy z głównego menu przyciskiem S. Jeśli chcecie dodawać sobie do dziennika nowe infoporcje (po kolejnym patchu) trzeba ponownie zeskanować plik configs, musicie zmienić nazwę fsgame_scan_config.ltx na fsgame.ltx i zmienić nazwę pliku cheat_base.script (na np.cheat_base123.script). Następnie uruchamiamy spawner: wszystkie sekcje/infoporcje (jeśli je włączysz z menu spawnera) zostaną wyświetlone w dzienniku (nie ma jak tego później usunąć z dziennika w grze, w wersji 6.2 bawiłam się tym trochę, gry nie popsujecie, ale radziłabym korzystać z infoporcji w ostateczności- odbiera nam to całą frajdę z grania w op-ka). Aby znaleźć nowe (dodane) sekcje i infoporcje, możecie najpierw zeskanować grę bez nowego patcha, a następnie z nowym patchem i porównać dzienniki np. w Win Merge. Co jeszcze mamy dodane do spawnera: F1 - Pokazywanie artefaktów, schowków z chabarem, pudeł, które można zniszczyć, a nuż coś w nich będzie co można upchnąć Sidorowi F2 - Wyłączenie powyższego F3 - Wyświetlanie anomalii na mapie jakbyśmy mieli detektor Holograma F4 - Leczenia Aktora i radiacji F5 - Wyświetlanie ograniczników, przez które musimy przejść aby zdobyć chabar np. schowki Strieloka z podświetleniem i pokazaniem na mapie + wyświetlanie teleportów (F5 służy tu do wł.\wył.) F6 - Wyświetlanie stalkerów na minimapce Wrogowie - Czerwony Przyjaciele - Niebieski Trupy - Fioletowy F8 - Pokazuje wszysko co jest w danej chwili na naszej lokacji P - Wyświetlanie pozycji aktora U - + spawn Przewodnika jeśli się nie pojawi + respawn myszy Sacharowa jeśli pozabijał je kot K - Dodawanie 100 000 rub. М - Wyświetlanie mutantów na minimapce Żywe - ikona Łapy Martwe - Fioletowy V - Finałowy przycisk zwycięstwa, kosi wszystko w promieniu 70x70m - używamy tylko w sytuacji bez wyjścia H - Czyszczenie wszystkich anomalii w promieniu 15х15 - zastępowane są nieszkodliwymi partiklami Usuwa też wszystkie wieżyczki na lokacji Pliki \gamedata\config\ui\ui_cheat_soc.xml (interfejs spawnera) \gamedata\config\ui\ui_info_menu.xml (interfejs infoporcji) \gamedata\scripts\cheat\cheat_base.script (spis sekcji przedmiotów/rekordów/infoporcji) \gamedata\scripts\cheat\collect_info_portions.script (zbieranie infoporcji) \gamedata\scripts\cheat\collect_sections.script (zbieranie sekcji przedmiotów i rekordów) \gamedata\scripts\cheat\ui_cheat_soc.script (logika okna spawnera) \gamedata\scripts\cheat\ui_info_menu.script (logika okna infoporcji) \gamedata\scripts\cheat\ui_spin_num.script (logika innych przycisków dla spawnera) \gamedata\scripts\ui\ui_main_menu.script (do głównego menu dodano przycisk S - otwarcie spawnera + przycisk pokazometra) \gamedata\textures\ui\ui_cheat_naxac.dds (tekstura spawnera) \gamedata\scripts\Pokazometr.script (sam pokazometr) 2. Widzialne teleporty Autor @Чукот Pliki \gamedata\config\misc\nano_tele.ltx \gamedata\config\misc\zone_teleport.ltx 3. "Aparat sam robi zdjęcia". Аutorzy @Alexey Goncharenko @Eugen81 @TheNot Wystarczy wyciągnąć aparat a on sam nam zrobi zdjęcia, np. mutantów na danej lokacji występujących i będących on nas w odległości nie większej niż ok 800 metrów, w każdych warunkach, czy to żywy stwór, czy to martwy. Pliki \gamedata\scripts\binders\bind_fot.script (тут и есть всё волшебство удачной смеси правок) 4. Nierozrywający się plecak. Pliki \gamedata\scripts\drrr.script (wycięto logikę wyrzucania rzeczy) - nie działa w przypadku wejścia na minę 5. Poruszanie się bez ograniczeń (Podziękowania dla @alen_fantom za komentarz function returner_clear_pos(obj) -- returner_pos = nil end Pliki \gamedata\scripts\fly.script 6. Cykliczne zadania bez limitu czasu, możecie przekazać przedmioty w dowolnym stanie Pliki \gamedata\scripts\cycle_task.script 7. Z tekstur map w pda usunięto MipMapy Teraz mapa i minimapa będą najwyższej możliwej jakości przy dowolnych ustawieniach jakości wideo. Pliki \gamedata\textures\ui\ui_global_map.dds (autor @Ykpon Ykponovich) https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/?do=findComment&comment=1248574 + 74 pliki z folderu \gamedata\textures\map (mapy poszczególnych lokalizacji, usunięto MipMapy) 8. Usunięty antyczit. Pliki \gamedata\scripts\archievements.script \gamedata\scripts\game_stats.script 9. Brak zużycia ostrzy np. noża condition_shot_dec = 0.0 Pliki gamedata\config\weapons\knife.ltx 10. А) Znalezione dzięki @Nightshade2. Teleport pod klawiszem F4, pozostawiony przez deweloperów, Shift+F4 pokazuje współrzędne. Spawn trupa Chemika w Zapomnianym Lesie za kamieniami. Zrobione za przykładem funkcji wskrzeszenia Fenrira z all_spawn_fix.script zaimplementowanej przez deweloperów w patchu 5.2. Dla spawna - podczas gry (nie w menu głównym) klikacie SHIFT+T Teleport w kierunku wzroku - jak nie chce wam się biegać. CTRL+R 5 metrów, SHIFT+R 15 metrów, ALT+R 45 metrów. Czity. CTRL+V niewidzialność SHIFT+V wyłącza niewidzialność CTRL+b God mode -całkowita niezniszczalność - w patchu 7.3 nie działa, wywala do Pulpitu, w 6.2k działało SHIFT+b wyłączenie God mode B) Wyświetlanie odległości i rozpoznawanie celu w dowolnej złożoności, działa tylko bez broni. Autor - chyba @Shitty. Pliki А) \gamedata\scripts\callbacks\key_handlers.script (licznik db.god.c[3] "Superbug" + czity + teleport w kierunku wzroku + teleport od deweloperów + spawn Chemika) \gamedata\config\ui\ui_custom_msgs.xml (dodany, aby wyświetlić status cheatów) \gamedata\config\ui\ui_custom_msgs_16.xml (-//-) \gamedata\config\ui\ui_custom_msgs_21.xml (-//-) Б) \gamedata\scripts\ui\ui_mm_opt_creator.script (licznik db.god.c[1] "Nieśmiertelność przez chwilę" + rozpoznawanie celu i wyświetlanie odległości) \gamedata\scripts\difficulty_manager.script (skrypty od wyłączenia rozpoznawania celu i wyświetlania odległości) В) \gamedata\scripts\ui\ui_mm_opt_add.script (счётчик db.god.c[2] "Zakup dowolnego przedmiotu za 200 000") \gamedata\scripts\valerich_treasures.script (счётчик db.god.c[4] "Znaczniki na schowki Kolekcjonera") \gamedata\scripts\kostya_dialog.script (счётчик db.god.c[5] "Znaczniki na dokumenty Woronina") \gamedata\scripts\spawn_level_changer.script (счётчик db.god.c[6] "Teleportacja z nieograniczoną wagą") 12. Wyłączenie grabieży NPC (dla tych, którzy nie lubią). Автор @Shitty Pliki \gamedata\scripts\watcher_act.script 13. Rozładowanie baterii podczas ruchu / sprintu / skakania Egzoszkielety mogą działać bez akumulatorów. (w przypadku minigunów akumulator musi być włożony do egzoszkieletu, a akumulator wystrzelony zostanie rozładowany) Pliki \gamedata\config\misc\outfit.ltx 14. Broń nie jest ukryta podczas poszukiwania zwłok, nóż nie jest wymagany do odcinania części potworów. Pliki \gamedata\scripts\binders\bind_actor.script \gamedata\scripts\drrr.script
  6. Raven

    OP-2.1

    @Ignachinio udźwig idzie zmienić bezproblemowo wręcz - pobieramy rozpakowany patch 7.3, łapiemy folder config (z creatures>actor.ltx) oraz plik system.ltx i zmieniamy udźwig, musimy też mieć zmieniony plik xrCore.dll od ruskich - odblokowuje nam możliwość czitowania w grze. https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/obedinennyj_pak_2_1_op_2_1/136-1-0-2970 wrzuć sobie tą stronę w google tłumacz, wchodzisz w Zmiany i modyfikacje dla OP 2.1 i tam na końcu są rozpakowane "łaty" patche - trzeba być zalogowanym na yandexie żeby pobrać. Jak nie chcesz się męczyć, ani żaden z was kolegów stalkerów daje link do mojego pakietu czitów dla patcha 7.3 (wszystko jest po polsku - moje własne tłumaczenie - jeszcze uczę się ruskiego więc bądźcie łaskawi) - informacja o tym co znajduje się w pakiecie jest w pliku Czitinfo (dodałam zmodyfikowany plik fsgame - dla tych co chą wrzucić i grać) Plik xrCore.dll zamieniamy na ten z paczki - odblokowuje silnik do czitowania Pakiet czitów do patcha 7.3 - byłabym zobowiązana za dołączenie pakietu do pierwszego postu, a nuż się komuś przyda P.S U mnie wszystko działa
  7. Raven

    OP-2.1

    Mod jest chyba ciut trudniejszy od oryginalnego OPka, dużo zadań zostało pozmienianych i rozbudowanych - miodzio. Anomalne granaty przydają się jak nigdy, nie raz ratowały moją skórę . A jakakolwiek broń z nabojami szrapnel jest fantastyczna na mutanty. Czekam ze spokojem na spolszczenie , a na razie odwiedziłam 2 nowe lokalizacje więc idę do przodu, przynajmniej odkurzę mój rosyjski .
  8. Dużo zdrowia, cierpliwości do tłumaczenia modów, no i szczęścia w Zonie
  9. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo radości w Zonie
  10. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i dobrej Zony
  11. Na niektórych tak zobacz ten poradnik: http://bar-stalk.forum2x2.com/t352-topic wiem że po rosyjsku, ale od czego jest google translate lub tu: https://www.youtube.com/watch?v=bs4eq7bJtaQ od 02:30-06:00
  12. Szczęścia, zdrowia i pomyślności w Zonie
  13. Zdrowia, szczęścia, wielu godzin spędzonych w miłej atmosferze w Zonie i nich spełnią się wszystkie twoje marzenia
  14. Sto lat, sto lat niech żyje nam w zdrowiu, szczęściu i pomyślności!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord