-
Postów
149 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
5
Ostatnia wygrana kubekpop w dniu 22 Kwietnia 2014
Użytkownicy przyznają kubekpop punkty reputacji!
O kubekpop
- Urodziny 03/07/1997
Informacje osobiste
-
Płeć
Nie podana
Informacje o profilu
-
Ruble
872
-
Frakcja
Powinność
-
Broń główna
M16A1
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 7 64bit
-
Procesor
Dual Core E5700 @3.91GHz
-
Karta graficzna
MSI GTX 560 @940/2150MHz
-
Pamięć RAM
4GB DDR2 ~950MHz
Osiągnięcia kubekpop
Doświadczony (5/21)
53
Reputacja
-
Nie wierzę :wallbash: W menu ustawione i działa :D
-
Czy tylko ja mam przetłumaczone ok. 5% gry? Mam tylko przetłumaczone niektóre dialogi, typu te o naprawie broni, niektóre itemki, jak np. Nadajnik i to w sumie tyle, nic fabularnego/ekwipunku... Instalowałem tak: zawartość spolszczenia wrzuciłem do gamedaty i nadpisałem pliki... O co może chodzić?
-
Zestaw do gier bez monitora to ja bym mierzył w 2-3 tysiące za coś w miarę sensownego. 700-800 za dobry procek (core i5), ale można i za 500-600 Core i3, płytkę główną za 300-400 (pod OC, dla i3 lepiej coś tańszego), ram 4 GB za 200zł albo 8 GB za 400zł, zasilacz ok 300zł, bo zakładam, że trzeba będzie wymienić. Dysk to nwm, sam oceń jego stan. CPU: 500-800 (i3, i5) Płyta: 200-400 (najtańsza do i3, droższa do i5) Ram: 200-400 (zależnie 4 lub 8GB) (chyba, że już masz DDR3 to wtedy wykreślasz ten koszt) Zasilacz: 300 (musi być dobry) System: 300 (na legalu ofc) Grafika: 700-800 za AMD R7 270 (tania, w miarę wydajna jednostka) Lepiej wziąć i3 i dobrą grafikę niż i5 i słabą grafikę, bo i3 to do gier nadal dobry procek z mocnym wątkiem. Ale do wiedźmaka bym w i5 szedł. W tandemie z R7 270 powinien hasać.
-
Hmm, ciekawe, nie widzę tam żadnego problemu. Fraza 0 jednak była na samym końcu dialogu, więc Twoje pliki są (powinny być) sprawne. Nie wiem, czemu nie widzi frazy. Przejrzałem całe drzewo dialogu i wszystko jest prawidłowo powiązane :/
-
Wrzuć mi jeszcze plik /configs/gameplay/character_desc_zaton jak możesz.
-
Wystarczy w tej samej.
-
Spróbuj z tym, dodałem frazę 0, która zasadniczo powinna być na początku. Ale teraz może być zamieniona kolejność rozmowy albo dalej coś nie działać. Sprawdź i wrzuć loga. EDIT Poprawiłem jeszcze jeden błąd, pobierz jeszcze raz. dialogs_zaton.xml
-
Wg mnie (już dawno tego nie robiłem ale co nieco pamiętam) musisz dodać albo dialog albo pojedynczą frazę w /configs/gameplay/dialogs_zaton.xml Tam szukaj dialogu, który masz w logu. Jeżeli nie załapiesz, co w nim nie tak, wrzuć go tutaj, może coś się znajdzie. Gdybym miał rozpakowaną gamedatę to bym od razu napisał co wpisać, ale jak podrzucisz cały dialog to coś się wykombinuje.
-
Nie, nie obrażę się. Mam głownie z TFW i Shokera.
-
Coś tam chyba jest, jak masz Shoker CS to zobacz sobie, stamtąd w głownej mierze brałem modele i configi.
-
Oto obecne postępy nad kompem: Ogólnie nowy zasilacz i przemalowana buda :) Aaa, zapomniałem wspomnieć, na pokładzie GA-990XA-UD3, FX6300 @4.4GHz, 8GB Kingston HyperX, Corsair VS550 :P
-
W ten weekend może coś zdziałam, mogę sobie przesiedzieć cały piątek, sobotę i niedzielę, ale nic nie obiecuję. Muszę jeszcze pracować nad DSOTE... A tu pojawiają się coraz to nowe rzeczy do poprawki, część rzeczy nie chce się spawnować nie wiadomo czemu :geek:
-
Zacytuję post z innej strony (mój): "Należy wywalić /configs/weapons/w_lr300.ltx oraz /meshes/dynamics/weapons/wpn_lr300 i powinno działać. M3 mi działa bez problemu... Remington działa, z saigą działa sposób od djcycu. Większy problem może być z SV98, bo brakuje jakiejś animki, której nie mogę zlokalizować, może zadziała przypisanie innej..."Wspomniany post djcycu:"Co to jest w ogóle za rozwiązanie by wywalać pliki z moda bo mamy buga? :facepalm: Przecież w logu wyraźnie pisze czego brakuje. Jak w waniliowym SWD włączymy możliwość sprintu to wywali nam loga z brakiem animacji sprintu. Wystarczy dopisać linijkę ze sprintem a jako animację dopisać już istniejącą np. zwykłego biegu. W tym wypadku wywaliło loga gdzie pisze BORE czyli nuda jak nasz stalker wyjmuje magazynek i go ogląda. Wnioskuję że brakować może tej animacji w modelu więc bierzemy plik LTX broni, szukamy linijek z animacjami i odnajdujemy: anm_bore = lr300_idle_bore Skoro log mówi o braku to zamieniamy całość na linijkę: anm_bore = lr300_idle Dzięki temu nasza postać zamiast wyjmować magazynek i się nudzić będzie trzymać broń w ręce przez cały czas niczym zaraz po wyjęciu. Nie powinno też raczyć nas błędami. Czynność powtórzyć w innych broniach i sprawdzić czy działa. Robiłem to wielokrotnie i zawsze się udawało przy tym typie logu. " -Czyli należy znaleźć w w_saiga.ltx linijkę anm_bore i usunąć z nazwy po znaku "=" dopisek _bore. Pliki broni znajdują się w configs/weapons (albo jesszcze głębiej w ArsenalMod, nie pamietam).
-
Wielkie dzięki za logi, część wydaje mi się dziwna, bo związana z mutantami, których nie ruszałem. NO, skoro wiem, czego szukać konkretnie, mogę się zabierać do roboty, jutro ostatni sprawdzian jak na razie, więc mam czas. Czyli co mam: -Brak tekstury celownika w LR300 (addons_acog_1) -Brak tekstury magazynka (arsenal_mod556x45_clip_hk416) -Brak animacji trg_holster -Brak tekstury wpn_crosshair_pso1 -Brak tekstur: ! Can't find texture 'arsenal_mod556x45_clip_hk416' ! Can't find texture 'arsenal_modupg_acog1' ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsupg_sil_762p' -Brak tekstury LR300 w inwentarzu Coś z LR300, najpewniej broń wyleci do śmieci, ale być może jak jeszcze raz wszystko ustawię, to się naprawi.
-
Nie było mnie ostatnio, teraz też jestem mało, bo w kwietniu egzaminy. Błąd z HK416 zaraz namierzę. Dzięki za opinię :) Dropbox ma wysokie transfery, dlatego go używam. Za to nie mam licznika pobrań :(