Jump to content

Trucker64

Weteran
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutralny

About Trucker64

  • Rank
    Kot

Contact Methods

  • GG
    8594719

Profile Information

  • Ruble
    397
  • Procesor
    I7-7700K @ 4.20GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • RAM
    16 GB
  • Karta graficzna
    R9 270
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

706 profile views
  1. Pozdrowienia I doszłem do końca moda. Mod bardzo ciekawy . Trzeba pamiętać co robiłeś i czytacz notatki. Transmutacje kryształów, Amuletów i Strażników uczą cierpliwości i silnej woli. W Martwym Mieście kolorowe anomalie OK! Tylko w sarkofagu poziom wytrzymałości przeciwników i ich celność bardzo duża. (mnóstwo !!!! razy poległem zanim dotarłem do celu).
  2. Witam ! Już wiem co źle zrobiłem. Jak przechodziłem przejściami przez kolejne laby , to w ostatnim labie X-18, tam gdzie wcześniej urzędował prof. Plojmar siedzą skulone -unieruchomione "terminatory?" poczęstowałem je ołowiem i to stąd ta zmiana nastawienia Prof. Plojmara i innych. ( ciekawe dlaczego? ) Wczytałem sejwy sprzed wyprawy po labach i zostawiłem ich w spokoju. Wszystko było w porządku !! Teraz idę dalej !!
  3. Witam ! Taki problem ! Jestem na poligonie doświadczalnym- wykonuję zadanie: Zbadać przejścia miedzy podziemnymi laboratoriami. znaleźć przejście z podziemi do lab X16 ---- zakończone znaleźć przejście do Czerwonego kołchozu ------ zakończone znaleźć przejście do X-10 ------zakończone znaleźć przejście do X-18 ------zakończone znaleźć kod cyfrowy do drzwi -------zakończone odkodować drzwi -------zakończone wrócić do Pułkownika Brouna Wychodzę z Lab X-18 przejściem w tunelu i idę do Pułkownika. Nie mogę tam dotrzeć, ponieważ część (nie wszyscy ! ? ) zmieniła nastawienie na wróg. Również Prof. Plojmar też zmienił nastawienie na wróg. No i ginę za każdym. Czy to normalne ? Prof. był przyjaźnie nastawiony, nawet dał lekarstwo a tu takie coś ! Jak odpowiem ogniem to wszyscy zmieniają nastawienie i wszyscy wrogami.
  4. Pozdrowienia Bracia Stalkerzy i Siostry Stalkerki. Z wielkim trudem powstało coś co można by było nazwać poradnikiem, a właściwie jest to sposób w jaki Ja skończyłem grać w modyfikację Ostatni Stalker. Grałem tak jak podpowiadała intuicja i zapisywałem to co robię. Jak czegoś nie wiedziałem to pytałem !!! .Kto pyta nie błądzi Postanowiłem podzielić się tą wiedzą z szerszym gronem i wystawić mój zapis gry na forum. Oto co powstało: Poradnik czyli jak grałem Ostatni Stalker.pdf
  5. Witam ! Przy drzwiach do X10 Deadman podaje kody do drzwi w x10 ( 1730 0370 ). Ten pierwszy otwiera drzwi do pomieszczenia gdzie jest kontener nr 2. A co otwiera ten drugi ? .
  6. Witam ! Zwiedzam właśnie podziemia Agropomu w poszukiwaniu pierwszego kontenera i jest tu taka dziura za nią wydrążony tunel prowadzi gdzieś pod górę. Nie potrafię tam wskoczyć. Czy ktoś wie co tam jest? Dokąd prowadzi ten tunel ?
  7. @RzyRzy Skąd masz spolszczenie do wersji 1.1? Wyszło już?
  8. Dotarłem już do Generatorów, zabijam zmieniającego oblicze, znajduje zwłoki Nestora. Z jego plecaka mogę wyjąć broń i naboje, natomiast wzięcie lub tylko odczytanie jego PDA powoduje zwis (zamrożenie gry i kursor windowsa ). bez loga A szkoda, bo mimo że już prawie koniec gry to warto by przeszukać lab x10 (w PDA nestora jest kod). A gdzie jest karta ?
  9. @kondotier Zainstalowałem drugą kopie LS wersji 1.0 patch do wer.1.01 a potem patch 1.1 wersja rus (takie mam na kompie i działa) Uruchomiłem te zapisy kod jest 379.sav i efekt ten sam co poprzednio - zwis na synchronizacji. Jeszcze pobiorę całego moda wer. 1.1 i zobaczymy wtedy. xray_roman_01-06-19_22-58-21.mdmp.log A tak jeszcze wyszło spolszczenie do wersji 1.1. Bo nie mogę się jakoś doczytać ?
  10. I tak jeszcze na temat wylotów. Zauważyłem że wyloty spowodowane były brakiem zaliczenia jakiegoś zadania lub przedmiotu ew. dialogu. Np: wejście do Szpitala i Prypiati - koło siebie. zamiast wejśc do szpitala wchodzę do Prypiati i wylot ! nie dogadałem się z Deatmenem na wysypisku (przegapiłem dialog mówiony) i idę do Limańska i wylot W limańsku dostałem od naukowców kombinezon (mam już reanimator) i próbuje wrócić na Bagan - wylot w Kordonie po wykonaniu zadań bez wylotu!! Wszystkie z logiem: Pokopałem trochę w plikach "gamedata" i znalazłem pliki -- /gamedata/config/game_graphs.ltx jest tam coś takiego: Myślę więc że Autor moda specjalnie takie coś umieścił - ograniczenia dla lokacji i zmuszenia do pilnowania ścieżki fabularnej. @kondotier Jak skończę grę to zainstaluje patch 1.1 i wtedy spróbuje
  11. @kondotier Pozdrawienia Gram na Wersji 1.01 - ze spolszczeniem z tego forum (to które było razem w poście gdzieś na początku). Później dopiero doczytałem się że jest Patch 1.1. Ale daleko już jestem i na razie dogram do końca na tym. (nie chce zaczynać od początku - na razie). Wgrałem te zapisy "kod jest 379.sav" Uruchomiłem grę, wpisałem kod i przy próbie załadowania poziomu wylot z bugiem (w czasie napisu "synchronizacja" ) xray_roman_01-06-19_21-14-28.mdmp.log Trzy razy próbowałem i zawsze to samo !
  12. Witam Gdzie znajdę Baszara?. Mam zadanie znależć Baszara i pogadać z nim o Teutonie. Doszedłem już do limanska, w szpitalu znalazłem kontenrer, Schowałem go schowka Synoptyka, porozmawiałem z nim przy posterunku. Deadmen powiedział "zakoncz wszystkie sprawy i spotykamy się w Prypiati". I właśnie chciałbym to zakończyć Pozdrowienia. --------------------------------------------------- Ojej !! . Ale skleroza ! Przecież Baszar siedzi z grupą Uzbeka na Bagnach niedaleko Mostu.
  13. @vidkunsen dzięki ! W schowku na dachu są fajne rzeczy. A schowek w czołgu - znalazłem czołg i obrazek, ale schowka nie ma. Nie mam tekstu "przeszukaj" (błąd - czy zadanie kwestowe) Pozdrowienia.
  14. Witam ! Mam takie zapytanie. które fleszki dać Genii Hakerowi ?. Wszystkie PDA, czy tylko "PDA jakiegoś naukowca z agropom" (na to reaguje informacją o wypełnieniu zadania ) pendrive zaszyfrowane ? Jak ta decyzja wpłynie na dalszą fabułę? Pozdrowienia !
  15. @kondotier BTR nie ruszyłem. Nie wiem co przyczyną. Skoro to niepotrzebne było! pozdrowienia
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.