Jump to content

Szczepan9205

Turysta
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About Szczepan9205

  • Rank
    Turysta

Profile Information

  • Ruble
    4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra no więc tak, ściągnąłem wczoraj tą kompilację ze stronki którą podesłał tom3kb, po instalacji i przed uruchomieniem trzeba zrobić aktualizację, jak już się zaktualizuje to trzeba jeszcze wejść w Gunslinger_mod->bin->reshade.ini otworzyć ten plik notatnikiem i zmienić ścieżki: CurrentPresetPath=G:\S.T.A.L.K.E.R\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\GUNSLINGER_Mod\bin\Config_by_Artem_Cop.ini oraz ScreenshotPath=G:\S.T.A.L.K.E.R\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\GUNSLINGER_Mod\bin na takie żeby wam się ścieżka zgadzała do dysku na którym zainstalowaliście repack itd itd(widać po ścieżce co i jak, u mnie akurat jest na G ale domyślnie po instalacji jest na C dlatego trzeba zmieniać). Oczywiście wspominam o tym dla osób które interesuje gra z Reshade, jak ktoś nie lubi reshade to wystarczy nie zmieniać ścieżek i wszystko powinno ruszyć. Co do spolszczenia wrzuciłem oryginalne spolszczenie z lektorem do folderu Localization i częściowe spolszczenie od DaimeneX'a dla rzeczy z Gunslingera i wszystko póki co działa, ale zaznaczam że dopiero zacząłem grę od nowa, doleciałem do skadowska, wziąłem misyjki i pokręciłem się koło statku żeby sprawdzić jak FPS i co będzie dalej nie wiem, dziś ruszę z fabułą dalej(trochę szkoda że Atmosfear wymusza nową grę bo na czystym gunslingerze byłem już w Janowie :/ ) I jeszcze jedna ważna rzecz dla osób grających na sprzęcie podobnym do mojego czyli i5 7xxxx, GTX 1060 6GB i 8gb ram lub przybliżonym, jeśli ktoś lubi grać na maksymalnej grafice ze wszystkimi suwaczkami na max to nie zaznaczajcie opcji "Wymuś soczewkę" lub jeśli ktoś gra w innym języku to po prostu ostatniej opcji w ustawieniach zaawansowanych bo wtedy FPS lecą na łeb na szyje z 60 do 30 lub niżej w bazach, a poza bazami ledwo ponad 30 da się wyciągnąć. Ewentualnie od siebie mogę jeszcze podpowiedzieć, że jeśli ktoś podobnie jak Gawron ma problem z podniesieniem jakiś rzeczy to najlepiej sprawdza się chyba odpalić Stalkerową konsolkę i użyć demo_record 1, sprawdzałem i na aktywnym demo_record da się podnosić przedmioty.
  2. Właśnie dlatego sprawdzę i dam znać, aczkolwiek dla ludzi którym nie chce się babrać z rosyjskimi stronami, a które chciałby by sobie upiększyć trochę Gunslingera to prościej będzie ściągnąć patch z moddb i wrzucić go na mod a później dorzucić atmosfear itd
  3. Kurde....nie zauważyłem no ale dobra ściągnę to co mi podesłał tom3kb i wrzucę na to spolszczenie, zobaczę czy działa jak nie to ściągnę ten patch i zobaczy się co dalej, ogólnie nie porywa mnie kolejny raz przechodzenie Zewu ale dla samej zabawy nowinkami może się przemęczę.
  4. Hmmm...Zasadniczo mi wystarczy link z tej stronki co wysłałeś kwestia tylko czy po ogarnięciu wszystkiego spolszczenie będzie działać(mam na myśli napisy).
  5. U mnie działa bez problemów i lektor i napisy jedynie to co z Gunslingera jest po angielsku, nie ma opisów albo ma opisy w stylu upgrade_barrel_bla bla bla. Gawron pytanie do Ciebie, czy ja widzę u Ciebie na screenach Absolute Nature + AtmosFear? Pytam bo próbowałem przed chwilą zainstalować oba żeby trochę upiększyć Zew bo widać jak mocno się zestarzał ale po zainstalowaniu obu modów(instaluję do folderu z Gunslingerem w razie czego) mam wylot jeszcze zanim w ogóle gra się odpali.
  6. Wiem Demosfena mam po angielsku( zrobiłem tak jak napisał autor angielskiej translacji - wrzuciłem translację na patch 1.04 i mam w większości w języku który mam w małym paluszku tylko rzeczy dodane w 1.04 są po rosyjsku). A z tym że rosyjskiego nie panimaju to chodziło mi o moda i książkę którą mi polecił Vidkunsen. Ogólnie chodzi o to po prostu, że oryginalnego CoC, potem z dodatkami upiększającymi na różne sposoby przeszedłem na tyle sposobów, że jak tu są tylko zmienione lokacje, a główna linia fabularna jest identyczna jak w CoC to sobie daruje bo nie chce mi się kolejny raz tego samego przechodzić. Zobaczymy jak to będzie, a na razie trochę się pokręciłem po wysypisku teraz lecę przez Agroprom do Doktora zobaczyć jakie da mi zadanka jak będzie to samo co w CoC to pewnie pokręcę się trochę po nowych lokacjach i poszukam jakiegoś innego moda.
  7. No tak tyle że nie słyszałem o tym modzie na forum i po tym że jest z ruskiej strony wnioskuje że jest po rusku tylko więc odpada bo nic z ruskiego nie pamiętam a klikanie na oślep dialogów i domyślanie się co robić raczej niezbyt satysfakcjonujące jest, a tłumaczyć translatorem książkę też trochę słabo :p zobaczę może sobie powoli będę pogrywał w tego Demosfena ale jak się okaże że główne questy fabularne są takie same jak w Call of Chernobyl to dam sobie spokój bo przechodzenie kolejny raz tego samego mnie trochę przerasta
  8. Zainstalowałem sobie dzisiaj tego moda bo zaczynają mi się już powoli kończyć mody do ogrywania(oczywiście tych stricte po rosyjsku nie biorę pod uwagę bo ni panimaju ani słowa) i tu moje pytanie bo dopiero co zacząłem i szlajam się po wysypisku póki co i tu pytanie, jeżeli chodzi o fabułę to jest identyczna jak fabuła w oryginalnym CoC?(chodzi o wątek główny). Jeśli tak to sobie odpuszczę bo CoC'a 4 razy na różne sposoby przeszedłem, ostatnio udało mi się skończyć Anomaly i Tajne Ścieżki 2 z takich większych modów no i jak mam kolejny raz to samo przechodzić tylko w trochę innym opakowaniu to sobie odpuszczę
  9. Hehe tak myślałem że do zadziałania skryptu z artefaktem jest jakiś haczyk w sumie takich pełno w tym modzie, przy pierwszym podejściu zebrałem broń dla Księcia wracając z radaru zanim jeszcze dostałem misję na dostarczenie mu jej, broń sprzedałem i utknąłem, teraz przy drugim podejściu wybieram się po plecak z adulinem także już sama końcówka, trudno będę miał nie zaliczone, poza tym to tylko poboczniak
  10. Siemanko mam pytanie odnośnie zadania pobocznego na serce kontrolera dla Krugłowa na Agropromie, jak pierwszy raz wybrałem się na bagienko na Agro i założyłem detektor wyświetliła mi się informacja że wykryto/znaleziono artefakt, ale się nie pokazał, więc zostawiłem to zadanko na później, teraz jestem na etapie gdzie kończę sobie zadania poboczne przed udaniem się do Barmana z pendrive i notebookiem z labów więc końcówka moda, ale artefakt nadal się nie pojawia, próbowałem wychodzenia i wchodzenia na lokację od nowa, ale nic nie pomaga(myślałem może że jak zespawnuje sobie serce kontrolera wbudowanym spawnerem to automatycznie mi to zaliczy ale nie zalicza), chodzę po całym bagnie i zaznaczonym terenie i nic, pod teksturę też nie wpadł bo sprawdzałem. Może być tak że art się nie pojawia się bo gdy wziąłem od Sacharowa zadanie na oznakowanie mutantów to anulowało mi zadanie bo npc zabili Pseudogiganta na rostoku zanim zdążyłem wyjść z Dziczy? Questy są 2 różnych NPCów więc nie powinno to mieć żadnego związku ale wolę spytać. Używam Tajnych Ścieżek z adaptacją Autumn Aurory jakby co
  11. Tak łatka pomogła na błąd który wyżej wymieniłem teraz jedynie wywala mi błąd od all.spawn ale sporadycznie i przed chwilą przy próbie wczytania quicksave'a wywaliło mi Out of Memory, trochę dziwne bo grałem już na Zewie w bardziej obciążające komputer mody
  12. Kolejność na pewno u mnie się zgadza bo Absoluty jak nie wykryją zainstalowanego AtmosFeara to wywalają powiadomienie że nie jest zainstalowany albo nawet nie da się zainstalować no i stcop'a na samym końcu wrzucałem ale może ten patch pomoże. Dam znać jak sprawdzę
  13. Ma ktoś może problem z wywalaniem do pulpitu po wrzuceniu wersji 3.1?Mam zainstalowany spolszczony Zew Prypeci 1.6.0.2 ze STCoPem 3.1, do tego Absolute Nature 4, Absolute Structures i Atmosfear 3.0 i najczęściej po oddaniu questa zanim jeszcze wyjdę z okienka rozmowy a czasem randomowo wywala mi taki błąd : FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...l.k.e.r\zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:597: attempt to call field '?' (a nil value) stack trace: 0023:009275B1 xrCore.dll, xrDebug::fail() Może być że STCoP się gryzie z Atmosfear i Absolutami?
  14. Ja pier.... Miałem takie dziwne wrażenie przed uruchomieniem moda po raz pierwszy że o czymś zapomniałem, no nie :p miałem angielską wersję zapomniałem spolszczenie wrzucić przed wrzuceniem moda :p dzięki Ranger
  15. Siemka Panowie, może mi ktoś powiedzieć który plik w tym modzie odpowiada za imiona i nazwiska randomowych stalkerów? Pytam bo po wrzucaniu spolszczenia przy przeszukiwaniu np randomowych zwłok albo rozmawianiu z randomowymi stalkerami zamiast imienia i nazwiska mam przykładowo : name_bandit_16_lname_bandit_161, i mi przynajmniej trochę to przeszkadza, domyślam się, że osoby które robiły spolszczenie nie skupiały się na spolszczaniu tego ale jeśli da się to jakoś naprawić i ktoś mógł by mi podpowiedzieć to był bym wdzięczny A poza tym mod całkiem całkiem, dopiero zacząłem fakt faktem ale mimo to podziękowania dla autorów spolszczenia za to że dialogi i wiele innych rzeczy jest po polsku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.