Jump to content

Szczepan9205

Tłumacz
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Szczepan9205 last won the day on May 19

Szczepan9205 had the most liked content!

Community Reputation

94 Przyjacielski

1 Follower

About Szczepan9205

  • Rank
    Wędrowiec
  • Birthday 05/24/1992

Profile Information

  • Ruble
    4
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Intel i5 7400
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin
  • Broń Główna
    AS "Wał"
  • RAM
    8gb Crucial Ballistix Sport
  • Karta graficzna
    Gigabyte GTX 1060 OC 6GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

353 profile views
  1. @Anton Gorodecki Fajnie to wygląda, jak coś w moim stylu, stalker+fajna grafika i efekty (niestety po Anomaly ciężko przywyknąć do czegoś mniej "wypasionego" graficznie) no ale skoro w pierwszym poście jest podane, że mod ma bazować na SGM 1.7 to wnioskuję, że to jakaś wersja rozwojowa zgadza się? Plus taki, że jak widać polonizacja pasuje, ale jeśli to wersja rozwojowa to poczekam na oficjalną premierę
  2. @Anton Gorodecki Aaa No nie czytałem wątku moda, bo raczej rzadko wchodzę na ap-pro bo bym musiał tłumaczyć dosłownie wszystko translatorem. No to się nie dziwię, że do Second Sun nie ma jako tako żadnych poprawek póki co skoro autor pracuje nad "Wyborem" widziałem trochę klipów z tego moda i powiem, że wygląda to fajnie w sensie animacje itd. W takim razie zwracam honor autorowi, moje podejrzenia okazały się błędne
  3. @tom3kb U mnie było tak samo za każdym razem jak przyszło się strzelać z najemnikami, a że w zasadzie oni są jedyną wrogo nastawioną frakcją to trochę to "waliło po oczach". Jak przyszło mi się postrzelać z najemnikami Bicza to ta sama bajka, respie się w pokoju, obok 17 najmoli w jednym pokoju i jeden na dole schodów, każdy celuje w ściany, ja się wychylam zza winkla tak dosyć mocno, a oni nic, wrzuciłem im 2 granaty to nawet się nie rozbiegli więc wychylałem się tylko, pyk pyk pyk każdemu headshot i tyle, Bicz tak samo, stał i celował w ścianę, potem taka sama sytuacja z drugą ręką Markusa, stoi jak kołek na środku drogi podchodzę na 10m a on nadal stoi i nie strzela, i ta sama sprawa jak przyszło Markusa odstrzelić, 18 zebranych za jednym kontenerem i stoją i nic, paru może granat rzuciło i tyle, dopiero jak stanąłem na samym środku przejścia to łaskawie otworzyli ogień w moim kierunku No, ale fakt autor pisał bodajże, że to jego pierwszy mod więc moim zdaniem można przymknąć na to oko, tym bardziej ze gość chyba od 0 wszystkie lokacje stworzył i do tego wymyślił całkiem interesującą fabułę więc jak dla mnie to i tak czapki z głów dla niego za to co stworzył. Może gdyby ktoś dał mu znać to dopracował by największe bolączki, lub nie, a podejrzewam, że rosjanie ściągnęli, zagrali, napisali że charaszo i autor dalej nic nie grzebał Ja autorowi Zewu Czystego Nieba do którego zrobiłem spolszczenie wyłożyłem na tacy wszystkie błędy do poprawy po angielsku i po rosyjsku i najwyraźniej olał sprawę bo ostatni raz chyba 2 miesiące temu się działo coś w temacie moda na ap-pro a ludzie pytali czy będą jeszcze jakieś łatki i niczego się nie dowiedzieli. Także cóż mogę powiedzieć...Rosjanie😂
  4. @kondotier No tak, ogólnie to jest trzecia lokacja tylko napisałem, że druga no bo z lokacji startowej jak wyjdziemy to już nie da się na nią wrócić więc nie liczyłem jej
  5. @Anton Gorodecki Aaa :p nie czytałem na VK o nim bo nie wiem czemu, ale załadowanie VK zawsze trwa u mnie tyle, że odechciewa mi się czekać No to to by wyjaśniało trochę rzeczy, ale na przyszłość już wiemy, że roboty nad nim dużo nie będzie jeśli ktoś chciał by się bawić w tłumaczenie... Ech szkoda, że póki co nikt nie zrobił podobnie jak autor od Call of Clear Sky i nie przeniósł tak samo Cienia na Zew tylko z wykorzystaniem lokacji z Anomaly i takich bajerków graficznych jakie było można w CoCS spotkać... No ale wiadomo, trzeba pamiętać, że nie każdy ma sprzęt z kosmosu więc rozumiem podejście autora tego moda he he.
  6. @cez137 Pietrucha jest na tej drugiej lokacji z obozem stalkerów zlokalizowanym w takim głębokim dołku No tak ale to gadałeś z nim na temat problemu barmana właśnie z tej lokacji w której jest Pietrucha. Później jeszcze będziesz miał okazję pogadać z tym jegomościem.
  7. @Anton Gorodecki No właśnie to samo miałem napisać bo skoro jeszcze @cez137 nie strzelał się w ogóle z Najemnikami to jest gdzieś na początku moda jeszcze, helikoptery bodajże są 3. No to wróć do Pietruchy i zobacz czy masz u niego jakiś dialog, możliwe właśnie że jest tak jak pisze @kondotier, że nie ma zadania na powrót do Pietruchy, ale trzeba do niego na pewno wrócić, żeby popchnąć fabułę dalej.
  8. @cez137 Czekaj czekaj czekaj...Wisi ci zadanie z Jurikiem i nie masz nic więcej...jedyny moment w tym modzie gdzie przez chwilę nie ma zadań jest po zabiciu Markusa. Przeczytaj spoiler bo nie chcę, żeby ktoś jeszcze zepsuł sobie rozgrywkę. Przeszedłeś to co opisałem w spoilerze?
  9. @kondotier Mnie o dziwo po zespawnowaniu sobie PDA Jurika( nie wyświetlało mi się jego ciało już przy pierwszym wejściu na lokację z bazą Powinności), zaliczyło zadanie i znikło z listy w PDA. Druga sprawa zadanie na notatkę na Dworcu, a Jurik są nie powiązane ze sobą bo zadanie na znalezienie Jurika dostajesz bodajże od bandytów, a zadanie na znalezienie notatki na Dworcu od dowódcy tamtejszych Wolnościowców i prowadzi ono tylko do tego, że ich dowódca uznaje chyba, że zrobi porządek ze swoimi ludźmi czy coś w tym stylu i tyle jeśli dobrze pamiętam. Jest jeszcze zadanie od Gila, on z kolei wysyła nas właśnie na poszukiwania Szczupaka, ale jak pogadamy ze Szczupakiem to wracamy tylko do Gila, mówimy mu co porabia Szczupak i zadanie się kończy, ale te dwa zadania zleca dwóch różnych Wolnościowców. Ja w anomalii "Opiekun" miałem artefakt dopiero jak dostałem Welesa, a tak przez praktycznie cały czas wszystkie anomalie były puste, udało mi się jedynie zebrać Kotlet, który był questowy i musiałem go zaraz oddać, Grawi i Kamienną Krew przypadkiem znalazłem w anomaliach na drugiej lokacji korzystając jeszcze z Niedźwiedzia, ale Blask Księżyca dopiero zaczął mi się pojawiać jak miałem Welesa, gdzie wcześniej w fabule masz 2 osoby, które potrzebują ten artefakt( Alchemik i Nowicjusz, któremu masz pomóc zdobyć swój pierwszy artefakt). A co do artefaktu umożliwiającego zbicie radiacji....nie jestem pewny, ale chyba nie znalazłem żadnego, a jeśli znalazłem to tylko Meduzę, ale na 98% jestem pewny, że żadnego nie znalazłem - ten mod mi tak szybko zleciał, że nie pamiętam teraz dokładnie. Zapewne da się je zdobyć bo później będziesz miał 3 questy na zdobycie różnych artefaktów, ale mnie się nie udało żadnego z nich znaleźć bo miałem cały czas po niezliczonej liczbie emisji puste anomalie(spędziłem 3 godziny realnego życia biegając od anomalii do anomalii, śpiąc po to, żeby Emisje przechodziły i nic więc je zespawnowałem i przy okazji Bąbel, żebym mógł sobie wrzucić Grawi na pas i więcej nosić (wiem, nieładnie to tak ułatwiać sobie rozgrywkę, ale wiedziałem że zbliżam się do końcówki moda więc...).
  10. Ciekawa sprawa, postawiłem jeszcze raz na rosyjskiej podstawce i teraz ruszył, wrzuciłem spolszczenie Cienia na to i o dziwo... Pogrzebałem troszkę i udało mi się uzyskać mniej więcej pełne spolszczenie, ale: -jest kilka rzeczy, do których tekstu nie mogłem nigdzie znaleźć -jakieś notatki są dodane do zbierania, ale mod wyświetla je w "krzaczkach" choć skąd bierze ich tekst to nie mam pojęcia bo przejrzałem wszystkie pliki xml i nawet w skryptach szukałem, ale nic nie znalazłem - AK-74 jest zepsuty, tzn po wyjęciu broni widzimy tylko końcówkę jej lufy, po przybliżeniu nie ma w ogóle animacji celowania - te całe dodane bronie to tylko AKS-74, zmodyfikowany PMM i AK-105 i amunicja 7.62x39mm - a te niby nowe frazy od NPC to jedno zadanie od Wilka na znalezienie dynamitu na ATP... Ogółem ten mod to taka kolejna wariacja Cienia tylko dodano animacje z Zewu Prypeci, możliwość posiadania hełmu i chyba rendery, żeby trochę lepiej to wyglądało, poza tym zmieniono teksturamy trawy i chyba nieba, ale szczerze to wyglądają jak oryginalne, a poza tym to tak w 100% szczerze to wygląda trochę jak OGSE. To już Stalker FM z dodatkami @gawron wyglądał o niebo lepiej, a też tak jak ten mod korzysta z Cienia jako podstawki. Także, jak mam być szczery...nie warto zawracać sobie nim głowy i zagrać po prostu w vanillowy Cień Czarnobyla, albo w Autumn Aurorę No chyba, że to mod w fazie WIP, ale nigdzie w opisach nie znalazłem takiego info więc...
  11. @Anton Gorodecki Tak na rosyjską... nie wiem czy powinienem tu mówić o takich rzeczach, ale do zabawy z jakimiś modami, których się nie stawia na polską podstawkę mam wersję z "pewnych internetowych źródeł" bo jak coś źle postawię to usuwam, wypakowuję od nowa i gotowe, a oryginalną trylogię mam na Steam i zanim usunę, ściągnę od nowa, wrzucę coś na nią to tracę czas. Poza tym wiadomo, że czasem wystarczy jeden plik źle podmienić lub coś się nie wrzuci albo jakiś dodatek podmieni ten sam plik z którego korzysta mod i przy próbie uruchomienia nagle wszystko leży więc metoda, którą opisałem jest dla mnie szybsza i łatwiejsza bo jak coś się zepsuje to mniej roboty choć z drugiej strony czasami przez to mogą niektóre modyfikacje nie startować teoretycznie :P
  12. @Zwinny U mnie ten mod nawet nie startuje tj pojawia się małe logo i konsola, potem wszystko znika i nic się nie dzieje więc ciekawe czy on w ogóle działa A to nie mój pierwszy mod więc na pewno wszystko dobrze wrzuciłem itp itd. Także jak komuś się jakimś cudem uda to uruchomić to pogratuluję
  13. @cez137 Ja też Jurika nie znalazłem więc zespawnowałem sobie jego PDA, ale póki co tylko tyle, wracam teraz na Czarcią Stanicę i zobaczymy może się pojawi tym razem Blask w anomalii. Kurde gdyby nie te ścięte mapy na końcach i brak horyzontu (idzie przywyknąć choć w bazie Powinności i Bandytów trochę wali to po oczach ) to nawet fajny ten mod, no i autor zostawił oryginalny soundtrack z Zewu, który bardzo lubię bo od Zewu zaczynałem przygodę ze Stalkerem więc tym bardziej fajnie się gra :p
  14. @Anton Gorodecki No właśnie z tym Niedźwiedziem też nie ma pewności czy się znajdzie ten art jak mamy lepszy detektor bo ja znalazłem Niedźwiedzia na drugiej lokacji tam gdzie znajdziemy Azota i Kardana, przy zwłokach samotników, zanim wszedłem na lokację z questem na pomoc w wyciągnięciu artefaktu z anomalii i jak wszedłem na wcześniej wspomnianą lokację(jeszcze nie nauczyłem się nazw lokacji na pamięć ) to od początku art się nie pojawiał więc stwierdziłem, że może zawiesił się skrypt więc wczytałem parę razy grę od nowa, nie pomogło więc wyszedłem z lokacji i wszedłem z powrotem, ale też nie pomogło no i próbowałem jeszcze szukać po Emisjach, ale artu jak nie było tak nie ma więc dobrze, że wrzuciłeś chociaż ten uproszczony spawner bo jak mi się art nie pojawi to sobie zespawnuję - trudno się mówi
  15. @cez137 U mnie też ten artefakt się nie pojawia w tej anomalii, myślałem, że może trzeba poczekać na emisję, ale chyba 3 w międzyczasie przeszły, a artefaktu nie ma. Tak samo po wzięciu zadania na odnalezienie Jurka w Kołogrzywni jego zwłoki mi się nie pojawiły w tym miejscu z Twojego zrzutu @Anton Gorodecki, nie wychodziłem z lokacji, wszedłem na nią pierwszy raz z aktywnym zadaniem na odszukanie go, wszedłem do bazy Powinności żeby jednemu z Powinnościowców walizkę z bronią od Kniazia i poszedłem oblukać bodajże helikopter, i okoliczne anomalie w poszukiwaniu artów, wróciłem do bazy, a ciała nie ma. Fiks mam zainstalowany więc nie wiem o co tu chodzi. @kanon1022 Yyyy te ładne polskie napisy są...ze spolszczenia do tego moda?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity