Jump to content

Szczepan9205

Tłumacz
  • Content Count

    439
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Szczepan9205 last won the day on September 23

Szczepan9205 had the most liked content!

Community Reputation

357 Przyjacielski

2 Followers

About Szczepan9205

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 05/24/1992

Profile Information

  • Ruble
    4
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Procesor
    Intel i5 7400
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin
  • Broń Główna
    AS "Wał"
  • RAM
    8gb Crucial Ballistix Sport
  • Karta graficzna
    Gigabyte GTX 1060 OC 6GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

548 profile views
  1. @ksantyp Nie wiadomo czy wyciął Kordon czy moment fabuły, w którym się tam udajemy jest przesunięty fabularnie z początku moda na jego jakąś późniejszą część - Kordon jako lokacja istnieje w tym modzie bo w PDA jak najedziemy na niego na mapie to pojawia się napis więc wycięty nie jest tylko może zostały wycięte misje fabularne, które nas tam zaprowadzają - nikt z grających o ile takowych mamy na naszym forum nie dał znać jak to jest z tym Kordonem - w sensie czy wycięto misje czy je przesunięto z początku na późniejszą część... A jeśli chodzi o wyloty to chyba tak - zaleca się grać na DX 10 i 11 - ja grałem na 11 i może jakieś wyloty się trafiły, ale bardzo sporadycznie no i log był zawsze pusty więc chyba nie z winy moda się wysypywał.
  2. @kondotier Hmm też miałem emisję podczas spotkania z Krukiem w Miasteczku-32, ale nie pamiętam czy przeszła bezproblemowo czy trwała w nieskończoność tyle, że ja byłem za dnia. Teoretycznie kolejność wykonywania misji nie powinna powodować problemów, ale w sumie to Stalker - opisywałem Ci w sumie na PW jedną sytuację gdzie skrypt mi blokował przejście i się mod wywalał więc cholerka wie - musimy też zawsze wziąć pod uwagę, że OGSE jest modem kompletnym - OGSR zostało porzucone i nie zostało dokończone więc się mogą w sumie zdarzać takie sytuacje. Paczka broni była dodana w tej angielskiej wersji OGSR z moddb, ta rosyjska ma oryginalne bronie więc tu też obstawiam, że to jest niedokończona funkcja, lub też może być tak, że nie da się po prostu mieć w ekwipunku celownika i broni i wsio, w plikach widziałem linijki jakiś podstawek/szyn/adapterów pod celowniki typu MTK-83,USM, szyna "Jaskółczy Ogon" i "Picatinny" więc możliwe, że trzeba mieć te rzeczy, i je wpierw założyć na broń i dopiero potem celowniki, ale czy MTK lub USM i obie szyny spotkałem u któregoś handlarza do zakupu to Ci nie jestem w stanie powiedzieć, wiem że spawner był w stanie je zespawnować, ale w wersji z finalnym fiksem ów spawner już nie działa. A co do latarki popatrzę, ale nie wiem za bardzo gdzie czegoś takiego szukać, podejrzewam że to będzie w jakimś pliku .ltx, jak znajdę to podeślę Ci na PW.
  3. @kondotier A wiesz co, mam jeszcze OGSR na dysku - rzucę okiem na te dialogi z mechanikami z ciekawości. Co do Miasteczka-32 rozumiem, że mówisz o tej dziurze gdzie są arty z linii fabularnej z bandą z Mrocznego Parowu tak? Szczerze mówiąc to u mnie nie było problemu, tylko chwilę to zajmowało zanim się pojawiły bo raz, że musi się zespawnować bąbel przestrzenny, dwa modele i efekty dla artefaktów no i trzecia sprawa jeszcze się pojawia duża grupa mutantów, zombiaków i Monolitu, ale w sumie dziwne, że u Ciebie to trwa bez końca, chyba Twój pech jeśli oczywiście mówimy o tej samej sytuacji.
  4. W poście #1 dodałem zaktualizowaną wersję spolszczenia - wersję 1.3. Na razie dostępny jest tylko link do MEGA, jak @Agrael odczyta PW to mam nadzieję, że wrzuci na nasz serwer i pojawi się jeszcze link do wersji z serwera StalkerTeam A dla aktualnie będących w trakcie przechodzenia moda - w zakładce Instalacja pogrubioną czcionką na samym dole dodałem ważną informację i dobrze by było jakbyście się z nią zapoznali przed wrzuceniem najnowszej wersji spolszczenia
  5. @ksantyp Wysypiska w tej wersji nie ma(autor przed premierą już podawał, że w 1.12 na pewno nie będzie dodane), ale czemu Kordonu i Bagien nie ma to sam nie mam pojęcia - nie ogrywałem najnowszej wersji tylko dostosowałem spolszczenie do niej więc może jest to rozwiązane jakoś fabularnie w ten sposób, że później się wraca na Kordon - linijki dotyczące dialogów i zadań nadal są w plikach tekstowych. Jest też możliwość, że w tej wersji Kordon jest wycięty bo etap fabuły na Kordonie i Bagnach to głównie biegnie tam i z powrotem choć z filmików autora z wersji 1.12 wynikało by, że ten Kordon jednak jest w modzie - dajcie znać czy podczas przechodzenia wróciliście na Kordon czy jednak nie Mod jest niezoptymalizowany bo działa na 32 bitowym silniku stąd częste przycinki jak A-Life się doładowuje, ja też na 8GB gram, ale wyloty mi się trafiały głównie z pustym logiem, może po prostu spróbuj skręcić trochę grafikę. Minimapy nie ma ani na poziomie Mistrz, ani na Weteranie, a autor zapowiadał, że będą na wszystkich poziomach bo przez jej brak ciężko było podejść pod bazę bandytów na Bagnach i potem przejść na Zaton z Bagien nie widząc min na mapie, ale widocznie autor o tym zapomniał. A jeśli o lokacje z Anomaly chodzi to nie zauważyłem zbytniej różnicy w wydajności między oryginalnymi lokacjami, a tymi z Anomaly. Może jakieś minimalne są, ale na moje oko chodził tak samo i na oryginalnych i na tych z Anomaly.
  6. @Gatzek Nie ma problemu Irytujące to trochę na samym początku było jak ja zaczynałem - głód miałem już na czerwono i dopiero potem obskoczyłem tych nowicjuszy, a później jedzenie już normalnie mogłem kupować i aktualnie na brak nie ma co narzekać - ani na brak jedzenia ani amunicji Tylko ten początek taki irytujący trochę właśnie jest z powodu braku żarcia i kasy na jego zakup.
  7. @Gatzek Na początku to właśnie tak jest, że ciężko o jedzenie - handlarz przez jakiś czas nie oferuje nic ciekawego - w zależności ile misji dla niego wykonamy tym chyba asortyment się powiększa. Ja wykorzystałem fakt, że znalazłem kilka artów, które nic ciekawego mi nie dawały więc sprzedałem je Żabie i jak już miał jedzenie dostępne to kupowałem ile miał, ale na samym początku obleciałem całą wioskę i jeden z nowicjuszy powinien mieć do odsprzedania kiełbasę chyba, ale możliwe że w tej nowszej wersji coś pousuwali dlatego nie masz artu. Ale w ogólnym rozrachunku jeśli ta wersja z moddb będzie dobrze działać ze spolszczeniem to będzie bardzo dobra wiadomość, bo się okazuje, że Fix 46 ma jakieś dziwne zabezpieczenie plików - pisałem do @Anton Gorodecki w tej sprawie i napisał mi, że już kiedyś trafił na coś takiego, ale nie ma za bardzo rozwiązania, żeby to ogarnąć i jest to najpewniej jakieś zabezpieczenie, żeby ludzie nie grzebali przy plikach więc w wersję z najnowszym fixem niestety nie zagramy. @MonolithalianJa co prawda jestem na Jantarze, ale X18 już odwiedziłem więc: 1. Ja nie napotkałem Nibyolbrzyma, bardzo możliwe, że jego dźwięk to po prostu część ambientu 2. Do tych drzwi jeszcze wrócisz później, przy pierwszej wizycie nie da się wejść do tego pomieszczenia 3. Ten stalker mówił w dialogu, że po tym jak się dostał do Labu to coś zasunęło pokrywę odcinając mu drogę ucieczki więc przejście może wcześniej było, ale aktualnie jest zamknięte (może potem się odblokuje, ale nie wiem) 4. Co do przywódcy Ślimaków to ja po tym jak przyprowadziłem do niego stalkerów to nie miał więcej linii dialogowych, ale jeśli dobrze pamiętam to mówił, że się odezwie jakby czegoś chciał. Później będziesz wracał do Doliny Mroku tak czy tak więc jeśli ma jeszcze jakieś zadania to się odezwie. 5. Ja się nie wracałem - jeśli będzie trzeba wrócić to pewnie fabularnie. 6. Co do tego zadania to chyba takowego nie miałem - w sensie przed samym wejściem do X-18 zrobiłem zadanko na przyprowadzenie tych stalkerów do przywódcy Ślimaków, ale tych gości było 3 +4ty był GG więc, albo ja przegapiłem jakieś zadanie, albo mówimy o tym samym zadaniu tylko poszedłeś złą drogą odprowadzając nich.
  8. @kondotier Hmm a może i masz rację, mnie się kojarzy, że same wiadomości przychodziły od rannego, a Kiwaczek się nie odzywał(miałem go w ekwipunku i nie kazałem mu się nie odzywać), ale może źle pamiętam. W każdym razie kwestia kodu się rozwiązała A skoro @Zwinny nie wyskoczyła wiadomość to może skrypt Kiwaczka nie zadziałał jak trzeba, lub w ogóle nie ma miśka/lalki w ekwipunku. Mniejsza Problem rozwiązany i to najważniejsze.
  9. @Zwinny No bo w tym zadaniu na pomoc gostkowi w anomalii w budynku stacji nie przychodzi podpowiedź od Kiwaczka, tylko SOS od tego gościa. W każdym razie kod do sejfu to: No a podpowiedź od Kiwaczka przychodzi podczas poszukiwań ciężarówki dla jednego jegomościa, ciężarówka ta się znajduje w tej okolicy dlatego Kondotier o tym wspomniał
  10. @kondotier No właśnie też obstawiałem, że to chyba jakieś zabezpieczenie choć z drugiej strony po co? OLR swoje lata już ma i jak dla mnie głupotą jest to, żeby innym ludziom utrudniać choćby tłumaczenie... Hmm może @Anton Gorodecki będzie w stanie coś pomóc no bo jak nie to raczej będziemy skazani jako polska społeczność na FIXX 19 i tyle
  11. @kondotier Bez zmian. Chcesz to spójrz swoim fachowym okiem, przykładowy plik wstawię stable_bio_name.xml Ja i tak nie planuję tego tłumaczyć bo wszystko będzie i tak i tak w grażdance, ale pobrałem i wypakowałem, żeby zobaczyć jak duże są różnice
  12. @kondotier Nie nie dokonywałem, tak się otworzył.
  13. @Gatzek, @tom3kb Mógłbym rzucić okiem na tą angielską wstawkę, ale wydaje mi się, że autor tej paczki coś tam pogrzebał jeszcze po swojemu więc nie wiem czy warto się tym interesować. Natomiast przeglądając temat OLR na ap-pro okazuje się, że jest tam link do Fix'a 44 dla repacku OLR 2.5 + FIXX 19 czyli tego w sumie do którego linki mamy na forum i do którego spolszczenie jest zrobione. Także sugerując się nazwą wystarczy pobrać ten FIX 44 i wrzucić na wersję z FIXX 19 żeby mieć najbardziej aktualną wersję i ewentualnie dostosować pliki tekstowe polonizacji do tej łatki jeśli jakieś zmiany w tekście w ogóle są (ale, że fix jest po rosyjsku to ja już się tu nie popiszę) Fix ten powinien też w sobie zawierać też wszystkie poprzednie poprawki od 19-44 więc... Jest tam też link do repacku, który zawiera FIXX 46 z 19.10.2020, ale do samego fix'a już linka nie ma Takie rzeczy wnosi ten patch według opisu z ap-pro: Edycja sekwencji dialogu z Goplitem Nowa poprawka zmniejszająca pojawianie się Pijawek na urządzeniu Med-Priborze (wymagana nowa gra) Spawn: usunięto dodatkowy koniec z niektórych obiektów (wymagana nowa gra) Spawn: 3-krotnie wydłużono czas eksploracji w barze (wymagana nowa gra) Spawn: poprawka możliwego podłączenia dowódcy zwiadu w Barze na początku wyścigu (potrzebna jest nowa gra) Spawn: dowódca zwiadu w Barze został przeniesiony na stałe do trybu online (wymagana nowa gra) Dodano wyświetlanie wiadomości o znalezionych prototypach Dodano ścieżkę do paska? Może chodzi o pas na artefakty Poprawiona dokładność PKM Zmiany parametrów grafiki grawitacyjnej, aby zapobiec potencjalnym wylotom Dostosowano wygląd artefaktów „Rtęć”, „Płonąca Wata”, „Kula Elektryczna” (potrzebna jest nowa gra) Edycja emitera? na bagnach Przywrócono dźwięk projektora w Darklab, Rostoku i Prypeci Przywrócono odgłosy much w barze Spawn: edytowano logikę szefa ochrony na drugim piętrze bazy Wolności na MW Spawn: naprawiono powrót strażnika do bazy Wolności na MW (wymagana nowa gra) Spawn: logika dla drugiego odbiornika na pasku (wymagana nowa gra) Spawn: dźwięk do drugiej budki w barze (wymagana nowa gra) Zwiększona jasność r2_sun_lumscale_amb do r2 domyślnie Tłumaczyłem zmiany translatorem więc może to brzmieć bez sensu, tutaj link do oryginału: https://ap-pro.ru/forums/topic/945-oblivion-lost-remake-25/ Edit. Pobrałem tą łatkę i się okazuje, że ten odnośnik do FIXX 44 jest zaktualizowany do wersji 46 tylko zapomnieli tekstu zmienić, no i zawiera wszystkie fixy od 19 do 46 w sobie. Ale wracając do tematu, pobrałem - wypakowałem sobie pliki tekstowe, wrzuciłem do WinMerge, żeby porównać zmiany, a tam jakieś znaczki WinMerge pokazuje mi kodowanie windows-1251 Mieszar zamiast Win, nigdy się z czymś takim nie spotkałem - ktoś wie co to za kodowanie?
  14. @kondotier W sumie Ty jesteś mniej więcej na bieżąco z OGSR więc @Zwinny skorzystaj z tego co Kondotier napisał w swoim poście i powinieneś to rozgryźć choć też łatwo przegapić podpowiedź Kiwaczka bo chyba równocześnie z jego podpowiedzią wyświetla się SOS od Żekana jako wiadomości na PDA, a jeśli nie to Kiwaczek tylko podpowie, żeby przyjrzeć się stacjii benzynowej więc tak jak pisałem - w Twoim przypadku pomoże wczytanie zapisu z przed wejścia na stację i przyjrzenie się lub ewentualnie użycie demo_record 1 i polecenie kamerą na zewnątrz i przyjrzenie się - ale z tego co pamiętam to w OGSR demo_record nie działa
  15. @Zwinny Nie to nie jest pułapka bez wyjścia, kod do sejfu jest bardzo dobrze widoczny, choć fakt jak już jesteś na stacji, a nie znasz kodu do sejfu to utknąłeś - wczytaj zapis z przed wejścia na stację i dokładnie się przyjrzyj - zasadniczo moja podpowiedź dotycząca dystrybutorów i tekst o kolumnach w dialogu to wystarczająca podpowiedź moim zdaniem @tom3kb Akurat w tym przypadku Kiwaczek nie pomoże niestety, o ile mi się dobrze kojarzy to mi nic nie gadał przy tym zadaniu, ale możliwe, że ja się mylę i rzeczywiście Kiwaczek przy tym zadaniu coś podpowiada, trzeba też założyć wariant, że nie każdy misję na odnalezienie Kiwaczka wykonał i go ma w ekwipunku
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity