-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana katalysator w dniu 23 Maja 2011
Użytkownicy przyznają katalysator punkty reputacji!
O katalysator

Informacje o profilu
-
Ruble
82
Osiągnięcia katalysator

Turysta (2/21)
1
Reputacja
-
W tym wypadku wolałbym iść na łatwiznę ;) Potrafię czasmi przesiedzieć godziny nad konkretnym problemem ale jak wielu z nas mam również rodzinkę (..i ptaki i psa i pracę po 12 godzin :)) Fajosko,że jesteście, obczaję edycję(a ddsy da się edytować w normalnym progu graficznym? mam photofiltre) Zas dopiszę bo mi się dodało fdo bańki...w stalkera grywam od dawien dawna (od początku w sumie) ale czasami miewam kilkumiesięczne okresy zwątpienia (i tak wraca :)) więc od czasu do czasu... :).
-
W tym cały bajer,że zmieniłem wszystkie wartości dotyczące rozdzielczości, WSZYSTKIE :) w pliku na 1920x1080...static też :)
-
Z góry dziękuję. Napiszę jutro po pracy, bo wstaje o 5 rano, narka i dobranoc. ...Jest już jutro czyli dzisiaj ( niedziela)..link z plikiem,który mi podałes zawiera jedynie dokument z zawartością pliku xml, tekstur w nim niet :) Folder config wygląda następująco : folder creatures z zawartością actor.ltx (zmiania noszonego ustrojstwa :)), folder text z zawartościa polskiego tekstu, i dwa pliki: localisation.ltx (wiadomo) i system.ltx (to zwiazane z przenoszonym ustrojstwem:)). Jakoś nie mam pomysłu gdzie moze byc błąd... I nadmienię,że używam DX9, bo z ENB i SwettFX działa TYLKO z DX9. Kolejny krok, dodałem to,co mi zapodałeś plus tekstury shoc scopes for LA i...nadal to samo. MAM! Znalazłem rozwiązanie. W pliku,który mi podałeś (config>ui>wpn_scopes_16.xml) w ustawieniach kazdego celownika była rozdzielczość 1024x768...wystarczyło zmienic ją na 1920 x 1080 i działa elegancko...za podpowiedź dziekuję :) Ps. Jednak nie jest aż tak dobrze jak myślałem, bo lornetka jest fajna i duża ale za to luneta snajperki ...jest owalna, rozszerzona na boki, lepsze to niz przedtem. jednak na dłuższą metę nie jest to zbyt normalne, edytowałem plik wpn_scopes_16.xml(wszystkie wartości w pliku zmieniłem na rozdzielczość monitora,gry) i wygląda to tak : . Gdzie popełniłem błąd? :)
-
Standardowy 1920x1080, gram na DX9 bo ENB i SweetFX chodzą tylko na DX9, no i jak juz pisałem wcześniej zanim przeszedłem w grze na wysypisko to wszystko działało normalnie i lornetka i snajperka :). @smox "Wstaw sobie teksturę z jakiegoś moda do SoC - wpn_crosshair_bino.dds..." A gdzie miałbym to wstawić jeżeli w nowej wersji Lost Alpha w folderze gamedata mam tylko spolszczenie? :) Cała nowa wersja jest inaczej skonstruowana niz wszystkie stalkery (foldery appdata, bins...). No i...kilka minut przed wejściem na wysypisko wszystko działało normalnie.
-
Witam. To ja mam ciekawy problem polegajacym na tym,że....obraz z lornetki zrobił mi sie mały i jest umieszczony w lewym,górnym rogu i to samo z celownikiem optycznym, lewy, górny róg. Gra działała bez problemu (z dodanym spolszeniem ENB i SweetFX), przeszedłem na wysypisko i...takie kwiatki :) Wersja standalone, spatchowana (0013 czyli ostatnia łatka) po tym jak nie chciała wystartować (msvcr120.dll). Z patchem gra zadziałała normalnie, jedynym problemem jest ten obraz z lornetki czy też celownika optycznego. Jakieś pomysły? Screeny :
-
Na obu jest windows 7 ten sam :) Na lapku uruchomiłem w trybie zgodności (pod windowsem 7 bo mi wywalało do pulpitu, a po uruchomieniu w zgodności przestało ) Heh w katalogu usera w roaming znalazłem folder xrengine, a w nim ciekawe logi. Myślę, że brak zapisów moze miec cos w spólnego z tym oto logiem : * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3659.00 mhz, 77-clk 'rdtsc'* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...using fs-ltx fsgame.ltxFS: 32292 files cached 30 archives, 4525Kb memory used.Init FileSystem 0.763442 sec'xrCore' build 3795, Jun 25 2009Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrRender_R3.dllrefCount:m_pAdapter 1command lineExecuting config-script "user.ltx"...[e:documents and settingsall usersdokumentystalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.Loading DLL: xrRender_R3.dllLoading DLL: xrGame.dll! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registry! Player name registry key (InstallUserName) not found !* [win32]: free[4037900 K], reserved[66060 K], committed[90280 K]* [ D3D ]: textures[0 K]* [x-ray]: crt heap[9488 K], process heap[817 K], game lua[0 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[5796 K], smem[0 K]SOUND: OpenAL: enumerate devices...SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Presentdevices Generic HardwareSOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic HardwareSOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic SoftwareSOUND: OpenAL: All available devices:1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]Executing config-script "user.ltx"...Executing config-script "i:clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"...[i:clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded.[e:documents and settingsall usersdokumentystalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.SOUND: Selected device is Generic Software* sound: EAX 2.0 extension: absent* sound: EAX 2.0 deferred: absent* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bplStarting RENDER device...* GPU [vendor:1002]-[device:6819]: AMD Radeon HD 7800 Series* CREATE: DeviceREF: 4* Texture memory: 2030 M* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)* GPU vertex cache: unrecognized, 24* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.* DVB created: 1536K* DIB created: 512K! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'* HWDST/PCF supported and used- r__tf_aniso 16- r2_tf_mipbias 0.Starting engine...! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registry! Player name registry key (InstallUserName) not found !! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-STCS in registryLoading DLL: xrGameSpy.dllstack trace:0023:6EFC7904 d3d11.dll0023:6EFC753C d3d11.dll0023:6EF73E5A d3d11.dll0023:0362663A xrRender_R3.dll
- 493 odpowiedzi
-
- hardwarmod 3.2 трудная война
- nowa fabuła
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To ja mam następujący problem : Grałem na lapku, po kilku problemach z wywalaniem gry(pod windows 7 64) uruchomiłem ją w trybie zgodności z xp sp3 i chulało dobrze ale po przekopiowaniu gry na stacjonarny komp (folderu z zapisami też) gra nie widzi poprzednich zapisów mimo tego, ze struktura dysku na lapku jest podobna jak na stacjonarnym (zapisy na systemowym C). Był też problem z odczytaniem fsgame.ltx ale tu poradziłem sobie plikiem wsadowym ( start binxrengine). Co zrobić z tym fantem?
- 493 odpowiedzi
-
- hardwarmod 3.2 трудная война
- nowa fabuła
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Tak, mini fix pomógł, wielkie dzięki. Jeszcze jedno pytanie: Atmosfear 3 wersja z instalatorem nie chce mi działać(opcja next sie nie zapala i za cholerę nie mogę użyć instalacji). Przekopiowuję większość plików ręcznie do gamedata i bin, tylko nie wiem gdzie umieścić pliki dds odpowiedzialne za pogodę ,do textures jako osobny folder?(textures1024>af3_clear). ps. właściwie i tak po przekopiowaniu gra nie chce działać, cały czas obraz ładowania poziomu i nic więcej.
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No to ja mam problem. Jadę według instrukcji z tym wyjątkiem, że instaluję angielska wersję 1.6.0.2 czy jaka to tam wersja i potem po kolei : 1. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition 2. Fix 11.05.12 3. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie i po wrzuceniu spolszczenia z forum gra ładuje się praktycznie w nieskończoność, naciskam spacje aby przejść do gry (nie pisze o naciśnięciu klawisza aby do niej przejść) i wyskakuje mi kursor (xrengine cały czas pracuje w tle, bugtrap się nie uruchamia). Bez spolszczenia gra działa, może wrzucę loga : FATAL ERROR[error]Expression : !m_error_code[error]Function : raii_guard::~raii_guard[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line : 748[error]Description : ...e.r. - call of pripyatgamedatascriptsvsmod.script:11: attempt to index global 'VS_send_news' (a nil value)
- 739 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2012
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeszcze takie jedno,małe ale : Po wrzuceniu Complete 2009 i dołączeniu do tego Photorealistic Zone II cienie są jakieś,takie...kanciaste( jakby złożone z niezbyt ładnych pikseli), czy jest na to jakaś rada? rozmycie cieni czy cosik w tym stylu?
-
Bardzo ładnie :), kolory cieplejsze i ogólnie lepiej słońce wygląda, Wielkie Dzięki Ps. Znalazłem coś ciekawego...trzaby to wypróbować : http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos I jeszcze takie pytanko, gdzie grzebać aby rozjaśnić dzień gdy słońce świeci, chodzi mi o efekt bielszego koloru słońca.
-
Witam... A mnie ciekawi sprawa czy da się bardziej podkręcić grafikę moda aby to jeszcze lepiej wyglądało. Np. sun shaft z clear sky, DOF... byłoby bardzo ciekawym dodatkiem, no i AA jakoś słabawo działa (z poziomu gry). Mam wersję z CDAction i jedyne co musiałem zrobić aby mod działał to usunąć localisation.ltx. I działa wsjo na maxa (1920x1080 i suwaki w prawo :) ) ps."Motion Blur (rozmycie), Depth of Field (pole widzenia)Ja raczej tłumaczyłbym to jako GŁEBIĘ POLA WIDZENIA :), promienie słoneczne (opcjonalnie) i Screen Space Ambient Occlusion (aproksymacja efektu Ambient Occlusion w przestrzeni ekranu)" motion blur jest nieszczególny,DOF cieniutki, a promienie czyli sun shaft....nie było opcji w instalatorze, bynajmniej nie marudzę... :)
-
Racja z tym promieniowaniem....obniżyłem do 120 bo kurde nabawiłem się ponad 200 co zbiłem kilkoma antyradami...tylko czemu antyrady zabierają zdrowie....
-
link do fociszcza z artefaktami : ps. zmian dokonywałem tylko pod kątem wagi i niczego więcej, resztę aspektów moda zostawiłem w spokoju, bo szczerze mówiąc jakoś niespecjalnie chce mi się grzebać w tych plikach <_< I po zmianach używam quicksave'a..jeżeli to ma jakieś znaczenie.. ...momentami mam dość tego moda i lukam w stronę soljanki...czekam aż ściągnę i moze wreszcie mi zadziała
-
Łyknąłem Twoje konfigi...wkleiłem elegancko...i chłop się dalej męczy(waga gratów to 132 kilo z Twoim 400 maxem), kurde takich jajek nie miałem nigdy z żadnym, innym modem, priboi działał elegancko obliviony też i kupa innych, a tu takie kwiatki <_< I dodam na marginesie, ze chodzenie go też męczy http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif(czas stworzyć moda rolki na baterie lub Stalkiernyj Gąsienicowy Przemieszczacz po Zonie..nie mylić z ŻONAMI :)