Skocz do zawartości

ramirez12

Weteran
  • Zawartość

    199
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Neutralny

O ramirez12

  • Tytuł
    Wędrowiec
  • Urodziny 1987.12.12

Informacje

  • Ruble
    34
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Procesor
    AMD FX 6300 3,5 GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skarżysko-Kamienna
  • Broń Główna
    Korkowiec z odpustu i kapiszonowiec
  • RAM
    8GB
  • Karta graficzna
    NVIDIA GeForce GT 740
  • System operacyjny
    win 10
  • O mnie
    Dokończ sentencję

    Leci bocian borem , lasem , wymachując swym....

Ostatnie wizyty

532 wyświetleń profilu
  1. ramirez12

    Problemy fabularne

    Cholera @OldMan dzięki, (tylko mała poprawka bo nie od 28:00 minuty a od 27:00). Okazało się że mi się całkiem pokręciło i pominąłem ten za rurką plecak, a dopiero teraz w tym kominku wentylacyjnym. Sugerowałem się tymi filmikami a nie wiem czemu tam tego miejsca nie widziałem, gość widocznie zapomniał o tym przedostatnim plecaku, albo nie dodał filmu do playlisty... Edit: Mój błąd, nie zwróciłem uwagi ale nawet w tym filmiku jest ten plecak. Jakoś niefartownie z pośpiechu pominąłem ten moment...
  2. ramirez12

    Problemy fabularne

    Przepraszam za post pod postem ale nikt nic nie pisał od doby a tu jak raz przydarzył mi się problem, ale do rzeczy. Mam odszukać ostatni schowek Charona na CEA-2 i tu problemu by nie było bo filmików i opisów na forum trochę jest gdzie on się znajduje, powinien być tutaj: Problem w tym że TU go nie ma ! z godzinę próbowałem go tam namierzyć i nic. W opisie do zadania jest mowa o jakiś rurach z których bucha para, na tym dachu ich nie ma. Dało mi to do myślenia że zapewne musi być inne miejsce od tego które jest w filmikach. Prawdopodobne miejsce (pasujące do opisu) znalazłem ale plecaka ani widu ani słychu. Doradźcie gdzie ten ostatni plecak jest, nie znalazłem żeby ktoś o innym miejscu wspominał oprócz tego z pierwszego zdjęcia ???
  3. ramirez12

    Problemy fabularne

    @kondotier w NS tego kwesta raczej nie ma (na 99,9%) ten kwest z doprowadzeniem buggi'ego był owszem ale w OP-2
  4. ramirez12

    Problemy fabularne

    @Zgredzik1345 samochód (a w zasadzie to buggy) bardzo fajny jest na bagnach w bazie myśliwych. Tam gdzie w CS była baza renegatów. PS jest jeszcze Kama3 za ATP w bazie bandytów i traktor
  5. ramirez12

    Problemy fabularne

    Niech ktoś mądrzejszy ode mnie powie, jak ususzyć tą pierd***** łapą niedźwiedzia w galarecie ???? Wrzucałem i do tej zielonej i do tej niebieskiej galarety i nic, spałem, czekałem nawet 24h i dłużej a łapa taka jaka była taka jest, żadnej różnicy. Co źle robię ? W opisie jest że mam tylko wrzucić łapę do galarety. Edit: Ok poradziłem sobie za pomocą transmutatora. Wcześniej o nim zupełnie zapomniałem.
  6. ramirez12

    Problemy fabularne

    @kondotier w sumie nie pomyślałem o tym w ten sposób a to bardzo prawdopodobne. Tak czy inaczej nie jest to aż tak bardzo istotna sprawa a i bez tego to całkiem fajny dodatek do tego moda
  7. ramirez12

    Problemy fabularne

    @kondotier rozumowanie i to wyjaśnienie wydaje się dobre gdyby nie jeden fakt... a mianowicie twórca moda umieścił w teleporterze możliwość wyboru z listy lokacji takowe terytorium, to też w pewien sposób podważa to wyjaśnienie. No chyba że to po prostu błąd który był przez twórcę zauważony na późniejszym etapie tworzenia moda i przez to wyeliminowany. No ale nie ważne skoro nie ma możliwości uaktywnienia takiej funkcji tego teleportera to nie i koniec dywagowania na ten temat
  8. ramirez12

    Problemy fabularne

    @tom3kb dzięki za odpowiedź, nurtowało mnie to czy to jakiś babol znowu u mnie bo odkąd postanowiłem zagrać w sole to miałem ich trochę różnej natury. A czy z tym teleporterem ktoś może wie czemu nie można się przenieść do laboratoriów i podziemi ??
  9. ramirez12

    Problemy fabularne

    Być może to z czym piszę nie do końca jest to problem fabularny ale nurtują mnie 2 sprawy i stwierdziłem że tu zapytam o nie. 1. Podpowiedzcie mi czy te notatki (np: nieprawdopodobne informacje, opowieść stalkera) które można znaleźć w zwłokach kontrolera, czy jest to normalne że one w chwili podjęcia znikają ? czy jest jakiś sposób żeby je odczytać czy to tylko taki swego rodzaju esteregg ? 2. Czemu w tym ręcznym teleporterze nie ma możliwości teleportować się za jego pomocą do wszelkiego rodzaju podziemi, mimo że w liście terytoriów na które można się przenieść one występują? czy może jest jakiś sposób żeby taka możliwość się pojawiła? @Zwinny rzuć okiem na ten video poradnik. Niestety nie powiem Ci w którym dokładnie odcinku gość robił zadania na Zatonie ale tak w okolicach 60 tego poszukaj.
  10. ramirez12

    Problemy techniczne

    @kondotier dzięki wielkie za tą radę: na przyszłość będę wiedział. Co do tematów to i owszem przetrząsnąłem wiele odnośnie tego buga i niestety nigdzie nie dopatrzyłem się kiedy ten fix musi być wgrany. No nic teraz już wszystko jasne, a @OldMan popchnął mi fabułę do przodu i problem rozwiązany
  11. ramirez12

    Problemy techniczne

    @kondotier nie dość dokładnie czytałeś moje posty trochę wyżej: No więc sprawa tak wyglądała.
  12. ramirez12

    Problemy techniczne

    @OldMan dzięki Ci wielkie, też pojęcia nie mam czemu tak się zrobiło ale tak było i ważne że już tak nie jest @kondotier "mój" gg pije, śpi i je regularnie więc w tym problemu raczej nie ma. Co do screena to Mówisz Masz. Zwróć uwagę na celownik i na element HUD'a odpowiedzialny za broń i ammo.
  13. ramirez12

    Problemy techniczne

    Proszę o pomoc. Napotkałem na pewien znany problem (podwójny celownik w snajperce od Akima) i nie było by z nim kłopotu bo był kilka razy wałkowany ale w moim przypadku fix od @OldMana nie pomógł. Po wgraniu fixa w dalszym ciągu to samo, rzecz jasna kilka razy próbowałem. W razie chęci pomocy wstawiam sejwa w miejscu w którym powinienem oczekiwać na sukę psełdopsa z małymi. ja_quicksave.dds ja_quicksave.sav
  14. ramirez12

    Problemy techniczne

    @kobal to już 2ga gamedata jaką wrzuciłem a do niej jedynie co dołożyłem to: 1. Fix z maja 2017 2. Polonizację 3. 500kg udźwigu Ot i wszystko. Samego moda pobrałem z forum z obu dostępnych źródeł tj. z i tego linka głównego i tego wstawionego od @Sieriożae. No i takie kwiatki wychodzą. Dodam że na oryginalnego stalkera w polskiej wersji językowej to wrzucam i że tak z 1,5 roku temu już grałem w tą sole i było ok jeśli chodzi o teraz występujące u mnie błędy. PS zapomniał bym dokonałem jeszcze w pliku actor zmiany wysokości skoku z 9 na 11 ale to chyba nie może mieć na nic wpływu.
  15. ramirez12

    Problemy techniczne

    No i kolejny problem. Czy ktoś byłby w stanie pomóc? problem jest następujący: właśnie kończę zadanie na pozyskanie teleportera (tego z zadań na schowki Kostii), gdy próbuję go zabrać z ciała martwego wojskowego (w X-25 tj mały lab na radarze za tymi kodowanymi drzwiami) mam wylot do pulpitu z takim kodem: Expression : no_assert Function : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h Line : 112 Description : item not found, id Arguments : kostya_documents1 PS @kobal co do twojej rady odnośnie moich wylotów podczas emisji i podmiance pliku ex_news.script, dzięki Ci, pomogła podmianka tego pliku ale nie w 100% bo czasem zdarzają się wyloty ale już nie podczas emisji tylko gdy w grze dużo się dzieje na mapie i są jakieś komunikaty to zdarza się ban na pulpity.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord