Skocz do zawartości

kilerstalker

Stalker
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kilerstalker

Informacje o profilu

  • Ruble
    76
  • Frakcja
    Samotnicy

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10
  • Procesor
    Ryzen 9 3900X
  • Karta graficzna
    GTX 1060
  • Pamięć RAM
    32GB

Ostatnie wizyty

802 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kilerstalker

Wędrowiec

Wędrowiec (4/21)

28

Reputacja

  1. A nie jest? to zadam proste pytanie czy można przejść chociaż pierwsze 10% gry bez zaglądania do Internetu? Odpowiedź na to pytanie jest potwierdzeniem, że trzeba być jasnowidzem albo umieć analizować pliki kwestów.
  2. Gram w OP 2.2. już pół roku i w pewnym momencie czara goryczy się przelała. Teraz nie zostawię suchej nitki na tym modzie. Plusy tej gry: Dużo nowych lokacji, Nowe bronie, Masa nowych mutantów, Kupa zadań, Dodatków i ulepszaczy gry jest dziesiątki jak nie setki, bez których nie da się grać. Minusy tej gry: Mod jest totalnie chory i przekombinowany na dłuższą, metę, Schowki większości dla jasnowidzów, Część zadań tylko dla jasnowidzów, Trzeba siedzieć non stop w Internecie, aby szukać pomocy przy zadaniach, Nie da si grać bez ulepszaczy i oszukiwania, Zadania jakieś z innej planety, tak są popaprane, Sami Autorzy nie są w stanie przejść gry bez oszukiwania (info z Rosyjskiej strony), Przechodzenie gry przez kilkanaście miesięcy albo kilka lat, jest tylko dla masochistów, Z bohatera trzeba zrobić ciężarówkę inaczej się nie da, Brak historii w rozmowach, szczególnie uciążliwe jak ktoś coś nam mówił pół roku temu odnośnie zadania, Jest jeszcze z 100 rzeczy, które mógłbym napisać. Jak bym trafił na taką szczerą opinię, to bym tego nawet kijem nie tknął nie mówiąc o graniu. Do takich absurdów dochodzi, że ktoś zrobił skrypt, który kończy grę i można si pochwalić "PRZESZEDŁEM" - jestem kozak. Czym dłużej si gra tym bardziej pogmatwany się robi. Mod ma bardzo duży potencjał i jest zajebisty, ale jest normalnie nie grywalny. Chyba, że ktoś lubi frustrację, samobiczowanie, wkurzanie się i poświęcanie kupę czasu na szukanie podpowiedzi w Internecie. Inaczej mówiąc zero przyjemności z grania.
  3. @OldMan Wiem, że nic takiego nie pisałeś tylko o to, że pisałeś: Był jeszcze jeden posty (już usunięty) w którym pisałeś, że moje logi nie są jasne, a tam jest czarno na białym. Zresztą to wszystko nie ważne, ważne jest to, że teraz są nowe linki i wszystko działa. 😀😀
  4. No właśnie o to mi chodziło, po co patch z 07.12.2023 jest do pobrania, skoro wersja gry jest nowsza. @OldMan Jak patch może nie rozwalać nowszej wersji gry od niego? Pewnie sprawdzany na starszej wersji moda. Tłumacze i cała reszta, która wspomaga przy różnych poprawkach wykonuje naprawdę zajebistą robotę, za którą trzeba naprawdę dziękować.
  5. No Patch na pewno nie jest OK. Log po instalacji zawiera tysiąc? błędów lub wiecej, w załączniku. xray_bizne.log Poprawka nie pomogła jest to samo.
  6. Patch 07.12.2023: rozwala grę, ponieważ repack jest w wersji z 25.12.2023 Spolszczenie wywala grę do pulpitu np. po wejściu w ustawienia. [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : D:/XRAYENGINE/GitProjects/ixray-vivient/src/xrGame/ui/UIXmlInit.cpp [error]Line : 139 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : video_adv:cap_type_aa [error]Argument 1 : ui\ui_mm_opt_16.xml
  7. Mam kolejny problem, w schowku Striełoka po zabraniu dokumentów znika mi PDA-Skaner!? Mod ma kupę bugów: - przeciwnicy ślepi, głusi, nie reagują nawet na ostrzał, - atak na bazę wolności powtarzałem 10 razy zanim wszystko zaskoczyło - tutaj była masakra za każdym razem inny bug, - nie pomagać obronić baru, bo to źle się dla nas kończy, - NPC wchodzą do ogniska i tak stoją 🤣 - znikające przedmioty z ekwipunku, - sporo mniejszych problemów.
  8. @kondotier Dzięki za info, musiałem tak naprawdę zacząć od nowa. Dopiero za trzecim podejściem udało się otworzyć drzwi (pojawił się napis). Drzwi od bunkra są otwarte i nie można ich zamknąć. Jeszcze mam problem z przełączaniem broni kółkiem, znalazłem cos takiego w external.ltx: no_mouse_wheel_switch_slot = false - zmieniłem na true i nic nie daje UPDATE: Informacja dla innych. W pliku external.ltx: ma być "no_mouse_wheel_switch_slot = false" oraz w pliku user.ltx ma być "g_mouse_wheel_switch_slot on".
  9. Nie mogę otworzyć drzwi u Sidora w bunkrze i drzwi do domu w wiosce. Nie pojawia się nic i żaden klawisz nie działa. Drzwi się ruszają jak je nożem traktuję. W bunkrze były uchylone, mogę tylko jeszcze bardzie zamknąć.
  10. @kondotier @mrozek Naprawdę dzięki wam za pomoc, ale ostatnio mam mało czasu na przyjemności, a jak znalazłem na trochę relaksu to ................ Byłem na Jantarze, znaczniki mam, PDA mam, latarka w mobilnym labie jest ale nie do ruszenia. Rozmowa z Pulewiczem na Agropromie był po rosyjsku (tak sądzę że z nim gadałem) Coś się zjebało
  11. @mrozek Dzięki za podpowiedzi, ale widzę że mam totalna lipę. W Agropromie gadałem z NPC i z Pulewiczem, nic się nie zaktualizowało. W Dolinie Mroku nie ma żywej duszy, wszedłem od wysypiska. Haker Genia w Dolinie Mroku? u mnie siedzi w ciupie w miasteczku wojskowych. Dzięki wszystkim za pomoc, nie zamierzam startować od nowa.
  12. @mrozek To wszystko co wymieniłeś mam przerobione. Żadnego kontenera nie udało mi się znaleźć, wszędzie są drzwi pozamykane. Wtedy kiedy mam akurat wolną chwilę aby grać, to mam takiego psikusa ze strony moda.
  13. No ja nie jestem na początku gry tylko sporo dalej, trochę wolnego i nadrobiłem stracony czas. Wszystkie ogłoszenia zerwane i zrealizowane, wcześniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.