Skocz do zawartości

Fonek

Weteran
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fonek

  • Urodziny 02/16/1995

Metody kontaktu

  • Skype
    fonekxx

Informacje o profilu

  • Ruble
    88
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    SWD

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10
  • Procesor
    Intel i5 8600k
  • Karta graficzna
    Nvidia GTX 1060
  • Pamięć RAM
    8 GB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fonek

Turysta

Turysta (2/21)

4

Reputacja

  1. @Szczepan9205Ok dzięki Będę musiał pokombinować w takim razie ogólnie myślałem, że coś robię źle. No tutaj jest jakaś dziwna sytuacja w stylu ściana anomalii i zaraz obrażenia od kontrolera. Trzeba coś wymyślić może będę musiał zebrać jakieś fundusze i kupić coś mocniejszego na głowę albo pomyśleć o jakiejś sevie, bo po dokumentach z X18 handlarze ulepszyli znowu swoją ofertę. Zauważyłem też, że o ile zapis i wczytanie nie zmienia oferty to wczytywanie autosave robi to, ale no skoro to taki hardkorowy mod to nie spodziewałem się tego. Niskie ceny i stosunkowo łatwy dostęp do pieniędzy sprawił, że nie podchodziłem do tego moda tak "poważnie".
  2. Mam pewien problem nie wiem czy to coś z moją grą więc wolę zapytać. Przechodziłem sobie w miarę powoli grę robiąc poboczne zadania w stylu zabij psy, przynieś coś tam i było ok. Etap Doliny Mroku był szybki, ale samo X18 było nieco ciężkie jakoś przebolałem. Tylko brak cut scenek był dziwny nie wiem czy jakieś skrypty się nie odpaliły? Za to Mroczny Wąwóz to już w ogóle jakaś tragedia. Obecnie zatrzymałem się na jakiejś ścianie anomalii i kontrolerze, który jest gdzieś za tym. Nie wiem czy ten mod wymaga żeby przed tym etapem cofnąć się zrobić trochę zadań żeby kupić ekwipunek przeciwko telepatii i wtedy dopiero odblokować dalszą część gry? W dodatku w tej wersji nie ma samochodów? Prosiłbym o jakąś odpowiedź, bo trochę przeglądałem tu temat, ale nikt nic o tym nie piszę a nie wiem czy to tylko u mnie tak wygląda.
  3. Wiesz co to bardzo ciekawe, bo gdy miałem Japoński ustawiony jako język w systemie to podczas samego ładowania gry miałem jakiś dziwny error i musiałem go zamykać Escape i mogłem grać, ale klikanie Zapisz Grę w menu głównym nie działało i wyskakiwał ten błąd z player.dat. Teraz po restarcie z ustawionym językiem Polskim wszystkie problemy zniknęły i normalnie przeszedłem przez level changer bez problemów i mogłem kliknąć Zapisz Grę więc to był problem. Teraz jestem ciekaw co się będzie dziać z grą znajomego, bo on ma NLC 7 tylko przetłumaczony google translatem (Jest anglikiem i oni nie mają tyle szczęścia żeby byli tacy życzliwi ludzie jak tutejsi tłumacze w Polskiej społeczności tej serii gier) i jestem ciekaw czy też będzie mieć problemy takie. Możliwe, że ten player.dat w grze jest "uniwersalny", ale właśnie zmiana języka w systemie powoduje brak zgodności gdy gra próbuje potwierdzić twoją tożsamość, chociaż jak jest ten launcher to tam w prawym dolnym rogu pisze coś w stylu "profil niepodpisany" cyrylicą. W każdym razie problem zażegnany bardzo dziękuję za pomoc, wszystko działa
  4. Tylko trochę to dziwne, że gra wymaga tego od gracza, ale dziękuję bardzo za pomoc i poświęcony czas
  5. saves.7zNie wiem czy może być quicksave? Bo zapis z menu z jakiegoś powodu przestał działać i problem mam podczas questu gdzie ratujemy Żwawego i chce zrobić go pokojowo. Szczerze gdzieś pamiętam, że na forum było napisane jak robić zapisy w dowolnym miejscu w grze, ale patrzyłem na to gdzieś na początku Czerwca a teraz jak szukałem to wszystko się jakby pozmieniało i nie wiem nie pamiętam jak robić te zapisy i tylko ten quicksave mam a tak to musiałbym biegać znowu od początku tego questa.
  6. Zacząłem niedawno grać w tego moda i właśnie przy próbie przejścia z Kordonu do Jelita wyskakuje mi informacja "Przejście jest zablokowane. Potrzebujesz cyfrowego podpisu profilu. Pobierz plik player.dat ze strony *link*". Strona niestety nie działa, nie mogę jej załączyć nie wiem czy zrobiłem coś źle? Cały czas mam problemy w grze przy wczytywaniu zapisów wyskakuje mi error, który po zamknięciu klawiszem Escape pozwala dalej grać, nie wiem możliwe że problem powoduje to, że mam ustawiony Japoński jako język dla programów nie obsługujących unicode w systemie z powodu tego, że jest mi to potrzebne do innych gier i szczerze mówiąc niezbyt chciałbym to zmieniać, dlatego postanowiłem napisać ten temat na forum, możliwe że muszę zmienić na Polski, ale wolałbym tego uniknąć.
  7. Dzięki bardzo ciekawie jest to wszystko napisane. W sumie nigdy nie bawiłem się w skrypty, ale teraz mnie to zaciekawiło i jakie możliwości to daje.
  8. Zacząłem się bawić tym skryptem do rozładowywania broni w tym modzie bo jest całkiem ciekawy, ale mam pytanie czy spotkaliście się z czymś takim, żeby actor był zastąpiony słowem sztalker? Nie chcę mówić od razu, że sprawie by to działało, ale jak uda mi się to na pewno tutaj wkleję z resztą i tak wątpię by mi się udało to zrobić, ale ciekawi mnie budowa takich skryptów i w sumie chciałbym się bawić w robienie jakichś, ale chyba na początek lepiej byłoby spróbować sił w naprawieniu czy raczej adaptacji tego skryptu do moda. Ogólnie CoC był strasznie nudny, ale myślę że ten mod ma szansę go ożywić poziomem trudności, ale problemem jest nadal brak zadań, przynajmniej dla mnie zadania nadawały sens grze taki freeplay nie jest zły, ale brakuje mi spójności akcji w modzie a szwendanie się po mapie bez celu tylko walcząc po pewnym czasie robi się nudne. W sumie skoro ten mod jest rozwijany to ciekawe co przyniesie czas oby był bardziej stabilny niż soljanka.
  9. Ciekawe jakie wymiary bohatera odczytuje gra, bo udało mi się wleźć wszędzie gdzie chciałem, a nawet nie chciałem ale wlazłem bo byłem ciekaw czy się zmieszczę, czy to jakiś milimetrowy gzyms, czy jakiś piecyk w domku, wszędzie możesz wejść. Cóż, myślę że jakbym zrobił zadanie z tym BM-16 i z nim poszedł na ATP to problemu by nie było, broń jest aż za dobra, celna jak nigdy zasięg z zwykłego śrutu i celność bajeczna. Oj obawiam się broni z lunetami, gra będzie zbyt prosta wtedy, ale cóż zabicie kogoś w egzie z PMa graniczyło by z cudem nim on pierwszy by cie ubił. Plusem jest to, że nie grasz jak rambo, apteczki nie leczą całego paska życia i nie biegasz jak rzeczony rambo wciskając maniakalnie klawisz apteczki przeżywając serie wrogów. Póki co trochę podczas gry w tego moda przypomina mi się Misery z CoPa może nie jest tak mało ammo, ale jest przyjemnie.
  10. Póki co, bardzo mi się podoba ten mod, to że ATP stawia taki opór - uznaje za plus, chyba że to niecelność PMa plus moja długa przerwa od grania w stalkera. Ambienty trochę zbyt losowe, chociaż nadal lepiej, niż gdy w jakimś modzie na otwartej przestrzeni, był ambient z któregoś iksa.
  11. Miła niespodzianka, szukałem jakiegoś nowego moda na forum do stalkera bo w większość już grałem z lepszym lub gorszym efektem i ten wygląda ciekawie. Upraszczając proces instalacji to tylko wrzucić moda do gry i spolszczenie zawiera wszystkie poprawki tak? Nic poza spolszczeniem już nie trzeba?
  12. Dzięki wielkie od bodajże 2 lat ta piosenka za mną chodziła, a niezbyt wiedziałem jak wyciągnąć ją z instalatora tamtego solyanki potem zapomniałem a tu nagle wchodzę do baru i zonk. Jeszcze raz wielkie ogromne dzięki. I przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, ale dopiero teraz miałem czas zerknąć na forum.
  13. Mam pytanie, zna ktoś nazwę piosenki czy może jakoś wyciągnąć ją z moda, wiem że grana jest w Barze na dole tam gdzie jest kobitka, która sprzedaje jedzenie i energy drinki jak i ta sama piosenka była w instalatorze Narodnaya Solyanka bodajże 14.08.2010 chyba, tak to nie wiem czy była gdzieś wykorzystywana.
  14. Wiem, że to pierwsza część, ale inne mody nie były tak zrywane z tego co pamiętam. Nawet te częściowe. Mimo wszystko mod i kwesty są świetne, ale jak ma się to skończyć w 5-6h grania później to wole się zabrać za jakiś dłuższy mod nawet na SoC ewentualnie wrócić do SGM. Mod naprawdę jest dobry ale ograniczenie tylko do Zatonu to tak jakby ktoś w SoC obciął mapy do 1/3 i wystawił moda takiego z nową nitką fabularną.
  15. Cóż, mam pytanie czy po uzupełnieniu trzech schowków czeka nas coś jeszcze? I ile questów dają bandyci? Mod jest świetny bardzo fajnie się grą, ale jeśli tylko gra ma się trzymać na Zatonie i kończy się w 2-3 zadania po zrobieniu schowków to chyba daruje sobie dalszą grę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.