-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Szymon72
- Urodziny 08/04/2001
Informacje osobiste
-
O mnie
MONOLITH...
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Swarzędz
Informacje o profilu
-
Ruble
14
-
Frakcja
Wojskowi
-
Broń główna
AS Vał
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 10 Pro
-
Procesor
Intel Core i9-10980HK
-
Karta graficzna
GeForce RTX 2080 Super Max-Q
-
Pamięć RAM
DDR4 64 GB 2666 MHz
Ostatnie wizyty
889 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Szymon72
Turysta (2/21)
7
Reputacja
-
Dobry wieczór Panie i Panowie. Otóż piszę tu po tak długim czasie, gdyż dzisiaj - zupełnie przypadkowo - podczas zabawy debugiem okazało się, że wystarczy wpisać w konsoli (tej dostępnej pod klawiszem S w menu pauzy) "invisible on". Moje zaskoczenie - odnośnie tego, że rozwiązanie miałem tuż pod nosem - osiągnęło zenitu. Pozdrawiam
-
Wcześniej owe problemy miałem, jednakże po zakupie bardzo mocarnego sprzętu, wszystko działa jak należy. Przy 100+ NPC na raz, jeszcze nie miałem okazji przebywać, ale przy +/- 80 już tak - zero ścinek. Co do przetłumaczenia wpisu z Reddit odnosnie Warfare i wyjaśnienie z czym to się je - bardzo dziękuję Panowie! Przetestuję, od razu jak tylko mi na to praca pozwoli. Pozdrawiam.
-
Panowie, jakiś czas temu pisałem tu o (nie)kompatybilności Azazel Mode z Warfare (dosłownie kilka stron wcześniej) i mimo braku rozwiązania, jak i odpowiedzi na oficjalnym serwerze Anomaly na Discordzie, postanowiłem się nie poddawać i poszperać na innych stronach. Natknąłem sie na temat - na Reddit - w którym jeden z użytkowników mial zupełnie taki sam problem, jak ja. Najlepsze jest to, że ktoś mu udzielił odpowiedzi, która zawiera na 100% rozwiązanie owego problemu, jednakże obawiam się, że z moim angielskim zaraz coś źle przetłumaczę i "zepsuję" w ustawieniach... Także - dałby ktoś radę napisać, co muszę dokładnie zmienić w ustawieniach?
-
Tak, dokładnie - wiem o tym, tylko niejednoznacznie się poprzednio wyraziłem, wybacz.
-
No cóż, chyba jednak będzie trzeba tam zajrzeć, podpytać i poczekać. Mam nadzieję, że ktoś się tego podejmie, gdyż w podstawce CoC'a świetnie się bawiłem przy połączeniu Azazel z Warfare. Troszkę jest to dziwne, gdyż w CoC'u Warfare z Azazelem działał bezproblemowo i zaczynam podejrzewać, że być może w Anomaly trzeba coś aby pozmieniać w ustawieniach, żeby wszystko zadziałało. Pytanie tylko - co?
-
Przejrzałem wszystkie addony na moddb, jak i tutaj. Jedyny jaki znalazłem to na kompatybilność trybu fabularnego z reinkarnacją
-
Witajcie. Poszukuję rozwiązania na pewien problem (nie tylko tu, bo i na moddb się szukało, lecz bezskutecznie - brak odpowiedzi). Dlaczego tryb Azazel Mode nie z działa z włączoną wojną frakcji? Mianowicie po tym, gdy nasza postać pada, gra nie pozwala objąć sterów nad innym Stalkerem, tylko przerzuca do menu, tak jakbym grał bez załączonej reinkarnacji. Gdy uruchomię nową grę bez włączonej wojny frakcji - wszystko z reinkarnacją działa jak należy. Jest na to jakiś fix, czy może sposób?
-
Niestety, zmagałem się z edycją najróżniejszych sekcji, w najróżniejszych plikach i nie udało mi się osiągnąć mego celu. Postanowiłem więc, że przerzucę się na Anomaly (mod posiada w debug możliwość włączenia niewidzialności) i tam zostanę na dłużej. Dzięki wszystkim za pomoc.
-
Panowie, jak tylko wrócę z pracy to od razu zabiorę się za sprawdzenie waszych porad. Ogólnie to samo pytanie zadałem na jednej z grup na Facebooku związanych ze Stalkerem i tam jeden z graczy napisał, abym spróbował pobawić się z sekcją "; visibility parameters" w pliku Actor.ltx. Co o tym sądzicie?
-
Proszę tego nie brać jako chamskie wytykanie czegokolwiek, ale napisałem przecież, że nie miałem na myśli gamerelations.ltx, a zmienić reputację frakcji itd. itp., można właśnie w tym pliku. I tak jest, chodzi mi dokładnie o fizyczną niewiedzialność - lepiej bym tego nie ujął.
-
Witam. Otóż od pewnego czasu myślę nad urozmaiceniem sobie rozrywki, poprzez stanie się "niewidzialnym" dla innych wrogich Stalkerów (tytułowe usunięcie widoczności, bądź utrzymanie jej na poziomie zerowym). Cóż muszę zrobić, aby takowy efekt osiągnąć? Pamiętam, jak 2-3 lata temu @kobal wspomniał w jakimś temacie o reakcji innych Stalkerów na GG, a za to chyba był odpowiedzialny jakiś plik w configu (nie mam na myśli gamerelations.ltx), jednakże nie mogę nigdzie go znaleźć. Ponadto nie proszę o gotowca, gdyż korzystam z kilkunastu modów, przez co może się wszystko popsuć...: Proszę o wskazanie "linijek", oraz plików/u, które trzeba zmienić, aby otrzymać upragniony efekt "niewidzialności". W razie potrzeby jakichkolwiek dodatkowych informacji, proszę o pytania uzupełniające. Dziękuję z góry wszystkim, którzy będą chcieli pomóc, pozdrawiam.
-
Skoro już nie ma wyjścia, to cofnę się o te kilka godzin :/ Zrobię jednak zapis przed siatką, w razie gdyby ktoś [czyt. mechanik ] wiedział, jak spełnić moją prośbę.
- 264 odpowiedzi
-
- nowe kombinezony
- wojna frakcji
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Gram na tym modzie już dosyć długo i nigdy z nim problemów nie miałem. Do dzisiaj. Otóż wczoraj kupiłem w składzie [baza samotników] u handlarza pendrive'y, które odblokowują dodatkowe przejścia [np. z Jantaru na Magazyny Wojskowe] i nie chciało mi się już grać, bo była późna godzina, więc postanowiłem, że sprawdzę te przejścia dzisiaj. Wszystkie działały, oprócz jednego... Mianowicie Agroprom - Bagna. Jest to przejście na południu Agropromu przez zniszczoną siatkę... Wszystko byłoby cacy, gdyby nie to, że przejście blokuje niewidzialna ściana. I tu naradza się moje pytanie. Da się jakoś to przejście przesunąć bardziej przed siatkę?
- 264 odpowiedzi
-
- nowe kombinezony
- wojna frakcji
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Po wgraniu tego moda wyrzuca z logiem: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_motivator.script:62: attempt to call method 'apply_loophole_direction_distance' (a nil value) self.object:apply_loophole_direction_distance(1.0) - tak u mnie wygląda wspomniana linijka w pliku xr_motivator.script .
-
Gra nie wywalała, ani nic z tych rzeczy, tylko tak jakby tego skryptu nie wykrywa. Na samym początku gry wybiłem całą wioskę kotów w Kordonie i sprawdziłem każdego z Nich. Nie wyświetlił się nawet komunikat "Znaleziono pieniędzy..." . Rzecz jasna false na true w pliku fsgame.ltx przy "$game_data$" jest zmienione, więc powinno działać... Powinno, ale niestety nie działa.