bartas47
Turysta-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bartas47
Informacje o profilu
-
Ruble
6
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bartas47
Gość w Zonie (1/21)
7
Reputacja
-
Jakby co to wyszedł DUŻY Update: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-2 A po nim jeszcze jeden hotfix: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-hotfix-7 Naprawione m.in crash podczas misji na Bagnach na stacji pomp czy też crash po zakończeniu ostatniej linii fabularnej w momencie gdy Striełok znika (akurat dziś mi się trafiło) Aha a jeśli macie taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 530 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'keep_one'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Zastosować się do instrukcji od kolegów z Discorda: To everyone running around with those "loot" mods that edit gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx Your game crashes and your log gives the keep_one FATAL error. People advice you to delete death_generic.ltx or wait until the modder releases an update. But its very easy to fix yourself, just open gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx (use notepad ++) and copy the following lines at around line 805 just above "[keep_items] ;-- don't release" [keep_one] ;-- corpse can have only one copy of these items, useful to avoid bloat caused by xray grenade_f1 grenade_rgd5 grenade_gd-05 grenade_smoke
-
Myślałem, że to pomoże, jak widać nie o to chodziło i teraz daje rade bez podkręcania
-
Witam. Mam spory problem, otóż mod nie chce mi płynnie działać od DX9(rozszerzony) wzwyż, zawsze spotykam się z wahaniami w okolicach 30 FPS. Wrzuciłem zoptymalizowane tekstury 1K wraz z patchem: ledwo widoczna różnica ale nie znacząca. Wszystkie dotychczasowe łatki dodane. Przy tym taki Dead Air hybrid chodzi mi na full DX11 płynnie a tu to jest jakieś nieporozumienie. Jest to jedyny mod na bazie CoC z którym mam taki problem. Mam Intel Core i7 8700, GTX 1050Ti, 8GB RAM (jadę na taktowaniu). Jakieś pomysły? EDIT: Wygląda na to, że sprawa sama się wyjaśniła, jedna bardzo ważna rzecz nie była włączona, Procesor o dużej wydajności xD kompletnie mi to umknęło, bo tak niepozornie ta opcja jest schowana a dotychczas wszędzie była domyślna jak widać jedna rzecz a ile zmienia, po jego zastosowaniu... różnica to jak dzień do nocy hehe fail to teraz ciekawe jak pójdzie na standardowych teksturach
-
Rozwiązaniem na to jest zapalenie fajki lub jakiegokolwiek narkotyku, bardzo skuteczny sposób
- 536 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zwiększyć ochronę psioniczną do minimum 80%
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@Junx Nie ma to jak dobra wiadomość na początek dnia @kondotier To też zapamiętam ;p
- 536 odpowiedzi
-
- 2
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Będę pamiętał dzięki
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Rzeczywiście to pewnie jest jakiś element śpiworu bo już znalazłem ten właściwy Pomogło A save już wysłane.
- 536 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Czy ktoś się już z tym napotkał? Przy próbie wejścia do radaru: FATAL ERROR [error]Expression : pm->m_animations.size() [error]Function : player_hud_motion_container::load [error]File : player_hud.cpp [error]Line : 92 [error]Description : motion not found [aug_idle_aim]
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Siemanko. Mam kilka pytań Czemu nie mogę użyć śpiworu? I co zrobić żeby ręka przy celowaniu tak nie latała? Wytrzymałość i zdrowie cacy..
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mam wersję DC z pre-patchem 1.4006 + Gameplay DLC + PRM Weapons czyli tą gdzie niby są wszystkie fixy do zadań, Log przed wzięciem zadania: ! item [add_skill_point] not found!! ! Cannot find saved game ~#i#:send_task function started with staskstate: new. A to już po wzięciu zadania, niemalże to samo: ! Cannot find saved game ~#i#:send_task function started with staskstate: complete. I jeszcze pojawia się coś takiego przed wejściem do miasta: ! ERROR: SV: can't find children [47108] of parent [404168904] ! [LUA] There is no spawn callback on object with id 60160 from object with id 10389! Wstawiam cały log w razie czego, gdzieś w połowie są te błędy xray_bartek.log EDIT: Okej to teraz skoro nie ma innego rozwiązania mam pytanie jak mam dodać do gry spawner skoro ma ona pliki db? EDIT: Już nieważne sam doszedłem do rozwiązania.
- 4 odpowiedzi
-
- alpha
- developers cut
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Mam kłopotliwy problem z misją od Profesorka żeby znaleźć dla niego jakąś naukową paczkę "find the package" w Martwym Mieście i normalnie powinno to być w tym sejfie podziemnym blisko celi w której się budzimy ale tego tam nie ma. Przeładowanie zapisu nic nie daje i kończą mi się pomysły. Jakieś rady? Czy bez niej można dalej fabułę pchnąć ewentualnie?
- 4 odpowiedzi
-
- alpha
- developers cut
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami: