korn06 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 W tym temacie możemy opisywać przydatne schowki, które udało nam się znaleźć podczas gry, lub inne ciekawe odkrycia: 1. Dodatkowe teleporty ręczne... Po pojawieniu się wpisu w PDA-"Opis Działania Ręcznego Teleportu" na terenie Wysypiska wchodzimy na zwalony słup koło Bagna i teleportujemy się na słup wysokiego napięcia( zawartość schowka na 3 screenie): 2. Skrzynia na Niezbadanych Terenach... Po uratowaniu Muchy na teren Zimowiska Stalkerów na Niezbadanych Terenach zostaje zrzucona skrzynka z dobrym wyposażeniem. Jeśli zabierzymy wszystko z tej skrzynki , to po każdej emisji jej zawartość będzie znowu pełna: 3.Cenne pancerze Czystego Nieba... Generatory: Martwe Miasto: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Ja dodam kilka może nie tajemniczych , ale standardowych schowków które w grze występują...jak coś pamiętacie to dopisujcie w temacie. Kordon 1...Schowek z amunicją 9x18 w Kordonie..450 szt. 2...Amunicja 9x19 na przejściu do Wysypiska 4...Sprzęt w dachach Wioski kotów 5...Ciekawy sprzęt na dachu u Wojskowych 6...Pudełko w Fabryczce obok mostu 7...Zapasy w domku za nasypem Wysypisko ...amunicja 9x19 w pudłach na Parkingu...40 szt Magazyny Wojskowe ...amunicja 9x39 w jednym z dachów w bazie...60 szt ...schowek w piecu na przysiółku WarLab dobrze przeszukujemy wszystkie pomieszczenia ..od piwnic,aż po dach. Czeka tam na Nas kilka ciekawych niespodzianek Lista będzie uzupełniana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Izomorf KOMPAS i jego działanie. Kompas ma w opisie dość długą listę anomali ,które usuwa. Mając go na pasie nic się nie dzieje zatem... Uważałem izomorf kompas , za bezużyteczny tymczasem kolega carcass wyjaśnił jego poprawne zastosowanie. Wspomniany artefakt działa bez zarzutów (przynajmniej u mnie). Zatrzymujesz się przed anomalią, wrzucasz "kompas" do niej, błysk, kilka sekund nic się nie dzieje, po czym znowu błysk i anomalia znika, a na ziemi zostaje "kompas", podnosisz i idziesz dalej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Po pewnym czasie w naszym PDA pojawia się wpis tajemniczego Monolitowca z informacją że kod 342089 otwiera jakieś drzwi. Znalazłem, że jest to pozostałość po podstawowej wersji SoC i otwiera jedne z drzwi w laboratorium X10, za którymi jest niewielki kantorek z paroma apteczkami i kilka opakowań amunicji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Na strychu chatki na Przysiółku Stalkerów na Niezbadanych Terenach jest plecaczek z kilkoma apteczkami i kombinezonem stalkera (to co jest w schowku może się różnić od tego co napisałam, bo już nie pamiętam dokładnie co tam było ;) ). Można się tam dostać przy pomocy drabiny, na prawo od chatki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ptachu Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Z podstawki zaliczamy też wyposażenie szafek w Dolinie Mroku oraz to z niebieskiej skrzynki w pokoju Dzika. W drewnianych szafkach są apteczki a w biurku ammo 5.56 ppanc i 9.19 ppanc. W X-18 już w ostatnim laboratorium jest taki korytarzyk z klatkami gdzie leży nieżywy chomik, a obok niego w szafce apteczki naukowców i ammo 5.45 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pani Wyrwiflak Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 W Dolinie Mroku, w tym niedokończonym budynku jest też pokój za kratami, w którym jest masa amo, apteczek itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 W Dolinie Mroku, w tym niedokończonym budynku jest też pokój za kratami, w którym jest masa amo, apteczek itd. W tym samym budynku od strony tego pomieszczenia jak spojrzycie na okna widać takie 2 skrzynki na przedostatnim pietrze,trzeba się wdrapać na sama górę i wyskoczyć na łącznik miedzy budynkami z niego na te skrzynki i do pokoju (uwaga dość spore promieniowanie). Pamiętam ze tam za przewrócona maszyną czy stołem był rzadki artefakt i kombinezon + jakieś pierdoły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.