Skocz do zawartości

Problem z grą


Sebaniszczy

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle że w właściwościach skrótu gdzie uruchamiam nie mam możliwości zmienienia. Niestety nie znam się zbytnio na tym wszystkim może nie mogę zmienić przez win 7. Też nie mam zainstalowanego zew prypeci bo podobno nie trzeba grałem bez tego. A na 2 screenie te ikony nie są chyba takie same. Proszę nie być surowym ja naprawdę  się nie znam. I jeśli to nie byłby problem chciałbym usłyszeć rozwiązanie problemu wszystko po kolei.

Bez tytułu.png

Bez tytułu1.png

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sebaniszczy - patrząc na Twoje screeny, widać że miałeś plik fsgame.ltx

Ale nie widzę pliku Stalker-COC.exe. Masz taki plik Stalker CoC, ale bez rozszerzenia .exe i prawidłowej ikony.

Co z nim zrobiłeś? To plik uruchamiający grę.

Piszę dlatego, aby w dalszej grze nie wystąpiły z tego powodu problemy. Najlepiej, aby o tym wypowiedział się @kazik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier to, że nie jest przypisana ikonka do pliku moim zdaniem nie ma aż takiego znaczenia system rozpoznaje plik jako aplikację i tak może być. Natomiast całą ta instalacja jest dziwna i jej nie ogarniam. Nawet nie zauważyłem, że tam jest fsgame.
Skoro wszystko działa to ok tylko @Sebaniszczy   wstaw jeszcze raz zrzut ekranu jak teraz wygląda Twój folder z grą tak
jak zrobiłeś to wcześniej ale już po dodaniu mojego fsgame.ltx. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik - Tak wiem, że nie wygląd ikonki jest ważny. Ale plik nie jest oznaczony jako .exe , więc chyba mod nie widzi go jako uruchamiacza.

Może więc byłoby lepiej, aby @Sebaniszczy ponownie postawił moda w innym katalogu i zobaczył jak wtedy będzie. Szkoda by było, aby w połowie gry coś mu z tego powodu padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to też trochę nie tak zwróć uwagę, że na jego zrzucie żaden plik nie ma rozszerzenia poza fsgame.ltx.