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Edycja parametrów kombinezonów. Niezniszczalne pancerze i broń.


cichy
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Temat z częścią zawartości jaką przedstawiam (dotyczy to niezniszczalności kombinezonów), jest na forum tu:

Myślę, że moje uzupełnienie powinno się przydać.

EDYCJA PARAMETRÓW KOMBINEZONU:

   Idziemy do pliku gamedata\config\misc "outfit.ltx". Następnie wyszukujemy interesujący nas kombinezon. Jako przykład użyję kostium
neutralnego Stalkera. 

Przed edycją wygląda to tak:

;---------------------------------------------------------------------------------------------
;        КОСТЮМ НЕЙТРАЛЬНОГО СТАЛКЕРА
;---------------------------------------------------------------------------------------------
[stalker_outfit]:outfit_base
additional_inventory_weight        = 25
additional_inventory_weight2    = 25
inv_weight                        = 5.0
cost                            = 30000
$spawn                             = "outfit\stalker_outfit"
visual                            = equipments\stalker_suit
actor_visual                    = actors\hero\stalker_hood.ogf
ef_equipment_type                = 3
inv_name                        = stalker_outfit_name
inv_name_short                    = stalker_outfit_name
description                        = stalker_outfit_description
icon_group                      = 1
inv_grid_width                    = 2
inv_grid_height                    = 3
inv_grid_x                        = 3
inv_grid_y                        = 0
full_icon_name                    = npc_icon_stalker_outfit
full_scale_icon                    = 14,11    
night_vision_device            = bad_nvd
immunities_sect                    = sect_stalker_outfit_immunities
burn_protection                 = 0.25
strike_protection                 = 0.20
shock_protection                 = 0.25
wound_protection                = 0.20
radiation_protection             = 0.25
telepatic_protection             = 0.10
chemical_burn_protection         = 0.25
explosion_protection             = 0.15
fire_wound_protection              = 0.15
bones_koeff_protection             = actor_damage ;gilet_antigas_damage
backpack_type = ui_icon_rykzack_4_green
power_loss                         = 1.0

[sect_stalker_outfit_immunities]
burn_immunity                    = 0.0400
strike_immunity                    = 0.0100
shock_immunity                    = 0.0060
wound_immunity                    = 0.0200
radiation_immunity                = 0.0000
telepatic_immunity                = 0.0000
chemical_burn_immunity            = 0.0060
explosion_immunity                = 0.0400
fire_wound_immunity                = 0.0400

PARAMETRY W GRZE:

ss_player_09-10-17_11-51-34_(l01_escape).jpg


Po edycji wygląda to tak:

;---------------------------------------------------------------------------------------------
;        КОСТЮМ НЕЙТРАЛЬНОГО СТАЛКЕРА
;---------------------------------------------------------------------------------------------
[stalker_outfit]:outfit_base
additional_inventory_weight        = 25
additional_inventory_weight2    = 25
inv_weight                        = 5.0
cost                            = 30000
$spawn                             = "outfit\stalker_outfit"
visual                            = equipments\stalker_suit
actor_visual                    = actors\hero\stalker_hood.ogf
ef_equipment_type                = 3
inv_name                        = stalker_outfit_name
inv_name_short                    = stalker_outfit_name
description                        = stalker_outfit_description
icon_group                      = 1
inv_grid_width                    = 2
inv_grid_height                    = 3
inv_grid_x                        = 3
inv_grid_y                        = 0
full_icon_name                    = npc_icon_stalker_outfit
full_scale_icon                    = 14,11    
night_vision_device            = bad_nvd
immunities_sect                    = sect_stalker_outfit_immunities
burn_protection                 = 1
strike_protection                 = 1
shock_protection                 = 1
wound_protection                = 1
radiation_protection             = 1
telepatic_protection             = 1
chemical_burn_protection         = 1
explosion_protection             = 1
fire_wound_protection              = 1
bones_koeff_protection             = actor_damage ;gilet_antigas_damage
backpack_type = ui_icon_rykzack_4_green
power_loss                         = 1.0

[sect_stalker_outfit_immunities]
burn_immunity                    = 0.0400
strike_immunity                    = 0.0100
shock_immunity                    = 0.0060
wound_immunity                    = 0.0200
radiation_immunity                = 0.0000
telepatic_immunity                = 0.0000
chemical_burn_immunity            = 0.0060
explosion_immunity                = 0.0400
fire_wound_immunity                = 0.0400

PARAMETRY W GRZE:

ss_player_09-10-17_11-56-07_(l01_escape).jpg

 

ABY KOMBINEZON BYŁ NIEZNISZCZALNY:

Zmieniamy po sekcji

[sect_stalker_outfit_immunities]

na takie wartości (im mniejsza tym kombinezon jest trwalszy), "0" daje nam niezniszczalność


 

[sect_stalker_outfit_immunities]
burn_immunity                    = 0
strike_immunity                    = 0
shock_immunity                    = 0
wound_immunity                    = 0
radiation_immunity                = 0
telepatic_immunity                = 0
chemical_burn_immunity            = 0
explosion_immunity                = 0
fire_wound_immunity                = 0

 

NIEZNISZCZALNA BROŃ:

we frazie

condition_shot_dec               = 0.00002

zmieniamy wartość na 

condition_shot_dec               = 0

  • Dodatnia 3
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