ZapomnialemLoginu Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Nazwa: Echo of Misery Twórca: Echo of Misery Team Platforma: Call of Misery (Call of Chernobyl 1.4.16) + Paczka od Xameleon201 v0.7 Data premiery: 27.05.2017r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Na pierwszy rzut oka wygląda jak kolejna edycja Call of Misery i dodatków (mniejszych i większych) udostępniona w formie pakietu. To co ją wyróżnia to sposób w jaki zostało to połączone i przerobione. Dodatki nie są wrzucane na zasadzie „rozpakuj, przeciągnij i upuść", pliki są sprawdzane i modyfikowane pod kątem kompatybilności by wyeliminować możliwe wysypy czy problemy. Jednak najważniejszym punktem moda są zmiany w silniku. O ile wcześniej mieliśmy możliwość używania nawet 8GB RAM i więcej dzięki modyfikacji Last Day (kolejna paka modów do CoM) tak Echo of Misery umożliwia nam także użycie większej ilości rdzeni naszego procesora. Daja nam to jeszcze płynniejszą rozgrywkę w ten nie taki lekki mod. Możliwe problemy: 1. wylot przy przejściu do nowej lokacji - usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts 2. Jeśli mod nie odpala to można spróbować dopisać "-skip_reg" do linii komend, bez cudzysłowiu. Zmiany: Spoiler Wszystkie mutanty mają poprawione głosy, poprawione brakujące tagi w plikach. Był to problem w przypadku szczurów, kotów i tuszkanów. Disconnected Living Zone (Odłączona Żywa Zona) z paczki Chameleona. Skraca czas ładowania i zużycia zasobów komputera. Teraz jest bliższy temu co mamy w Call of Misery. Ulepszona paczka modeli postaci pożyczona od zbioru stasona174. Paczka zawiera nowe ikony, zoptymizowane tekstury i shadery. Zwiększona stabilność, redukcja wagi moda jak i zasobów podczas rozgrywki dla większego komfortu grania. Assembly 0.7 od X_A_M_E_L_E_O_N. STCoP + otwarte celowniki od Morka + zoptymizowane i skompresowane tekstury (1920x1080 - brak zauważalnych zmian wg autora). Ekwipunek z Outfit Addon. Odgłosy otoczenia, anomalnie oraz głosy z gry Metro 2033 a także nowy interfejs. 33 nowe artefakty. Obniżka i przeliczenie wartości artefaktów. Roadside Picnic (Piknik na skraju drogi) + lampy naftowe. Odtwarzacz muzyczny z oddzielnymi skórkami dla każdej frakcji. Nowe modele mutantów i nowe części ich trucheł do odcięcia. Tekstura poltergeista zmieniona Dodano kolejne modele mutantów WSOAMBK - "GRtoKillEF + Despawn_BarMutants" (zredukowana populacja mutantów w okolicy Baru), Battery3A + 2Knife_CoM + BackPack. NEW_AF_Modules + SmokingKills_CoM1.0d (palenie szkodzi, tym razem mocniej). News_Random_v5 and AtMoSpHeRe RaDiO. Absolute Nature 4 (zmiany na lokacjach: Jupiter, Zaton, przedmieścia Prypeci). Absolute Nature Pack 3 Lite (SGM) wpowadza zmiany na lokacjach: Kordon, Bagna, Dolina Mroku, Instytut Agroprom, Magazyny Wojskowe a Czerwony Las wygląda teraz żywiej i jest jeszcze bardziej wypełniony dwunożnymi i czworonożnymi stworzeniami, tak jakby wcześniej było za spokojnie. powróciła możliwość dostosowywania nocnej aury z Atmosfear 3 do własnych upodobań. Do tego : Połączenie graficzne XRS 1.2 i Structures Redux. Czysta woda (parallax edition) №4 oraz ulepszone ślady po kulach i krwi. PHARM 0.5 i CoC_Ambient_Overhaul. Ognisko niedaleko wysuniętego posterunku wojskowych autorstwa skelja dla wersji 1.4.19 jego moda. Powrót PNV noktowizora w różnych wariantach kolorowych. Zielony - lepszy to niż nic, fioletowy dobry a najlepszy model ukazuje obraz w odcieniach bieli. Zmiany w interfejsie, nowy odgłos deszczu, kroki na różnych powierchniach wydają różne dźwięki (z paczki v0.7 od X_A_M_E_L_E_O_N). Paczka osełek tylko do ostrzenia noży. Usunięto PAD i dodano do oferty handlarzy. Absolute Nature 4.01 autorstwa Sewna, modele postaci HD Models od Ninja. paczka modów Atmosfear 3 oraz Pure Water (czysta woda). nowe modele mutantów i części do wycięcia. Nowe odgłosy mięsaczy a także głosy postaci z gry Metro 2033 STCoP i Outfit Addon w najnowszej wersji... Graficzne połączenie XRS 1.2 i Structures Redux 1.09. Nowe ekrany wczytywania, motyw przygrywający w menu głównym a także obrazek towarzyszący odpalaniu gry. AtMoSpHeRe RaDiO - dodane pliki "Battery3A + 2Knife_CoM + BackPack", Battery3A - pojemność baterii zmniejszona do 3 Ah / h, 2Knife_CoM - zwiększona wytrzymałość noży, wcześniej po 50 cięciach nóż był do wyrzucenia, teraz jest to 100 cięć. BackPack - część ekwipunku zostaje z nami po użyciu Szybkiego Sortowania: Medykamenty, Prowiant, Hełmy, Granaty. Dodane pliki "NEW_AF_Modules + SmokingKills_CoM1.0d" - NEW_AF_Modules - Dodane nowe moduły bezpieczeństwa. SmokingKills - każde pociągnięcie dymka powoduje problemy zdrowotne w zamian za obniżenie promieniowania. Zmiany w silniku: W katalogu z grą mamy kilka plików .cmd do odpalenia moda, zależnie od ilości posiadanych rdzeni procesora w naszym komputerze. Obsługa wielu rdzeni jest więc włączona od początku. Zoptymizowane tekstury CoCh + Misery. Lepsza wydajność i czasy wczytywania a także zredukowana znacznie szansa na wysypanie się moda z powodu braku pamięci. Spadek jakość wizualnej jest niewielki ale jednak. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] ŹRÓDŁO: ap-pro.ru modeland.ru moddb.com 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Po krótkiej przerwie deweloper wznowił prace nad nową wersją modyfikacji. Prace nad nowymi lokacjami są już prawie zakończone. Poniżej efekty: Spoiler Do modyfikacji zostanie zaimplementowany również nowy mutant - Ameba: Spoiler ŹRÓDŁO: strona macierzysta moda na VK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Trwają pracę nad wypełnieniem lokacji z radarem Duga różnymi śmieciami i innymi drobnymi szczegółami wzmagającymi naturalny, realistyczny wygląd tego miejsca. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Kolejna nowa lokacja: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigmar Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Mam lekki problem w modzie...postać mi cały czas mdleje i obraz staje się niewyraźny. Robi kółeczko, mija parę godzin i się budzi. Nie dało nic leczenie u medyków, lekki przeciwpromienne itd. Czym to jest spowodowane? To normalne czy jakiś bug się wkradł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 W nowej wersji pojawią się zombi, które swoją aurą będą wysysać siły życiowe Gracza, powodując u niego skrajne wycieńczenie. Pomysł adaptowany z modyfikacji NLC 7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Laboratorium X18 obecne w modzie dostępne jest do pobrania jako osobna lokacja stąd -> https://yadi.sk/d/lSMUzYfW3UNtet 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.