Jump to content

Echo of Misery


Recommended Posts

c1e33af973bbec7c2910575a5a08a3a6.png

Nazwa: Echo of Misery
Twórca: Echo of Misery Team
Platforma: Call of Misery (Call of Chernobyl 1.4.16) + Paczka od Xameleon201 v0.7
Data premiery: 27.05.2017r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Na pierwszy rzut oka wygląda jak kolejna edycja Call of Misery i dodatków (mniejszych i większych) udostępniona w formie pakietu.

To co ją wyróżnia to sposób w jaki zostało to połączone i przerobione. Dodatki nie są wrzucane na zasadzie „rozpakuj, przeciągnij i upuść", pliki są sprawdzane i modyfikowane pod kątem kompatybilności by wyeliminować możliwe wysypy czy problemy.

Jednak najważniejszym punktem moda są zmiany w silniku. O ile wcześniej mieliśmy możliwość używania nawet 8GB RAM i więcej dzięki modyfikacji Last Day (kolejna paka modów do CoM) tak Echo of Misery umożliwia nam także użycie większej ilości rdzeni naszego procesora.

Daja nam to jeszcze płynniejszą rozgrywkę w ten nie taki lekki mod.

 

Możliwe problemy:

1. wylot przy przejściu do nowej lokacji -  usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts

2. Jeśli mod nie odpala to można spróbować dopisać "-skip_reg" do linii komend, bez cudzysłowiu.

 

Zmiany:

Spoiler
  • Wszystkie mutanty mają poprawione głosy, poprawione brakujące tagi w plikach. Był to problem w przypadku szczurów, kotów i tuszkanów.
  • Disconnected Living Zone (Odłączona Żywa Zona) z paczki Chameleona. Skraca czas ładowania i zużycia zasobów komputera. Teraz jest bliższy temu co mamy w  Call of Misery.
  • Ulepszona paczka modeli postaci pożyczona od zbioru stasona174. Paczka zawiera nowe ikony, zoptymizowane tekstury i shadery.
  • Zwiększona stabilność, redukcja wagi moda jak i zasobów podczas rozgrywki dla większego komfortu grania.
  • Assembly 0.7 od  X_A_M_E_L_E_O_N.
  • STCoP + otwarte celowniki od Morka + zoptymizowane i skompresowane tekstury (1920x1080 - brak zauważalnych zmian wg autora).
  • Ekwipunek z Outfit Addon. Odgłosy otoczenia, anomalnie oraz głosy z gry Metro 2033 a także nowy interfejs.
  • 33 nowe artefakty.
  • Obniżka i przeliczenie wartości artefaktów.
  • Roadside Picnic (Piknik na skraju drogi) + lampy naftowe.
  • Odtwarzacz muzyczny z oddzielnymi skórkami dla każdej frakcji.
  • Nowe modele mutantów i nowe części ich trucheł do odcięcia.
  • Tekstura poltergeista zmieniona
  • Dodano kolejne modele mutantów
  • WSOAMBK - "GRtoKillEF + Despawn_BarMutants" (zredukowana populacja mutantów w okolicy Baru), Battery3A + 2Knife_CoM + BackPack.
  • NEW_AF_Modules + SmokingKills_CoM1.0d (palenie szkodzi, tym razem mocniej).
  • News_Random_v5 and AtMoSpHeRe RaDiO.
  • Absolute Nature 4 (zmiany na lokacjach: Jupiter, Zaton, przedmieścia Prypeci).
  • Absolute Nature Pack 3 Lite (SGM) wpowadza zmiany na lokacjach: Kordon, Bagna, Dolina Mroku, Instytut Agroprom, Magazyny Wojskowe a Czerwony Las wygląda teraz żywiej i jest jeszcze bardziej wypełniony dwunożnymi i czworonożnymi stworzeniami, tak jakby wcześniej było za spokojnie.
  • powróciła możliwość dostosowywania nocnej aury z Atmosfear 3 do własnych upodobań.

Do tego :

  • Połączenie graficzne XRS 1.2 i Structures Redux.
  • Czysta woda (parallax edition) №4 oraz ulepszone ślady po kulach i krwi.
  • PHARM 0.5 i CoC_Ambient_Overhaul.
    Ognisko niedaleko wysuniętego posterunku wojskowych autorstwa skelja dla wersji 1.4.19 jego moda.
  • Powrót PNV noktowizora w różnych wariantach kolorowych. Zielony - lepszy to niż nic, fioletowy dobry a najlepszy model ukazuje obraz w odcieniach bieli.
  • Zmiany w interfejsie, nowy odgłos deszczu, kroki na różnych powierchniach wydają różne dźwięki (z paczki v0.7 od X_A_M_E_L_E_O_N).
  • Paczka osełek tylko do ostrzenia noży.
  • Usunięto PAD i dodano do oferty handlarzy.
  • Absolute Nature 4.01 autorstwa Sewna, modele postaci HD Models od Ninja.
  • paczka modów Atmosfear 3 oraz Pure Water (czysta woda).
  • nowe modele mutantów i części do wycięcia.
  • Nowe odgłosy mięsaczy a także głosy postaci z gry Metro 2033
  • STCoP i Outfit Addon w najnowszej wersji...
  • Graficzne połączenie XRS 1.2 i Structures Redux 1.09.
  • Nowe ekrany wczytywania, motyw przygrywający w menu głównym a także obrazek towarzyszący odpalaniu gry.
  • AtMoSpHeRe RaDiO - dodane pliki "Battery3A + 2Knife_CoM + BackPack", Battery3A - pojemność baterii zmniejszona do 3 Ah / h, 2Knife_CoM - zwiększona wytrzymałość noży, wcześniej po 50 cięciach nóż był do wyrzucenia, teraz jest to 100 cięć.
  • BackPack - część ekwipunku zostaje z nami po użyciu Szybkiego Sortowania: Medykamenty, Prowiant, Hełmy, Granaty.
  • Dodane pliki "NEW_AF_Modules + SmokingKills_CoM1.0d" - NEW_AF_Modules - Dodane nowe moduły bezpieczeństwa.
  • SmokingKills - każde pociągnięcie dymka powoduje problemy zdrowotne w zamian za obniżenie promieniowania.
  •  
  • Zmiany w silniku:
  • W katalogu z grą mamy kilka plików .cmd do odpalenia moda, zależnie od ilości posiadanych rdzeni procesora w naszym komputerze.

    Obsługa wielu rdzeni jest więc włączona od początku.

    Zoptymizowane tekstury CoCh + Misery. Lepsza wydajność i czasy wczytywania a także zredukowana znacznie szansa na wysypanie się moda z powodu braku pamięci. Spadek jakość wizualnej jest niewielki ale jednak.

 

 

SCREENY:

Spoiler

5513c809a16c457a100f486da6b20b26.jpegf4f903b8362524adbcbb13903188484a.jpeg28e9a9981373ad8bf797dd013d234c06.jpegaa3b88bbc0f07714f9620a1f15f38741.jpeg757c514d44b23398369676b248c10139.jpega87a751f194eedd299989177ae3c84b2.jpeg5e3489b343335160b1c3130493c30d97.jpegddc82d4362f821ffb36f643777d81285.jpeg792a49d2e3340523960f63ca73b66a27.jpeg413ea7c429439e9c787b2fda0d2b4dab.jpeg953938ca0f8c69b1c3ba1213d89e4b9f.jpegcb5ecd3d64e2119c9bcbc11384a84699.jpeg962a2bc2b22e9e81c770dc16efa4b59d.jpeg75d7a705ef1b6b5c349586881b180944.jpeg1cf837bbae531805b383e5dc95339b45.jpeg8b32a17681ad0453306969abed5794da.jpeg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

modeland.ru

moddb.com

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mam lekki problem w modzie...postać mi cały czas mdleje i obraz staje się niewyraźny. Robi kółeczko, mija parę godzin i się budzi. Nie dało nic leczenie u medyków, lekki przeciwpromienne itd. Czym to jest spowodowane? To normalne czy jakiś bug się wkradł?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity