Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

318 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    OTs-33 Pernach
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1712 profile views
  1. No i wyszło, na razie w oryginale, tłumaczenie angielskie w drodze, jak sami widzieliście intro jest po angielsku. Wersja 1.0 (oryginał) - https://cloud.mail.ru/public/4Te2/xa3pW6hYh Wersja 1.0, to co wyżej + hires (wyższe rozdzielczości) + sfall (paczka usprawnień będąca podstawą innych modów) - https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5868346 https://yadi.sk/d/mMFMLVLQZZdZhw Cechy gry: Особенности: Нелинейный сюжет Около 100 квестов Новая карта мира: 12 крупных локаций, 7 небольших, 11 специальных встреч Высокая аутентичность локаций 1,9 Мб игрового текста (в первом Fallout было 1,7 Мб) Новая музыка tłumaczenie: Nieliniowa historia Około 100 zadań Nowe miejsca na mapie: 12 dużych, 7 małych, 11 specjalnych spotkań Wysoka autentyczność lokacji 1,9 Mb tekstu w grze (Fallout 1 miał 1,7 Mb) Nowa muzyka (Od Alexeya Trofimova aka Nobody's Nail Machine) Dla zainteresowanych - pełna ścieżka dźwiękowa z gry Sam album do kupienia za co łaska.
  2. Prace nad Trudogradem idą powoli ale stabilnie. Tak prezentuje się mapa świata w Trudogradzie. Żródło. Krótkie animacje pokazujące pogodę a także cięższe pancerze. Przypominają mi one mieszankę tych z Planet Alcatraz oraz Fallouta4. A tutaj widzimy nowe narzędzia do tłumaczenia zbyt opornym osobnikom naszych racji. Trochę dziwi mnie że młot nie znalazł się w podstawowej wersji ale na szczęście twórcy już z tym sobie radzą. Są też nowe obrazki. Czyżby była możliwość poruszania się pojazdami? W takie zimno nawet nieogrzewane stalowe pudło jest lepsze niż ciskanie z kalosza. Jako bonus - tapeta.
  3. Mod prawie na ukończeniu, rozpoczęły się prace nad tłumaczeniem na angielski, wśród nich Dionos odpowiedzalny za tłumaczenie Fallout Nevada. Prezent - Intro https://vk.com/video-22852108_456239051
  4. jak wyjdzie pełna wersja - to owszem na razie jest w fazie bety która dostaje większą aktualizację co roku przy dobrych wiatrach
  5. Pojawiły się kolejne materiały z gry. Z tego co czytałem to warstwa tekstowa jest gotowa bonus - kolejne prace Red888Guna Co do daty premiery: Więc marzec tego roku jest chyba najpewniej? Albo następnego? Eh, nie sprecyzowali którego roku... co za peszek. Nic to, miło że jakieś gry post apo w duchu starych Falloutów powstają.
  6. Gratuluję, ja póki co zaciąłem się na trzeciej linii fabularnej (by odblokować finałową, trzecią frakcję). Mam do wyboru albo puścić wolno Striełoka albo razem z nim dokopać pułkownikowi, obie opcje prowadzą do napisów końcowych. Generalnie trzecia linia jest już mniej nastawiona na akcję a trochę podchwytliwa. Mówią że cię nie chcą w lokacji X to udajesz się do niej by popchnąć akcję do przodu, tego typu. To zadanie głównie gdzie biegasz w tę i nazad to zrobiłem, teraz mam odwiedzić Spełniacz Życzeń. Problem z teksturami i schowkami poza zasięgiem też mam ale taki urok wersji testowych. Sprawdzałem też osiągnięcia i jedno z nich wymaga odpalonego trybu Warfare, Ironman i najwyższy poziom trudności gdzie kasy mało. Raczej podziękuję.
  7. Uff, pierwsza z czterech linii wątku głównego zrobiona. Wrażenia słabe - niańczenie Żywej Legendy (Striełoka) i jego pary nowych kumpli (Łotrzyk i Zszywacz) przez Prypeć do Sarkofagu była męcząca. Niby elita a zachowuje się nieobliczalnie, o słuchaniu poleceń nie ma mowy a zdrowie odnawia się tylko w przerwie między wymianą ognia, co jest rzadkie bo ci wyczuwają Monolit na drugim końcu mapy. Dobrze że chociaż na Generatory mnie nie ciągnęli.... Drugim problemem jest to, że regularnie wypychali mnie zza osłony mimo że kazałem im czekać. A i kiedy dochodzi do starć z Monolitem to ich zachowanie przeskakuje często z „Poddajemy się!" do podbieganiu pod przeciwników i walenia kolbą. Strzelali rzadko, no chyba że byli na otwartej przestrzeni albo było na tyle miejsca że nie nachodziła ich ochota na podbieganie i bicie kolbą. O wiele lepiej wspominam podobny wypad w Drodze na Północ (Road to the North), tam kompani byli liczniejsi ale zarazem ogarnięci i pomocni. Wracając z Elektrowni natrafiłem na bardzo rzadko spotykanego mutanta - Karlika. Wygląd zewnętrzny taki a na zdjęciu jeszcze inaczej wygląda - jak te maluchy z Oblivion Lost,
  8. Jakiś czas temu ukazała się nowa wersja moda Droga na Północ (Road to the North), gdzie zadania są nieco bardziej rozbudowane niż „przynieś, zanieś, pozamiataj" z klasycznego Zewu Mizerii (Call of Misery) ale też nie tak przekombinowane jak w Anomaly 1.5 gdzie jedno z pierwszych zadań to przeprawa przez ognisty tunel ze snorkami. Jako że Anomaly 1.5 jest nadal w fazie testów i to raczej z tych wiecznych to myślę że na niego przyjdzie czas później, o ile w ogóle... Główna zmiana w nowej wersji to dodanie części sporego arsenału z pakietu TAZ (The Armed Zone) do Misery 2.2.1. Na razie udało mi się zmusić moda do wyświetlania ogonków w czcionce, przetłumaczyłem osiągnięcia i część dialogów.
  9. Za życzenia serdecznie dziękuję, oby wam dobry humor dopisywał jak najdłużej, oby jutrzejszy dzień przeżyć i będzie dobrze.
  10. Pojawiła się nowa wersja Drogi na Północ, o ile FAQ nie kłamie - jest tam zaimplementowany TAZ - The Armed Zone. Link do paczki na GDrive (16 GB) https://drive.google.com/open?id=13mNoP8HGrb8NwCAsbqreXZycdnSt_xEN Link do torrenta https://www.moddb.com/mods/zoneexpanded-road-to-the-north/downloads/s-t-a-l-k-e-r-road-to-the-north-v10 Pojawił się też wspomagacz dzięki któremu zmienimy ograniczenia w noszonym ekwipunku. W Drodze na Północ jesteśmy ograniczeni nie tylko przez wagę ale też ilość zajmowanych kratek w ekwipunku. https://www.moddb.com/mods/zoneexpanded-road-to-the-north/addons/inventory-space
  11. Grałem i przeszedłem, niezły ale dlatego że na bezrybiu i rak ryba. Przynajmniej dwa razy traciłem wyposażenie ale odkuwało się szybko robiąc karawany. Zadania niezłe, do tego momentami trzeba było się skradać. Co do The Fall - Last Days of Gaia to była niemiłosiernie zabugowana (mam polską wersje z czasopisma Play) a niestety najnowsza wersja (bodajże 1.10) jest tylko po niemiecku (skąd pochodzą twórcy gry) ale chyba jest jakieś tłumaczenie z jakiegoś forum na angielki.
  12. Wydaje mi się, że nie ma go z innego powodu. Anomaly oraz Dead Air to modyfikacje bazujące na Call of Misery, które z kolei bazują na starszej wersji Call of Chernobyl, gdzie takowego mutanta nie było.
  13. tutaj trzeba przestawiać te wartości w pliku actor.ltx ph_box0_center = 0.0, 0.92, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.92, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.67, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.67, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.52, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.52, 0.35
  14. Czy w tym modzie można kupić butle z tlenem? Z tego co kojarzę w modach gdzie takie można nabyć laboratoria można odwiedzać tylko w kombinezonie z zamkniętym obiegiem powietrza (te naukowe, zielone, czerwone czy żółte) oraz SEVA.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity