Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Zawartość

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w Rankingu w dniu 14 Wrzesień

ZapomnialemLoginu posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

119 Przyjacielski

O ZapomnialemLoginu

  • Tytuł
    Wędrowiec
  • Urodziny 1988.12.08

Dane kontaktowe

  • GG
    0

Informacje

  • Ruble
    285
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Colt M1911
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Ostatnie wizyty

554 wyświetleń profilu
  1. Udźwig

    Kiedyś też miałem manię zbieractwa. Potem miałem górę kasy z którą nie miałem za bardzo co robić. Zastanawiałem się wtedy na co mi było to bieganie od handlarza do ostateniego schowka... Tyle że gry z serii Stalker to jeszcze są do ogarnięcia bo niektóre współczesne gry RPG mają taki bajzel w ekwipunktu od zbieractwa połączonego z niewygodnym zarządzaniem zawartością plecaka że można dostać czegoś.
  2. Lost Alpha Developer's Cut - pobieranie, instalacja

    Równie dobrze możesz pobrać poprzednią wersję bo różnic w wersji DC jest niewiele.
  3. Call of Chernobyl - DYSKUSJA OGÓLNA

    CoCh by stason174, New Merge 1.0, Lost to the Zone, Warfare i pochodzne ze zwiększonym spawnem NPCów co by był większy młyn. No i Call of Misery które posiada swoje dodatki (Echo of Misery, Last Day, A.R.E.A. etc.) przeszujaj innych streamerów i zobacz co przerabiają
  4. MISERY / MISERY 2/ MISERY 2.1/MISERY 2.2

    Na pewno nie były tak pochowane jak w Złotym Kufrze - Prologu (niby człowiek zna Zaton jak własną kieszeń ale mod pokazał jak bardzo się mylę). Nie było nie licząc tego nieszczęsnego mostu. Jeśli grałeś w wersję 2.1.1 to mogłeś od razu lecieć na stację benzynową po AKMa i tym sposobem w wersji 2.2 zacząć poszukiwania. Problem ze skrytką Aluna na moście polegał na tym, że zagadka była taka jakaś... niby podpowiedź jest że trzeba „szukać w miejscu gdzie pewne istoty w zamian za zagadkę oferują przejście". Popytałem na moddb i dostałem podpowiedź. Tymi istotami były... trole? W moich bajkach to one myto pobierały za przejście a nie zagadki. Myślałem że „zagadki" to taka gra słowna dla „przesłuchania" przez straż czy ciecia w budce czy coś takiego. Nie pomaga też fakt że będąc na moście jesteśmy celem dla najemców z oczyszczalni i bandziorów przy ognisku koło anomali Pazur, obie grupy piorą w nas aż rury dzwonią. @góra recenzja? W sumie czemu nie. Jak znajdę natchnienie i zbiorę myśli to spróbuję...
  5. MISERY / MISERY 2/ MISERY 2.1/MISERY 2.2

    Mam dobrą i złą wiadomość. Zła jest taka, że już nie ma AKMa w skrytce Aluna. Dobra jest taka że zamiast niego jest kombinezon naukowy, który był w trzeciej skrytce na moście niedaleko zakładu utylizacji. Albo wykopiecie najemców stamtąd albo obłóżcie się płytkami przeciwkulowymi. Druga sprawa - w grze jest błąd z zombiakami (podobno istnieje od czasu wydania Misery2) i potrafi posłać zapisy z grą do kosza. U mnie wyglądało to tak, ze polazłem na bagna w Zatonie po helikopter, przy okazji zebrałem arty i obejrzałem walkę w pobliskim zagajniku (pseudogigant vs dwie chimery vs zgraja pijawek) i walczyłem z paskudami wypływającymi z tunelu pod stacją antenową (kontroler+zjawa+paru zombiaków). Parę razy zginąłem i wczytałem grę, nie było problemów technicznych. Potem polazłem do tunelu na wschodzie między Izmuzdroje a bagnami. Zapis gry, atak psów i... musiałem zapisami wracać się do Skadowska bo wszystkie zrobione po tym były zepsute z powodu walk z zombiakami. Peszek... Także jak instalujecie moda to wybierajcie jak najkrótrzy zasięg Alife podczas instalacji, nieważne jak mocnego kompa macie.
  6. MISERY / MISERY 2/ MISERY 2.1/MISERY 2.2

    jest taka gra gdzie taki scenariusz się może zdarzyć. Nazywa się NEO Scavenger. Można zastawiać pułapki czy dzwonki na sznurkach z puszek i sznurowadeł by cię ostrzegało jak coś się skrada. Swoją drogą - niedoceniany i dobry rogal.
  7. MISERY / MISERY 2/ MISERY 2.1/MISERY 2.2

    Generalnie - jakby lepiej mi się grało w 2.2 niż 2.1.1, mod chodzi płynniej a mutanty nie są takie mocne i nie mają "pola rażenia wokół siebie" gdzie pijawka może nas poranić nawet gdy była do nas odwrócona plecami. Nie wiem czemu tak się stawało w 2.1.1... Generalnie - mutanty są słabsze a na pewno słabe w porównaniu do tych z Call of Misery, gdzie dotąd nie udało mi się ubić pseudogiganta mimo kilku rodzajów materiałów wybuchowych, broni z mocnym wygarem i amunicją przeciwpiechotną. Skradanie się udaje jeśli chcemy pozbyć się natrętów z bronią z tłumikiem ale już pchnięcie kosą jest niemożliwe. Raz że nas wywęszą a dwa - broń kontatkowa w tym modzie zwyczajnie jest bezużyteczna w walce. Szukam tego AKMa, na razie znalazłem drugą skrytkę Aluna, są zmienione w tej części moda. na razie znalazłem Ważne jest by mieć notatki Aluna przy sobie (notka z zagadką znika po otwarciu skrytki i zabraniu nowej łamigłówki), tak się naciąłem że poszedłem bez z Gontą i nie było skrytki, musiałem się wrócić po notatkę (przy okazji ubiłem krwiopijce). Kolejna bardzo duża bolączka moda - jest tyle narzędzi ale nie ma nic do naprawy pomiędzy 65% a 25%, trzeba się posiłkować skrzynią która kosztuje krocie (12-25tyś.). Co do walki z ludźmi - tylko głowa, inne części ciała tylko załączają animację która nam daje czas na celowanie w czerep.
  8. MISERY / MISERY 2/ MISERY 2.1/MISERY 2.2

    http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-v2-2-full Misery 2.2 pobrane, pograłem trochę i potwierdziły się moje przypuszczenia - zarówno doświadczenia z Call of Misery jak i poprzedniej wersji moda robią rozgrywkę mniej hardkorową. Dotąd brak zawieszeń, wysypów czy błędów. Jest od razu polska wersja. Szturmowcowi zabrano na starcie StG44 a dano w łapę kompletnie pordzewiałego AK47 (mod stawia na realizm, podobno). Leśniczówka przywitała mnie oddziałem bandytów ale zimne nerwy i kulka na głowę załatwiły sprawę. No i najważniejsze - jeszcze więcej sprzętu, złomu i ogółem przedmiotów do ogarnięcia. Znowu czeka nas długie siedzienie w sklepach... Najwięcej emocji jednak dostarcza czytanie suplementu do intrukcji(?) w którym można dowiedzieć się na ten przykład, że próba demontarzu złomu może się skończyć fatalnie dla majora. Tajemnicą poliszyniela jest że w serii modów Misery kierujemy poczynaniami podstawionego bliźniaka majora który ma astmę, ma dwie lewe ręce i kruche kości. W modzie jest przełączanie między kamerą z oczu a zza pleców i jeśli kropka na środku ekranu (celownikiem zwana) jest tak dokładna jak poprzednie mizerie to chyba pierwsza okazja pogrania w Stalkera z widokiem zza pleców bez problemów, co jest o tyle dobre że się ma większe pole widzenia i nie przeszkadza wizjer hełmu czy maski. Podobnie jak w Call of Misery zbierać trofea można dopiero z dobrym nożem i zestawem myśliwskim, różnica polega na tym że ostrze się nie tępi tak szybko, gdzie w CoM po oskórowaniu paru mięsaczy czy psów nóż można było w zasadzie wyrzucić. A i najmocniejsze mutanty jak pseudogigant czy burer nie mają w swoim truchle artefaktów. Schowki Aluna naprowadzających nas na stację benzynową (jeden z najlepszych schowków w modzie) nie ma, tym razem to na stacji (chyba) zaczynamy poszukiwania. Sam plecak z fantami jest (z artefaktem Kula Ognia ale bez AKMa). Sporadycznie stalkerzy nie reagują na ataki mutantów ani nie odpowiadają ogniem (lub znak rozpoznawczy moda - strzał z łokcia który odrzuci nawet pijawkę w stylu filmów karate). Jedyny wielki plus to taki, że postać już nie wyczerpuje wytrzymałość w mgnieniu oka na lekkim głodzie, co było zmorą w poprzednich częściach moda.
  9. Stalker "na wesoło" :)

    "Pychota. Nareszcie jakichś cholernie dobry posiłek"
  10. Złota Kula. Золотой Шар. Завершение

    Czy zadanie, w którym zdobywamy ten artefakt dajacy niemal nieśmiertelność i cudowne właściwości, można trzymać zawieszone tj. po wzięciu artefaktu zapomnieć o nim bezpiecznie? Nie jest potrzebne do pojawienia się jakiegoś kolejnego zadania (albo ciągu zadań, jakichś ważnych?).
  11. Stalker News 22.09.2017 r

    Czy video mówi coś o wydaniu Mizerii 2.2? Chodzą plotki że następuje przesunięcię i nie wiem czy im wierzyć (może do poniedziałku się wyrobią)... Ciekawi mnie też czy dodatkowe anomalie w SGM 3.0 będą tak samo obciążająco-zasobożerne jak to było w drugiej wersji moda. czyli to tylko plotki rzucane przez ludzi próbujących podnieść innym ciśnienie, no dobra
  12. Odkopałem jakiegoś ciekawego moda

    Też oglądałem video z tego moda. Parę funkcji mi się podobało. Tyle że to wersja testowa i nikt się za to nie weźmie. Może po wyjściu pełnej wersji, kto wie (choć większa szansa na angielskie maszynowe tłumaczenie).
  13. PRZESTRZENNA ANOMALIA ( UPDATE 4 )

    Słyszę że Shkrek się załapał na sesję nagraniową. Będzie czym sobie umilić czas przed podaniem Mizerii (choć coś czuję że to Anomalia wypadnie najlepiej z tej dwójki).
  14. Wasteland 2 (moja przygoda z grami ze STEAM).

    Wolfenstein Old Blood dobry, nawet zainstalowałem ponownie by spróbować sił w tych wyzwaniach na czas. Udało ci się dołączyć do jakichś serwerów w BF1? EA ma chamski zwyczaj segregowania graczy i bez przepuski (dodatki i inne takie) nie da się grać (a niedawno właśnie była premiera dodatku). Za to później mało kto w te dodatki gra, najwyżej jedną mapę może (doświadczenie z BF3 i BF4).
  15. Misery 2.2 Premiera.

    Teraz Sierioża postawił mnie przed dylematem - ściągać 2.1.1 czy czekać na 2.2 .... Dobra, sprawdzę te pikselowe skrytki. Za link też dziękuję, niby jestem wyczulony na punkcie kopii zapasowych (tj. backupów) ale naiwnie sądziłem że 2.1.1 będzie do ściągnięcia równie łatwo co 1.2 której autorzy też się „pozbyli" z powodu niezgodności z ich przekombinowanych wymagać i wydumanych pomysłów (a prawda jest taka, że 1.2 nie ma tylu bzdur i nie podnosi tak ciśnienia).
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność