Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Posts

    376
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

About ZapomnialemLoginu

  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    7361
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    OTs-33 Pernach
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

2,299 profile views

ZapomnialemLoginu's Achievements

Przewodnik

Przewodnik (8/21)

438

Reputation

  1. Dead Air z tego co pamiętam bardziej stawia na handel wymienny, przynajmniej przez pierwsze godziny. Majsterkowanie też ciekawe. Przeglądałem pobieżnie dodatki do Dead Air i widziałem jakieś rozszerzenia, które doczekały się maszynowego tłumaczenia, więcej niż w przypadku Anomalii. Może to ze względu na nowe zadania i ich charakter? https://www.moddb.com/mods/dead-air/addons/dead-air-revolution-english-translation Pięćset nowych zadań? Brzmi obiecująco... stawia na powolne badanie Strefy i trzeba zdobyć namiary na przejścia. Nasze wyposażenie możemy ulepszać przez craft, właściwie to musimy bo nic innego nie będziemy mieli. Dodatek Rerum dodaje nową linię fabularną, brak opisu „Dragomira" a Rebalance to linia fabularna, trochę zadań i większych czy mniejszych zmian, ma też najwięcej dodatków do wyboru.
  2. Kolejne materiały video, w tym porównanie do Czystego Nieba Wybaczcie miniaturkę, jest brzydka jak noc w której nie chcesz spotkania z takimi paskudami. z komentarzem twórców
  3. Tak dla porównania - wersje kolekcjonerskie z poprzednich gier (źródło - wpis z twittera CEO NightDive).
  4. O ile nie jest to tytuł na wyłączność dla Epic store tak z tego co widziałem nie pojawi się w GamePassie, na komputerach bo na konsoli będzie w GP dostępny.
  5. Nie jest to nowy projekt bo miał swoją premierę w 2014 roku. Dopiero jednak niedawno przykuł uwagę ludzi spoza byłego bloku wschodniego na tyle, że zajęli się jego tłumaczeniem. Pojawiło się dzisiaj angielskie tłumaczenie moda (wymaga Fallout 2 do instalacji), polska wersja jeszcze się robi dzięki staraniom ekipy z Fallout Corner. Wsparcie wysokich rozdzielczości jest. https://olympus2207.com/en/o1-en/ To co wyróżnia projekt od innych modów do FO2 to wykorzystanie masy nowych zasobów, głównie graficznych. Przez to Olympus mocno wyróżnia się z niewielkiego grona modów do Fallouta2. Do tego najcięższe pancerze mocno inspirowane egzoszkieletami ze STALKERa. Nie ma żadnych nawiązań do klasycznych Falloutów - miejsc, postaci, wydarzeń. Zaczynamy w Tartarze w najniższej grupie - roboli. Udaje nam się stamtąd uciec ale nie bez uszczerbku - promieniowanie jest wszechobecne i towarzyszy nam przez całą grę. W Falloutach występowało rzadko i niezbyt dokuczało, tutaj jednak jej efekty są mocno odczuwalne. Leki są rzadkie i drogie, natomiast kombinezon ochronny znajdziemy znacznie później. Co ciekawe nie ma tu fabuły jako takiej, która by nas prowadziła do finału. Od nas zależy czy i kiedy wrócimy do Olympusa, gdzie zaczynaliśmy grę. Bo startowa lokacja jest jednocześnie finałową, że tak to ujmę. Amunicji i pieniędzy zawsze mało, warto zainwestować w walkę wręcz. Broń palna ma zaskakująco duży wymów Siły (jak karabiny wymagające Siła 7), która w starych Falloutach nie była tak niezbędna. Jakby co łykało się pigułki a pancerze wspomagane dodawały nam mocy. W drodze jest kontynuacja (Olympus 2249) na silniku Unreal Engine 4 nad którą pracuje Red888guns, który był odpowiedzialny za „talking heads" w Fallout Sonora. Na razie jest gotowa mechnika oraz parę zrzutów ale brakuje zawartości. Mają w planach stworzenie pierwszej wioski i wydanie tego w formie dema, sam projekt robiony jest po godzinach.
  6. https://store.steampowered.com/app/1601970/Tunguska_The_Visitation/ Gra jest obecnie do kupienia w małej promocji za 72zł, pełna cena to mniej niż stówka. Opinii na razie niewiele ale przeważają pozytywne głosy. Dostępny jest na razie w języku angielskim, rosyjski pojawi się dopiero jesienią. O polskiej wersji nie wiadomo. Zapowiada się obiecująco, próbowałem wersji testowych udostępnianych przez producenta (albo wyciekły dzięki komuś życzliwemu?) i robi smaka. Były próby stworzenia STALKERa w rzucie izometrycznym (uproszczenie z mojej strony) w formie modów do Men of War ale żaden nie został ukończony.
  7. Czyli podobna sytuacja co z angielskim tłumaczeniem Powrotu Legendy, spolszczenie i tak nie wchodziłoby w grę bo problemy techniczne moda są raczej znane, jak to zresztą bywa przy tak dużych projektach...
  8. Pojawiło się angielskie tłumaczenie, przejrzałem na szybko i wygląda całkiem nieźle, raczej nie maszynówka? Jak ktoś chętny to może spróbować. Link Jakiś wpis wspomniał o 64-bitowych binarkach w modzie, które zapewniają większy komfort gry. Może to zapewni większą stabilność moda...
  9. Minęło trochę czasu od założenia tematu, autor wrócił do prac i w drodze jest drugi epizod pod nazwą Afterglow. Dostępne jest demo w którym mamy możliwość zwiedzenia paru mapek, do których można się dostać z jednej głównej lokacji tzn. „hub". W tej oazie spokoju mamy dostęp do warsztatu w którym za zebrany złom możemy ulepszać nasz arsenał. Dodatkowa lufa w dwururce, bagnet, lepszy rewolwer a może większy bak w miotaczu ognia? DEMO W jednej z lokacji natykamy się na neutralnych bandytów, warto z nimi pogadać przed otwarciem ognia by rozeznać się w sytuacji i dowiedzieć się co działo się gdy byliśmy nieprzytomni. Te ujęcia z industrialnej mapy przypominają mi o naszym rodzimym tytule - ,mówię o Pył produkcji Optimus Nexus. Po wydostaniu się spod gruzów Iglicy kontynuujemy pościg za wysokim rangą wojskowym, który chce odbudować Amerykę... za wszelką cenę. Za muzykę odpowiada ten sam kompozytor, jedynie zmienili głosy bandziorów, doszły nowe model w tym pankówa. Nowe mutanty też będą choć ich w demie nie widziałem.
  10. No ładnie, ciekawiło mnie to Dead Air ale w podstawowej wersji nie było za bardzo co robić a obecne dodatki (Rebalance oraz Rerum) skupiały się na czymś innym głównie.
  11. Widzę że nie zapomnieli o Codename Outbreak, niezła gra to była. Może kiedyś przypomną sobie o Boiling Point czy innych grach tamtego studia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity