Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Postów

    470
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w dniu 18 Października 2023

Użytkownicy przyznają ZapomnialemLoginu punkty reputacji!

O ZapomnialemLoginu

  • Urodziny 12/08/1988

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    SGM, Misery 1.2, AMK Autumn, Escape from Pripyat
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    8144
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Broń główna
    OTs-33 Pernach

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 7 64bit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Karta graficzna
    GeForce 1660 6GB
  • Pamięć RAM
    12 GB

Ostatnie wizyty

3284 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ZapomnialemLoginu

Ekspert

Ekspert (9/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

625

Reputacja

  1. Premiera projektu miała się odbyć w kwietniu. Niestety Bethesda postanowiła dostarczyć aktualizację gry która popsuje mody. Rzeczona aktualizacja jeszcze do niedawna była niespełnioną obietnicą której wydanie odkładali tyle razy, że mało kto spodziewał się jej wydania. Potem pojawił się serial na bazie Fallouta i Bethesda postanowiła na tym skorzystać. Projekt pojawi się na GOGu, ale nie Nexus Mods. Ciekawe ile ludzi tutaj może kojarzyć postać z miniaturki?
  2. Z tym craftem artefaktów to rzeczywiście trochę roboty. Niby lubię zbierać arty, ale w GAMMA to niemal druga robota. Szczególnie gdy musisz ładować urządzenie artefaktami (od naukowców) masą śmieci-artów albo zdecydować który normalny artefakt poświęcić żeby nie okazało się, że jednak był ci potrzebny... do tego po takim naładowaniu muszę wczytać grę bo gra łapie buga (zajęte ręce) przez co nic nie mogę zrobić. Jeszcze do niedawna problemem był bug gdzie trwałość artefaktów potrafiła spaść do 20-30% mimo, że przed wczytaniem był on niemal na 100%... w grze gdzie budujesz własny zestaw artefaktów taki bug bolał odczuwalnie. Powrót do starszych projektów jak Anomaly nie widzi mi się - za dużo usprawnień z GAMMA/EfP rozleniwiło mnie by wrócić na stare śmiecie, które nie przyciągnęły mnie na długo. Tak to można zawsze odpalić dodatek Old World, który zmienia Anomaly w bardziej klasyczną odsłonę. Zero udziwnień, skomplikowania, prostota... jedynie czego wtedy brakuje w starych modach to możliwości zagadywania każdej postaci i brania od nich zleceń oraz Tablicy Ogłoszeń w PDA.
  3. Z tym aktywowaniem nielimitowanych rozmiarów skrytek (punkt 20) bym uważał - nie jest to zalecane i może drastycznie obniżyć wydajność gry gdy przebywamy w lokacjach z wypchanymi skrytkami. Przykładowo miałem parę skrytek w Barze (tak moja baza) bez nałożonych ograniczeń i przesiadywanie tam było udręką z powodu zauważalnych spadków płynności. Tak było w GAMMA jak i Escape from Pripyat. Mimo zmiany bebechów w komputerze to nadal problem występował. Problem nie występował gdy miałem masę skrytek (skrzynki, walizki, plecaki etc) rozsianych w Barze w jednym miejscu albo po całej mapie... pod warunkiem że miałem ograniczoną pojemność skrytek aktywowaną.
  4. Lata temu zanim standardem stał się duet Android oraz iPhone istniały różne formy gier mobilnych. Wtedy też powstał STALKER na telefony. Teoretycznie można było go zdobyć w każdej chwili i próbować odpalić przez emulatory, ale rezultaty mogłyby być różne a i miejsca te usiane przykrymi niespodziankami jak anomalie wirusowe. Po siedmiu latach udało się przenieść STALKER Mobile na PC pod nazwą „Picnic in the Oblivion" będący nawiązaniem do tego jak nazywał się Cień Czarnobyla w najwcześniejszej fazie produkcji. Galeria Opis "Na początku chciałem tylko przetrwać. Wtedy zdałem sobie sprawę z tego, że można stąd uciec. Ale teraz muszę dociec kto i dlaczego to zrobił - Zona ma swoje serce i gdzieś tam jest jego twórca. Znajdę go prędzej czy później." "Po tysiącach godzin spędzonych tutaj osiągnąłem to o czym kiedyś marzyłem - okrągła sumka na kontach w trzech bankach znajdujących się w różnych krajach - zrozumiałem, że nie da się stąd uciec tak łatwo. Patrzę na żółtodziobów - i widzę w nich siebie. Straciłem tutaj więcej przyjaciół niż tych poza obwodem, zabiłem więcej ludzi tutaj niż w Afganistanie. Nawet mój pseudonim Strzelca stał się mi bliższy niż moje prawdziwe imię" Cechy System RPG: Dialogi, Ekwipunek, Umiejętności, Doświadczenie, Zadania; Zestaw znanych artefaktów z różnym wpływem na gracza; Rozmawiaj oraz handluj z przyjaźnie nastawionymi postaciami, podążaj wątkiem głównym albo skup się na zadaniach z mniejszymi czy większymi wpływami na przebieg gry oraz inne pomniejsze zlecenia. Ruch jak po szynach przypominający stare gry z automatów; Sterowanie ESC - Pauza, Powrót Mysz - obracanie kamerą Lewy przycisk myszy - Strzał Prawy przycisk myszy - celowanie F - Interakcja H - Szybkie leczenie I - Otwarcie ekwipunku C - Okno umiejętności P/M - Mapa, PDA J - Dziennik R - Przeładowanie Space - Zebranie całego łupu 1 -Wyjmujesz pistolet 2 - Wybierasz karabin F12 - Zrzut ekranu Link
  5. Pamięta że (jak zawsze w GSC) był wyciek potwierdzający prace nad konsolowym STALKERem, ale to było dawno i na inny sprzęt... Trochę dziwne że tylko na PS4 gdy Stalker 2 wyjdzie na Xbox.
  6. W poprzednim wątku wrzuciłem link do zangielszczenia zrobionego przez kogoś z pomocą AI. https://drive.google.com/file/d/1UZKDnNxojkUU1iKWEdXXI_SSoe9-dimo/view czy dostosowane do nowszych wersji z kolejnymi poprawkami - nie wiem
  7. Z tego co pamiętam to nie ma na to szansy bo GAMMA to sprawnie działająca paczka modów, które należą do innych i są dociągane/aktualizowane w miarę możliwości by obniżyć do minimum szansę na konflikty czy problemy skutkujące wylotami. Gdyby wszystkie one były robione przez zespół od GAMMA to może szansa na paczkę by była. Z innej beczki - próbowałem ostatnio przejść z DirectX9 na Direct11. Zmiany w wydajności minimalne. Zniknęło rozmazywanie obrazu (Depth of Field) którego nie dało się pozbyć w żaden sposób. Zasięg wyświetlania (trawa, obiekty etc) skrócił się mocno. Do tego masa zrzutów ekranu nie nadaje się do niczego w DX11. I też próbuję dać szansę DA Revolution choć postawiłem też na dysku projekt AREA, któremu bliżej do NLC niż Misery.
  8. @prozmus84 jeśli nasze części ciała utracą paski to używasz bandaża - albo też opaski i środki lecznicze, które w swoim opisie posiadają „pomarańczowe kropeczki". Dodają one zdrowie tymczasowo do uszkodzonych części ciała. By zmienić to w stałe należy zastosować ibuprofen oraz białą buteleczkę yadulinu. Stimpaki przywracają całe zdrowie tymczasowe i dają trochę stałego zdrowia. Najlepsze leczenie zapewnia medyk oraz sen. Po użyciu tych środków twoja postać się może trochę „bujać" co redukujesz przez tabletki z kofeiną, kawę czy napoje energetyczne. Jest jeszcze metoda na leczenie przy ognisku. Jak grałem w wersję 0.9 to zdrowie wracało powoli a kończyny znacznie wolniej je odzyskiwały. Przyśpieszało to też odnawianie zdrowia psychicznego, ale wersja 0.9.1 coś namieszała i kończyny odnawiają się po kilku minutach - wtedy z 0 pasek wypełnia się całkowicie w mgnieniu oka.
  9. Rzeczywiście ciężko dokopać się do konkretów. Z tego co wychwyciłem po różnych stronach to są nowe lokacje (20?) i niemal tyle samo nowych zadań. Jednym z nich jest znalezienie water chipa ze Schronu - wymaga to trochę dociekliwości bo to głównie szukanie sekretów i wypytywania jakieś postaci, która przyznaje się że pochodzi ze Schronu 13 - tego samego co główna postać w Fallout1. Jest trochę hazardu i progów umiejętności do pokonania (jak jedno zadanie wymagające sporej siły i łomu). I na koniec dostaje się świetny sprzęt w tym kolejny pancerz wspomagany. Prócz spotkań z supermutantami są jeszcze ghoule - mocno rasistowscy. Mają oni nowe modele - mogą nosić skórzane kurtki i szaty. Do gry zrobiono też nowe utwory muzyczne. Jeśli poszukamy dobrze to znajdziemy postacie z Fallout 1 czy New Vegas. Wymagany przynajmniej 7 poziom postaci by zacząć dodatek. I to w zasadzie tyle.
  10. Pojawił się dodatek do Fallout Sonora - Dayglow I wraz z nim spolszczenie https://www.nexusmods.com/fallout2/mods/54?tab=description W podstawowej wersji Sonora nie była zbyt trudna. Dodatek dodaje trochę wyzwań, ale jak się z nimi uporamy to będziemy jeszcze silniejsi i jeszcze bardziej strywializujemy sobie grę. To może i spoiler, ale co tam - Dayglow to okazja by spotkać zmutowanych ludzi (ghoule i supermutanty) których w podstawce nie uświadczaliśmy.
  11. Akurat potrzebowałem postawić moda na nowo. Widzę że już nie potrzebuje archiwum "downloads.7z" (ważącego jakieś 13GB) do instalacji? Chyba potrzebowałem go do instalacji GAMMA 0.9.1? Grałem z modem UGP (Ultimate Gun Pack) i po jakichś 50 godzinach gra zaczęła sprawiać problemy po aktywowaniu "Black Market/Trader Overhaul" (czyli moda pozwalającego na zakup uzbrojenia po zawyżonych cenach - tak jest w modzie "Escape from Pripyat" które jest takim jakby konkurentem GAMMA). Deaktywacja nie pomogła. Szkoda... @vojtas040 spróbuję przetłumaczyć instrukcję z Discorda - sam jej używałem do postawienia swojej gry oi trzeba robić wszystko krok po kroku by wszystko działało. Do wypakowania używać 7zip i pamiętać o tym, że NIE wrzucamy zawartości archiwów z GAMMA do folderu „Anomaly", W pewnym momencie będziemy musieli jedynie wskazać ten folder i powinien on być wolny od innych modów. Musi to wyglądać tak: D:/Anomaly and D:/GAMMA. albo C:/Anomaly and C:/GAMMA. bo jeśli wrzucimy oba foldery do jednego folderu np. „Stalker" to mogą być później problemy. No i pamiętać by nie używać żadnych znaków czy polskich liter. Jeśli chcemy odpalić GAMMA na Windows7 to z pomocą tego może to być możliwe. Kolejne zalecenie to wybieranie „Wypakuj pliki" po kliknięciu na nie prawym przyciskiem myszy. Zaznaczanie wszystkiego w archiwum i przeciąganie do pustego folderu może spowodować problemy. Zapewnie dlatego, że mod jest za duży. Drugą rzeczą jest wrzucenie folderów z modem „Anomaly" oraz „GAMMA" do wyjątków dla Windows Defender (zanim zaczniemy instalację, ściąganie i wypakowywanie) by mieć pewność, że nie będzie się czepiał albo kasował plików. Druga rzecz by nie umieszczać tych folderów w żadnych Program Files i im podobnych. Zaczynamy: -Tworzymy folder „Anomaly" i tam wypakowujemy zawartość "Anomaly 1.5.1" oraz aktualizacji do niego "Anomaly 1.5.1 to 1.5.2". Jeśli w folderze znajduje się "changes151to152.txt" to wszystko jest w porządku. -Odpalamy Anomaly raz, klikamy na wielki przycisk „Play S.T.A.L.K.E.R. Anomaly" i po wejściu do menu głównego wychodzimy z gry. -Do folderu „GAMMA" wypakowujemy zawartość archiwum "GAMMA RC3.7z". Potem w folderze "Grok's Modpack Installer" klikamy prawym przyciskiem myszy na "G.A.M.M.A Launcher.exe" i wybieramy „Uruchom jako Administrator". W lewym górnym rogu klikamy na przycisku "First Installation Initialization". -powinien się wyświetlić błąd o treści „Cannot open instance Portable..." klikamy OK. Dostaniemy wtedy możliwość wybrania folderu z modem Anomaly. Klikamy na "Browse..." i wybieramy folder "Anomaly" klikając na niego tylko raz bez otwierania go! -powinno wyskoczyć okienko Mod Organizer bez żadnych dostępnych modów z wybranym profilem "Default". -zamykamy MO2 i i wracamy do GAMMA Launchera. Upewnij się by pierwsze cztery pola były zaznaczone (Check MDS, Force GIT download, Force ZIP extraction, Update Large Files). Klikamy INSTALL. Jest to najdłuższa część instalacji, która zależnie od mocy serwerów Moddb albo naszego łącza może zająć dość sporo czasu. Istnieje szansa na to, że serwery Moddb mogą nas zablokować. W takim wypadku albo korzystamy z VPN albo czekamy jakieś 2 godziny. -Gdy ściąganie się skończy dostaniemy komunikat o treści "You can now click Play". Tak też czynimy. -uruchamia się Mod Organizer (powinno nam ustawić profil na "GAMMA") i na środku widzimy licznik modów - porównujemy go z tym widocznym na Discordzie (w momencie pisania tego posta było to "#416-mods-in-MO2") i jeśli się zgadza to instalacja przebiegła pomyślnie. -w prawym górnym rogu klikamy na przycisk "RUN" z żółtą strzałką. Powinnien się pojawić Anomaly launcher, Klikamy "Play" i mod GAMMA powinien się już odpalić. Po tym możemy zamiast "Anomaly Launcher" wybrać inne opcje DirectX zależne od naszych preferencji czy możliwości komputera.
  12. Widziałem i wygląda to dla mnie jak ten mod do DayZ/ArmA. Jest jakiś fragment (57minut) rozgrywki, ale jest szybko usuwany...
  13. Właściwie to dwa i każdy po 190 gigabajtów. Pliki zaszyfrowane, ale może coś da się z nich wyciągnąć? Sama paka wyciekła przez jednego z developerów, nie wiadomo czy pomyłka czy umyślnie.
  14. Niedawno inny twórca (albo ten sam ale pod inną kswyką?) spolszczenia zaktualizował swoje tłumaczenie dla wersji 1.10c i podobno działa w wersji Extended Sonory wg bywalcy z Fallout Corner? Ten sam stwierdził, że poza drobnymi potknięciami tłumaczenie jest dobre. https://www.nexusmods.com/fallout2/mods/54?tab=files Wersja Extended Fallouta Sonory jest jedynie na rutrakerze do którego link znajduje się w komentarzach Cechy wersji Extended:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.