Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

403 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    401
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    OTs-33 Pernach
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1942 profile views
  1. @vidkunsen Jest jedna dobra opcja.
  2. Koordynator: ZapomnialemLoginu Nazwa moda: Droga na Północ Do której części Stalkera jest to modyfikacja: Call of Chernobyl Wykorzystane pliki z innych polonizacji: brak Zgodność z słownikiem: brak Aktualne wersja: finalna Pozostali polonizatorzy: brak Testerzy wersji zamkniętej: ZapomnialemLoginu Dodanie polonizacji do bug trackera: brak Temat moda: Odnośnik Opis do centrum plików: brak Droga na Północ - spolszczenie.zip
  3. Twórca The Armed Zone porzuca robienie moda dla Misery na platformie Zew Prypeci na rzecz Anomaly. Tym samym Droga na Północ nie będzie jedynym takim projektem gdzie ten arsenał będzie dostępny. https://www.moddb.com/mods/misery-the-armed-zone/videos/taz-30-testing Na razie testuje nowe celowniki. Co do dodatków to ja polecę ten znoszący limit zleceń otrzymywanych od postaci oraz ten dzięki któremu więcej postaci jest skorych do rozmowy, a co za tym idzie - większa szansa na zlecenia. Zawsze gram z tą paczką: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/dawns-fixes i wybieram stamtąd Quest Cap Removed oraz More Interactable NPCs Z ciekawości sprawdzę czy dali wreszcie jakiś dodatek, gdzie jest więcej artefaktów do wyboru.
  4. @vidkunsen dziwna sprawa, sprawdziłem teraz pliki moda i tryb debug jest domyślnie włączony i z tą komendą po wciśnięciu klawisza S w menu pojawia się spawner. Widzę że teleportacja w modach z tej serii się nie zmieniła i nadal potrafi zaskoczyć. W takim razie pozostaje ostatnia metoda - Cheat Engine. Dzięki niemu możemy np. pomnażać sobie rubelki ile chcemy. Chyba powinno to działać nawet na modach z wbudowanymi zabezpieczeniami przed oszustwami (głównie edytowaniem plików moda)? Najwygodniej to robić przełączając się z trybu pełnoekranowego na grę w oknie. Włączasz grę, podpinasz pod CheatEngine (masz migający przycisk który do tego służy), potem wpisujesz swój stan konta, wciskasz Search, zmieniasz stan konta (kupujesz lub sprzedajesz coś) i wpisujesz nową wartość, po czym znowu wybierasz by szukał do czasu aż nie trafisz na konkretny adres i wtedy z listy wybierasz twoje konto i zmieniasz na jakie chcesz. Napisałem to pokrętnie może ale program służy mi od wielu lat, głównie dzięki funkcji przyśpieszenia (trzeba podpisać pod klawisze) dzięki czemu łażenie w grach nie zajmuje tyle czasu... Potem możesz np. przerobić pliki, by np. ramy aluminiowe (które wkładasz do slotów na artefakty) dawały więcej dodatkowych kilogramów do noszenia, znacznie to wygodniejsze niż grzebanie się z ustawieniami ubrań i kombinezonów.
  5. @gucio46 @bolo U mnie pomagało dopisanie do linii komend -skip_reg wtedy nie musisz instalować Zewu Prypeci Wchodzisz do folderu z grą, tworzysz skrót pliku Stalker-RTTN.exe gdzie we Właściwościach pod zakładką Skrót w Elemencie Docelowym dopisujesz to. @vidkunsen spróbuj w linii komend dopisać -dbg Z jakiegoś powodu rewolwery (poza MP412) są w zakładce Weapons (Rifles) czyli karabinów. @vojtas040 gamedata/configs/creatures/actor.ltx znajdź linię walk_power, odpowiada za zużycie staminy podczas chodzenia, walk_weight_power, przy przeciążeniu, sprint_k to mnożnik zużycia staminy podczas biegania, stand_power jest na minusie bo odpowiada za odnawianie wytrzymałości podczas postoju.
  6. Tak, było robione pod najnowszą dostępną wersję. To właśnie do tej wersji dodali arsenał z The Armed Zone.
  7. @Agrael, @kondotier Błąd miał swoje źródło w pliku st_ze_lost_diary.xml , w linijce 40 gdzie znajdowała się siódma i ostatnia część dziennika Wasi. Tłumaczyłem zdanie po zdaniu, słowo po słowie i po każdej zmianie odpalałem grę. Od pewnego momentu każda zmiana kończyła się błędem. W archiwum ze spolszczeniem umieściłem w pełni przetłumaczoną wersję.
  8. Droga na Północ - spolszczenie.zip Spolszczenie Spolszczenie gotowe, poza jednym miejscem gdzie próba tłumaczenia wywalała błąd. Życzę miłej gry.
  9. Skończyłem tłumaczenie Road to the North („Droga na Północ"), do zrobienia zostały jedynie poprawki, głównie gramatyka.
  10. https://www.stalker2.com/lang/faq_en.html Mówią o tym, że pracują nad tym, by dało się robić mody już w dniu premiery. Tyle że jest problem - seria silników Unreal zawsze była znana z masy modów ale już w trzeciej wersji silnika (UE3) już było z tym gorzej a obecna wersja w ogóle chyba nie ma obsługi modów albo jest w powijakach. Do tego obiecują, że wersja PC pojawi się w tym samym momencie co wersja na XboX.
  11. U mnie Sacharow oferował zarówno Welesa jak i Swaroga. Może po wizycie w sąsiednim laboratorium czy jeszcze później zmieni asortyment.
  12. Dziękuję, z jednej strony cieszyłem się że nie musiałem załatwiać chmary bandziorów. Z drugiej strony walka z parą burerów z tunelu nie była przyjemna. Były narzekania na arsenał, część pukawek owszem była słaba (wszystkie pistolety, także M1911 i Beretta z trybem serii) ale reszta już była niezła. SPAS z podbitą szybkostrzelnością robił swoje. Wracając do tamtych burerów - niestety granaty nie działały. To był mod gdzie granaty zachowują się dziwnie. Czasem rzucisz takim pod sklepieniem i poleci przez tunel, najczęściej jednak nie. Po rzucie znikają a potem następuje eksplozja w której giniemy. Jak była walka z ludźmi to ani moje ani ich granaty nie robiły większej krzywdy (poza rozmazaniem obrazu). Te zwykłe były bezużyteczne, musiałem rzucać nimi jak kamieniami - prosto w przeciwnika by działały. Cytrynki (F1) nie dolatywały nawet do celu, nieważne czy rzucałem czy przytrzymywałem przycisk rzutu. Mam już 2 kawałki, czas na kolejne laboratoria, ehhhh....
  13. Znalazł ktoś wszystkie narzędzia dla technika na Bagnach? Zebrałem 2 z 3, brakuje mi tych najlepszych. Sprawdzałem poradnik video wcześniej ale nie widziałem, by ten gracz zbierał te narzędzia. Podpowiedź jak najbardziej wystarczy.
  14. Miałem podobny motyw w Drodze na Północ (Road to the North), modyfikacja ma własne preferencje względem tego pliku. Musiałem po jego edycji ustawić we właściwościach pliku jako „Tylko do odczytu" żeby dało się grać w innym języku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity