Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

230 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Twardziel
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Colt M1911
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1147 profile views
  1. Pamiętacie jak pisałem w temacie Fallout Nevada o tym, że twórcy byli wypaleni latami pracy nad modem? Kłamałem. A właściwie twórcy, ale nie mam im tego za złe. Do rzeczy - powstaje kolejny megamod o nazwie Fallout Sonora. Klimatami przypomina Fallout New Vegas gdzie było czuć, że akcja dzieje się przy granicy z Meksykiem, podobnie będzie tutaj. Terminu premiery nie ma, jak sam autor przyznał „coś co może zająć kilka dni może zająć i kilka tygodni", dając wyobrażenie jak nieobliczalne jest tworzenie modów, zwłaszcza jak używa się dziwnych narzędzi a o ekipę trzeba dbać bo takich zapaleńców ze świecą szukać...Wrzucam trochę materiałów graficznych, w tym tzn. „gadające głowy", których budżet w czasach Fallout 1 i 2 nadwyrężał budżet o wiele za mocno, no ale taka wtedy technologia 3D była... edytka: dodam jeszcze wywiady z jednym z twórców Z innych istotnych informacji jest to, że za ścieżkę dźwiękową ponownie odpowiada Nobody's Nail Machine, który robił muzykę do Fallout Nevada. Druga wiadomość jest bardziej zaskakująca - do zespołu dołączył Red888guns, twórca między innymi tego dzieła poniżej. Jego zadanie to tworzenie tzn. Gadających Głów.
  2. Z tego co widzę zangielszczenie jest oddzielnym archiwum do ściągnięca https://www.moddb.com/mods/stalker-com/addons/call-of-misery-english-translation
  3. Mod skończony, za tłumaczenie dziękuję ekipie. Początkowo sądziłem że mod będzie bardzo siermiężny ale okazało się, że nie jest tak źle jak to sobie wyobrażałem. Podobnie jak w solance - trzeba wykonywać wszystkie zadania, poza tymi cyklicznymi typu „przynieś i pozamiataj" by grać bez zacinania się. Sam mod super. Tylko jak to jest z zakończeniem? Niby pod koniec mamy zostać monolitowcem (jak wspomniano wcześniej przy okazji odkrytego skrótu na Kordonie) ale nie udało mi się tego dokonać, zawsze miałem rangę Samotnika. Z Dziennikarzem się spotkałem, u Spełniacza Życzeń byłem, gdy dotykałem Spełniacza Życzeń to zawsze wybierało „chcę by Zona zniknęła". Niby jest teleport ale nadziałem się na niego przypadkiem (na video Shrecka jest tam zielona poświata), mamy dostawać komunikaty od Dziennikarza ale nic takiego nie dostałem po zawitaniu na południu Kordonu. O ponownej wizycie na Radarze też nic. Wróciłem się w zapisach do wejścia do Elektrowni, zwiedziłem pobliskie dachy, witałem się z gangiem burerów na dachach i czmychnąłem na północ. Z 3 artefaktami Martwe Głowy dałem radę. Odmówiłem udziału Świadomości, sprawdzałem ucieczkę przez wejście (którym wlazłem a przy którym przywitał mnie Asystent z obstawą) a także awaryjne pod platformą na której wita nas Świadomość i w której dostajemy animację końcową z Messerem. Nie udało mi się znaleźć lepszego detektora anomalii niż tego, którego znajdujemy w domku od Barmana za ubicie pijawki. Jakichś lepszych artefaktów zbijających promieniowanie też. Z nowych-starych map najbardziej podobał mi się Jantar oraz Bagna. Sam Radar bez lasu wygląda ubogo, raczej nic dzikiego tam się nie skryje, poza może helikopterem który pomiatał mną ostro. Walka na otwartej przestrzeni to loteria i za którymś razem udało mi się go ubić. Udało mi się dotrzeć dzięki niemu do niedostępnej nienazwanej lokacji. Efekt uzyskany gdy moje truchło wymiotło z powrotem do laboratorium. Motyw ze zdobyciem miniguna przypominał mi moment z OGSE, gdzie na Radarze wyświetlał się fragment starego programu dla dzieci z marionetkami. Nie wiem czemu akurat to mi się skojarzyło... Sama broń bardzo niecelna, już dwururka bandycka z 1% wytrzymałości to przy tym snajperka... W modzie występuje pasek na amunicję i przedmioty, głównie artefakty. Nieraz moja postać ginęła bo zdarzało się że gra zrzucała amunicję z paska do plecaka przy którymś wczytaniu gry, Choć sam pasek w innych modach jest w porządku, i jako forma urozmaicenia działa dobrze.
  4. Do CoCh są różne dodatki więc polecanie nie ma za bardzo sensu. Może za wyjątkiem Warfare, dla mnie dodatek obowiązkowy.
  5. Dalsze uwagi - śrut jest bardzo słaby, w innych strzelbach niż Protecta jest jeszcze gorzej. Za to kule i strzałki robią świetną robotę na mutantach. Bardzo podoba mi się pistolet APS, który nie ma przesadnego odrzutu, jak w większości paczek z uzbrojeniem, łatwiej mi było z tym ustrzelić chimerę niż śrutem. Ambient w grze jest inny, bardziej zagęszcza atmosferę. Parę dźwięków kojarzę, m.in. odgłos podpalonego Caleba z serii Blood. Do tego karliki z głosami upiornych Młotodzierżców z serii Thief. Zombiaki z głosami zombiaków, też z Thiefa. Nie raz zostałem zaskoczony przez zmienione głosy przedstawicieli frakcji. Bandyci z głosami trepów nie raz przyprawiły mnie o lekkiego stracha podczas przemierzania Wysypiska. @FeRu to ten BTR nie pojawia się po wejściu na strych razem z wojskowymi? Dobrze się skrył w tych krzakach @kondotier Chrom mówi o chatce „z lewej strony od drogi na Ciche Wzgórze", prawdopodobnie to ta para domów za strumykiem choć nie wiem czy nie myli mi się z inną robotą. Ratunek naukowców na Cichym Wzgórzu dokonałem przed wizytą na Bagnach, które szybko opuściłem udając się na Radar. Profesor mówił o jednym z domków na Bagnach ale jedyny interesujący (z aparaturą) jest zarośnięty. Reszta lokacji zablokowana przez promieniowanie PSI, na moście samochód do którego nie da się wejść, otwieranie drzwi też nie działa, jedynie zajrzeć do bagażnika mogę. O tych schowkach w materiale video wiem, bardzo pomocne (nie wymagają małpiej zręczności, są częściej spotykane i bez przesadzonej zawartości), moja uwaga dotycząca sporego apetytu Messera nie była krytyką, jakby co.
  6. Kolejna przykra niespodzianka - po powrocie do laboratorium pod Doliną Mroku zdobyłem jeden z prototypów, po czym zostałem porwany przez Martwiaków. Zabrali mi wszystko prócz prototypu i fleszki. Profesor przysłał wojsko na pomoc (nadal wrogie). Udało mi się pozbierać to co moje i dałem dyla mimo ostrzału BTR i helikoptera. I tu pojawiły się dwa problemy. Pierwszy to moje wyposażenie, które z dziwnych powodów nie zostało wrzucone do sejfu ale rozrzucone po pokoju, przez co gra bardzo mocno utraciła na płynności (przypominało mi to czasy, gdy próbowałem grać w tytuły akcji 3D na VooDoo2). Teraz obawiam się tego, co mogło wypaść pod teksturę... Druga to utrata strzelby Protecta. Szukałem i nie znalazłem. Trupy nie miały, w pokoju też nic. Jak kamień w wodę, albo jak obiekt pod teksturę. Prócz strzelby Protecta nie zauważyłem by mi coś zginęło. Dokumenty i oprzyrządowanie jest, leki i arty również. Tylko ta nieszczęsna strzelba... teraz biję się mocno za to, że nie kupiłem Mossberga jak miałem okazję... @kondotier dostałem od nich SMSa z wołaniem o pomoc ale wszyscy grzecznie siedzą przy drzwiach, żaden nie zbliża się do okna mimo że mnie widzą. Zadanie z ich uratowaniem dostałem. Jedynie mogłem ich wykupić za 3 artefakty Martwe Głowy. Sama akcja wykupienia dostępna była po odblokowaniu pomieszczenia z asystentem Profesora, wymagało to znalezienia naukowców w mieście a także przyniesienia prototypów, gravguna i arta.
  7. Czyli nie jest to błąd tylko u mnie, nie ściągnąłem złej wersji czy coś w tym stylu. Odkopałem stary zapis gdzie odbierałem grawguna więc teraz będę znacznie bardziej czujny i jeszcze bardziej nie ufał tym metalowym pudłom. Próbowałem też zatankować wspomniane auto, dopiero jak wszedłem do środka i odpaliłem silnik mogłem użyć kanistra do napełnienia baku. Skoro o tym mowa - jak wracałem z Baru mając kanister w plecaku to mimo, że wyświetlało mi błąd podczas tankowania to i tak dostałem darmowe 40% paliwa. Dziwne. Te laboratoria w ORLu podobają mi się o wiele bardziej niż w wersjach finałowych. Atmosfera nadal gęsta, mutantów masa im niżej schodzimy ale nie ma tego uciążliwego obrzucania gracza przedmiotami przez psi-mutanty. Sama Dolina Mroku też świetna, pierwsza wizyta i wszystko spowite mgłą. Klimat pierwsza klasa. Messer to straszny głodomór, nie da się zrobić nawet jednego zadania pobocznego bez otwarcia chociaż jednej konserwy. Zadania jak dotąd mają zwięzły opis więc idzie w miarę sprawnie.
  8. Czy znikający towar z bagażnika to norma w modzie? Robiłem zadanie dla Żaby na zdobycie ukradkiem walizki z posterunku na południu i uciekłem zdobycznym autem, który był przy ogrodzeniu. Dojechałem do posterunku Powinności na Wysypisku gdy skończyło mi się paliwo. Zostawiłem parę fantów i ruszyłem do Baru po bak, Żaba z jakiegoś powodu przestał oferować paliwo. Wróciłem, fanty nadal były w bagażniku mimo grupy NPCów niedaleko. Zajeżdżam do Baru i wita mnie Burer przy przejściu, szczęśliwie dojechałem pod sam bar. Zostawiłem auto w którym m.in. był grawigun od Staruszka z labu pod Doliną Mroku, parę artów, apteczek. W tym czasie zrobiłem parę zadań i dostałem od Profesora zadanie zdobycia dwóch prototypów, grawiguna oraz artefaktu, który miałem dać przywódcy Czystego Nieba na Agropromie ale po niespodziewanej wizycie lokalnej fauny nie został ze mną. Wracam do auta by odebrać grawiguna i tu niespodzianka - bagażnik jest pusty.
  9. Pijawko pijawko Ty franco
  10. Jedyny mod jaki przychodzi mi do głowy to Complete mod ale wraz z nim przychodzą zmiany w rozgrywce o których gracze nie mają pojęcia a twórca moda przemilcza. Jeszcze wspomniana wyżej Autumn Aurora 2, o ile jeszcze znajdziesz dodatek usuwający szarą kolorystykę na coś bardziej wiosennego... jeśli w taki sposób określasz momenty w których dzieje się coś głupiego (jak wspomniane przerywniki na silniku gry, brr!) to czeka cię sporo czytania o poczynaniach Dezo i jego grupy, która mimo wsparcia GSC stworzyła coś, co momentami zachwyca a potem wzbudza zażenowanie.
  11. No i z takimi pistoletami można grać a nie przemodelowanymi Makaronami z którymi psy można najwyżej postraszyć. Wycięli RPD, szkoda bo mimo paskudnego wyglądu to miała wygar. Przynajmniej RPK ostał się...
  12. a mówią że panel z Rekomendacjami na YT jest do kitu
  13. Też mnie zdziwiło to, że porzucili nowy zew dla starego, do tego gra niby przechodzi z wersji 0.9 na 1.0 a jak się porówna to właściwie zupełnie inne gry? Bazuję na moich wspomnieniach z 0,9 i tym video, które bardziej przypomina Oblivion Lost Remake.
  14. Nadal nie mam weny do ogarnięcia tego całego discorda i szukania grup na nim (po tym jak fora ostatnimi czasy pustoszeją na rzecz discorda) więc pozostaje mi jedynie wyłapywać to co wycieknie stamtąd. Na przykład to
  15. Mod ukończony, za tłumaczenie dziękuję tłumaczom. Pomysł karkołomny - same podziemia? A jednak to się sprawdziło, grało się świetnie a konstrukcja moda jest dobra do robienia może 1 laba na dzień przy pomyślnych wiatrach (poza ostatnim który mi dopiekł, na szczęście amunicji zachomikowałem na czarną godzinę i wystarczyła choć było bardzo gorąco). W każdym labie było co robić poza szukaniem kodów, szczególnie podobał mi się motyw wabienia nowego mutanta, gdzie mimo gubienia przez niego tropu (dzięki AI która gubi się gdy postać skacze lub wchodzi na kamyk) i akrobacji okraszonej zmaganiami z fizyką gry oraz systemem kolizji dałem radę. Same podziemia - może jedno albo dwa kojarzę z innych modów (nie licząc tych z podstawowych wersji gry), może weterani modów do gry skojarzą większą cześć z nich... Technicznie mod solidny jak skała, gdy granat F1 zawitał w pobliżu szklanych obiektów gra ani razu nie poddała się wylotem. Same granaty osłabione. Płynność gry po ich rzuceniu też. Były jednak paskudne niespodzianki jak strzelby które miały o wiele za głośne dźwięki w porównaniu do reszty gry czy G36c na amunicję 5,45 czy anomalne AN94 sztuk dwie które nie traciły na wytrzymałości. Część uzbrojenia faworyzowana pod względem wagi, wspomniany G36c jedynie półtora kilograma, a granatnik do niego tyle samo? Desert Eagle dobry na mutanta o ile nie spudłujesz, dobre na kontrolery. A i walka z burerami była udręką, szczególnie w tunelu pod koniec.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord