Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w Rankingu w dniu 31 Marzec

ZapomnialemLoginu posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

107 Przyjacielski

O ZapomnialemLoginu

  • Tytuł
    Wędrowiec
  • Urodziny 1988.12.08

Dane kontaktowe

  • GG
    0

Informacje

  • Ruble
    261
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Colt M1911
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Ostatnie wizyty

484 wyświetleń profilu
  1. StalkerTeam News - I / 18.08.2017

    To ja dorzucę przelotem informację o nadchodzącej premierze Misery 2.2 . Twórcy zapowiedzieli że wydadzą ją tak pi razy drzwi maksimum do 6 tygodni, licząc od dzisiaj. Premiera zostanie zwieńczona usunięcięm starej wersji moda (tak jak to uczynili z Misery 1.2 którego usuneli po premierze drugiej części). Powodem były uprzejme prośby od twórców ARMA3 których to zasoby były użyte bez pozwolenia w modyfikacji a nie jak można było przypuszczać - obecność komercyjnych utworów muzycznych chronionych prawami autorskimi. Ciekawe czy znowu nie będzie się dało biegać na lekkim głodzie...
  2. Call of Chernobyl 1.5.00 R2 beta

    I na taką zmianę czekałem, Stalker to jedyna gra z widokiem z pierwszej osoby którą trawię w dzisiejszych czasach a i tak nie zawsze także zmiana na plus. Kamera z widokiem zza pleców oczywiście była i wcześniej ale nie była funkcjonalna by dało się przejść całą grę a szkoda.
  3. Call of Chernobyl 1.5.00 R2 beta

    Mimo że pełna wersja jeszcze nie została wydana to powstają do niej już dodatki. Jeden z nich przykuł moją uwagę gdyż był od tej samej ekipy, która była odpowiedzialna za moda do Cienia Czarnobyla o nazwie Zone of Alienation. Niestety mimo obiecującego konceptu problemy techniczne bardzo boleśnie utrudniały grę. Trzymam kciuki nad ich pracą z Zewem. http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/coc-wounding1
  4. Fallout Nevada

    Trzeba Fallouta 2, czy działa z polską wersją gry to nie wiem.
  5. Fallout Nevada

    Dzięki za przypomnienie mi o tłumaczeniu, może i nasi spróbują swoich sił z modem jak przy polskiej wersji Fallout 1.5. Sam mod jest skończony, twórcy podobno wypaleni i ekipa się rozpadła, jest teraz zajęta czymś zupełnie innym. Jedynie tłumaczenie wymaga poprawek (w sporej ilości), z tego co czytałem z tłumaczami nie było problemów ale z innymi ludźmi (korekta etc.) już było gorzej. Do tego falstart (tłumaczenie poszło do złej wersji i sprawiło że pewna część została po rosyjsku gdy wersje moda różnią się mocno strukturą plików) nie robił dobrego wrażenia. O jakieś tam tradycji wymagającej siedzenia 40 dni w domu bez internetu twórcy tłumaczenia też przemilczę. Co do nowszych Falloutów to niestety ale mój lodowaty stosunek do gier Bethesdy i serii The Elders Scrolls bardzo odbijał się na moich doznaniach z gry w FO3. Niestety sama gra też jest bardzo słaba (i przereklamowana). Do chodzenia i strzelania jeszcze ujdzie ale NPCe czy scenariusz leży. To tyle z mojej strony, szkoda że marka Fallout jest w rękach ludzi którzy nie potrafią zrobić użytku z tak ciekawego uniwersum. Za to Fallout Tactics jest przyjemną grą choć jako Fallout też nie wypada w ogólnym rozrachunku dobrze. Do niego też jest trochę dobrych modów jak nasz rodzimy Awaken czy Enclave. Szacunek Obsidianowi że udało się z tak koszmarnie zaśmieconego i niestabilnego silnika (tworzącego brzydkie gry) stworzyć taką perełkę jak FNewVegas... Jedyne co zostało do tłumaczenia to Olympus2077 ale podobno prace już nad nim idą.
  6. Call of Chernobyl - DYSKUSJA OGÓLNA

    Jest niewielka szansa na to, że dostaniesz detektor jako jedną z nagród od stalkerów za ich zadania. Jeśli jesteś uparty i masz trochę wolnego czasu to możesz zapisać grę i wczytywać aż do czasu otrzymania satysfakcjonującej nagrody.
  7. Call of Misery - DYSKUSJA OGÓLNA

    Misery i pochodne jak Call of Misery działają najlepiej na dyskach SSD, reszta komponentów ma mniejsze znaczenie.
  8. Złota Kula. Золотой Шар. Завершение

    Czy podobnie jak w OGSE exoszkielet jest dodatkiem do kombinezonów można zdejmować i zakładać? Na jednym ze zrzutów z gry powyżej widzę buty na pasku? One zwiększają szybkość biegania czy odporność w przypadku wdepnięcia w coś nieprzyjemnego? A i te samopały (własnoręcznie robione pistolety) przypominają mi Planet Alcatraz. Straszna gra to była...
  9. Wiatr Czasu 1.3

    Stare lokacje ale bardzo mocno zmienione - wystrój, masa dodatkowych obiektów, przejść, pomieszczeń etc. @Sierioża przeprosiny przyjęte choć to formalność bo wszyscy wiemy jak to życie potrafi zaskakiwać jeśli chodzi o przeszkody
  10. O hej, czyżbyśmy grali w tego samego moda?
  11. UnderRail

    Crafting dla pieniędzy się nie bardzo opłaca. Koszt składników niewiele większy/mniejszy niż tego samego przedmiotu w sklepach. Chyba że rozwiniesz Merchantile (Kupiectwo) by różnica kupna i sprzedaży była bardziej zauważalna ale to bez dwóch zdań najbardziej zbędna umiejętność na którą nie warto przeznaczać cennych punktów umiejętności. Granaty - rewelacja, wręcz niezbędne. Szkoda tylko że ich trzecia wersja (Frag Grenade MKIII) jest trudna do zdobycia. W grze podczas skradania dźwięk też ma znaczenie. Raz miałem zagwozdkę z figurką dla Czortystów, pilnowali ich przeciwnicy w dużej grupie. Wywabiałem mniejsze grupy dźwiękiem i było znacznie lepiej. Teraz czekam na dodatek Expedition, podobno ma być pod koniec roku ale nie wiadomo czy się uda. To mnie dziwi w tym dodatku że mają się pojawić strzelby i włócznie. W podstawce mamy broń dalekiego zasięgu jak snajperki ale nie było strzelb? Broni idealnej w świecie ciasnych korytarzy i jaskiń? Dla mnie to dziwne.
  12. UnderRail

    Po 110 godzinach prób i zmagań (oraz alt+tabów) udało mi się przejść grę. Jeden z najlepszych RPGów w jakie grałem w swoim życiu (a grałem w sporą ilość). Rewelacja. Początek trudny i żmudny a im dalej w las to tylko lepiej o ile nie podwinie się nam noga (błąd w rozwoju postaci czy brak pomysłów na zadanie z naszymi umiejętnościami). Zastanawiałem się czy da się przejść grę bez majsterkowania (crafting) i.... nie jestem pewny. Jedno z zadań polega na znalezieniu części w miejscu w którym zalęgły się mutanty plujące kwasem. Do obrony przed nim (jak i innymi, erm, „żywiołami" ) polega na uszyciu ubrania ze skóry stworzenia żyjącego danym czynnikiem. Dla mnie oznaczało to upolowanie osamotnionego osobnika, zaciukania go i oskórowaniu (i tak nie są już sobą a i realia post-apo też nie łagodzą sytuacji). A tak w skócie - może i da się o ile mamy cierpliwość i czas by potrzebny nam przemiot pojawił się u handlarza. Ci uzupełniają asortyment co 90 minut. Nie wiem jednak dlaczego nie zawsze. Spędziłem wiele godzin w stolicy a i tak po powrocie do rodzimej stacji tamtejsi handlarze nie mieli kasy ani ofert. Czy da się przejść bez skradania? Pewnie. O ile mamy dużą siłę ognia i damy radę ogarnąć niekiedy spore grupki przeciwników a nawet całe hordy. Z kasą krucho. Mamy masę gratów do sprzedania (jak się trafi na kilka obozów do oczyszcenia to potem się tego nazbiera, wierzcie mi) ale nikt tego nie chce kupować. Sprzedawcy chcą tylko kilka sztuk wybranych przedmiotów (5 granatów/4 spluwy/), jedyne co przyjmą bez ograniczeń to naboje czy waluty. Tych w grze jest trzy rodzaje - banknoty naszej rodzimej stacji są warte najmniej, najpowszechniejsze są monety Charona (metalowe monety odporne na podrobienie) a najdroższe banknoty Zjednoczonych Stacji nie spotkałem wcale. No dobra, raz się zgubiłem (znowu) w labiryncie jaskiń gdzie był trup z 10 banknotami ale nikt ich nie chciał a jedyne miejsce gdzie je używają omijałem bo było zaludnione nadętymi bufonami z Protektoratu. Finał gry następuje w niesławnych Deep Caverns. Wiecie co? Gdyby gra nie była taka horrendarnie niszowa (na Steamie ma ją jakieś 110tyś. kont z czego grało jakieś 65tyś ludzi) to z pewnością załapałoby się ono do TOP5 najbardziej...dokuczliwych? Trudnych? Momentów. I ludzie by o niej dyskutowali dekadę temu w czasach gdy fora dyskusyjne tętniły życiem. Albo inaczej... Jak się rozłożyło i rozpisało finał na papierze ze szkicami - to dostajemy rewelacyjny projekt. Finał na 5+. Ale już gorzej jest gdy musimy sami przez to przebrnąc w grze bez poradnika to mo-rdę-ga przy której Soljanki i Reborny wysiadają. Bądźmy szczerzy - finał w grach video w znacznej większości (szczególnie grach RPG) jest robiony na szybko bo wydawca naciska by szybko wypuścić, terminy gonią a kasa musi przybywać etc. W tej grze tego nie ma. Jako gra indie nie mieli wydawcę ani szalonych terminów, jedynie człowiek z wizją i marzeniami. Mieli więc czas na zrobienie dobrego finału... Inspiracji trochę tutaj jest. Na przykład wpadamy na bandziorów którym możemy się przedstawić jako Aidan (z Planescape Torment, gdy przedsawialiśmy się tak ludziom ten pojawiał się w grze ze skargą) i Fallout pierwszy. Próbowałem się wciągnąć do zamkniętej grupy a ci odsyłali mnie w diabły po coś, by zszkowowani naszym sukcesem w zdobyciu tego czegoś i żywym będąc - wpuszczali nas do środka. No i finałowy boss inspirowany Mistrzem. Do tego strażnicy w Foundry (huta) rzucajacy tytułami piosenek Judas Priest. I wiele pomniejszych jakie wyłapałem ale nie pamiętam teraz. Z nim (Tchort aka Czort) też niezła sprawa. To tylko oko z mackami. Ale! Możemy ich się pozbyć tworząc truciznę z którą musimy sami stworzyć z dostępnych czynników i przez łączenie ich łańcuchami sekwencyjnymi czy coś w ten deseń. Pomysł rewelacyjny. http://www.underrail.com/wiki/index.php?title=Mutagen_Puzzle Tu polecam stronę Mutagen Helper gdzie możemy na spokojnie to ogarnąć. Sam nie radziłem sobie z chemią w szkole ale tutaj się udało. Parę obrazków z gry (grałem postacią - pięściarzem z nutką psioniki, mechanikiem z naciskiem na skradanie.
  13. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    Jest specjalna wersja Absolute Nature w wersji 3 Lite dla SGMów, AN4 jest kompatybilny tylko z Misery 2.1.1 i dodatkami do niego (jak np. TheArmedZone). http://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat/addons/absolute-nature-3-lite-sgm Z tego co kojarzę to Atmosfear już jest w modzie SGM i to co najmniej wersja v2 lub nawet AF3.
  14. Pokaż pulpit swojego komputera

    Nigdy nie byłem fanem stylu Aero. Za to jakoś przyjemnie operuje się na stabilniejszym systemie operacyjnym który wygląda jak Windows 98 ale nie psuje się tak często. Na słabszej maszynie dawniej wyłączenie tego dawało jakieś przyśpieszenie w działaniu i tak mi zostało do dzisiaj mimo że obecna maszyna radzi sobie ze wszystkim lepiej (poza Windowsem10, na śmietnik historii z nim).
  15. Pokaż pulpit swojego komputera

    Zrobiłem zdjęcie podczas porządków (zwykle mam zainstalowaną 1-2 gry i na niej się skupiam, tak to potrzebuję czasu na przestawienie się ze sterowaniem, zadaniami etc. jak mi się gra nudzi to usuwam zamiast zostawić by leżała na dysku miesiącami). Do odpalania programów używam Menu Start w wersji klasycznej. Windows 7 i oby tak zostało.
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność