Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    335
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

289 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    OTs-33 Pernach
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1558 profile views
  1. Grałem i przeszedłem, niezły ale dlatego że na bezrybiu i rak ryba. Przynajmniej dwa razy traciłem wyposażenie ale odkuwało się szybko robiąc karawany. Zadania niezłe, do tego momentami trzeba było się skradać. Co do The Fall - Last Days of Gaia to była niemiłosiernie zabugowana (mam polską wersje z czasopisma Play) a niestety najnowsza wersja (bodajże 1.10) jest tylko po niemiecku (skąd pochodzą twórcy gry) ale chyba jest jakieś tłumaczenie z jakiegoś forum na angielki.
  2. Wydaje mi się, że nie ma go z innego powodu. Anomaly oraz Dead Air to modyfikacje bazujące na Call of Misery, które z kolei bazują na starszej wersji Call of Chernobyl, gdzie takowego mutanta nie było.
  3. tutaj trzeba przestawiać te wartości w pliku actor.ltx ph_box0_center = 0.0, 0.92, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.92, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.67, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.67, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.52, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.52, 0.35
  4. Czy w tym modzie można kupić butle z tlenem? Z tego co kojarzę w modach gdzie takie można nabyć laboratoria można odwiedzać tylko w kombinezonie z zamkniętym obiegiem powietrza (te naukowe, zielone, czerwone czy żółte) oraz SEVA.
  5. Po aktualizacji oznaczonej numerem 1.1 „Dead City" uwaga twórców przeszła na nowy projekt o nazwie Trudograd. Ale i tak udało im się wypuścić niespodziankę - rzut izometryczny w grze. Pojawiły się nowe obrazki z Trudogradu, dzięki temu wiemy w jakich klimatach będzie działa się akcja. Premiera gdzieś w 2020 roku, może do tego czasu zrobię jakiś postęp w podstawowej grze...
  6. Rerum jest tylko na yandeksie i torrencie niestety. Co do tłumaczenia - zrozumiałe, da się grać. Co najwyżej gramatykę można podszlifować ale jak na projekt jednego ochotnika to i tak sporo. dla chętnych i odważnych których nie zrazi brak perfekcyjnej gramatyki - oto link Co do moda - głównie szwędanie się po laboratoriach, a te unikałem podczas grania w mody z tej serii (Call of Chernobyl, Call of Misery i jej odmiany jak Dead Air czy Anomaly). Nowe wątki nie pojawiają się w PDA - trzeba czytać notatki, dialogi i samemu notować. Prócz rozmowy z Doktorem musimy przemierzyć każdy zakątek podziemnych placówek. ● "Łatwy Szmal" - wątek przedstawiciela handlowego. ● "W butach szakala" - wątek nieznanego stalkera w Kotlinie. ● "Uwięziony w schronie" - wątek wolnego człowieka. ● "Ten który zna odpowiedzi" - wątek w Limańsku. ● “Nieznany obserwator” - różne lokacje. ● “Poszukiwacz zguby” - wątek trzech stalkerów w instytucie badawczym. ● "Dzieci Lochów" - wątek zjaw w X-18. ● "Świadek" - wątek Wolności. ● "Znak" - wątek w wiosce pijawek. ● "Król lochów" - wątek stalkerów w podziemnym przejściu. ● "Rodzinna pamiątka" - wątek Łowcy i Poddasza. ● "Sowa" - wątek Zatonu. ● "Zbawca" - wątek Żołnierza. ● "Zaginiony oddział" - wątek ludzi lojalnych. ● "Strzelec" - generatory, Prypeć. ● “Esencja” jest w Warlabie. ● “Były najemnik” to Martwe Miasto. ● "Cień Monolitu" - wątek członków tego ugrupowania. ● "Porzucone dzieci" - wątek Kontrolerów. ● "Sekret Oazy" - wątek na Jupiterze. oraz inne nawiązania do innych postaci Do tego zmiany i dodatkowa zawartość w rozgrywce. Możemy znowu zdobyć Gaussa, detektor Niedźwiedź, pancerz Monolitu, możliwość wymiany na Pchlim Targu osobistych notatek, wymiana broni z jakąś ważną postacią (Żwawy?), zmiana w czasie który potrzebują sprzedawcy na zmiany w asortymencie. Wróciło rabowanie naszych schowków, bujanie celownika, zdobycie hełmu od Sacharowa będzie wymagało więcej roboty,
  7. Takie bardziej Piknikowe wydanie, jestem na za. Oczywiście nie nastawiam się na to że projekt dojdzie do finalizacji ale zobaczymy.
  8. Mod ukończony, zabierałem się do niego od lat ale ciągle na drodze stawały lepsze mody i w ogóle. W końcu posłużył do testowania nowych bebechów w moim komputerze. A i polecam nie instalować .NET Framework albo uważać na aktualizacje w Windowsie, przez nie Launcher moda odmówił posłuszeństwa. Pomogła instalacja starej wersji Launchera LINK ale też możemy usunąć fsgame.ltx z folderu Bin i posiłkować się tamtejszym plikiem EXE. Burza w szklance wody to najlepsze określenie dla tego moda. Myślałem że przy takich zasobach i oczekiwaniach dostanę niezłego moda, ale nawet w wersji Director Cut nie było to nic ponadprzeciętnego. Jakie elementy były dobre? Nowe mapy i przerobione stare. I to w zasadzie tyle. Na czym się wyłożyli? Animacje - tu ciężko to nazwać amatorką bo widziałem mody gdzie nowe animacje były lepsze. Szczególnie ta z kopaniem stalkera by ten przekręcił zawór, albo ta gdzie naukowcy niosą drewniane skrzynki. Głosy postaci poza 2 aktorami (z którego jednego kojarzę z Evil Islands - Lost in Astrae) to taka słabizna że inne mody z nowymi głosami wypadają lepiej. Fabularnie - w sensie gdy twórcy grzebali w niej - momentami też leży, a wciśnięcie motywu z Half Life to już szkoda gadać. Wspomniałem o animacjach ale sceny przerywnikowe to oddzielna liga. Potrafią się popsuć. Pod koniec gry wyłączałem Generatory, była scena gdzie Naznaczone miał gadać z przedstawicielem Świadomości Z i wbiegając tam na pełnym gazie będziemy świadkiem sceny, gdzie pojawi się postać wyglądająca jak my, ale z losowym imieniem, i będzie mierzyła się wzrokowo z przedstawicielem sami-wiecie-czego by po dłuższej chwili odpaliła się właściwa scena. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. A i po tej scenie zginąłem. Grałem z oryginalnymi głosami ale nie wiedzieć czemu Prorok, dowódca Monolitu na Radarze, gadał po angielsku. Skok Wiary gdzie chodziliśmy po niewidzialnym moście był świetnym pomysłem. Tylko jak wyczuwać następny krok? Śruby przelatują a zapis co krok mi się nie widział. Pomocna okazała się pogoda - w grze często padało a deszcz nakreślał mi ścieżkę. Niezły bajer, jeden z tych momentów w grach który zrobił na mnie wrażenie.
  9. I dodatek ukończony, razem z podstawką gdzie ostatniego bossa dosłownie zmiotłem serią z karabinu. Według mnie wart swojej ceny. @tom3kb mnie zaczepili w porcie Core City, pobiegłem czym prędzej i odpłynąłem z nimi. Dodatek można zacząć na 15 poziomie doświadczenia jeśli mamy mocny archetyp postaci, jak psionik albo „puszka" - pieszczotliwe określenie kombinacje ciężki metalowy pancerz + karabin szturmowy, i nią właśnie przebijałem się przez grę. Pierwszą dużą niespodzianką był... limit czasowy. W rozszerzeniu Expedition dołączamy do tytułowej ekspedycji, znowu mamy znaleźć jakiś artefakt nieznanego pochodzenia a jakby tego było mało to swoją obecnością wkurzyliśmy dzikusów, którzy posługują się jakimś językiem z umlautem. Ci co jakiś czas urządzają regularne wypady na nasze obozowisko. Jak się okazuje - ostatnie zapasy dotarły wraz ze mną i więcej nie będzie. Kończy się wszystko - amunicja, medykamenty oraz kurczy się ekipa. Możemy albo się pośpieszyć ze zwiedzaniem albo odwiedzić dzikusów z rozgrzaną lufą (trochę to zajmuje, wiem bo tą opcję wybrałem). Nie było to łatwe bo jest ich masa a wioskowa medycyna stoi na bardzo wysokim poziomie. Mają takie środki dopingujące że wojownicy z kościanymi mieczami zamieniają się w przednią część kombajnu podczas żniw. Nawet mój metalowy pancerz niewiele pomagał Innym razem podczas pijackiej wyprawy z The Dude (Gościu? Takie skojarzenie z Big Lebowsky) nauczyłem się otwierać portale i wpadliśmy do jakieś bazy Szarej Armii, gdzie posługiwali się jakimś dziwnym słowiańskim językiem (chyba Czesi bo znalazłem w lodówkach piwo Kozel). Co zabawne - najłatwiej ich zrozumieć próbując wymówić ich gadki na głos Po Czarnym Morzu dryfuje Przewoźnik (Ferryman) z którym możemy pofilozofować, jeśli mamy wystarczająco inteligentną postać. Warto bo perk jaki po tym dostajemy zwiększa naszą przeżywalność podczas starć z psionikami. Poniżej dołączam mapę. W rozszerzeniu posługujemy się koordynatami jak w grze w Statki, te wyświetlają się na urządzeniu pełniącym rolę radia, używałem go głównie do zawracania głowy zwiadowczyni o położenie Przewoźnika. Jego przystanki oznaczone są kotwicą. Jest on nam potrzebny do odholowania zepsutej łodzi podwodnej - nie przecieka ale działa tylko automatyczne sterowanie (Zanurz i Wynurz). W grze są piraci, niestety mimo udanych negocjacji nie pozwalają mi na wejście do obozowiska (będziemy musieli do nich dołączyć, co oznacza zerwanie naszej współpracy z ekspedycją), dobrze chociaż że na wodach spokój. Była jeszcze jakaś platforma wiertnicza, nie wiem czy czynna, na której urzędował jeden z gangów ze Złomowiska (Junkyard) z podstawowej wersji gry. Ci potrafili dogryźć piratom. I jedno z zadań dla piratów to szturm na platformę. Podziękowałem za współpracę. Finałowy boss - można zignorować. Ale jeśli chcielibyśmy z nim walczyć to musimy zdobyć specjalny kryształ. A co się nalatałem za nim to moje. Ale to opowieść na inną okazję....
  10. Kolejny rewelacyjny mod nie będący Mizerią do Zewu Czarnobyla. Ale chyba znowu coś pokręciłem albo mod staje się niestabilny, zaczęło się chyba od nadużywania szybkiej podróży bo teraz dotarcie na północ Zony jest niemożliwe - wyloty przy przejściach czy korzystaniu z przewodnika. Sprawdzałem logi i wygląda na to że skrypty nie wyrabiają z akcją, zdarzało się że w czasie strzelanin niedaleko mojej pozycji gra robiła wylot. Tak było wiele godzin później ale już na starcie w Kordonie (jako samotnik) na północy przejście na Wysypisko było obarczone wylotem. Pomysł na połączenie Kordonu z Parowem dziwny, on sam znacznie mniejszy a z tego co słyszałem to mają się pozbyć Parowu zupełnie w niektórych modach jak Anomaly? Skoro o Parowie mowa - to w okolicach bazy samotników pod drzewami są niezłe fanty, jak pancerz podstawowy czy kałach z amunicją. Jeśli robiliśmy trening z Fanatem i mamy Meduzę to radiacja przestaje być problemem. Na Wysypisku znalazłem ciężki pancerz Powinności, trochę na północ od baru Stalkerów i ognistej anomalii. Zadania na ubicia mutantów są słabo płatne ale można je ubijać nożem by oszczędzić amunicję. Do tego mięso sprzedajemy rzeźnikowi na Wysypisku, jego zadania na mięsa są stałe i nie znikają po ich wypełnieniu. Podobnie jak w Misery - naprawa broni jest baaardzo kosztowna. Veles dostałem za 2 mózgi kontrolera od Sacharowa, Svarog dostałem za amunicję 10x 9x19. Niby Sacharow sprzedałby mi Svaroga za części mutantów ale mimo posiadania wymaganych części w liczbie 4 sztuk każda to i tak nie było możliwości kupna. W Demosfenie można wziąć zadanie na polowanie i nie anulują ich po przejściu na inne lokacje. Za to miałem dublujące zadania na mutanty, po ich wzięciu tamte się anulowały automatycznie a ja traciłem reputację. W modzie jest zatrzęsienie artefaktów, ciągle się znajdowało coś nowego po zdobyciu Velesa a także przy truchłach. Po jakimś czasie nawet na Kordonie można nadziać się na Monolitowców którzy biorą się znikąd, bo raczej nie przetrwaliby podróży? Prawdopodobnie błąd tłumaczenia - w opisie przedmiotów jest mowa o poborze baterii, tyle że takowych w modzie nie ma.
  11. Kolejna niespodzianka z nadchodzącej nowej wersji moda - zostanie do niego dołączony projekt TAZ. Czym jest TAZ? Jest to skrót od The Armed Zone - masywnej paczki uzbrojenia do Misery 2.2, który jest modem do Zewu Prypeci. TAZ to sztuka dla sztuki bo w Zewie Prypeci walk jest sporo ale to i tak za mało dla TAZ, który zwyczajnie się marnuje tutaj. Za to w kolejnej wariacji Mizerii w Zewie Czarnobyla, z podkręconą na maksa populacją mutantów i postaci - to co innego. nie pytajcie mnie co to za żółta ikona po prawej nad paskiem zdrowia, u mnie powodowała wyloty po wciśnięciu
  12. Pograłem trochę i pojąłem w czym był problem poprzednio, gdy gra przypięła mi łatkę Cheater - za wciśnięcie klawisza S w menu. Dodatkowo obniża to reputację i to srogo (z Neutralna na Zła). Do tego zdarzyła się znowu blokada klawiatury i myszy ale nie wiem od czego, może za częste zapisy? Mogłem zwijać grę do paska kombinacją Alt+TAB ale w grze nic nie zdziałałem. A i zadania możemy brać głównie od ważnych postaci. Tu trzeba trochę uważać bo jak weźmiemy zadanie np. na wybicie bandytów to możemy u zleceniodawcy wziąć to zadanie znowu, obniżając sobie reputację (poprzednie zostaje anulowane). dialogi są niby maszynowe ale są zrozumiałe, jedynie gramatyka momentami leży, zdarza się że postacie gadają jak Yoda. Nie przeszkadza to w graniu i robieniu zadań. Zdarzają się nieprzetłumaczone rzeczy jak postacie w obozie stalkerów w Mrocznym Parowie który jest częścią Kordonu.
  13. Jak ktoś ogarnia ten język to może go zainteresuje - jakiś zapaleniec zrobił angielskie tłumaczenie do wersji 1.03, testowałem i jak dotąd jest nieźle, nie ma łamania głowy jak z tłumaczeniami TKGP. Link do zangielszczenia
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.