Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Liczba zawartości

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w dniu 4 Sierpień 2018

Użytkownicy przyznają ZapomnialemLoginu punkty reputacji!

Reputacja

187 Przyjacielski

O ZapomnialemLoginu

  • Tytuł
    Twardziel
  • Urodziny 1988.12.08

Informacje

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Colt M1911
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Ostatnie wizyty

1 059 wyświetleń profilu
  1. Super, już myślałem że ten pomysł nie zostanie wykorzystany w grze. Niby twórca podobnego konceptu, który zrobił moda Zone of Alienation do Cienia Czarnobyla, mówił o planach zrobienia podobnego projektu dla Zewu Czarnobyla ale nic z tego nie wyszło.
  2. Niby racja że CoCh to jakby podstawka dla innych większych projektów. Sęk w tym że większość z nich jest na bazie Mizerii (Misery) który nie każdemu się podoba. Był niby SGM do CoCha ale to była mizerna imitacja tej serii modów znanej z Zewu Prypeci. Początkowo miało być pięknie ale widzę, że nikt nie chciał uczyć się od nowa (brak narzędzi i tutoriali?) by zrobić równie ciekawe mody do Zewu Czarnobyla na porównywalnym poziomie jak te do klasycznej trylogii. Nie wiem czy była to wzmianka z tego moda czy Anomalii ale są plany usunięcia części map, w tym Szpitala oraz Mrocznego Parowu (Darkscape) więc i liczba map trochę mniejsza, z dwójką na początku. Było, minęło. Pytanie co dalej. Następca CoCha? Skupienie się w pełni na popularnym odgałęzieniu CoCh+Mizeria? Czekanie na premierę STALKER 2?
  3. Mam przebłyski z Marauder - Man of Prey, nie licząc śniegu wszystko wygląda podobnie. Klatka schodowa, plac, mieszkanie... Takie zimy to niedługo będą chyba wspomnieniami przy obecnym klimacie.
  4. Kolejny mod odhaczony, motyw infiltracji północnej części Zony ciekawy. Po ograniu modyfikacji Anomaly - jak dla mnie najlepszej wersji Call of Misery w ogóle - mocniej odczuwam braki w modach na bazie CoM, przysłaniając tym samym plusy (w przypadku Drogi na Północ - nowe zadania główne i poboczne). Grałem z fiksem dzięki któremu mogliśmy sprzedawać uszkodzoną broń. Bez niego byłoby krucho bo zadań od stalkerów prawie wcale nie dostajemy. Dopiero jak postrzelimy więcej bandytów i rozwalimy więcej skrzynek to podniesie nam się reputacja na tyle, że zaczną nam dawać robótki. Na początku zwiedziłem z 5 map i na ani jednej nie dostałem żadnej pracy (nie liczę zadań od znanych postaci jak Sidorowicz). Jak nam się uda podnieść reputację i otworzyć dostęp do zadań pobocznych to okazuje się że przeważają misje odbicia zakładników. Dziwne uczucie gdy wchodzisz do Baru, pytasz wszystkich co tam i słyszysz że każdemu porwano przyjaciela. Chyba popadłbym w paranoję na ich miejscu Z nowych detali - inskrypcje na kombinezonie Monolitu Mod ma czasem poczucie humoru teleportując nas na inną mapę z kimś do towarzystwa, niestety żaden nie był rozmowny. Skoro mamy pseudogiganta to nie wiedzieć czemu nie udało mi się go rozwalić ani RPG-7 (więcej niż jednym), podlufowymi granatami a dały mu radę... kule do strzelby (nie śrut, mimo opisu amunicji to śrut nie jest taki mocniejszy). Nonszalancja niektórych postaci rozwala, nic tylko rozłożyć ręce (na szczęście wczytanie załatwia sprawę).
  5. Red Orchestra nie wiem co ma wspólnego ze STALKERami ale ok. Z podobnych gier do produkcji GSC mogą być te od studia Deep Shadows - Boiling Point, Xenus2 czy Precursors. Strzelanie, zwiedzanie, rabowanie, zadania, ekwipunek czy dbanie o ekwipunek. No i są elementy RPG jak rozwój postaci. Szkoda że nie dali BP na Steama jak to zrobili z innymi grami, mam pudełko ale paskudzić kompa DRM StarForce mi się nie widzi.
  6. @tom3kb pamiętam, grałem i przeszedłem ale dopiero w wersji z GOGa, wersja z płyty (a dokładnie to z czasopisma Click!) miała buga w jednej z z misji gdzie AI kompana wysiadało. Ale i ta z GOGa nie była idealna, w pewnym momencie (misja na pustynnym lotnisku) musiałem przechodzić pozostałą część misji bez zapisu bo wylot. Albo na platformie wiertniczej ale nie pamiętam co tam siadło. Sama gra prosta jeśli odkryjesz że strzelając w głowę trupom podnosisz sobie tak mocno statystyki że od piątej misji wszyscy mieli rangę Kapitana Zapowiedziano Darkest Dungeon 2, jest obecnie promocja na pierwszą część z dodatkami a trzeba pamiętać, że każdy potrzebuje odetchnąć przy ognisku.
  7. @Junx Chodzi o coś takiego? To okienko koło granatu i noża to na śruby albo łuski po nabojach. Mimo limitowanej liczby nie jest tak źle bo są to tanie rzeczy. Gram w tą betę i nie ma porównania nawet do oryginalnej Mizerii z Zewu Prypeci. Wszystko bardziej uporządkowane, niby więcej opcji ale szybciej się to ogarnia. Podoba mi się poziom trudności - dotyczy on tylko ekonomii. Wytrzymałość przeciwników niezmienna a jak ktoś chce kulkę to zaznacza Hardkorowe AI. Pamiętać - rozkładać popsute bronie na części i zanosić do mechaników, mięso i skóry do Rzeźnika na Wysypisku (który ma też najtańszy śrut, tylko chyba on się nie odnawia u mnie) a arty do naukowców albo czekać aż dostaniemy zadanie na nie. Są jakieś nowe arty ale większość nie ma żadnego efektu, może jak poszperam w anomaliach jeszcze to coś się zmieni. A i po apteczki tylko do medyków (Powinność dostała nowego co kisi się w wagonie naprzeciw bramy). Z zadań dostałem takie na odnalezienie zaginionego oddziału, kupiłem odbiornik, wybrałem częstotliwość i przechodziłem całą Dzicz koło Baru i nic. Zwłoki znalazłem w anomalii w tunelu ale nic tam nie złapało. Za to nowy typ zadań kurierskich działa i jest to bardzo pewny rodzaj zarobku w porównaniu do zdobywania mięsa, medykamentów czy broni. Tylko musimy mieć lepszy kombinezon (dodatkowy udźwig i/lub obniżona waga). Jest większa szansa na znalezienie narzędzi w schowkach ale nie mają one wszystkich „ładunków", mechanicy przyjmują tylko te z 7+ a my sami też nie raz będziemy korzystać z nich. Na przykład zepsuta amunicja, każdy trup to miał przy przeszukaniu. W Anomalii można jej użyć do przerobienia Starej czy Uszkodzonej amunicji na zwykłą. Co do rozbierania sprzętu na części - lekkim niedopatrzeniem chyba jest to że pistolety mają części zawsze w idealnej kondycji, nawet zardzewiały Makarov po wieloletnim opalaniu się w kałuży na Wielkich Bagnach ma się dobrze po rozebraniu. Pancerze po rozłożeniu dają nam szmatki a także akcesoria, elementy czy przyrządy, które musimy mieć jeśli chcemy ulepszyć nasz kombinezon. Możemy sortować i łączyć przedmioty jak np. papierosy, trzymając Ctrl klikamy i przenosimy jeden przedmiot na drugi by się połączyły, jeśli zajdzie potrzeba można podzielić je. Jest tylko jeden typ baterii które umieszczamy w każdym urządzeniu (PDA, latarka, detektor). Tradycyjna latarka pobiera energię, w oryginalnej Mizerii można było świecić do woli.
  8. Pomyślności Zapominalski Loginie:020:

  9. Zaskoczyliście mnie tą informacją, jestem zdziwiony brakiem rosyjskiej wersji. Skoro inne mody tego typu (na bazie CoCh, CoM i jego pochodnych) mają do wyboru rosyjski i angielski (sam przyznaję że nie ściągnąłem jeszcze paczki, problemy z transferem) to i ten będzie taki sam.
  10. Road to the North (Droga na Północ) to kolejny mod na bazie Call of Misery łączący znane mody i dodatki ale też wprowadzający coś nowego. Niemały bo paka waży 13GB, wystarczy wypakować i grać. Najpoważniejsza zmiana to silnik 64bitowy, parę zmienionych modeli 3D m.in. detektorów a także... możliwość grania kobietami. Dialogi i reakcje postaci są dostosowane do tej rewolucyjnej nowinki. Do tego nowa mapa w PDA, uzbrojenie na bazie SWTC, nowa frakcja The Beyond mająca swój udział w fabule. No właśnie, fabuła... Nowością jest wprowadzenie linii fabularnej (a także nowych zadań pobocznych, w których udział biorą także postacie znane z innych części STALKERa), jak wiemy wielu ludzi narzeka na jej brak w Zewie Czarnobyla i projektach na jego bazie, mamy więc okazję na zagranie w projekt od ludzi którzy chcieli coś z tym zrobić. Język: Angielski Linki: https://www.moddb.com/mods/zoneexpanded-road-to-the-north Torrent https://www.moddb.com/mods/zoneexpanded-road-to-the-north/downloads/s-t-a-l-k-e-r-road-to-the-north-v10 GDrive https://drive.google.com/open?id=1c8iLIiFVN0k7ZXoF5BMOoXzBCFHOMuj4 Mody w paczce Projekt jest świeży więc powstają co chwilę jakieś łaty, część z linków może przestać działać gdy pojawi się (potencjalny) jeden większy patch. Łatki/patche
  11. Ten filmik akurat jest z Zewu Czarnobyla (Call of Chernobyl). Raczej kolejny bajer do pokazania i trudny do zaimplementowania, jedynie wydłużyłby i tak przeciągający się czas produkcji. Swoją drogą - w okolicach 1:04 widać perfekcyjnie rzucony granat. Celność przeciwników czasami przeraża...
  12. W readme.txt informują, że mod działa tylko na 64-bitowych systemach. Nic dziwnego, nawet z 8GB RAM mod chodzi ociężale na wyższych opcjach renderingu (tzn. powyżej Static Lighting).
  13. Spędziłem jedynie parę godzin z modem. Próbowałem też jego bazy - Last Day 1.3 - ale była ona niesamowicie niestabilna. Anomalia owszem ma większe wymagania ale idzie za tym większa stabilność, takie masywne projekty na starym silniku borykają się z problemami. Co mi się podoba w modzie to możliwość rozbierania łupów na części pierwsze. Szkoda tylko że usunęli możliwość sprzedawania części za kasę, nie pamiętam już w jakim modzie z opcją rozbierania na części dawało się to sprzedawać za kasę na prowiant, szkoda że z tego zrezygnowali... a i po tym jak rozbierzemy graty na części musimy je oczyścić i możemy nimi naprawić swój sprzęt albo użyć do majsterkowania. W grze jest większy nacisk na majsterkowanie (crafting) ale podobnie jak nowe przejścia na mapach - nowe receptury znajdujemy z postępem w grze. Jeszcze więcej przedmiotów (także w sklepach), jeszcze więcej grzebania. Zmiana dotknęła też elektroniki - licznik Geigera i PDA przerobione, nie ma teraz UPD (uniwersalny bank energii) i teraz trzeba wymieniać baterie w każdym urządzeniu. A to jeszcze nie wszystko... znalazłem też poradnik na YT, są też materiały o Dead Air. https://www.youtube.com/channel/UCJ9tNID19bpqyOAHreWBcXw/videos Za jakiś czas ma wyjść wersja 1.5, obecnie posucha bo Powrót Legendy 1.0 czy inne projekty nadciągają ale swoje trzeba przeczekać.
  14. Jak ma być skok technologiczny skoro te nowe karty dławią się przy tej nowej technologii - ray tracing, który jak na ironię jest promowany przez samą Nvidię.
  15. U mnie działa bez problemu - przeglądarka Opera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.