Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

257 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Colt M1911
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1367 profile views
  1. Produkcja Powrotu Szramy 2 idzie iście wyboiście. Sporo nowy projektów, oby chociaż ćwiartka z nich doczekała się wydania...
  2. Ograłem na szybko moda. Wystartowałem w bunkrze na Janowie jako naukowiec, poleciałem do wioski z zombiakami, postrzelałem i niespodzianka - karma spada, dostaję rangę "cziter" i blokuje mi sterowanie? System ulepszeń niezły, nowe zadania też, jest co robić... zdziwiło mnie że plecak, który kupujemy za punkty na starcie, dodaje tylko 5kg. Są ulepszenia ale to nadal dziwne że tylko 5kg dla plecaka...
  3. Pojawiły się kolejne informacje o nowych funkcjach w nadchodzącej wersji 1.5 Zdjęcie spore więc ląduje w spoilerze, pod nim zamieszczam przetłumaczony tekst. Po głowie mi chodził ten pierwszy wymieniony system, przypomina mi Escape from Tarkov gdzie na mapie są rozsiane miejsca w których może, ale nie musi, pojawić się dany przedmiot. Nawet myślałem czy nie zacząć uczyć się modować by to wprowadzić ale widzę że ktoś już przejął pałeczkę
  4. Dla posiadaczy oryginału Dark Souls Remastered za 15zł. Pieniądze oszczędzam na nadchodzacy dodatek do UnderRail - Expeditions.
  5. Podbijam. Pojawiła się data premiery Expedition - 22 lipca. https://www.underrail.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=28 Cena to $10. Do tego Styg, twórca gry, zapowiedział kolejny płatny dodatek.
  6. Ten dresiarz to przypomina mi detektywa z Heavy Rain, ciekawe czy będzie też układał łabędzie z papieru w modach do STALKERa.
  7. Obserwatorów spotkałem nieraz ale takiego uciekającego na nogach to jeszcze nie, wszyscy aktywowali teleport na sobie i znikali. Ciekawy przypadek...
  8. Testowałem Hybrida na nowej platformie - Dead Air, która działa na OpenXRay, jak dla mnie najlepsza decyzja bo silnik radzi sobie z projektami bazującymi na Misery i jej podobnych. Do tego nie ma problemów jak poprzednio, z tym komunikatem o za słabej karcie graficznej (poza nim mod mi się podobał, jak działał). Sporo złomów do zbierania, system perków świetny, zadania dobre, system handlu na pierwszy rzut oka dziwny ale jak dla mnie lepsza wymiana złomu na coś przydatnego niż gromadzenie rubli. Teraz stalkerzy mają masę śmieci w swoim posiadaniu, bardzo mi się podoba bo te pustki w innych modach były dla mnie dziwne. Teraz wymiana przebiega z nimi o wiele sprawniej. Ostatnia godzina była dziwna. Próbowałem ustrzelić mięsacza, usłyszałem tylko kliknięcie (nie załadowałem śrutu) a i tak zginął. Zona jest nieprzewidywalna. Do tego raz grupa mutantów pojawiła się znikąd obok mnie, przy parkingu na Jupiterze. Ale raczej jednostkowy przypadek. Mnóstwo funkcji do ogarnięcia ale po zmaganiach z Anomalią (innym wielkim modem, który rywalizuje z Dead Air) jest to do ogarnięcia. Zarówno w Dead Air jak i w Anomaly z broni opłacało się zbierać pistolety. W Anomalii rozkładało się je na części, które zawsze były w idealnej kondycji. W Dead Air są dobre jako towar do wymiany. Mała rada - jeśli pojawimy się na jakieś lokacji pierwszy raz to staramy się opróżnić wszystkie schowki. Mnie się udało dorwać SEVA z 50% wytrzymałości w bazie Stalkerów na Kordonie. Jako że bardzo lubię zbieractwo to mod bardzo mi się podoba. To całe przerzucanie, segregowanie (dziwne że mod nie robi tego automatycznie, mówię o amunicji, gdy wyciąga je się z pudełka, które trzeba Sortować).
  9. kolejna porcja propagandy Powinności
  10. Ashes 2062 jest modem do klasycznego Doom2, który zmienia grę kompletnie. Jest to ukłon w stronę starych filmów w realiach post apokalipsy, wydawanych w latach 90-tych i 80-tych na kasetach VHS. Sporo nawiązań do klasycznych filmów jak choćby Terminator czy Mad Max, którego nie mogło zabraknąć. Jest to tylko pierwszy epizod, kolejny w drodze i ma mieć jeszcze więcej zawartości. Dead Man Walking jest dodatkiem do moda (dzisiaj nazywa się to „DLC") zrobionym przez innego forumowicza, który zachwycił się projektem i zrobił coś na jego bazie. W grze wcielamy się w postać bezimiennego zbieracza złomu z ruin dawnej cywilizacji. Minęły lata odkąd dawne mocarstwa zakończyły wyścig zbrojeń w najgorszy możliwy sposób. Możliwości utrzymania się w obecnym świecie znacznie się zawęziły, my wybraliśmy drogę równie ciekawą co niebezpieczną. Mimo że większość fantów została zagrabiona nam udaje się dostać w niedostępne wcześniej miejsca, do których inni nie dali rady lub nie było możliwości z powodu populacji mutantów czy bandytów, mogło dojść w międzyczasie do osunięć czy trzęsień ziemi które zagrzebywały stare i odkrywały nowe ścieżki, kusząc zbieraczy swoją potencjalną zawartością. W modzie jest 10 poziomów (w dodatku jest ich 4), każdy wypchany sekretami, zaułkami oraz niebezpieczeństwami. Do naszej dyspozycji mamy pistolety, strzelby, broń do walki wręcz, bomby oraz karabiny. Amunicji zawsze mało a przeciwnicy zawsze mają nad nami przewagę liczebną. Na naszej drodze stają mutanci i bandyci oraz samo otoczenie - zniszczone i radioaktywne. I kto wie co jeszcze... Będziemy mieli też okazję pojeździć motocyklem i odwiedzić ludzkie siedziby, gdzie będziemy mogli pohandlować, zjeść i pogadać. moje zdjęcia z moda Instalacja Polecam ścieżkę dźwiękową z moda, jest tak dobra że wyciągnąłem ją z pliku moda. Użyłem do tego WADext (do pliku WAD) a także Slade (do pliku PK3). Udanego szabrowania w klimatach tanich filmów VHS!
  11. Po długim czasie pojawił się najnowsza wersja największego dodatku do Misery2 - The Armed Zone. Na ten moment dodatek (opatrzony numerem 2.0) jest w wersji beta. Zawiera ok. 700 (!) sztuk uzbrojenia + przerobione klasyczne pukawki. Dla mnie to sztuka dla sztuki bo do czego miałbym strzelać w Zewie Prypeci? Może w Zewie Czarnobyla ale z maksymalnie podkręconą populacją mutantów i NPCów ale tu? Link: Link na MEGA (1.7 GB) Wymagana wersja Misery 2.2.1, oczywiście nowa gra.
  12. https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl-hd-models-addon/news/mod-is-dead11 Dalsze prace nad modyfikacją wstrzymane, autor udostępnił pliki do dalszej modyfikacji.
  13. Zaskoczenie spore. Bo historia naszej postaci domknięta, niby była w planach produkcja trzeciej części o podtytule Black Hound, o której nie wiadomo było nic jeśli chodzi o fabułę, ale jak Van Burren (Fallout3, jeszcze od oryginalnych twórców) - poszło to wszystko do kosza po upadku Interplay. Divinity jeszcze się pojawi, w grze Fallen Heroes (od ludzi którzy robili serię Expedition) także nie martwię się o nią, jest w dobrych rękach. Łupieżcy Umysłu, paskudny wygląd ale lepsi oni niż wampiry w walce.
  14. Mod skończony. Za spolszczonego repacka w tym miejscu dziękuję osobom odpowiedzialnym, instalacja prosta i działa jak złoto. Przyznam że widok czarnoskórego generała przemawiającego głosem starego Sida wydawał mi się dziwny... Oprawa dźwiękowa świetna, choć momenty bzikowania od noszenia kryształów potrafią momentami przyprawić o palpitacje. Zadania ciekawe i urozmaicone, mod określany jako trudny ale ja nie miałem takiego wrażenia. Poza może momentami walk z większą zgrają wrogów. Najgorszy moment jak dotąd to Martwe Miasto pod panowaniem Yog Shoggoth (czy jak to bóstwo ze świata Lovecrafta się zwie). Łapanie artów na mapie z pułapkami grawitacyjnymi to sprawdzian cierpliwości, iście buddyjskiej. Pamiętam że była wersja moda z paczką broni, gdzie był m.in. strzelba automatyczna AA12, ale nie rozumiem po co ona (ta paczka) skoro strzelanin w modzie nie ma wiele. Paczki z uzbrojeniem to jedynie się nadają do modów na bazie Call of Chernobyl i pochodne, FOTOGRAF mimo bycia długim modem nie daje za wiele do postrzelania. Poza tym w modzie wszystko pada na strzała albo dwa (w dalszej części gry będzie to głównie gracz, niestety) więc pewnie ta paczka by coś jeszcze namieszała. Polowanie na kryształy do transmutacji było niezłym pomysłem, zapisywałem grę na Poligonie przy przejściu na Korpus Pokojowy i wczytywałem gdy czegoś brakowało. Z map skorzystałem by dorobić brakujące absoluty, z talizmanami poradziłem sobie. Gorzej było ze Strażnikami. Został mi do zrobienia czerwony, który wymagał pazura ognistej chimery, i nie dało się go zrobić nigdzie, to był jeden raz gdy posiłkowałem się poradnikiem ale nie pomogło. Kasa w modzie to nie problem gdy mutantów masa i przeciwnicy się respią, także kontroler i pseudogigant (którego można ściągnąć pistoletem). Zadania poboczne bywają bardziej urozmaicone i lepiej płatne (jak te na ulepszony pistolet od dezertera). Szukanie unikalnych broni to też dobre zajęcie. Znalazłem snajperkę pod koparką w Lesie gdzie był teleport oraz snajperskiego SIGa na dachu stacji benzynowej w Kołchozie. Z broni nadal używałem AK-74u bo jako jedyny był celny tj. celownik nie rozchodził się szeroko jak u strzelb. Przechodziłem koło takiego jakby ATP na Poligonie, Fotograf mówił coś o „gudik jak żywy" gdy jakieś stworzenie/urządzenie wydało dźwięk. To dla mnie zagadka jak dotąd... Był moment gdy musiałem na ślepo (moja postać ale nie gracz) przejść przez fragment Lasu, przez las anomalii elektrycznych i grawitacyjnych. Te drugie nie da się wykryć śrubą na słuch. Do tego włóczące się pijawki tylko dopełniały obraz horroru. A i udało mi się popsuć grę. Gdy Braun posyła nas do labów po podziemną ścieżkę do Czerwonego Kołchozu spróbowałem dziabnąć deaktywowane Replikanty w X-18 nożem. Efekt? 200 sztuk amunicji do miniguna oraz oenzetowców (w tym Braun oraz profesorek) za wrogów. Nie wiem co to powodowało, przecież Replikanci to wrogowie, frakcja Zombie ale i tak ma powiązania z innymi frakcjami? No i finał. Znowu czyszczenie Sarkofagu poprzedzone wizytą w Pieczarze. Mimo że była to wizyta krótka to końcówka dała w kość. Dla końcowej sceny - warto było brnąć w ten bajzel.
  15. tyle mroku w tych obrazkach, czas więc na coś bardziej kolorowego
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord