Jump to content

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ZapomnialemLoginu last won the day on August 4 2018

ZapomnialemLoginu had the most liked content!

Community Reputation

277 Przyjacielski

About ZapomnialemLoginu

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/08/1988

Profile Information

  • Ruble
    383
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    OTs-33 Pernach
  • RAM
    12 GB
  • Karta graficzna
    GeForce 650 GTX
  • System operacyjny
    Windows 7 64bit

Recent Profile Visitors

1476 profile views
  1. Kolejny rewelacyjny mod nie będący Mizerią do Zewu Czarnobyla. Ale chyba znowu coś pokręciłem albo mod staje się niestabilny, zaczęło się chyba od nadużywania szybkiej podróży bo teraz dotarcie na północ Zony jest niemożliwe - wyloty przy przejściach czy korzystaniu z przewodnika. Sprawdzałem logi i wygląda na to że skrypty nie wyrabiają z akcją, zdarzało się że w czasie strzelanin niedaleko mojej pozycji gra robiła wylot. Tak było wiele godzin później ale już na starcie w Kordonie (jako samotnik) na północy przejście na Wysypisko było obarczone wylotem. Pomysł na połączenie Kordonu z Parowem dziwny, on sam znacznie mniejszy a z tego co słyszałem to mają się pozbyć Parowu zupełnie w niektórych modach jak Anomaly? Skoro o Parowie mowa - to w okolicach bazy samotników pod drzewami są niezłe fanty, jak pancerz podstawowy czy kałach z amunicją. Jeśli robiliśmy trening z Fanatem i mamy Meduzę to radiacja przestaje być problemem. Na Wysypisku znalazłem ciężki pancerz Powinności, trochę na północ od baru Stalkerów i ognistej anomalii. Zadania na ubicia mutantów są słabo płatne ale można je ubijać nożem by oszczędzić amunicję. Do tego mięso sprzedajemy rzeźnikowi na Wysypisku, jego zadania na mięsa są stałe i nie znikają po ich wypełnieniu. Podobnie jak w Misery - naprawa broni jest baaardzo kosztowna. Veles dostałem za 2 mózgi kontrolera od Sacharowa, Svarog dostałem za amunicję 10x 9x19. Niby Sacharow sprzedałby mi Svaroga za części mutantów ale mimo posiadania wymaganych części w liczbie 4 sztuk każda to i tak nie było możliwości kupna. W Demosfenie można wziąć zadanie na polowanie i nie anulują ich po przejściu na inne lokacje. Za to miałem dublujące zadania na mutanty, po ich wzięciu tamte się anulowały automatycznie a ja traciłem reputację. W modzie jest zatrzęsienie artefaktów, ciągle się znajdowało coś nowego po zdobyciu Velesa a także przy truchłach. Po jakimś czasie nawet na Kordonie można nadziać się na Monolitowców którzy biorą się znikąd, bo raczej nie przetrwaliby podróży? Prawdopodobnie błąd tłumaczenia - w opisie przedmiotów jest mowa o poborze baterii, tyle że takowych w modzie nie ma.
  2. Kolejna niespodzianka z nadchodzącej nowej wersji moda - zostanie do niego dołączony projekt TAZ. Czym jest TAZ? Jest to skrót od The Armed Zone - masywnej paczki uzbrojenia do Misery 2.2, który jest modem do Zewu Prypeci. TAZ to sztuka dla sztuki bo w Zewie Prypeci walk jest sporo ale to i tak za mało dla TAZ, który zwyczajnie się marnuje tutaj. Za to w kolejnej wariacji Mizerii w Zewie Czarnobyla, z podkręconą na maksa populacją mutantów i postaci - to co innego. nie pytajcie mnie co to za żółta ikona po prawej nad paskiem zdrowia, u mnie powodowała wyloty po wciśnięciu
  3. Pograłem trochę i pojąłem w czym był problem poprzednio, gdy gra przypięła mi łatkę Cheater - za wciśnięcie klawisza S w menu. Dodatkowo obniża to reputację i to srogo (z Neutralna na Zła). Do tego zdarzyła się znowu blokada klawiatury i myszy ale nie wiem od czego, może za częste zapisy? Mogłem zwijać grę do paska kombinacją Alt+TAB ale w grze nic nie zdziałałem. A i zadania możemy brać głównie od ważnych postaci. Tu trzeba trochę uważać bo jak weźmiemy zadanie np. na wybicie bandytów to możemy u zleceniodawcy wziąć to zadanie znowu, obniżając sobie reputację (poprzednie zostaje anulowane). dialogi są niby maszynowe ale są zrozumiałe, jedynie gramatyka momentami leży, zdarza się że postacie gadają jak Yoda. Nie przeszkadza to w graniu i robieniu zadań. Zdarzają się nieprzetłumaczone rzeczy jak postacie w obozie stalkerów w Mrocznym Parowie który jest częścią Kordonu.
  4. Jak ktoś ogarnia ten język to może go zainteresuje - jakiś zapaleniec zrobił angielskie tłumaczenie do wersji 1.03, testowałem i jak dotąd jest nieźle, nie ma łamania głowy jak z tłumaczeniami TKGP. Link do zangielszczenia
  5. Wreszcie jakiś mod nie będący Mizerią. Jak dotąd wrażenie pozytywne - Makarov jest skuteczny nawet przeciw wojakom, jeśli koncentrujemy się na ich makówkach na krótkim dystansie. W LR092 wróciło pikanie ostrzegające o obecności anomalii. To co nie wróciło to chrobotanie ostrzegające o promieniowaniu, także w naszym ciele. Miałem nieprzyjemny moment paniki gdy traciłem powoli zdrowie a detektor mówił o „zerowym promieniowaniu". Dopiero na Jantarze porównałem sobie inne detektory i kupiłem dokładniejszy wykrywacz promieniowania. W modzie też bardzo łatwo o Svaroga, albo kupujemy albo znajdujemy w schowku. To one są głównym powodem dla którego robimy zadania. Jak dotąd połowa z nich miała śmiecie ale za to ta druga pozwoliła mi się mocno obłowić. W LR nasza ranga i reputacja rośnie jak na drożdżach, czego nie można powiedzieć o stanie naszego konta. Sprzątaczka w grze nie działa i mimo oznaczenia opcji, by „kasowało wyrzucone przedmioty" te nadal się pałętają na ziemi. Wyrzucenie ich na ścieżkach innych postaci daje szansę na pozbycie się ich ale nie jest to pewne. Jest problem znany z Misery 2 na Zewie Prypeci - atak mutantów ma za duży zasięg. Rekompensuje to małym obszarem bytowania mutanta po pojawieniu się go na mapie czy słabością wobec noża. Paskudne respy - jak chimera wychodząca zza skały, którą mijałem i nic tam nie było.... stało się to w Czerwonym Lesie koło anomalii ognistej. Do tego po niektórych ciężkich walkach zapisy potrafią się psuć na kilka zapisów wstecz. Zapisuję przez konsolę "save xxx". Mimo że w grze jest perki jak i osiągnięcie (za 100tyś. rubli) to nie odczułem zwiększonego asortymentu sprzedawców, może poza Żabą? Zdarzają się zadania które nie da się wykonać bo po przejściu na inne lokacje się anulują, nawet jeśli są to lokacje dzielące nas od miejsca docelowego. Przykładowo w Barze dostałem zadanie na obóz bandytów na Wysypisku Pojazdów, między Barem a WP jest Strefa Przemysłowa, przejście na nią skutkuje anulowaniem zadania. To albo akceptowanie niektórych zadań powodowało wyloty, głównie te na pozbycie się kogoś. Co jakiś czas Nieznani Stalkerzy w kombinezonach najemników z zachodnim uzbrojeniem pojawiają się w niektórych momentach, by gracz nie uśpił swojej czujności. Generalnie mod fajny bo cały czas się coś dzieje, gdzie w modach na bazie Misery panuje dołujące uczucie osamotnienia.
  6. Oby ta przesiadka na Zew Prypeci wyszła finałowemu produktowi na dobre, wersja 0.9.2 to kawał świetnego projektu.
  7. Z takim nożem to można na każdą bestię teraz no, może prócz Sidora, tego nic nie rusza
  8. Po głowie chodzi mi rozpoczęcie rozgrywki od początku (albo wzięcie się za Legend Return), zrobiłem błąd biorąc perki dające ekwipunek (wziąłem ten dający jedzenie+największy plecak). Gdy widzę że bardziej przydałoby mi się takie jak Majsterkowicz, Autorytet czy krzepki żołądek albo Rzeźnik. Albo robić losowanie ze SPECIALem na starcie. Kiedyś dorwałem chyba z 5 perków dzięki temu. Skoro o plecakach mowa - jest tutaj podobny system co w OGSE - jeśli chcemy mieć exo to nie kupujemy pancerz ale „rusztowanie" które ląduje w slocie na plecak dając +80kg do maksymalnego udźwigu. Muszę też zmienić czas w którym znikają zwłoki na dłużej, robiłem szturm na bazę bandytów na Wysypisku to połowa trucheł wyparowała. Dobrze że dorwałem SKSa do którego kupiłem lunetę, teraz starcia z ludźmi nie są problemem. Z tego co dowiedziałem się perk Autorytet zwiększa przyrost reputacji za zadania. Ale czy działa to w drugą stronę? Czy sprzątnięcie kogoś z zaprzyjaźnionej frakcji pociąga za sobą większy spadek punktów reputacji mając tego perka? A i podobno na Radarze zaczyna się desant wojsk, nieprzerwany, po wyłączeniu maszyny w labie. Obawiam się że na niskich ustawieniach repopulacji może to doprowadzić do ich dominacji w Zonie po pewnym czasie.
  9. Czytałem że w Dead Air można znaleźć gdzieś Skorpiona na początku, bodajże w Kordonie. No i udało mi się ale nie był to czeski pistolet maszynowy ale rozkładany karabin. Którego nie da się użyć (nie ma nawet ikony w ekwipunku) i wywala do pulpitu przy próbie użycia. Druga niespodzianka - jeśli jakieś postacie, na które mamy list gończy, zostaną ubite przez inne postacie czy mutanty albo emisję - zadanie nie zalicza się. Pewnie taki zamysł twórcy Dead Air by nie było za dobrze. Podoba mi się handel wymienny miedzy postaciami - skupuję pudła z amunicją, notatki ze współrzędnymi schowków, mapy z anomaliami albo inne szpargały. Bardzo wciąga. Próbowałem majsterkowania (crafting) za pomocą dostępnych narzędzi, te najlepsze wcale nie mają tak dobrych rzeczy do skonstruowania. Żeby chociaż dało się zrobić detektor Niedźwiedź samemu ale nic z tego. Podstawowe narzędzia do tworzenia wybranego typu amunicji z pudełek (100rubli każde) jest bardzo dużym ułatwieniem. Jedyne co mi doskwiera w modzie to zatrważająca liczba zadań w którym musimy sprzątnąć kogoś z naszej lub zaprzyjaźnionej frakcji. Z wrogiej znalazłem jak dotąd może 2? zlecenia na najemnych w Martwym Mieście, do którego nadal szukam weny by zawędrować. Próbowałem szczęścia z artefaktami. Jak to w serii Mizeria - próbowałem na początek prosty detektor+maska przeciwgazowa. Okazało się że niektóre anomalie ogniowe i toksyczne można penetrować bez odzienia z zamkniętym obiegiem. Gorzej że artefakty nie wyróżniają się tak bardzo i trzeba mocno oko wykolić by je złowić wzrokiem. Schowki jak dotąd nic ciekawego nie miały (te z notatek, są jeszcze takie z imionami), wyjątkiem był jeden gdzie znalazłem element pancerza typu SEVA. Dzięki niemu nie trzeba mieć samej SEVY czy naukowego kombinezonu, wystarcza maska+ten noszony na plecach sprzęt.
  10. to linijka odpowiedzialna za kondycję znalezionych pancerzy przy truchłach poległych Na powyższym przykładzie wiesz, że minimalna kondycja znalezionego odzienia to 5% a maksymalna - 30%, bo do tych bazowych 5 dodaje losowy numer w przedziale od 0 do 25. Co do broni... tu już trochę bardziej skomplikowane bo dochodzi ranga i doświadczenie poległego. CWC - to bonus do kondycji znalezionej broni ze względu na przynależność do danego ugrupowania. RWC - bonus zależny od rangi postaci, im bardziej doświadczona I teraz - wydaje mi się że albo musisz znaleźć linijki weapon_condition_factor max i min albo... condition = (( (math.random(cwc_min, cwc_max) + math.random(rwc_min, rwc_max)) * math.random(wcf_min, wcf_max))/100) ...obniżyć pogrubioną liczbę
  11. Mod pojawił się na Moddb, premiera w wersji 1.03 ma być jutro - pod warunkiem że wszystko pójdzie dobrze. https://www.moddb.com/mods/demosfen Ciekawe czy pojawią się inne wersje językowe? Taka AREA ma robione tłumaczenie na angielski, może i ten mod się załapie? Kto wie, zobaczymy jutro.
  12. Anomalia 1.5.0 coraz bliżej... 1984 znowu wrócił? Ciekawe czy znowu będzie taka burza jak poprzednio.
  13. Najbardziej na ten moment mi zależy na schowku od Wilka, który dawałby tą strzelbę na ATP, bo amunicji udało mi się trochę zebrać, a ta „Muchołapka" z Wysypiska czyli TOZ z lunetą, jest tylko na kulowe. Sprawdzałem w poradniku i muszę zrobić polowanie na pijawkę by przyjęli Wilka z powrotem w wiosce. Z tego co widzę dostaję to zadanie dopiero po (nieudanym) zwabieniu tajemniczych agentów pod most? No i mod podsunął mi rozwiązanie tych bolączek i innych - przy ponownym stawianiu moda nie zachowuje plików gracza (zapisów, zrzutów ekranu) przy deinstalacji. Auć.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.