Blatos Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Nie wiem czy to problem z modami czy z komputerem, gra się ładuje około 7 min. Normalny Call Of Chernobyl bez modów ładuje się w 1 minute Specyfikacje: Karta Graficzna: GTX 950M Procesor: I7 6700HQ RAM: 8 GB RAM DDR4 DYSK: 1000 GB HDD SYSTEM: Windows 8.1 64 bit Edytowane 1 Stycznia 2018 przez Blatos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 @Blatos screen SMART z programu CrystalDiskInfo. Trzeba wykluczyć usterkę sprzętową. Spróbuj dopisać parametr -noprefetch do elementu docelowego skrótu. Prawym na skrót==>właściwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 @Blatos Ja to wyjaśnię od strony moddera. Podstawowy CoC jest spakowany do plików. db, więc gra ładuje się szybko, oczywiście, że im wyższy DX tym się ładuje dłużej. Z dodatkami/modami do coc'a sprawy wyglądają inaczej, tu większość modów ma pliki "luzem", czyli w folderze gamedata. Co za tym idzie gra musi "przekopać" wielkie ilości plików , które przy dużych paczkach mogą sięgać nawet ponad 10 TYSIĘCY plików. Dyski HDD nie dadzą rady szybko wczytać takiej ilości plików w krótkim czasie. Dysku SSD nie posiadam, ale pewno by szybko mu poszło. Oczywiście dochodzi do tego wersja DX'a jak wyżej pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blatos Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 @Junx Po zmniejszeniu z Directxa 11 na 9 (podstawowy) Wyskakuje mi taki błąd: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 @Junx Co by się stało jakby folder gamedata jakoś spakować do rozszerzenia .db? Gra będzie się ładować szybciej czy po prostu gra nie załaduje owego folderu bądź będą problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 @Blatos Usuń user.ltx i spróbuj ponownie. Dokładałeś sam do Hybrida jakieś mody? Miałeś problemy z dyskiem? Jak często defragmentujesz partycje? Ten skan, o którym wspominał @Mnieciu też by się przydał. A propos - swego czasu dołożyłem do CoCa MASĘ modów i ładował się max 1.5 - 2 min na DX 11 i HDD Sebulek mod będzie "mielił" te same info 2 razy. Trzeba usunąć gamedatę i spakować pliki, aby "odczuć" poprawę szybkości ładowania (lub mieć SSD, co diametralnie zwiększy szybkość odczytywania danych, nawet bez pakowania w pliki .db). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 @Anton Gorodecki Dzięki za wyjaśnienie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek145 Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Cześć mam pewien problem gdy naciskam przycisk do zony wyrzuca mnie na pulpit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Proponuję podać log błędu - tylko na jego podstawie można odpowiedzieć co przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.