Marcus-Polonus Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Witam, Ostatnio mam trochę czasu i sobie wymyśliłem, że spróbuję nauczyć się robić/przerabiać animacje do broni w Zewie. Mam SDK do Zewa, ale wiem, że trzeba jakoś otworzyć i skonwertować modele .ogf do .obj. Jaki program się do tego może nadać za darmo? Blender 3D da radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Marcus_Polonus napisał: Blender 3D da radę? No pewnie, że da, jeśli znasz program na tyle, że jesteś w stanie z niego sprawnie korzystać. Inaczej będziesz się męczył. Wiem z autopsji. Gdzieś już go na forum wstawiałem o ile mnie pamięć nie myli, ale zrobię to raz jeszcze - masz niezbędny plugin, z resztą powinieneś sobie dać radę - https://github.com/igelbox/blender-xray Poszperaj na YT za filmami od Pavel Blend, coś tam chyba nawet robił w temacie animacji, na początek powinno wystarczyć. Co do konwersji .ogf - użyj Google. Nawet byle jakim ogf model viewerem możesz eksportować do .obj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus-Polonus Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzięki wielkie, ale chyba najpierw będę musiał się nauczyć rosyjskiego. Gdzie w ogóle wrzucić ten plugin? Wedle (rosyjsko-języcznej ) instrukcji mam jakoś go wczytać od strony programu. EDIT: Dobra, załapałem, pobrałem inna wtyczkę i zaskoczyło Ale zaraz... Ta wtyczka pozwala wczytywać modele, animacje, ale nie .ogf, czyli i tak muszę sobie skombinować jakiś ogf viewer z konwerterem? Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez Marcus_Polonus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Pobierasz paczkę w .zip. Umieszczasz ją, dajmy na to, na pulpicie. Otwierasz Blender. Wybierasz File -> User Preferences. Otwiera Ci się okno, wchodzisz w Add-ons, następnie wybierasz to, co na arcyprofesjonalnym zaznaczeniu: Wybierasz ścieżkę do pobranego archiwum, następnie zaznaczasz ptaszka: W poniższych polach podajesz swoje ścieżki: Pamiętaj, że wskazując ścieżki do Zewu, nie zaimportujesz poprawnie towaru z Cienia i odwrotnie, ale w każdej chwili możesz to zmienić. I voila, zrobione. Teraz między innymi pod File -> Import / Export masz nowe opcje: I w kilku innych miejscach też, między innymi w materiałach. Na początek zainstaluj addon, pobaw się, a potem dopiero powoli próbuj ogarnąć co do czego i dlaczego, bo zgłupiejesz od nadmiaru wrażeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus-Polonus Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Co do Blender, mam człowieka, który już go ogarnia, ale chciałbym nieco "podreperować" kilka spluw i zająć się animacjami, a to wiem, że nie jest łatwe. Swoją drogą, pobrałem OGF Viewer z GameBanana, ale wywala mi błąd, że ponoć brakuje jakiegoś DLLa. Ścieżkę z teksturkami podałem tą z zainstalowanego Zewa. Coś pomieszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Rozwiązanie tymczasowe -> poszło na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Jak chcesz się bawić animacjami itp... ściągnij xray converter i przekonwerteruj ogf'y na object'y. Wtedy będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi