kondotier Opublikowano 25 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 @qlkin Podmieniałem ten draw.ogg na pliki z dźwiękami AK, bezskutecznie. Odsłuchałem też go oddzielnie, jest w nim cisza. A tym bardziej, że tak na wszelki przypadek, po pierwszym wylocie wyrzuciłem zabrane z trupa AK. Więc jego dźwięk nie ma tu nic do znaczenia. Bardziej prawdopodobnym, bo w tamtych czasach często się trafiającym w modach, jest nazwa katalogu AK w grażdance. Te znaki wyglądają identycznie. I jak log nie zrobi "robaczków" , to samemu jest znaleźć odpowiedniki b. trudno. To też zrobiłem, ale bez skutku. Nie rozumiem tej Twojej wypowiedzi w sprawie OpenAl. Mam to zainstalowane od dawna, razem z innymi plikami dla x64. Potrzebne mi były dla Kronik Kajdana, które szły bez problemu. No i dla wielu innych modów. A co mi da druga instalka? Gram na czystym modzie bez jakichkolwiek dodatków czy własnych ingerencji. Nawet nie sprawiającej problemów minimapy nie dodawałem. Loga nie mam, bo jest w modzie takie coś wszyte, że jeśli nie idzie się tokiem logiki autora moda, to mod nie puszcza nas naszą ścieżką, np. stawiając na niej trudno lub nawet nie zabijalnych enpeców czy mutanty. A ja ciut wcześniej od tego wylotu miałem właśnie takiego odpornego szurowilka. Popatrzyłem w wideo ( ale to zrobione na najnowszym modzie ) i ten szczurowilk padał od strzału. To ten wideo poradnik: https://www.youtube.com/watch?v=uyCOWR_dToA&list=PL2I4PEJALZ8769NRcPCwVsNcyGBWxC5MF&index=1 Ale jego autor przed podziemiami Agro odwiedził jeszcze parę innych lokacji. Teraz gram tak, aby też te lokacje też zaliczyć, więc log jest bez problemów. Sprawa się wyjaśni, jak ponownie dotrę do podziemi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 25 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 (edytowane) @kondotier Luz. Zobaczymy. Z innej beczki. Możesz - jako, że to Twój temat - wyprostować taki zgrzyt, że link jest do repack'a a opis instalacji do moda ? @kamilxx2 Dobry chłop z Ciebie. Jak się tylko da to pakuj 7Zip'em. Mod jest jaki jest, ale jest. Mój respekt dla Autora. Można grać, można nie grać. https://drive.google.com/file/d/1dJrbYGAVrgrG7m-LYI9DyCB2zdmdqWRA/view?usp=sharing link do moda (NIE repack - sam mod) wersja 2.04. Szybciej zdarło niż pisanie tego posta. Rozmiar 3.7 GB. Forum z tematem moda i linkami. (nie app-pro) https://the-zone.ru/forums/variant-omega-2-xolodnoe-leto-2014-go-versija-2.72/ Edytowane 26 Marca 2022 przez qlkin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 26 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 @kondotier W dniu 24.03.2022 o 11:42, kondotier napisał: Potrzebna mi pomoc mechaników. Zaliczyłem pulpit z takim errorem FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\swmt_sounds\АК\draw.ogg Znane mi sposoby postępowania w takich sytuacjach ( przypuszczalnie AK w grażdance ) nie dały rezultatu. Brakuje ci pliku wyciągania Kałacha. Musisz wrzucić do tego folderu swmt_sounds\AK plik dźwiękowy ,,draw'' (PAMIETAJ ŻE TO MUSI BYĆ FORMAT .OGG) Wyciągnij go po prostu z innego karabinu i podmień nazwę jeżeli jest inna i wrzuć go do folderu z tym kałachem (Przypominam: swmt_sounds\AK) W dniu 24.03.2022 o 11:42, kondotier napisał: Starting engine... ! Invalid ogg-comment version, file: e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\t_water3.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\t_water4.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_1.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_2.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_3.ogg Tym się nie ma co przejmować. Po prostu dźwięk komentarza nie ma i nic więcej. Jeżeli też ci to przeszkadza to też możesz podmienić na taki dźwięk który już jest skomentowany. Tak to można olać bo to problemów nie powoduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 @Suseł Nic nie brakuje. Przecież w poprzednim wpisie - w pierwszym wierszu - piszę o zrobieniu tego co proponujesz. Ale mam doświadczenie z innych modów, że przyczyną takich wylotów była nazwa katalogu "AK" w grażdance, w której te znaki są identyczne widokowo z naszymi. Ale wtedy log pokazywał robaczki, którymi można było je podmienić. Tylko, że nie pamiętam w którym modzie to było. Może kiedy grałem jeszcze w betę moda, @cichy coś takiego wyłapał, ale brak jest tego tematu. @qlkin Na razie gram sam, na szybkie spolszczenie się nie zanosi, to nic w instalacji nie ruszam. Zrobi się poprawki wtedy, jak jakiś tłumacz wybierze "pochodzenie moda" i go przetłumaczy. Dla mnie opis instalacji z #1 jest nieistotny, bo repack zainstalował się sam, czyli błędów być nie może. A konfliktowy plik w grze był już na pewno używany, bo z AK sporo pobiegałem i teraz przy innej grze też z nim i jego udoskonaloną wersją ( nagroda w modzie ) też biegam bez problemu. Jeszcze kilka godzin gry i znów przyjdzie mi wleźć do podziemi Agro. Wtedy się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 26 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 4 godziny temu, kondotier napisał: Przecież w poprzednim wpisie - w pierwszym wierszu - piszę o zrobieniu tego co proponujesz. @kondotierNo to przepraszam bardzo. Pominąłem przypadkiem. A skoro rozwiązanie już jest to dobrze. Mnie nigdy czegoś takiego nie spotkało żeby nazwa folderu była winna. Kierowałem się tym co było w logu napisane: [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : e:\mody\omega 2\gamedata\sounds\swmt_sounds\АК\draw.ogg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 @Suseł Na buga jaki miałem rozwiązania nie znalazłem. Dlatego z wcześniejszego zapisu robię inne linie fabularne, bo mod ma wszyty pewien rodzaj blokady, wymuszający we wszystkich wątkach być mniej więcej na równym poziomie. Tym bardziej, że jedno z robionych zadań pozwoli mi pozbyć się pewnej uciążliwości w grze. Nie jest to błąd, a zamierzenie autora moda. Jak skończę grę w moda - obojętnie, finałem czy bugiem, to tę sytuację opiszę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 PODBICIE TEMATU I już po problemie z wylotem w podziemiach Agropromu. Tak jak przypuszczałem, przyczyną była nazwa katalogu \AK\ grażdanką. Ścieżka dostępu powinna wyglądać tak: gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg Aby nie było wylotu, trzeba przed pierwszym zajściem do podziemi zmienić nazwę tego katalogu. Jeśli ktoś dopiero ma zamiar moda postawić, to powinien to zrobić od razu po zainstalowaniu moda. A tu kilka zrzutów na zachętę. Spoiler W Dolinie Mroku kiedy indziej pusta fabryczka, teraz tętni życiem. A budowa, to teraz rozbudowana baza bandytów. Tak w DM jest wieczorami. A gdzie indziej można podziwiać, lub powalczyć. A z tym kontrolerem o ksywce Kontra, to sobie parę razy pogadamy, a jego zadania troszkę nas pogonią tak po powierzchni, jak i w Labiryncie i Otchłani. W grze przydał by się ktoś drugi do współpracy. A kto jeszcze w niego nie grał, to wiele stracił. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 PODBICIE TEMATU. Jak się gra samemu, trzeba podbijać. Dalej przemierzam Strefę. Zadania zagoniły mnie na CEA. W tej wersji, akcja na niej to mały hardkorek. No i dokonano "małej zmiany" w stosunku do wcześniejszych wersji. Teraz już się do podziemi sarkofagu tradycyjnym sposobem nie wejdzie. A kto o tym nie wie, musi zmierzyć się z takimi sytuacjami. A wejście z CEA 2, to makabreska. Tak to wygląda: Drugie tyle na zewnątrz. Ale są też i miłe widoczki. Pomieszczenie z reaktorem. I już po powrocie do deszczowej Prypeci. Kto kolejny weźmie się za moda? Dobrze by było, aby to był jakiś tłumacz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 PODBICIE I znów nowej wersji moda nie dokończę, a przyczyną są wyloty związane z grażdanką w nazwach, których nie mogę odnaleźć, bo chyba są spakowane. A także konflikt skryptowy. W załączeniu plik w którym jest problem z grażdanką. Wylot asja.txt I sygnalizacja błędu skryptowego. skypt.txt Jeśli jest ktoś na tyle mocny, to może potrafi podpowiedzieć gdzie szukać plików z tymi problemami. A na zrzutach ostatnie miejsce do którego mogę dotrzeć. Nowy most na Jupiterze w drodze na Zaton. Teoretycznie rzecz biorąc, to moda ukończyłem, bo główne zadanie wystarczy rozliczyć, a z tym problemu nie będzie. Zostały do zrobienia tylko zadania poboczne. Ale pozostanie niedosyt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.