Guest Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Kolejne pytanie od kompletnego idioty w sprawach technicznych. Załóżmy, że jest sobie postać przypisana do jakiegoś miejsca w Zewie Prypeci. Dla przykładu niech będzie to stalker, który stoi cały czas przy stoliku na Skadowsku. Co i gdzie zmienić, żeby przenieść delikwenta na przykład PRZED Skadowsk? Bez zmiany zachowania, tylko tyle żeby robił to samo, ale kawałek dalej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Przypisać mu inną ścieżkę lub smart_cover. Jeśli dać mu ścieżkę, która istnieje to wystarczy zmiana w stosownym pliku w gamedata/configs/scripts/zaton/. Jeśli ma dostać nową ścieżkę, to trzeba edytować all.spawn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Szkoda, że nie podałeś o jakiego moda chodzi i na jakiej podstawce. Nie jest to proste ale możliwe. Może ten film CI pomoże: Zew Prypeci: Cień Czarnobyla: https://www.youtube.com/watch?v=kziJ5MkTKo4 Do przejrzenia: https://www.youtube.com/results?search_query=S.T.A.L.K.E.R++Спавн+НПС Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Dziękuję panowie @Ranger801 i @OldMan. Rozumiem co trzeba zrobić, ale przy mojej prędkości musiałbym spędzić kilka tygodni na nauczeniu się tego, a chyba aż tak nie zależy mi na poprawianiu cudzej pracy Łudziłem się, że będzie prościej. Wrócę do tematu innym razem - na przyszłość jak znalazł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.