Skocz do zawartości

X-Ray Engine 1.7.01


Wojownik

Rekomendowane odpowiedzi

X-Ray Engine 1.7.01.jpeg

Platforma: PC (tylko Windows)
Autor: isobolevskiy
Status: Tworzenie R5 (używa API ostatniej generacji) - (prace nad 1.8.00)


OPIS:

Spoiler

X-Ray Engine 1.7.00 to logiczna kontynuacja X-Ray Engine, której celem jest uczynić silnik wieloplatformowym i zmodernizować go dla ułatwienia pracy z modyfikacjami użytkownikom i modderom.
Ta wersja zawiera wsparcie dla całej trylogii w jednym silniku i wbudowany menedżer modów.

Co nowego:

Spoiler

Obsługa czterech wersji gry w jednym silniku:
  - Cień Czarnobyla (1.0.04),
  - Cień Czarnobyla (1.0.06),
  - Czyste Niebo,
  - Zew Prypeci.

manager_ver.png

Menedżer modów:

manager.png

Spis zmian w patchu 1.7.01:

Spoiler
  • Naprawiono błąd z wylotem na RenderR2 w CCz 1.0006.
  • Naprawiono błąd oświetlenia w CCz w RenderR2 (słońce prześwitywało przez ściany w bunkrze Sidorowicza).
  • Naprawiono błąd dźwięków przez ściany (w barze było słychać arenę) w CCz.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym renderowaniem lotu kuli w CCz.
  • Naprawiono błąd przy resetowaniu klawiszy w CCz (przy ustawieniu domyślnego układu klawisze były po prostu usuwane).
  • Naprawiono błąd związany ze zmianą rozdzielczości ekranu.
  • Naprawiono błąd związany ze zmianą trybu okna.
  • Naprawiono błąd w CCz 1.0004 (związany z questami).
  • Naprawiono błąd z UI w menedżerze modów.
  • Poprawiona grafika dla CCz.
  • RenderR1 i częściowo oświetlenie RenderR2 (pozostał błąd z oryginału i słońce prześwituje przez ściany).
  • Poprawiony BugTrap (nie wyświetlał się i po drodze pokazywał "nieludzkie hieroglify").
  • Poprawiono ostrość w oknie (z tego powodu po zmianie rozdzielczości ekranu kursor nie działał).
  • Wyłączono nieobsługiwane biblioteki graficzne.
  • Naprawiono wylot na początku gry w Czystym Niebie.
  • Naprawiono wylot w Render_R3 (dynamiczne oświetlenie na DX10).
  • Doprowadzono do porządku kursor w trybie okna.

W X-Ray 1.8 będzie:

Spoiler
  • możliwość nakładania addonów na mody (typu 1000 kg dla GG);
  • ładowanie modów z osobną biblioteką gry;
  • x64 (już jest);
  • wsparcie dla GCC, Unix (przeniesiono na X-Ray Engine 1.9.00);
  • C++ 17 (już jest);
  • wsparcie Dx12.1 i Vulkan 1.1 z RTX;
  • nowy edytor (na podstawie starego z nowym UI) z kodem źródłowym silnika i komponentów, wyjdzie oddzielnie.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Instalator - wersja 1.7.01:

Microsoft Visual C++ 2105 (x86):

  • Microsoft DL Center - [KLIK]

OpenAL 1.1:


Instalacja patcha 1.7.01 (dla tych, którzy mają wersję 1.7.00):

Spoiler

Patch 1.7.0.1:

  • Yandex.Disk - [KLIK]
     
  1. Rozpakujcie archiwum w folderze gry (zastępując wszystkie pliki).
  2. Włączcie clear.bat - to ważne!
  3. Może wyskoczyć błąd - to norma!!! (Znaczy, że nie uruchomiliście gry).

PRZEWODNIK PO PROGRAMIE:

Spoiler

Krótka instrukcja dot. menedżera modów:

Spoiler

manager_ui_info.png

"Оригинал - запуск без мода" - "Oryginał - uruchomienie gry bez moda"

"Список модов" - "Lista modów"

"Список версий игры" - "Lista wersji gry"

"Открывает папку с модами текущей версии игры" - "Otwiera folder z modami aktualnej wersji gry"

"Запуск Игры" - "Włącza grę"

Instalacja moda:

Spoiler

1. Wybieramy wersję gry.

installation_1.png

2. Klikamy na "Otwórz folder z modami" ("Открыть папку с модами").

installation_2.png

3. Tworzymy folder.
Uwaga! Od nazwy folderu zależy nazwa moda!

installation_3.png

4. Wrzucamy w folder zawartość gamedata.

installation_4.png

Można samą gamedata - bez różnicy!

installation_5.png

Nie zapomnijcie uruchomić ponownie programu!

Jak włączyć grę:

Spoiler
  • Wybierzcie mod.
  • Naciśnijcie "Zagrać" ("Играть").

run.png


Źródła: old.ap-pro_LOGO.png  AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest to w zasadzie zbiór 3ch części S.T.A.L.K.E.R.a na zaktualizowanym silniku z managerem/launcherem dodatków i modów tak?

Fajna sprawa,i kolejne plany ambitne,jednak zamiast OpenGL może byłoby lepiej zaimplementować Vulkan,który wiele lepiej korzysta z zasobów sprzętowych niż DirectX czy OpenGL.

Port X-Ray na konsole czy Androida byłaby super sprawą,ale zobaczymy czy cokolwiek z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

73dd4d70067ff4c03d007fdc9f33b0be.jpeg

Patch gotowy:
Archiwum patcha: yadi.sk

 

Instalacja:
- Rozpakujcie archiwum w folder gry (Zamieniając wszystkie pliki)
- Uruchomcie clear.bat - to ważne!

Poprawki:
- Poprawiony wylot przy rozpoczęciu gry w Czystym Niebie
- Poprawiony wylot w Render_R3 (Dynamiczne oświetlenie na DX10)
- Poprawiony kursor w trybie okienkowym.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Wojownik zmienił(a) tytuł na X-Ray Engine 1.7.01
  • Wojownik promuje ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.