Skocz do zawartości

Zmiana uzbrojenia postaci


Rekomendowane odpowiedzi

W tym tutorialu napiszę jak zmieniać uzbrojenie postaci, posłużę się przykładem Wilka

1. Zapoznajemy się z TYM tematem

2. Przenosimy folder unpacked z folderu upackera do głównego folderu z grą i zmieniamy jego nazwę na gamedata

3. Otwieramy plik fsgame.ltx jakimś edytorem tekstowym (np.notatnikiem).

Znajdujemy linijkę:

Kod:
$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata\

I zmieniamy ją na:


Kod:
$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata\

4. Przechodzimy do folderu: gamedata\configs\gameplay i otwieramy np. notatnikiem plik character_desc_escape.xml

Znajdujemy linijkę:


    esc_wolf_name
    ui_npc_u_neutral_2
    
    Î???í?é ń??ëę??. Ä???ëüí?? ?íôî???ö?? î?ńó?ń?âó??.

    esc_wolf
    stalker stalker_terrain
    characters_voice\human_02\stalker\

    300
    0

    actors\stalker_neutral\stalker_neutral_2
    
      [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_ak74u \n
      ammo_5.45x39_fmj = 1 \n
      wpn_pm \n
      ammo_9x18_fmj = 1 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n
#include "gameplay\character_items.xml"
#include "gameplay\character_food.xml"
#include "gameplay\character_drugs.xml"
    

#include "gameplay\character_criticals_4.xml"

    esc_wolf_talk
    esc_wolf_other_works
    esc_wolf_brother_complete
    esc_wolf_novice_complete
    esc_wolf_novice_fail
    esc_wolf_about_zone
    esc_wolf_about_around
    esc_wolf_about_you
    treasure_dialog
  

Uzbrojenie jest w linijkach:

 [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_ak74u \n
      ammo_5.45x39_fmj = 1 \n
      wpn_pm \n
      ammo_9x18_fmj = 1 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n

Zmieniamy je np. na:

 [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_lr300 \n
      ammo_5.56x45_ss190 = 1 \n
      wpn_fort \n
      ammo_9x18_fmj = 1 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n

Teraz wilk będzie miał TRs 301 z amunicją i pistolet Fora

UWAGA!!!

ZAWSZE PO INSTANCE BRONI/PRZEDMIOTU MUSI BYĆ \n

Teraz napiszę co jest w poszczególnych plikach:

character_desc_agropom - stalkerzy w agropomie

character_desc_darkvaley - stalkerzy w dolinie mroku

character_desc_escape - stalkerzy w kordonie

character_desc_garbage - stalkerzy na wysypisku

character_desc_limansk - stalkerzy w limańsku

character_desc_marsh - stalkerzy na bagnach

character_desc_military - stalkerzy w magazynach wojskowych

character_desc_red_forest - stalkerzy w czerwonym lesie

character_desc_yantar - stalkerzy w jantarze

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.