kondotier Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 Po wejściu na Kordon z Martwego Baru, mamy lokację będącą połączonym Wysypiskiem i Kordonem. Na wejściu różne niespodzianki. Albo Banderowcy, albo strzyga. Na Kordon można na piechotę, lub stojącym tu Hamerem. Po minięciu posterunku na Kordon, w pewnym momencie następuje eksplozja anomalii z wyrzutem artefaktów. NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ !!! , ale pędzimy na złamanie karku za most i w kierunku STS, pędzeni emisją. W skarpie jest kwestowa pieczara z jedynym ukryciem. Po emisji przychodzi wołanie o pomoc. Wołający Gzyms jest w budynkach STS, to osoba kwestowa, trzeba ją uratować. Prosi o zebranie jego frakcji, Związek Radziecki, rozrzuconej po obu częściach, lecz w znaczącej ilości na Wysypisku. Idziemy w kierunku wioski, wybijając Banderowców. Na wykrycie i zabicie Banderowca mamy 3- 5 sek, inaczej umieramy "bez powodu". Po oczyszczeniu Kordonu ( na razie nie zbliżamy się do strażnicy ), przemieszczamy się na Wysypisko, również wyszukując i likwidując banderowców. Szukamy zagubionych. Dobrze jest nie brać ich od razu, a poznaczyć ich stawiając przy nich GPS. Łatwiej będzie ich odprowadzić do jaskini. Mapka z ich rozmieszczeniem Kilka zrzutów z ich rozmieszczeniem Radzę po ich odnalezieniu, zaczynać prowadzenie od tego, przy którym na zrzucie stoi GB, bo idzie najbardziej skomplikowaną drogą. Zaczynamy od rozmowy z nim. Od NPCów idziemy w pewnej odległości, wypatrując mutantów i Banderowców. Niby mogą iść sami, ale jak odejdziemy za daleko, to się zatrzymują. Jeśli NPC usiądzie, to podchodzimy do niego tak, aby go trącić, wtedy rusza. Prowadzenie kończymy w jaskini i wracamy po następnego. Najlepiej tego z tunelu. Do zaliczenia zadania nezbędne jest doprowadzenie 5. enpeców. Jeśli Gzyms błąka się koło mostu, to przy przy 5. prowadzonym enpecu rusza razem z nami do pieczary. Prowadzzimy z nim rozmowę i przychodzi wezwanie od Przewodnika, który jest w chlewniach. Rozmowa i biegnie do jaskini. W jaskini strzelanina, on ucieka, a my musimy zwalczyć 12 Banderowców. Najlepiej wyskoczyć na skarpę nad wejściem do niej i z góry wybijać wychodzących. Przeszukujemy trupy, odnajdujemy dokument o II WŚ. Jeśli Przewodnik nie przychodzi, idziemy w stronę przystanku. Przybiegnie i w jaskini oddajemy mu dokument . Biegnie do śmietnika koło wioski, my za nim. Tam wskakuje w czasoprzestrzeń i znika. Dostajemy ważną kwestową informację. Teraz możemy iść do teleportu na Przedzonie, ale bez rpg i kilkunastu pocisków, lub sporej ilości granatów tak ręcznych jak i podlufowych, nie ma co się wybierać. Na betonowym murze sporo automatycznych karabinów maszynowych. Najłatwiej jest je zniszczyć, idąc z lewej strony daleko za płotem na wysokość muru i tam przebiec do niego. Mając rpg, najpierw zniszczyć ten na wieżyczce. Pozostałe wg. własnej inwencji. Bez rpg,najlepiej po drucie kolczastym znajdującym się pod galerią z kaemami dojść do budynku z bramą, wskoczyć na dach i granatem ( granatami ) zniszczyć ten na wieży. A pozostałe na boki nie strzelają, więc z podlufowych. Niszczymy BTR przy bramie. Droga na Przedzonie otwarta. UWAGA. Na Wysypisku za cmentarzyskiem samochodów, tam gdzie koparka i rury, jest bardzo bogaty schowek. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.