kamil190 7,998 Posted January 24 Report Share Posted January 24 Gra wyjdzie 7 maja 2021 roku na Xbox One, PS4, platformy nowej generacji i PC. Cytat z wiki (KLIK): Cytat Akcja gry została obsadzona w odosobnionym, górzystym rejonie, znajdującym się nieopodal małej wioski i starego zamku. Ethan oraz Mia uciekli tam po wydarzeniach z poprzedniej części gry. Przedpremierowe plotki informują, że w grze pojawią się klasyczne zombie oraz przypominające wilkołaki potwory, które mają atakować gracza w ustalonych przez twórców lokacjach. Kolejnym z wrogów ma być nieznajoma kobieta, okazjonalnie dręcząca głównego bohatera, która znika po oddaniu strzału w jej kierunku. Gameplay'owe demo: Spoiler Teaser bezpłatnego trybu multiplayer Resident Evil Re:Verse, który będzie w komplecie z grą: Spoiler Trzeci trailer: Spoiler Screeny: Spoiler 4 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted January 31 Author Report Share Posted January 31 Trochę wiadomości z multiplayer'owego trybu Resident Evil Re:Verse: Verse będzie przeznaczone dla 6 osób. Cel – zlikwidować przeciwników i otrzymać punkty. Wygrywa gracz, który zdobędzie największą ilość punktów w ciągu 5 minut. Po śmierci uczestnicy wracają na pole bitwy jako jeden z potworów z poprzednich części serii. Wśród dostępnych mutantów - Nemesis, Super Tyrant i Jack. Typ, w który zmieni się użytkownik, zależy od liczby próbek wirusa, zebranych w ludzkiej postaci. Kiedy gracz zostanie zabity w formie mutanta, to znów zmienia się w człowieka. Zestaw postaci jest znajomy dla wszystkich fanów serii: Jill, Claire, Chris, Leon i Ada. Spoiler 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted February 3 Author Report Share Posted February 3 Dyrektor artystyczny gry Resident Evil 8: Village - Tomonori Takano ujawnił wzrost bohaterki Lady Dimitrescu. Jej wysokość wynosi 2 metry i 90 centymetrów od czubka czapki do czubków pięt. 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Trochę wieści: • AMD w ramach prezentacji nowej karty graficznej (Radeon RX 6700 XT dla 1440р) ogłosiło, że gra będzie wspierać ray tracing i technologię FidelityFX. • Wdrożenie będzie ograniczone pracą z przyciemnianiem i oświetleniem, właściciele PlayStation 5 mogą to teraz zobaczyć w eksluzywnej demo wersji. • Czy gra będzie obsługiwać technologię FidelityFX — upscale dzięki neurosieci, Super Resolution — nie wiadomo. To odpowiednik DLSS od NVIDIA, który przy grze w bardzo niskiej rozdzielczości 1080р może dać obraz w 4К. • AMD obiecało wypuścić Super Resolution tą wiosną, a sama gra «Resident Evil 8: Village» pojawi się w sprzedaży 7 maja. • Możliwe, że ze względu na partnerstwo z AMD, gra nie będzie obsługiwała DLSS na kartach graficznych od NVIDIA. 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted March 22 Author Report Share Posted March 22 Podano systemowe wymagania Resident Evil 8: Village: Minimalne: • Procesor — Intel Core i5-7500 lub AMD Ryzen 3 1200 • Karta graficzna — NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti lub AMD Radeon RX 560 • Karta graficzna dla ray tracing'u — NVIDIA GeForce RTX 2060 lub AMD Radeon RX 6700 XT • Pamięć RAM — 8 GB Zalecane: • Procesor — Intel Core i7 8700 lub AMD Ryzen 5 3600 • Karta graficzna — NVIDIA GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon RX 5700. • Karta graficzna dla ray tracing'u — NVIDIA GeForce RTX 2070 lub AMD Radeon RX 6700 XT • Pamięć RAM — 16 GB. Uwaga! Wymagania nie są ostateczne i mogą ulec zmianie. Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted April 2 Author Report Share Posted April 2 • Gracze poczują echa Resident Evil 4. Będzie można odpychać wrogów nogą po zablokowaniu uderzenia, a także konstruować ochronne ściany z mebli. • Gra wykorzystuje możliwości PlayStation 5 i Xbox Series X|S: układ graficzny Navi i procesor oparty na architekturze Zen 2 otworzyły nowe możliwości. Na przykład jednoczesne renderowanie dużej liczby wrogów i śledzenie promieni. • Gra będzie obsługiwać nowy audio-silnik Tempest Engine na PlayStation 5 i wykorzystywać zalety 3D Spatial Sound na Xbox Series X|S dla stworzenia przestrzennego dźwięku, zwiększającego zanurzenie w świecie gry. • Twórcy poważnie potraktowali optymalizację gry pod kątem nowej generacji. • Nad grą pracowało 200 osób. • Zespół spodziewa się sprzedać 10 milionów egzemplarzy gry. • Premiera Resident Evil: Village nastąpi 7 maja. Drugie demo zostanie wydane w tym miesiącu. 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted April 3 Author Report Share Posted April 3 5-minutowy gameplay z PS4 Pro: Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Dla właścicieli PlayStation 5, Xbox Series X | S, PlayStation 4, Xbox One i PC, w Steamie rozpoczęła się beta «Resident Evil Re: Verse». • Twórcy chcą sprawdzić serwery, balans i inne systemy przed premierą. • Wersję beta można już pobrać, ale start zaplanowano na 8 kwietnia o godzinine 9:00 czasu moskiewskiego. Potrwa to do 11 kwietnia do godziny 9:00. • W trybie Deathmatch trzeba będzie zabić wszystkich przeciwników, którzy po śmierci zamienią się w słynne potwory z serii. Po transformacji i zdobyciu nowych umiejętności, gracz będzie nadal kontrolował stworzenie i walczył. • «Resident Evil Re: Verse» to projekt sieciowy, który zostanie dodany do «Resident Evil 8: Village». 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted Sunday at 02:24 PM Author Report Share Posted Sunday at 02:24 PM Nowe szczegóły dotyczące gry «Resident Evil 8: Village». • Ujawniono mapę świata gry, która przedstawia cztery główne lokacje rumuńskiej wioski - Zamek Dimitrescu, Dom Beneviento, Fabryka Heisenberga i Zbiornik Moro. • Śnieg w grze będzie odgrywał kluczową rolę zarówno w opowiadaniu historii, jak i w rozgrywce. Początkowo nie było tego w grze. • Pokazano projekt matki Mirandy - głównego złoczyńcy gry, który wciąż jest owiany tajemnicą. Jej obecność jest wyczuwalna w każdym zakątku wioski, miejscowi ją czczą, a Lady Dimitrescu rozmawiała z nią przez telefon w jednym z trailerów. • Gracze będą musieli sami zbadać wszystkie szczegóły dotyczące postaci. • Matka Miranda we wsi jest przedstawiana jako bogini. • Pokazano nowy plakat gry, przedstawiający Chrisa Redfielda z Rosemary, córką Ethana i Mii. • Zgodnie z fabułą gry, Ethan pojedzie do wioski w poszukiwaniu swojej córki, którą najwyraźniej ukradł Chris - ten ostatni, jak się wydaje, poluje na Matkę Mirandę. Spoiler 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted Tuesday at 04:35 PM Author Report Share Posted Tuesday at 04:35 PM Insider Dusk Golem ujawnił kilka szczegółów dotyczących serii «Resident Evil»: • Niezapowiedziane «Resident Evil 9» będzie kontynuacją historii ósmej części i zakończy trylogię, która rozpoczęła się w siódmej części serii. • Sama gra RE9 może stać się ostatnią numerowaną częścią serii, ponieważ Capcom rzekomo chce skupić się na niezależnych historiach, a nie z góry planować fabułę. • Trylogia nie powstała spontanicznie, ale została pierwotnie przygotowana jako historia pokrewna, ponieważ wszystkie trzy gry powstały blisko siebie i mają ze sobą więcej wspólnego niż jakiekolwiek inne części. • Niektóre części z RE7 będą miały więcej sensu po przejściu Village. Na przykład rysunek starszej kobiety z ósmej części, który można było zobaczyć w jednej z lokalizacji RE7. • Planowanie RE8 rozpoczęło się w 2016 roku, a pełne prace rozpoczęły się pod koniec tego samego roku, kiedy RE7 było prawie ukończone. W 2018 roku Capcom miało kolejną część RE, które pierwotnie miało być ósmą częścią, ale ostatecznie przekształciło się w RE9. • W 8. części pojawi się opcja Village of Shadows, przypominająca roguelike'a, która utrudni horror i doda więcej losowych elementów. Tryb będzie można odblokować w trakcie przechodzenia, a posiadacze edycji deluxe będą mieli do niego natychmiastowy dostęp. Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted Wednesday at 10:15 AM Author Report Share Posted Wednesday at 10:15 AM Świeże screeny z dziennika Game Informer: Spoiler Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,998 Posted 2 hours ago Author Report Share Posted 2 hours ago Pojawił się świeży trailer z gry: W grze pojawi się tryb Mercenaries (znany z Resident Evil 4) oferujący serię dynamicznych testów bojowych. Ten tryb to walka z przeciwnikami w zamkniętych lokacjach i z ograniczeniem czasowym: Spoiler Zdobyte w bitwie specjalne punkty będzie można później wydać na zakup nowej broni i ulepszeń, dzięki czemu gracze mogą wybrać własny styl gry. Ponadto na mapach The Mercenaries będą pojawiać się bonusy - unikalne modyfikatory, które mogą nadać Ethanowi specjalne umiejętności. Są to zwiększona obrona, obrażenia i prędkość ruchu. Pomyślne przejście testów w The Mercenaries otworzy dostęp do oddzielnego zestawu nagród w grze, które można aktywować w głównej fabularnej kampanii gry. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.