kondotier Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 W części podziemi przestają działać akumulatory tak w egzoszkieletach, jak i w latarkach. Egzoszkielety musimy tam zastąpić innymi kombinezonami, a do rozjaśniania używać granatów oświetlających. Musimy ich mieć sporo ( nie ma z tym problemu, dostajemy w nagrodę, za "sowietskie piwo" u uratowanego Pietrenki i znajdujemy ), co przy niewielkim udźwigu nawet ulepszonych kombinezonów i sporej wadze granatów jest niekorzystne. Walki w takich podziemiach bywają amunicjochłonne, a ta też swoje waży. Aby uniknąć dźwigania granatów oświetlających, lub z nocy zrobić dzień, możemy wykorzystać wstawioną do moda ( ale nie ujawnioną ) opcję użycia klawiszy numerycznych. Jeśli w trakcie gry w wyciemnionych podziemiach, lub w nocy naciśniemy Esc, następnie jeden z klawiszy numerycznych i znów Esc, nastąpią zmiany jasności, prawdopodobnie u wszystkich takie same, ale to trzeba sprawdzić grą. Przed użyciem. Po użyciu. Klawisze Num7 i Num9 na pewno dają dzienne światło. Klawisz Num6 usuwa mgłę na lokacjach powierzchniowych. Klawisze Num4 i Num5 rozjaśniają bez usunięcia mgły. Jeśli mgły nie ma, tylko rozjaśniają. JEST TYLKO JEDNO ALE... Czas trwania tych zmian jest uzależniony od wydarzeń. Na powierzchni i bez zdarzeń, pozwolą pokonać nawet całą lokację. W podziemiach, w których przeważnie dzieje się sporo, to rozjaśnienie może trwać zaledwie kilka lub kilkadziesiąt sekund i zgasnąć w barrrrdzo nieprzyjemnym momencie. Można jednak powtarzać bez końca. Dlatego warto jednak do podziemi zabierać kilka granatów oświetlających i się nimi wspomagać. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.