kondotier Opublikowano 24 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 W części podziemi przestają działać akumulatory tak w egzoszkieletach, jak i w latarkach. Egzoszkielety musimy tam zastąpić innymi kombinezonami, a do rozjaśniania używać granatów oświetlających. Musimy ich mieć sporo ( nie ma z tym problemu, dostajemy w nagrodę, za "sowietskie piwo" u uratowanego Pietrenki i znajdujemy ), co przy niewielkim udźwigu nawet ulepszonych kombinezonów i sporej wadze granatów jest niekorzystne. Walki w takich podziemiach bywają amunicjochłonne, a ta też swoje waży. Aby uniknąć dźwigania granatów oświetlających, lub z nocy zrobić dzień, możemy wykorzystać wstawioną do moda ( ale nie ujawnioną ) opcję użycia klawiszy numerycznych. Jeśli w trakcie gry w wyciemnionych podziemiach, lub w nocy naciśniemy Esc, następnie jeden z klawiszy numerycznych i znów Esc, nastąpią zmiany jasności, prawdopodobnie u wszystkich takie same, ale to trzeba sprawdzić grą. Przed użyciem. Po użyciu. Klawisze Num7 i Num9 na pewno dają dzienne światło. Klawisz Num6 usuwa mgłę na lokacjach powierzchniowych. Klawisze Num4 i Num5 rozjaśniają bez usunięcia mgły. Jeśli mgły nie ma, tylko rozjaśniają. JEST TYLKO JEDNO ALE... Czas trwania tych zmian jest uzależniony od wydarzeń. Na powierzchni i bez zdarzeń, pozwolą pokonać nawet całą lokację. W podziemiach, w których przeważnie dzieje się sporo, to rozjaśnienie może trwać zaledwie kilka lub kilkadziesiąt sekund i zgasnąć w barrrrdzo nieprzyjemnym momencie. Można jednak powtarzać bez końca. Dlatego warto jednak do podziemi zabierać kilka granatów oświetlających i się nimi wspomagać. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.