kondotier Posted October 28, 2021 Report Share Posted October 28, 2021 Rozgrywka na Topielach tak jak i w cz1. może sprawić problemy. Można teraz łatwo zrobić to, co było problematyczne w cz.1, ale wychodzą problemy logicznego myślenia, bo z cz2. nie ma to żadnego związku. Ale być tu musimy, więc trzeba na tym skorzystać coś dla siebie. Oprócz schowków łatwo dostępnych: https://www.youtube.com/watch?v=XVCeTlZtiRs Warto wejść na ten element teksturowy i z plecaka na nim zabrać jeszcze jeden Niwelator. W modzie, oprócz otrzymanego już na samym początku, znajdujemy jeszcze dwa, oba z celownikami. Ten tu na Topielach i drugi w piwniczce wioski na północnym zachodzie lokacji Martwa Pętla. Celownik do tego z którym zaczynamy grę, możemy dostać za jedno z zadań najemnika, a komu się śpieszy, przy okazji zadań na Promzonie, może przejść do Martwego Baru i na tamtejszej Dziczy wejść na "wieżę snajperów", których teraz nie ma i z niej przeskoczyć na dach z pawlaczem sąsiedniego zabudowania. Na tym pawlaczu jest plecak z celownikiem. Jednak trzeba pamiętać, że teleporty z Promzony na Martwy Bar i powrotny mają ograniczoną liczbę użyć, co może skutkować ich brakiem przy realizacji zadań scenariuszowych. Np. fortepian z zadania Kartografa. Bez fortepianu finał nieosiągalny. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.