kondotier Opublikowano 28 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Rozgrywka na Topielach tak jak i w cz1. może sprawić problemy. Można teraz łatwo zrobić to, co było problematyczne w cz.1, ale wychodzą problemy logicznego myślenia, bo z cz2. nie ma to żadnego związku. Ale być tu musimy, więc trzeba na tym skorzystać coś dla siebie. Oprócz schowków łatwo dostępnych: https://www.youtube.com/watch?v=XVCeTlZtiRs Warto wejść na ten element teksturowy i z plecaka na nim zabrać jeszcze jeden Niwelator. W modzie, oprócz otrzymanego już na samym początku, znajdujemy jeszcze dwa, oba z celownikami. Ten tu na Topielach i drugi w piwniczce wioski na północnym zachodzie lokacji Martwa Pętla. Celownik do tego z którym zaczynamy grę, możemy dostać za jedno z zadań najemnika, a komu się śpieszy, przy okazji zadań na Promzonie, może przejść do Martwego Baru i na tamtejszej Dziczy wejść na "wieżę snajperów", których teraz nie ma i z niej przeskoczyć na dach z pawlaczem sąsiedniego zabudowania. Na tym pawlaczu jest plecak z celownikiem. Jednak trzeba pamiętać, że teleporty z Promzony na Martwy Bar i powrotny mają ograniczoną liczbę użyć, co może skutkować ich brakiem przy realizacji zadań scenariuszowych. Np. fortepian z zadania Kartografa. Bez fortepianu finał nieosiągalny. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.