Jump to content

Save, nieszczęsne problemy techniczno-fabularne!


Idefe

Recommended Posts

Witam!

Mógłby ktoś poratować save'm

Dokładnie chodzi o moment po oprowadzeniu w Dziczy(bar), skanery dla Angel, grubo troszkę po mózgu kontrolera, znalezieniu Pilota. 

Cholernie bym prosił, bo jak ktoś z postaci mi nie zginie(np Angel czy drugoplanowi Powinnosciowcy, gdzieś Broda za Jupiterem na amen zanikł), to jeszcze szlag dysk trafił.  Ja rozumiem że taka natura tego moda, ale mega bym się cieszył jakby ktoś podrzucił save z 30-50% rozgrywki. Będę szczęśliwy z jakiegokolwiek!

Najnowsza wersja z poprawkami*

 

 

_>>>> Jeszcze jedno szybkie pytanko, Ci cholerni kontrolerzy, jeden mnie nęka w Czerwonym Lesie, co zabiłem to czarny wędrowiec wpadł z teleportu. To pech czy tak ma być? Bo zaczyna, lękać się tego poziomu.

 

->>>>> Szklisty tunel? Tak to ma wyglądać? Bo jakby tekstury zjadło.  Zdjęcie* 

ss_home_05-08-22_00-16-05_(kat).jpg

Edited by ldefe
Link to comment
Share on other sites

  • Idefe changed the title to Save, nieszczęsne problemy techniczno-fabularne!

@ldefe Miło mi powitać kolejnego grającego w Reborny.

Zacznę od pytania, czy grałeś w poprzednie części, a szczególnie w Odmienne Światy?

Odpowiedzi, nie po kolei.

Rolą Angeli jest tylko wysłać gracza do Fejka na Zaton, a potem zginąć.

Zulusa trzeba tylko doprowadzić do tunelu na Martwym Kordonie, porozmawiać z nim i dostać odpowiedź, że nie wraca. Więcej nie jest potrzebny. Za to warto się wysilić i umożliwić Pietrence dotrzeć do teleportu i wrócić do baru. Da dobrą nagrodę.

Pytanie o Szklisty Tunel sugeruje, że nie grałeś w Odmienne Światy, bo byś wiedział jak wygląda. Ściany z przejrzystego szkła sprawiają wrażenie braku tekstur. Zrzut pokazuje, że jesteś tam w nocy, a to nieprzeciętnie utrudnia poruszanie. Warto w takiej sytuacji przewinąć czas.

Brody na Zatonie nie wcięło, a znajduje się za Warsztatami Podstacji. Aby go doprowadzić na Skadowsk, na którym jest z niego niewiele pożytku, najpierw trzeba samemu się przejść po przyszłej trasie przemieszczania i wytłuc wszystkie nibygiganty do zera, oraz inne drobniejsze mutki.

Jak już wiesz, nie ma dwóch takich samych gier. Ja mam sporo zapisów, mogę Ci jakiś podrzucić, ale grać z niego i tak będzie Ci ciężko, nie wiedząc co zrobiłem, a czego nie.

Ten czarny kontroler, jest jeszcze na Dziczy. Oni są tak jak i inne mutanty, odradzającymi się. Trzeba ich tylko odciągnąć od miejsca w którym nam przeszkadzają jak najdalej i podrzucić im jakiegoś trupa. Zajmie się jego zżeraniem, a Tobie da spokój.

Pilota znalazłeś przypadkowo, czy po wykonaniu zadań w Limansku dostałeś od Gigi naprowadzenie na teleport do Hrabiowskiego Stawu? W Dolinie Kamieni uwolniłeś przyjaciela Lukę z ciała białego zombi? To są istotne sprawy dla dania zapisu.

Daję taki zapis z mniej więcej środka rozgrywki. Zorientuj się po nim, czy czasem nie potrzebujesz wcześniejszego.

545 bar schowki.dds    545 bar schowki.sav   Jeszcze w skrzyni koło Arniego mogą być arty do odświeżenia.

Wszystkie moje schowki na lokacjach mają GPSa to sobie sprawdź, co w nich jest.

Z tego zapisu zostało sporo do pogrania.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@kondotier a Witam Witam!

Jak najbardziej się grało. Właśnie nie dawało mi spokoju z tym szklistym tunelem. Myślałem że przy instalacji coś musiało mi spartaczyć poprzedniej części, tutaj nie wytrzymałem już i zapytałem z ciekawości (Tak szklisty sama nazwa można się domyślić)🤦‍♂️

 

Tam biały zombie uwolniony (Luka). Pilota przed teleportem na Staw (chodzi o wątek gdzie odnajdujemy go i dostajemy informacje o kradzieży artefaktu przez Niemców z innej rzeczywistości?) ->> Hmm znacznie wcześniej, sporo wcześniej, Tak wyglądała ścieżka. Gość z areny -> schowek na wzgórzu za szybem(gdzie wcześniej dziadek przesiadywał) -->> W schowku informacja z położeniem teleportu(idziemy wg podanej numerycznej pozycji), wskakujemy w dziurę i jesteśmy. Kolejne wysłanie na radar przy helikopterze schowek.

 

Mogłem coś pomylić, po prostu w tej ostaniej części hardcorowo jest składać wszystko do kupy. Już nawet wątków nie jestem pewien, tak się mylą i przeplatają. Więc wybaczcie. 

 

Uff z tą Angelą to całe szczęście. 

 

Przewinąć czas, tak wiem jeszcze sposób jest na klawiaturze po stronie numlocka.

 

Super, wielkie dzięki a dusza spokojniejsza. Może do końca roku uda się ukończyć moda 

 

Teraz idę kombinować z save'm,  stoi tylko ekran ładowania i dalej nic. Na nowo wgrać trzeba. Tak więc pytanko, save jest na poprawkach ze spolszczenia i fixie na wylot z Warlabu? Lub inaczej, na wszystkim co w dziale  do pobrania? Tak wiem jakieś fatum, nawet piwa nie można za pomoc postawić kurde. 

Link to comment
Share on other sites

@ldefe  Zapis jest z moda kompletnego. Doprowadziłem grę do końca, rozmawiając z Włóczęgą-Kartografem na Bagnach.

Nie ma absolutnie możliwości, aby wiernie zrobić dwie gry. Tak więc też nie ma możliwości, aby moje zapisy pasowały do tego co Ty przeszedłeś.

Masz kolejny zapis z późniejszej gry:

596 mw schowki.dds    596 mw schowki.sav

Z niego trzeba iść do Limanska. Jak na nim też nie pójdzie, to mówi się trudno, grasz od nowa. Mam prawie tysiąc zapisów, to ten z Pilotem trudno mi znaleźć. A inna sprawa, że na Radarze byłem już wcześniej dla wykonania zadania z PDA St.ReLocka zabranego na Martwym Kordonie. Też by Ci nie pasowało.

I taka mała informacja. Aby skierować wypowiedź do konkretnego użytkownika, nie kopiuje się jego ksywki, a robi się to ręcznie. Z klawiatury wstawiasz małpę@ i bez odstępu wpisujesz jego ksywkę. Już po pierwszej literze pojawi się rozwijana lista z wieloma ksywkami. Jeśli nie ma pożądanej wstawiasz kolejne litery ksywki. aż się ona pojawi. Klikasz na ksywkę w liście, a ona wskoczy do wpisu. Będzie na takim zamleczonym tle, jaką widzisz swoją w moim wpisie. Robisz od niej odstęp i piszesz treść.

A przede wszystkim, pogrubionymi, podkolorownymi, podkreślonymi wyrazami nie piszemy całych wpisów, a tylko ich fragmenty wymagające wyróżnienia.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wow super, zapisy są świetne. Co nie ogarnę wezmę z dziennika wiadomości. 

(Udało się uruchomić na czystej wersji bez patchów)

 

Tak to prawda, moda można na milion sposobów przejść. Jako że od nowa zaczynałem  to takie ciekawe problemy występują:

by wejść na Dzicz(brak odpowiedniego wyposażenia), a potrzebuje biomateriał starego poltergeista. 

W Prypeci wpadając do X-8

Link to comment
Share on other sites

@Idefe  Wejście na Dzicz od strony baru i dojście do tunelu gdzie jest BIO, jest prawie niemożliwe. Piszę prawie, bo można próbować, jak się wie jak przejść. Główną przeszkodą jest taki czarny kontroler. Nie mogę sobie przypomnieć jak go przetłumaczono. Bydlę jest niezmiernie trudne do zabicia, a co najgorsze, to od razu się odradza.

Jest w towarzystwie psi-psów. Pchanie się na siłę do przewiązki jest niecelowe. Chyba już się zorientowałeś, że w tym modzie można się poruszać poza płotami ogradzającymi lokacje. Możesz skorzystać z tej możliwości i obejść przewiązkę z boku. Obojętne z której strony.

Ale lepiej jest na Dzicz wchodzić od strony Jantaru.

Aby mieć Dzicz "przechodnią", trzeba na końcu stacji kolejowej tam gdzie są wagony w elektrach, pomiędzy wagonami a płotem umieścić choćby jednego trupa. Im więcej tym lepiej. A idąc od Jantaru mieć ich będziesz sporo. Następnie trzeba podejść do przewiązki i strzelając do tego czarnego kontrolera, zwabić go do trupa. Trochę to potrwa. Jak kontroler zabierze się za jego konsumowanie, to już się nie ruszy i dzicz dla Ciebie. Byleś nie podszedł zbyt blisko niego prze przypadek.

Ten problem bierze się stąd, że mod jest nie dokończony i jedno z zadań jest pominięte. W barze przejście na zaplecze blokuje enpec. Może już to Ci się przytrafiło, że nagle z nikąd, pojawią się naukowcy, a z nimi kobieta. Ulokują się na zapleczu, będziesz mógł z nimi pogadać. Powiedzą Ci, że mają problem z przejściem Dziczy. Ale na tym koniec. Zadania prowadzenia ich nie będzie.

patrz od 1.22.00 Jeden z wariantów  na Dziczy, ale przy całkiem innym zadaniu. Wchodząc na dzicz, dobrze jest mieć arty Kostka Rubika.

https://www.youtube.com/watch?v=QDJH9YLnLAQ

 

Tym gdzie on idzie się nie sugeruj.

DODANO: Przed braniem zadania najemnika, zawsze rób zapis do którego możesz wrócić. Jest to potrzebne choćby przy sytuacji jaką masz. Ile gry Ci minęło od wzięcia zadania i na jakiej lokacji je brałeś? Bo teraz masz zablokowane branie innych zadań, a one na początek gry są niezbędne. Jeśli zadanie brałeś niedawno i niewiele od niego pograłeś, cofnij się w zapisach do zapisu sprzed wzięcia. Bierz zadania u innej frakcji.

Jest dobry sposobem brać zadania jak najbliżej miejsca gdzie go trzeba wykonać. Pytasz enpeca o zadanie, bierzesz i z mapy w PDA ustalasz lokalizację. Jak jest odległa ( za wyjątkiem tych w podziemiach, trzeba brać jak lecą ) i Ci do scenariusza nie pasuje, wczytujesz zapis sprzed wzięcia i szukasz enpeca na dogodnej lokacji. Tylko pamiętaj, że nie wszystkie zadania są wspólne. Poszczególne frakcje mają swoje i inna frakcja ich nie da.

I podpowiedź. Koniecznie jakieś zadanie trzeba jak najszybciej zrobić dla najemników. Jak popatrzysz na mapę Doliny Mroku, to wszyscy tam są na czerwono. A po zrobieniu zadania dla najemników na Agro, najlepiej na BIO snorka, najemnicy w zakładzie DM zżółkną i będzie można u nich brać zadania. Chyba, że już to zrobiłeś i masz ich żółtych.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.