Skocz do zawartości

Clear Sky Reload


Rekomendowane odpowiedzi


Platforma: Anomaly Autorzy: Revival Team Planowana data premiery: Nieznana

Projekt ten to "spełnienie marzeń twórcy" - przeniesienie Czystego Nieba na silnik Anomaly.
Autorzy określają jego gotowość na ≈15%.


Opis:

Spoiler

O projekcie:

Spoiler

Plan tworzenia moda:

  1. Optymalizacja skryptów

  2. Przeniesienie wszystkich lokacji z CzN <-------------- Teraz twórca jest na tym etapie

  3. Dodanie innowacji rozgrywkowych

  4. Wstępne testy i poprawienie błędów

  5. Spawn na lokacjach - w lokacjach z Czystego Nieba, wszystkie postacie, potwory, są zespawnowane na scenie i to zwiększa rozmiar skompilowanego spawnu. Jest to bardzo niewygodne w odróżnieniu od stylu spawnu na lokacjach z ZP. Tam nie ma NPC od razu na scenie, wszystko spawnuje się na początku gry. I logika nie jest zapisana w obiekcie, a w jego konfigu (co jest bardzo wygodne). W tym właśnie kierunku, twórca będzie podążał. Zajmie to wiele czasu.

  6. Przeniesienie głównej fabuły CzN. Zajmie wiele czasu

  7. Film, raport o pracach.

  8. Przeniesienie pobocznej fabuły CzN. Także zajmie wiele czasu

  9. Globalne testowanie wszystkiego. Możliwe, że wtedy mod znajdzie się w otwartym beta-teście.

  10. Poprawa znalezionych błędów

  11. Dodanie autorskiej zawartości, teaser

  12. Premiera


Co będzie w modzie, a czego nie:

Spoiler

Co będzie:

  • Nowe zadania i postacie
  • Zmieniona fabuła CzN (w lepszą stronę)
  • Nowe funkcje
  • Dynamiczne nowości (własnego autorstwa)
  • Wsparcie kwadratowych monitorów
  • Optymalizacja


Czego nie będzie:

  • Wstąpienia w większość frakcji
  • Zadań podaj-przynieś. Jeśli takie będą, to będzie u nich odpowiednia historia
  • Nudnego biegania
  • Multiplayera i jego wsparcia
  • Wojny frakcji (oczywiście nie będzie całkowicie wycięta. Niektóre elementy pozostaną w modzie, ale nie w tej postaci, w której została przedstawiona w oryginalnej grze)


O zespole:

Spoiler

Skład zespołu:

  • liner - główny twórca projektu
  • Крим - scenarzysta
  • Sunrise - scenarzysta
  • Savedatspa7e - twórca zadań
  • NikiTa_99029 - tester
  • LoidRus - tester
  • DSB - tester


Skład Clear Sky Reload:

Spoiler
  1. Baza to Anomaly 1.5.1.2 + fix'y z wersji 1.5.2
  2. Paczka broni: Boomsticks and Sharpsticks
  3. Addony:
    Spoiler

     

    1. Cinematic VFX
    2. Crook's Faction Identification UI
    3. Camera Reanimation Project
    4. NPC Death animations
    5. Artefact renovation
    6. Outfits affect movespeed
    7. Actor Rework
    8. Soundscape Overhaul
    9. New mutant icon parts and meat
    10. Barter edit by Longreed
    11. BEEF'S NPCS DIE IN ANOMALIES
    12. PRE-BLOWOUT MURDER
    13. T.H.A.P. Rework
    14. Inviting Upscaled Corpses 4K (опционально)
    15. Mask Droplets Overlay Fix
    16. Weapon Sway addon
    17. Mod Configuration Menu (MCM)
    18. NPC Loot claim
    19. Immersive sleep
    20. Absolute Nature REDUX Anomaly Adaptation
    21. ARSZI'S MUTANT BLEEDING
    22. 2K Upscaled Skyboxes (опционально)
    23. Clear Sky inventory
    24. Configurable Loot Condition
    25. Glowsticks addon
    26. Get Casing From Ammo
    27. Maid's Vanilla HD Icons addon (опционально)

Screeny:

Spoiler

Póki co wczesny etap prac nad modem:

Zaton, Gunslinger, Atmosfear z teksturami (stan na 07.06.2022):

ss-06-07-22-13-55-06-zaton.jpgss-06-07-22-13-55-11-zaton.jpg
ss-06-07-22-13-55-20-zaton.jpg ss-06-06-22-21-45-19-mainmenu.jpg

Z 14.06.2022:

ss-06-14-22-16-14-18-marsh.jpg ss-06-14-22-16-21-05-marsh.jpg
ss-06-14-22-16-22-20-marsh.jpg ss-06-14-22-16-23-07-marsh.jpg
ss-06-14-22-16-25-45-marsh.jpg ss-06-14-22-16-26-12-marsh.jpg
ss-06-14-22-16-26-26-marsh.jpg ss-06-14-22-16-29-27-marsh.jpg
ss-06-14-22-16-33-56-marsh.jpg ss-06-14-22-16-34-58-marsh.jpg

Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png
 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Raport o zrobionych pracach przez 30 dni (03.06.2022 - 03.07.2022):

Spoiler
  1. Nowe menu (wideo poniżej)
  2. Dodano menu opcji moda
  3. Ulepszenie grafiki: dodanie tekstur HD, HD cząsteczek
  4. HUD z Sigerous Mod
  5. System barteru z Lex Addon
  6. Modele NPC z Lex Addon
  7. Rozszerzony repertuar głosowy stalkerów z Lex Addon (+ukraińskie głosy)
  8. Wycięto tryb wieloosobowy
  9. Animacje przeładowywania broni dla NPC z X-Ray Multiplayer Extension
  10. Nowa mechanika: atak poltergeista z bliska (wideo poniżej)
  11. Globalna optymalizacja skryptów i shaderów
  12. Rozdzielanie trupów potworów (gracz otrzymuje trofea za to)
  13. System ustawień ekonomii z Lex Addon

633212607_ss__07-03-22_13-13-32_(mainmenu).jpg

 

2 wideo:

Spoiler

Nowe menu:

 

Test ataku poltergeista z bliska (mechanika):

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Pojawił się nowy raport z prac nad modem, z ważniejszych rzeczy udało się przejść na platformę Anomaly 1.5.1 z poprawkami z 1.5.2. Interfejs użytkownika jak w Czystym Niebie, kolorystyka moda jasna, przyjemna.

image.png

W opcjach moda można włączyć "Chroń ważne postaci" nie da się wtedy zabić ważnych npców np przez przypadkowe postrzelenie w trakcie walki.

image.png

Ruble zostały zastąpione hrywnami. "Bujanie" celownika podczas celowania uzależnione od wielu czynników, poziomu wytrzymałości, rangi gracza, poziomu trudności, czy mamy wstrzymany oddech. Ręczna latarka zastąpiona chemilightami z Dead Air.

image.png

Prace nad fabułą, zadaniami głównymi i pobocznymi ruszą gdzieś w listopadzie.

image.png

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System adrenaliny:

Spoiler

 

 

Szczegółowy opis:

Ta mechanika może uratować życie graczowi - zarówno w prawdziwym życiu, jak i w przypadku nagłego niebezpieczeństwa. W modzie będzie imitacja takiego przypływu sił. Podczas przypływu adrenaliny, szybkość wszystkich rodzajów przemieszczania się gracza wzrasta.
Jednakże są dwa negatywne efekty:
1. Krwawienie bardzo trudno zatrzymać podczas adrenaliny.
2. Podczas celowania bardziej drży ekran (wstrząs).
Jest szereg warunków dla adrenaliny:
1. GG znajduje się w podziemiu (30 rzeczywistych sekund)
2. GG został przestraszony przez mutanta (20 sekund)
3. Do GG doleciał granat (9 sekund)
4. Rana, która zabrała 70% zdrowia lub więcej (30 sekund)
5. Wrogi stalker niespodziewanie strzelił z broni w gracza (20 sekund)
6. GG jest bliski śmierci, zdrowie jest mniejsze lub równe 5%, stan krytyczny! (20 sekund)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszanie ekranu podczas celowania:

 

Szczegółowy opis:
Podczas celowania z dowolnej broni, trzęsie się ekran. Siła trzęsienia się ekranu zależy od wielu warunków, np.:
1. Poziom wytrzymałości (staminy): im mniejszy tym bardziej trzęsie.
2. Ranga GG: im wyższa tym mniejsze trzęsienie.
3. Wybrana trudność gry: im trudniejsza, tym bardziej trzęsie.
4. Czy oddech jest wstrzymany. Jeśli wstrzymany, to ekran nie trzęsie się szczególnie; w przeciwnym razie gwałtownie się trzęsie w połączeniu ze wszystkimi innymi warunkami.
5. Jeśli w momencie celowania wystąpi przypływ adrenaliny, to drżenie się nasila.

Aby ekran nie trząsł się tak bardzo, trzeba wstrzymać oddech (domyślnie klawisz F). Czas wstrzymania oddechu ograniczono! Jego czas trwania zależy od niektórych warunków:
1. Ranga GG (im większa ranga, tym więcej czasu na wstrzymanie oddechu)
2. Wybrany poziom trudności (im trudniejszy, tym mniej czasu na wstrzymanie oddechu)
3. Jeśli podczas celowania wystąpi adrenalina, to czas trwania wstrzymania oddechu zmniejsza się.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.