MajsteRF_120rc Posted July 4, 2022 Report Share Posted July 4, 2022 Problem jest taki: Zacząłem 2-gi raz przechodzić Czyste Niebo. Na pierwszych misjach na bagnach nie pojawiła się pomoc Czystego Nieba. Wszystkie lokacje udało mi się zdobyć w pojedynkę, poza ostatnią. Pytanie brzmi: Czy da się ich jakoś zrespawnować? Sam nie dam im rady. Ewentualnie, jeśli się nie da ich zespawnić, to czy da się tam włączyć godmode? jestem zielony. Dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 4, 2022 Report Share Posted July 4, 2022 @MajsteRF_120rc Z zajmowaniem poszczególnych placówek na Bagnach w podstawce CzN zawsze był problem. Bo jeśli po zajęciu pierwszej placówki, a gra pokazuje przeważnie Stację Pomp, nie doczekasz jak na niej zjawią się czystoniebowcy, to na kolejne placówki nie mają skąd wyruszać. Ale jeśli pozajmowałeś wszystkie i masz info, że możesz udać się na Kordon, to w porządku. Czystoniebowcy na wszystkich placówkach nie są konieczni. Idź na Kordon i rób to, co tam Ci wypadnie. A przy okazji mała informacja. Masz na forum przeróbkę CzN zrobioną przez naszego forumowicza @Suseł . To mod Martwe Niebo 2.0 - Dead Sky. Fabuła jest wierna z fabułą podstawki, zmian dokonano naprawiając niedoróbki w podstawce, dodano lepszą grafikę i mod jest stabilniejszy. W tym modzie nie ma problemu z zajmowaniem placówek przez załogę CzN. Możesz dłużej pobiegać po bagnach, ale na koniec i tak wszystkie zostaną zajęte. A forum jest po to, aby początkującym ( i nie tylko ) pomagać. Więc jak będziesz miał problemy, to pytaj bez skrupułów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...