Skocz do zawartości

Problem z Czystym Niebem na bagnach.


Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki:
Zacząłem 2-gi raz przechodzić Czyste Niebo. Na pierwszych misjach na bagnach nie pojawiła się pomoc Czystego Nieba. Wszystkie lokacje udało mi się zdobyć w pojedynkę, poza ostatnią. Pytanie brzmi: Czy da się ich jakoś zrespawnować? Sam nie dam im rady. Ewentualnie, jeśli się nie da ich zespawnić, to czy da się tam włączyć godmode?
jestem zielony. Dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MajsteRF_120rc  Z zajmowaniem poszczególnych placówek na Bagnach w podstawce CzN zawsze był problem. Bo jeśli po zajęciu pierwszej placówki, a gra pokazuje przeważnie Stację Pomp, nie doczekasz jak na niej zjawią się czystoniebowcy, to na kolejne placówki nie mają skąd wyruszać. Ale jeśli pozajmowałeś wszystkie i masz info, że możesz udać się na Kordon, to w porządku. Czystoniebowcy na wszystkich placówkach nie są konieczni. Idź na Kordon i rób to, co tam Ci wypadnie.

A przy okazji mała informacja. Masz na forum przeróbkę CzN zrobioną przez naszego forumowicza @Suseł . To mod Martwe Niebo 2.0 - Dead Sky. Fabuła jest wierna z fabułą podstawki, zmian dokonano naprawiając niedoróbki w podstawce, dodano lepszą grafikę i mod jest stabilniejszy. W tym modzie nie ma problemu z zajmowaniem placówek przez załogę CzN. Możesz dłużej pobiegać po bagnach, ale na koniec i tak wszystkie zostaną zajęte.

A forum jest po to, aby początkującym ( i nie tylko ) pomagać. Więc jak będziesz miał problemy, to pytaj bez skrupułów.

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kondotier napisał: