Jump to content

Freeplay Graphic Mod (FGM)


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

dbGq38dmv9k.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 25.06.2022 r.
Autor: Stalkersof


OPIS:

Spoiler

Freeplayowy mod na platformie Cienia Czarnobyla, który - jak sama nazwa sugeruje - skupia się na oprawie wizualnej. 


Główne zmiany:

Spoiler
  • Silnik OGSR_Engine_SHOC_EDITION_x64_2.1.181.
  • Lokacje zaczerpnięto z Dream Reader different look oraz Autumn Aurora 2.1. Zmieniono również roślinność i trawę. 
  • Nowe shadery, które wykorzystano dzięki silnikowi OGSR. Dodano również mikrostrukturalny bump, fale na trawie, różne filtry grafiki, saturację i kontrast, dopracowano bloom, model oświetlenia, tonemapping itd.
  • Wysokiej jakości modele NPC z Shadow of Chernobyl HD Models Addon
  • Dodano wszystkie mutanty, które pojawiły się w Zewie Prypeci. Potwory zostały dodatkowo przeskalowane.
  • Nowa trawa na wszystkich lokacjach. 
  • Pogoda autorstwa Fokstar. Zoptymalizowane tekstury, poprawki konfigów, dodano i zaadaptowano emisje. Pogoda jest dynamiczna. 
  • Nowe tekstury środowiska, nad którymi prace zakończono w 100%. Tekstury zaczerpnięto z różnych modyfikacji. Główną ich część tworzą tekstury z AA2, DRDA i Dream Reader different look. Niektóre zapożyczono z Anomaly 1.5.
  • Nowe cząsteczki. Standardowe zastąpiono ich lepszymi odpowiednikami. Dodano również wiele nowych.
  • Całkowicie przerobiono różne dźwięki środowiska na lokacjach. Ponadto dodano odgłosy z CzN, ZP oraz serii Metro. 
  • Nowy interfejs i HUD. Za podstawę posłużył UI Monolith 18.0 (OGSR Engine) oraz modyfikacje jego późniejszych wersji + poprawki. 
  • HUD otrzymał postefekty. W momencie, gdy gracz zbliża się do anomalii, to zmienia się jego kolor (pomarańczowy - spalacz, zielony - galareta itd.). Podobnie jak w Zewie Prypeci. 
  • Dodano nową muzykę w menu głównym. 
  • Zaimplementowano lepszej jakości broń. Modele rąk przy trzymaniu broni zmienione na te z CzN. Dodano również broń do walki wręcz i detektory artefaktów. 
  • Różne zmiany - jednakowe sloty, amunicja przy pasie, zmiana modeli rąk podczas zakładania kombinezonów, dynamiczny HUD kombinezonów (opcjonalnie), aktywny handel z NPC, dynamiczna muzyka (opcjonalnie), system zapełniania schowków, dynamiczna pogoda, dynamiczny loot, emisje, ''kołysanie się broni" z buildów, remont broni i kombinezonów w połączeniu z interfejsem z gry, możliwość nadania nazwy naszemu protagoniście, możliwość pozyskiwania części ciał mutantów (opcjonalnie), animacje korzystania z medykamentów oraz różnych produktów (opcjonalnie) i inne. 
  • Brak fabuły. Możliwość swobodnego przemieszczania się po Zonie - można wyruszyć do elektrowni w Czarnobylu, po czym wrócić do bunkra Sidorowicza. Pozostawiono zadania poboczne. Balans ułożono w taki sposób, że im głębiej znajdujemy się w Zonie, tym bardziej niezbędnym staje się posiadanie odpowiedniego wyposażenia. W tym celu trzeba zająć się handlem oraz typowo stalkerskimi profesjami. 
  • Zmiany w sztucznej inteligencji. Zaadaptowano AI Additions 2.0. Zmieniono niektóre obozowiska, co finalnie prowadzi do interesujących sytuacji - żołnierze na Kordonie mogą przejąć kontrolę nad wioską nowicjuszy, a stalkerzy wybić bandytów na ATP. Wilk natomiast może w każdej chwili zmienić lokację. 

Podziękowania: 

Spoiler
  • Specjalne podziękowania dla autorów tych modów, które zostały wykorzystane: Anomaly 1.5, Autumn Aurora 2.1 autorstwa Autumnal Wanderers (30.09.2015 r.), LWO, NS2016, OGSRmod, S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha DC, Final Update.
  • Szczególne podziękowania dla autora silnika: KRodin.
  • Za mój rozwój moda dziękuję: I am dead.
  • Twórcom serii Stalker za wniesienie do gry wielu dobrych rzeczy. 
  • Za testy: NikiTa_99029 i raf433 (Рафаэль Саакян).

 

SCREENY:

Spoiler

ss-user-05-18-22-10-20-21-l08-yantar.jpg ss-user-05-18-22-10-18-51-l08-yantar.jpg

ss-user-05-18-22-10-14-18-l09-deadcity.jpg ss-user-05-18-22-10-12-00-l09-deadcity.jpg

ss-user-05-18-22-10-36-55-l06-marsh.jpg ss-user-05-18-22-10-34-48-l06-marsh.jpg ss-user-05-18-22-10-30-54-l02-garbage.jpg ss-user-05-18-22-10-29-35-l02-garbage.jpg

VIDEO:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  • Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. 

Pobrane archiwum z modyfikacją wystarczy rozpakować. Grę należy uruchomić poprzez xrEngine.exe z folderu bin_x64.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Dodatek nr.1:
Stalkerzy omijają anomalie. Zaadaptowano mod Stalkers are not blind v0.99 autorstwa Red75. Rozpoczęcie nowej gry nie jest wymagane. 

Źródło: appro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.