Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

OGSR Mod

Recommended Posts

d73060c4e420f787f3bc9cc38b7492d1.png

Nazwa: OGSR Mod
Pl
atforma - Cień Czarnobyla
Silnik -
OGSR-Engine x64
Data wyjścia: 20 sierpnia 2019
Autor:
KRodin

Opis:

Spoiler

Refactoring i optymalizacja skryptów.
Przeniesiono na nowy silnik (x64, rendery ZP i wiele więcej).
Globalnie zmienione mutanty - teraz to poważni przeciwnicy, a nie głupie bałwany.
Zintegrowane nową broń od @k01jan.
Dopracowane niektóre kwesty i dodane nowe.

Spis zmian (różnice w stosunku OGSE 2.10R, z wyjątkiem zmian w silniku):

Spoiler
Cytat

W maszynach pozostają włączone światła i silnik.
Ranni stalkerzy teraz nie upuszczają broni.
Zwiększona odporność BTR'ów. Teraz można go tylko granatem wysadzić w powietrze.
Poprawiono wyloty i glicze w muzycznym automacie, występujące w rzadkich okolicznościach. Udźwiękowiono w nim naciśnięcie na klawisz "Grać wszystkie"("Играть все") i "Zamknąć"("Закрыть").
Zmieniono sposób odtwarzania dźwięków muzycznego automatu; znajdując się na końcu lokacji. dźwięk przy przełączaniu piosenek jest słyszalny.
Poprawiono znikanie zespawnowanego przedmiotu NPC/mutantowi za pomocą funkcji ogse.spawn_item_in_inv.
Zoptymalizowano moduł dynamicznego hudu.
Tekstury masek wysokiej rozdzielczości wzięto z OGSE 2.12.
Naprawiono przeszkody przy celowaniu z włączonym bioradarem na hudzie.
Zrobiono przywrócenie pracy noktowizora BTR po wczytaniu zapisu.
Noktowizor i elektronika BTR podczas emisji nie pracują.
Przerobiony sposób wyświetlania podświetlenia siatki. (@dsh)
Zrobiono zapis stanu wł/wył podświetlenia/noktowizoru celownika. W tym przypadku po wczytaniu zapisu.
Usunięto z Prypeci stałe dźwięki strzelania.
Usunięto w CEA stałe dźwięki strzelania.
Usunięty zew monolitu w sarkofagu.
Adaptowane skryptowe plecaki od @dsh. W te plecaki można umieścić tyle rzeczy, ile chcesz, i przy zbliżaniu się do takich plecaków nie będzie ścinek, w przeciwieństwie do zwykłych. Można kupić u Sidorowicza i Barmana.
Bagażniki także zostały przeniesione do takiego samego systemu, nie lagują i zrobione są bez limitowymi, jak u plecaków. A jest to trochę nielogiczne - plecak, znaczy bez dna, a bagażnik z limitem.
Usunięto wieczne znaczniki z mapy w PDA - teraz wszystkie powinny wczas usunąć się.
Mutanty na Barierze będą napadać, nie osiągając pełnej ilości, będą tłoczyć się przy przejściu na Radar.
Asortyment handlarzy jest aktualizowany przez przypadkową liczbę godzin (od 3 do 6). Żadne wczytywanie zapisów tego nie zmieni. Wszystko sprzedane handlarzowi jest niezwłocznie usuwane.
Dodano sortowanie dla spisu przejść w dialogach z przewodnikami.
Naprawiono nieusuwanie znaczków anomalii z minimapy w różnych sytuacjach.
Naprawiono nieusuwanie podpowiedzi o detektorze w niektórych przypadkach.
Klawisz dla detektora znajduje się teraz w opcjach.
Przeniesiono efekt złego samopoczucia z dsh mod - bezwładność zamiast krzywego efektu podwójnego widzenia w oczach.
Podczas biegu i wchodzenia po schodach głód nasila się. Także artefakty, które zmniejszają głód, w procesie biegu i wchodzenia robią to dwa razy wolniej, a te które zwiększają głód, robią to dwa razy szybciej.
Głód i zdrowie wpływa na szybkość biegu i stopień zmęczenia.
Niektórym artefaktom dodano właściwość zwiększenia podnoszenia ciężaru.
Zasięg widzenia i fov NPC zmniejsza się nie tylko nocą, ale i przy zmierzchu i w burzową pogodę. Jeśli oczywiście gracz nie ma włączonej latarki. Świecąca się latarka z daleka jest zauważalna (@dsh).
Zmieniono skrypt walki (@dsh). NPC stali się jeszcze bardziej mądrzejszymi.
Zmieniono sposób spawnu zombi w MM, żeby ich nie ciągnęło w swobodny spacer.
Dodano fix na antyzapadanie się artefaktów pod ziemię.
Wycięto psi-zony (z wyłączeniem kwestowych).
Usunięto ograniczenia na liczbę ludności Zony. Teraz ludzi i mutantów będzie tyle równo, ile smarty mogą zaakceptować. Mają swoje ograniczenia, w dodatkowych nie widać sensu.
Naprawiono zapis pola death_dropped w serwerowym obiekcie stalkerów. Ono zapisywało się nieprawidłowo, i dlatego łup w jednych i tych samych trupach, mógł generować się nieograniczoną liczbę razy.
Naprawiono zapis pola treasure_processed w serwerowym obiekcie stalkerów. Ono zapisywało się nieprawidłowo, i dlatego schowki w jednych i tych samych trupach, mogły być wydawane nieograniczoną liczbę razy.
Zwiększono limit na ilość towarzyszy. Teraz można wziąć trzech.
Towarzysze gracza nie będą walczyć z jakimiś NPC, jeżeli nie walczą z graczem, niezależnie od relacji, frakcji itd. A także oni nie będą walczyć między sobą, jeśli są towarzyszami aktora, niezależnie od relacji między sobą.
Towarzysze będą włączać/wyłączać latarki razem z aktorem.
W misji "Przywieź pułkownika z MM na posterunek" usunięto manipulacje z relacjami z wojskowymi. Oni i tak będą wrogami, ale strzelać nie będą.
Zmieniony inwentarz (@k01jan).
Dodano równoważne sloty na broń.
Dodano podświetlenia (w stylu ZP) i koloryzację ikon dla okien inwentarza, przeszukiwania i handlu.
Dodano pasek stanu przedmiotu dla wszystkich przedmiotów w oknach inwentarza, przeszukiwania i handlu.
W inwentarz dodano statyki dla wyświetlenia całkowitych efektów przywrócenia zdrowia/radiacji/krwawienia i temu podobnego. Wcześniej tam wyświetlano tylko całkowitą odporność na pociski, wybuch itp.
Usunięto punkty ze statystyki w PDA, zostawiono tylko liczbę.
Do okna dialogów dodano porządkowe numery fraz, odpowiadające przypisanym im klawiszom (jeśli nacisnąć 1 - zostanie wybrana pierwsza fraza, itd.)
Zoptymalizowany bioradar, poprawiony błąd, zza którego przy wyjściu NPC w offline jego punkt z bioradaru nie usuwał się, zwiększono promień szukania NPC do 90 metrów. Nową teksturę dla bioradaru wzięto z Addon-paka od @Romz.
Przejście "Prypeć - CEA" wyświetla pytanie o zmianie poziomu.
Poprawiono błąd z 100% stanem egzoszkieletu po jego zdjęciu.
Przy nowej grze anomalie respawnują się.
Dodano usprawnienie minimapy na Dziczy przy przejściu w Bar od @naxac.
NPC mogą dodawać do swojej broni celowniki, granatniki podlufowe, tłumiki, kolby, itd. Tylko z granatników podlufowych nie umieją korzystać.
Włączony pokaz całego spisu dostępnych cyklicznych zadań.
Przy wzięciu cyklicznych zadań będzie pokazany spis nagród (jeśli, oczywiście dla danego zadania nie są przypisane losowe nagrody).
Zoptymalizowane wczytanie dźwięku dla NPC - dźwięki teraz wczytują się na żądanie, a nie od razu przy spawnie NPC (@dsh).
Dodany fix dlatego, żeby stalkerzy nie śpieszyli się tam i z powrotem (np. Pietrucha, Tolik).
Dodany zakaz rzucania granatów dla NPC, jeśli wrogiowie nie znajdują się w promieniu zniszczenia.
Granaty teraz także obsługiwane są przez ignorowanie Friendly-Fire, to znaczy, jeśli NPC rzuci granat w swojego lub sobie pod nogi - nikt nie umrze.
Anomalie nie będą tworzyć się tam, gdzie przynajmniej coś jest. Nieważne, czy to stalker czy fizyczny obiekt, itd.
Poprawiona logika powinnościowców w Dolinie Mroku tak, żeby oni sami normalnie wyłazili na posterunek na Wysypisku i żeby nie trzeba było ich eksortować.
Dostać nagrodę od Kuli można po jego odejściu na Wysypisko.
Przełączanie języka wprowadzania tekstu dostępne we wszystkich tekstowych polach, w tym przypadku w polu zapisywania gier. Caps Lock, Shift itp. także działają.
Fix bijącej się logiki obiektów (@dsh). To zawsze był problem skryptowy, żadne quicksave'y na to nie wpływają. 
Wyłączono dźwiękowy schemat zbierania broni dla NPC. Skrypty są wystarczające.
Jeśli chce się coś sprzedać NPC (np. broń), ale u niego brakuje pieniędzy - można sprzedać tak po prostu.
Poprawiono nakładkę okna BTR na wierzchu bioradaru i innych elementów huda.
Podczas bycia w samochodzie, latarka gracza wyłącza się.
Zrobiono zapis fov, trybów ognia i autorozpoznawania dla BTR.
Poprawiony oznaczanie celu dla BTR.
Zabroniona instalacja dodatku na broń, na którym jest już zainstalowany taki dodatek.
Wycięto AMK offline-alife i pozostały kod z AMK.
Poprawiony czerwieniący się snajper przy podchodzeniu do ogrodzenia na bazie Wolności.
Lekarz po zakończeniu kwesta pójdzie do ogniska, a nie będzie wiecznie stał w piwnicy.
Poprawiona logika Jurika na Wysypisku.
Dodano usuwanie wiecznych trupów przez jakiś czas po tym, jak ich obszukał aktor i jeśli nie ma w nich kwestowych przedmiotów.
Rozszerzone niektóre gułagi, więcej ludzi będzie do nich przychodzić.
Wolnościowcy i bandyci, teraz są między sobą wrogami.
Zadanie o schowku Striełoka będzie zamknięte pendrive'm Striełoka, a nie punktem przy wyjściu z podziemia Agropromu.
Zmieniona logika Żwawego - teraz on wraca do wioski nowicjuszy nie odrazu, a przez jakiś czas.
Poprawiono wycieki pamięci w skryptowych oknach. Najdziksze wycieki były w menu.
Po zabiciu Gospodarza, do Martwego Miasta będą przychodzić stalkerzy, a zombi tam więcej nie będzie się pojawiać.
Poprawione czarne kółka na ziemi z powodu krzywych tekstur.
Fix wylotu człowieka na Agropromie, który woła na pomoc, przy pierwszym przyjściu. Mógł wylatywać, jeśli u niego nie ma strzelby TOZ, a jest inna broń.
Teraz nazwa przejścia jest wyświetlana w oknie dialogowym potwierdzenia przejścia.
Naprawiono plik senvironment.xr dla OpenAL Soft.
Dodano wypadanie pieniędzy z trupów.
Dodano autorozładowywanie broni przy wzięciu do plecaka (domyślnie - wyłączono, włącza się opcją autounload_wpn w ogse_config.ltx).
Usunięto przelot kamery na Dziczy.
Dodano w hudzie pasek psi-zdrowia.
Zadanie na zabicie Striełoka będzie zamykać się po spotkaniu z Doktorem.
Dodano UAZ na CEA-2, i poprawiono pozycję spawnu komputerowego modułu dla BTR - teraz można realnie znaleźć go na bazie wojskowych na Agropromie. (z OGSE 2.12)
Nowe ikonki dla anomalii na minimapie od @W.A.S.P.
Przeniesiono system kuloodporności zbroi z OGSE 2.12.
Pogodzono mieszkańców wioski nowicjuszy i wojskowych na posterunku - teraz oni nie będą napadać na siebie.
Śmigłowce z CEA odlatują, po wyłączeniu Świadomości-Z.
Usunięto particle portalu z Martwego Miasta w PŻD ("ПЖД") - wyglądało okropnie.
Zmiana nazwy aktora w momencie, kiedy dowie się, że to on jest Striełok.
W czasie burzy, drzewa kołyszą się mocniej.
Silnikowy przepakownik nabojów.
Zmieniono menu. dodano wiele nowych opcji.
Wyłączono zmianę ustawień gammy, kontrastu i jasności w trybie okienkowym, ponieważ nie wpływają na ten tryb.
Rozdzielono wszystkie ustawienia wideo kolorami od zielonego do czerwonego (żeby było wiadomo, które są żarłoczne).
Dodana możliwość pozostawienia własnych znaczków na mapie. Okno dodania znaczka aktywuje się podwójnym kliknięcie na globalnej mapie w PDA.
Dodany bezpiecznik dla granatów podlufowych i rakiet RPG, żeby eksplodowały po tym, jak odlecą od aktora na pięć i więcej metrów,
Włączono strony Kontaktów i Rang, które wcześniej były wyłączone.
Włączony pokaz biografii w Rangach w PDA.
Włączona możliwość przejścia na widok z trzeciej osoby.
Stalkerzy w niektórych obozach (np. na farmie w DM) wychodzą na polowanie tylko w dobrą pogodę, w złą siedzą w ukryciu.
Włączono dźwięki dla okna przeszukiwania, podobnie jak w inwentarzu,
Na razie pierwsze drzwi w X-18 zamknięte, potwory nie będą przez nią leźć na wierzch z niższych pięter.
Zaktualizowano i zoptymalizowano skrypt walki. NPC teraz jeszcze bardziej mądrzy i niebezpieczni przeciwnicy.
Poprawiono zawieszanie się kwestowych NPC w niektórych sytuacjach.
Poprawiono dźwięk wentylatorów w X-10 (@dsh).
Usunięto "Nic" ("Фигню") ze schowków.
Przedmioty poza zasięgiem wzroku (tzn. z zamkniętych szafek itd.) nie da się dostać.
Dodano podpowiedź dla przeciągania przedmiotów.
Można zabierać części skrzynek.
Usunięto wieczny dźwięk helikopteru na Jantarze.
Spawn części mutantów przywrócony na silnikowym systemie zamiast skryptowym.
Poprawione wydawanie tutorialów na psi-zdrowie i przeciążenie.
Dodany akcelerator pod klawiszem X dla przycisku "Wziąć wszystko".
Dodano wsparcie grupowego przemieszczania przedmiotów w inwentarzu po Shift+doubleclick, a także przy przeciąganiu elementu za pomocą myszy przy naciśniętym Shift.
Przy naciśniętym Shift, scroll przewija trzy razy szybciej.
Przysiady i wyglądania są teraz płynne.
W historii wiadomości w PDA teraz 500 ostatnich wiadomości jest zapisanych.
Silnikowy system omijania anomalii.
Odnowiono schemat xr_kamp (siedzenie NPC przy ognisku, przeciąganie zabitych i wszystko z tym związane) (@dsh).
Dodany dźwięk przy zmianie trybów ognia u broni.
Dodany dźwięk przy zmianie przybliżenia u broni.
Dodana możliwość zmiany pomiędzy mechanicznym celownikiem/kolimatorem (np. na G36) i optyką, gdzie jest to możliwe. Klawisz dla zmiany ustawia się w opcjach.
Dodane efekty dla broni: machanie bronią podczas ruchu, bezwładność, przechylenia przy ostrzeliwaniu i zmiana Hud Fov przy zbliżaniu się do przeszkód.
Na niektórych rodzajach broni zrealizowano 3D-celowniki. Są 3D-celowniki z regularnym przybliżeniem (celownik Colt dla M-16).
Dodano wsparcie podlufowych strzelb dla broni (do M-16 teraz można przyczepić nie tylko granatnik, ale też i strzelbę.
Zmiana tekstur rąk przy zmianie zbroi.

i wiele więcej...

 

 

Autorzy:

Spoiler

KRodin, dsh, lordmuzer - silnik, skrypty.
k01jan - nowa broń, inwentarz.
W.A.S.P. - teskstury, testowanie i wiele więcej.
Alan Waters - testowanie.

W modzie zostały użyte prace następujących autorów:
Haarhus - modele mutantów przeniesione z ZP.
ed_rez - poprawione tekstury ziemi.
DoberBull - tekstury podkreśleń inwentarza.

Linki do pobrania:

Spoiler

Yandex: Link do Yandex'a

Google.Drive: Link do Google.Drive

Torrent: Link do torrenta

Dodatkowe oprogramowanie: Dodatkowe oprogramowanie (Доп. софт)

Świeży fix: Yadi.sk | Google.Drive | Opis {Aktualizacja 20.09.2019 17:47 Moskwa}
Instalacja:

Spoiler

1.) Upewnijcie się, że instalujecie mod na 64-bitowy Windows! Obsługiwany jest przez Windows 7 i bardziej nowsze wersje.
2.) Zainstalujcie biblioteki Microsoft Visual C++ 2017, DirectX i OpenAL (jeśli jeszcze nie są zainstalowane). Wszystko niezbędne można pobrać tutaj: KLIK
3.) Pobierzcie pliki moda i rozpakujcie ich w jeden pusty katalog, w dogodne dla was miejsce, gdzie macie pełne prawa dostępu. Najlepiej nie na dysku systemowym.
4.) Nałóżyć ostatni fix.
5.) Włączcie moda przez OGSE_Configurator.exe.
6.) Grajcie.

Problemy i wyloty:

Spoiler

Na dany moment mod faktycznie znajduje się w fazie OBT, dlatego różne problemy i wyloty mogą się pojawić.
Jeśli wystąpił wylot, przyślijcie autorom pełny log i minidump z folderu _appdata_\logs, zapis gry, na którym wystąpił wylot.
Zapis z którego nastąpił wylot (znajduje się w folderze _appdata_/savegames), a także log i dump (znajduje się w folderze _appdata_/logs) zapakowujecie w archiwum, przesyłacie na hosting plików lub chmury. Link do pobrania upuszczacie na ap-pro.ru z opisem problemu (co robiliście, itp.).
Posty z problemami nie spełniające tych wymagań nie będą brane pod uwagę.
Także nie są brane pod uwagę błędy, jeśli wnosiliście zmiany do moda (cheaty).

Zapomnijcie o steamie! Jak włączyć i grać jest opisane w pliku "Запуск мода.pdf" (pobraliście go razem z modem). Reszta to herezja.

Screeny:

Spoiler

pic (1).pngpic (2).pngpic (3).pngpic (4).pngpic(6).jpg

Znane problemy:

Spoiler

P. Sidorowicz bardzo cicho rozmawia.
O. To nie błąd. Teraz Sidorowicz właśnie mówi, a nie dźwięczy telepatycznie w głowie. Wyłączcie radio.

P. Rusznikarz (Оружейник) nie chce modernizować broni.
O. Modernizuje, jeśli szturchniesz go tą bronią. Także ma znaczenie slot, w którym znajduje się broń.

Można doradzić tym osobom, u których fps spada - zrobić r3_minmax_sm off w konsoli w grze lub w pliku user.ltx

Jeśli przy włączeniu gra przeklina na brak D3DCOMPILER_47.dll pomimo tego, że dodatkowe oprogramowanie (доп. софт) do moda (OGSRlib) jest zainstalowane - obowiązkowa aktualizacja dla Windows KB4019990 z katalogu na oficjalnej stronie Microsoftu.

U kogo OGSR crashuje się z dwoma wiadomościami FATAL ERROR nie dochodząc do głównego menu, problem możecie rozwiązać, sprawdzając czy nie macie włączonego narzędzia MSI Afterburner z RivaTunerStatisticServer (prawdopodobna przyczyna - niezgodność nakładki RTSS).
Po wyłączeniu MSI + RTSS gra włączyła się - jak włączono poprzez skrót konfiguratora OGSR.

Przypadkowe i niepowtarzalne wyloty w różnych częściach lokacji - Zmieńcie na DX9 ("Ulepszone pełne oświetlenie" ("Улучшенное полное освещение") lub słabsze).
Nierzadko pomaga też usunięcie aktualizacji Windows KB267083.

Źródło: ap-pro.ru | amk-team.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świeży fix: Yadi.sk
Spis zmian:

Spoiler

Tutorial na przeciążenie pojawia się przy pierwszym przeciążeniu, a nie przy nowej grze. Aczkolwiek wylotu z powodu niego przy początkowym wideo nie powinno być.
Poprawiony wylot przy włączeniu silnika na niektórych kartach graficznych:
[21.08.19 12:16:35.031] !!Unhandled exception stack trace:
! Module: [D:\Games\OGSRmod\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [000000013F77720C], Fun: [CNvReader::MakeGPUCount()] + [52 byte(s)], File-->Line: [f:\ogsr-engine\ogsr_engine\xr_3da\nvgputransferee.cpp-->57]
Tryb pełnego okna włączony domyślnie przy pierwszym włączeniu gry.
Znowu włączony tryb pełnego przechwytywania klawiatury/myszy przez grę. Został wyłączony. Jeśli włączony - w grze blokowane są multimedialne klawisze na klawiaturze. Właściwie to przez to się wyłączyło go. Ale jak się okazało na konfiguracjach z wieloma monitorami, kiedy jest on wyłączony - mysz w pełni nie znika i jest widoczna na innych monitorach. W przyszłości zrobi się konfigurację konsolowej komendy.
Poprawiony model Stalina od ed_rez.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiks w/w: https://drive.google.com/file/d/126T-mkx-mWkQvTbThTM3X7iO48FbWR4O/view

Opis zmian:

Spoiler

Туториал на перегруз выдаётся при первом перегрузе, а не при НИ. Соотв. вылета из-за него при начальном ролике быть не должно.
Исправлен вылет при запуске движка на некоторых видеокартах:
[21.08.19 12:16:35.031] !!Unhandled exception stack trace:
! Module: [D:\Games\OGSRmod\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [000000013F77720C], Fun: [CNvReader::MakeGPUCount()] + [52 byte(s)], File-->Line: [f:\ogsr-engine\ogsr_engine\xr_3da\nvgputransferee.cpp-->57]
Полноэкранный режим включен по умолчанию при первом запуске игры.
Снова включен режим полного захвата клавиатуры/мыши игрой. Был выключен. Когда включен - при игре блокируются мультимедийные клавиши на клавиатуре. Собственно поэтому и отключался. Но как оказалось на многомониторных конфигурациях когда он выключен - мышь полностью не пропадает и видна на других мониторах. В будущем сделаю настройку консольной командой.
Исправленная модель Сталина от ed_rez
------------24.08.2019------------:
Поправлен диалог с информатором
Косметическое изменение в меню настроек графики - настройка под ограничителем фпс не перекрывает выпадающий список.
Сделано принудительное отключение r3_minmax_sm, чтобы фпс не дропался при долгой игре.
Поправлен вылет при манипуляциях с противогазами и костюмами в инвентаре.
Фикс диалога с Кульгавым (были перепутаны фразы)
Добавил в диалог с бандитом в ТД описание, где искать тайник с уникальной СВД
Исправленный файл иконок от ed_rez.
Осветлённая текстура миникарты.
------------27.08.2019------------:
Бюреры и прочие мутанты больше не должны раскидывать квестовые предметы. Документы в X-18, например.
Попытка исправить глюки со скрываемыми костями на оружиях после загрузки сейва со стволом в руках.
DOF не применяется, когда активен 3D-прицел.
Поправлен вылет при нажатии на Контакты в ПДА.
Поправлен баг в квесте Кульгавого.
Попытка убрать фризы/вылеты при ошибке "[CScriptPropertyEvaluatorWrapper::evaluate] Fatal Error in object ...".
Поправлены скроллы в окнах обыска и торговли. Теперь скроллбар должен появляться только когда в окне действительно много предметов. А то ранее скроллбар отображался постоянно, мог уезжать вниз и некоторым казалось, что предметы в окнах пропали/не отображаются.
Расширил регулировку плотности травы консольной командой r__detail_density до [1, 0.6]. В настройках графики в меню сделал лимит до 0.1, чтоб не выкручивали на самый максимум, ведь трава адово сажает фпс. 0.1 за глаза достаточно, даже слишком.
Текстуры камней от ed_rez.
Пличко, Пуле, Черепу и многим другим прописаны правильные секции оружия. (ранее им были прописаны кривые секции, фикс сработает с НИ).
Фикс, чтоб Чухан спавнился в любом случае.
Поправлен диалог с Захарычем о Болтуне.
Поправлены полосы на стенах во время дождя при включенном намокании.
Поправлена текстура патронов у Тоз-34 охотника.
Поправлен прицел ПСО у СВД.
Поправлен вылет при манипуляциях с ремкомплектом.
Поправлена метка в задании "Принести украденные у бармена документы Борову"
Поправлен диалог о Громобое (который теперь сделан на базе СКС), так же теперь к нему выдаются подходящие патроны.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klondajk artefaktów w Mieście 32:

Klucz, lokalizacja, wygląd sfery do której wystarczy wejść z kluczem który jest w Podziemnej Kolei:

p.s.  zalecany twardy zapis przed wejściem w sferę gdyż artefakty jakie są w tzw. Klondajku są losowe i za każdym razem inne - wybrać zestaw jaki wam najbardziej odpowiada:

Spoiler

ss_tomahawk_08-31-19_12-32-55_(l09_deadcity_ogse).thumb.jpg.f110495db5af5854667003bcfc3d77b4.jpg

 

ss_tomahawk_08-31-19_12-30-21_(l09_deadcity_ogse).jpg

ss_tomahawk_08-31-19_12-30-54_(l09_deadcity_ogse).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do prawidłowego uruchomienia tego moda, trzeba dograć na komputer jakiś ALoalinst.exe.

Co to jest i jak może wpłynąć na jego pracę przy innych modach i ogólne działanie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Chodzi o Open AL, to jest jakiś programik/sterownik/interfejs czy coś odnośnie dźwięków w grach. Pewnie już masz zainstalowanego był np w Lost Alpha i pewnie w wielu innych rzeczach co instalowałeś na kompie.

 

@edit  O tu jakiś opisy mądre co to :D

https://openal.softonic.pl/

https://pclab.pl/art17707-10.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb  Dzięki. Jeśli to jest dla koneserów muzyki, to i tak mnie to nie jest potrzebne. Moje bębenki w uszach dostały popalić dźwiękami wybuchów mniejszych i większych, liczonych na setki. Potwierdziły to badania audio i żaden ulepszacz nie pomoże. A jak może ruszę z modem, to doinstalować zawsze można.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.