czernobyl10 Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 / Repack - wersja samodzielna Data premiery: 23.02.2014 r. Autorzy: Ирбиs, Real Wolf Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Lost World Origin to kolejny krok w ewolucji znanej przez wielu graczy serii Lost World wykorzystujący to, co najlepsze z poprzednich odsłon - w połączeniu z unikatową fabułą, przeprojektowaną grafiką i realistycznymi elementami zapewni niezapomniane chwile z gry w jeden z najbardziej klimatycznych dodatków do Cienia Czarnobyla. Cechy moda: Nowa fabuła, która rozgrywa się przed znanymi wydarzeniami w CCz. Możliwość spojrzenia na Strefę Wykluczenia z 2007 oczami Striełoka - przyszłej legendy Zony. Przebudowana struktura lokacji. Zastąpiono wszystkie oryginalne lokacje ich odpowiednikami z buildów. Dodatkowo wiele z nich zauważalnie przeprojektowano, a cztery połączono w większe. Poprawa błędów oryginalnej gry oraz, liczne zmiany w silniku. Ładowanie broni i używanie granatów dzięki ładownicy znajdującej się przy pasie. Dwa różne sloty na broń. Możliwość ulepszania oraz naprawy ekwipunku. Dynamiczne elementy: pogoda, anomalie, tworzenie się artefaktów, spawn ludzi oraz potworów i schowków z ich zawartością. Przeprojektowana grafika i korekta wielu błędów wizualnych, które występowały w poprzednich wersjach. Dodano transport. Możliwość zamówienia sprzętu. Zmieniona funkcja egzoszkieletów. Urządzenia przenośne i egzoszkielet muszą być ładowane za pomocą baterii. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od Ap-Pro: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda. Modyfikacja jest również dostępna w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Ponadto posiada wbudowany instalator - wystarczy wskazać wybrane przez nas miejsce na dysku. Przed pierwszym uruchomieniem należy dokonać zmiany nazwy pliku (gamedata/meshes/physics/stul) stul_1a.ogf na stul_1ń.ogf. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Torrent - [KLIK] Mod w wersji samodzielnej: Yandex - [KLIK] Spolszczenie w wersji BETA: [Beta polonizacja LW Origin 1.5.7z] Źródło: 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 Modyfikacja, fajna nawet bardzo tylko że rozmiar :( Opis również dobry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 Rozmiar jak rozmiar , ale prędkość pobierania nie powala.Znajdziemy coś lepszego. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ: 1. Po rozpakowaniu nakładamy ostatni dostępny patch kumulatywny - na chwilę obecną to 1.0 i nakładka na niego..1.a. Kasujemy plik XR_3DA.exe z katalogu bin moda - jest dla wersji Rus (Info dzięki Jurek48 - ja zapomniałem to napisać, pewne czynności wykonuję z automatu i zapomniałem 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. 3. Zmiana w pliku localization.ltx na taką postać:[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_west4. Zmian w fsgame.ltx w linijce na taka postać:$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata5. Dodajemy parametr " -nointro" w elemencie docelaowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Gramy . LINK DO MODA: http://yadi.sk/d/GVuJTXmPJSa3P - z mojego YandexaLINK DO PATCH 1.0: http://yadi.sk/d/06VMQRZ2JnsjG- z mojego YandexaPOPRAWKA DO PATCHA 1.0: http://yadi.sk/d/V5UHvxIcJqS6PLINK DO TORRENTA:http://yadi.sk/d/ZArcbN1rJSjaV - bez rejestracji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Jeśli można, proszę o dodanie wagi moda, by po pobraniu, każdy mógł to zweryfikować, czy ma pobrane tyle co trzeba.Mod (na mój nos) zapowiada się fantastycznie i przyniesie zapewne sporo satysfakcji gaczom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 To prawda . Mój nos czuje podobnie i screeny o tym świadczą.Obiecałem sobie , że nic nie pobiorę jeśli nie nadrobię zaległości,przed ukazaniem się polonizacji FOTOGRAFa.Kuna mać chyba wezmę urlop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 JFATAL ERROR [error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp[error]Line : 64[error]Description : failed to get start game callbackak można naprawić ten błąd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Z mojej winy ten wylot - przepraszam. Nie napisałem, że kasujemy XR_3DA.EXE z katalogu bin moda. Jest to plik przeznaczony dla Rus wersji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryko Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 (edited) Linki wygasły. Jedyna możliwość ściągnięcia moda, to chyba moddb. Albo: http://vk.com/doc-59614390_292103925?hash=c331a7af2c5674324c&dl=154378feebd0ddd552 Edited June 6, 2014 by Fryko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Prosiłbym autora tematu o odświeżenie linków i ewentualnie zamieszczenie nowszych wersji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CModelPool::Instance_Load[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderModelPool.cpp[error]Line : 111[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't find model file 'physicsstulstul_1ń.ogf'. heup ! Logi wstawiamy w code !!! @Allen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Zmień nazwę pliku w gamedatameshesphysicsstul z stul_1c.ogf na stul_1ń.ogf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Zrobi ktoś spolszczenie na wersję 1.5 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Dobra mod działa ale mam problem . Jestem w X18 wytłukłem zombie znalazłem 3 naukowców ale nie mieli dokumentów tylko 1 kartę . Gdzie szukać dokumentów lub ostatecznie je zrespić( komenda ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 W dniu 28.07.2014 o 11:56, cichy napisał(a): Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu: Spoiler http://thumbnails111.imagebam.com/34159/1c02cf341584676.jpg Ja przeszukałem ciało i nie znalazłem przy nim dokumentów. Aha mam wersję 1.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 Na posadzce - nie przy ciele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 NIE MA ICH TAM !!! na posadce pusto daj screena leżących na ziemi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Możliwe, że po prostu one tam są tylko ich nie widzisz miałem coś takiego w Tajnych Ścieżkach musiałem chodzi na wciśniętym F przez całą lokacje hehe :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 (edited) nie wiem sprawdzę twoją wersję allen NIE MA !!! Edited July 29, 2014 by Wędrowiec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Niebyło tam burerów, bo już niepamiętam? Może one Ci gdzieś rzeczy przerzuciły. @down, być może się zapadł przedmiot pod tekstury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 (edited) Burerów brak . Był 1 pseudogigant i wszyscy statyści z resident evil .Napiszcie jak wstawić screena to zobaczycie jak wygląda sytuacja . Macie screeny sami zobaczycie że ich po prostu NIE MA !SpoilerJeśli to pomoże to mam wersję z moddb Edited July 29, 2014 by Wędrowiec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Pozostają ci tylko wcześniejsze savy przed tym zadaniem, lub spawnowanie przedmiotu sposobem The Emperor tylko że musisz znaleźć jego nazwę Sposób The Emperor...Jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:Zrobić kopię pliku bind_stalker.script do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji: function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta) dopisać należy funkcję: if not db.actor:object("af_fire") then alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())end af_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry. po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku. Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry. przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wędrowiec Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 Dobra pomógł mi autor modyfikacji tu podeślę filmik w wypadku gdyby ktoś miał ten sam problem :). http://www.youtube.com/watch?v=6hI-AsV1LPo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordonek Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Modyfikacja, fajna nawet bardzo tylko że rozmiar Opis również dobry.Witam nie moge odpalic lwo przy klient synchronizacja zaliczam pulpit co jest nie tak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.