Skocz do zawartości

Jak wstawić przedmioty do handlarza ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż mam problem przez przypadek sprzedałem PDA dla sowy z misji Transakcja. Jest to PDA dotyczące magazynu powinności. Próbowałem to PDA jakoś wstawić do handlarza żeby je odzyskać ale niestety moje próby się nie powiodły więc proszę o pomoc. Po za tym chciałbym się dowiedzieć czy da się wstawić też skrzynki z narzędziami dla mechaników. Dodam że z broniami i kombinezonami nie miałem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wcześniej nie miałem czasu sprawdzić...

ID PDA Morgana to "device_pda_zat_b5_dealer". Teraz w folderze gamedata\configs\misc\trade\ mamy pliki trade_barmen_all.ltx i trade_zat_a2_barmen.ltx. Pod linijkami:

anomaly_scaner

Dodajemy:

device_pda_zat_b5_dealer = 1, 1

Teraz przechodzimy do folderu gamedata\configs\misc\. Otwieramy plik quest_items.ltx i szukamy linijki:

device_pda_zat_b5_dealer

Będzie tam linijka:

can_trade			= false

Której wartość zmieniamy na true.

PDA Morgana powinno pojawić się u Brodacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do skrzynek z narzędziami, to sprawa wygląda podobnie. Poniżej krótkie zestawienie informacji o nich (ID - opis).

toolkit_1 - narzędzia podstawowe
toolkit_2 - narzędzia do precyzyjnej pracy
toolkit_3 - narzędzia do kalibracji
Otwieramy plik quest_items.ltx i wyszukujemy któreś z powyższych ID. W sekcji będzie linijka:

can_trade			= false
Jej wartość zmieniamy oczywiście na true.

Teraz otwieramy plik: trade_barmen_all.ltx z folderu gamedata\configs\misc\trade\. Szukamy linijek:

anomaly_scaner
Pod nimi dodajemy ID którejś z naszych skrzynek (można dodać wszystkie, linijka pod linijką) z wartością 1, 1.

Na przykład:

toolkit_1 = 1, 1
Otwieramy kolejny plik, tym razem trade_zat_a2_barmen.ltx. Są już w nim ID skrzynek z narzędziami, ale posiadają one wartość ;NO TRADE, co oznacza, że nie można ich sprzedawać i kupować poprzez menu handlu.

I tak wyszukujemy dla przykładu linijkę:

toolkit_1
Której wartość zmieniamy na = 1, 1. Powinno wyglądać to wtedy tak:

toolkit_1 = 1, 1
Skrzynki z narzędziami pojawią się u Brodacza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Rozumiem że chcesz sobie zmodyfikować czysty Zew Prypeci ? W takim wypadku musisz sobie najpierw rozpakować pliki gry, znaleść potrzebne pliki , zmodyfikować je i w formie zwykłego folderu gamedata wrzucic do katalogu gry.Jak rozpakowywać poczytasz tu http://www.stalkerteam.pl/topic/971-prawie-wszystko-o-plikach-dbx/ Ale może lepiej sobie poszukaj gotową poprawkę.Napisz co ogólnie chcesz osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.