TheBurlak20 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Witam. Otóż mam problem przez przypadek sprzedałem PDA dla sowy z misji Transakcja. Jest to PDA dotyczące magazynu powinności. Próbowałem to PDA jakoś wstawić do handlarza żeby je odzyskać ale niestety moje próby się nie powiodły więc proszę o pomoc. Po za tym chciałbym się dowiedzieć czy da się wstawić też skrzynki z narzędziami dla mechaników. Dodam że z broniami i kombinezonami nie miałem problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Iceman Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Poszperam dzisiaj i zobaczę co da się zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBurlak20 Posted December 9, 2009 Author Report Share Posted December 9, 2009 I jak tam coś już wiadomo można to zmienić ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Iceman Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Wcześniej nie miałem czasu sprawdzić... ID PDA Morgana to "device_pda_zat_b5_dealer". Teraz w folderze gamedata\configs\misc\trade\ mamy pliki trade_barmen_all.ltx i trade_zat_a2_barmen.ltx. Pod linijkami: anomaly_scaner Dodajemy: device_pda_zat_b5_dealer = 1, 1 Teraz przechodzimy do folderu gamedata\configs\misc\. Otwieramy plik quest_items.ltx i szukamy linijki: device_pda_zat_b5_dealer Będzie tam linijka: can_trade = false Której wartość zmieniamy na true. PDA Morgana powinno pojawić się u Brodacza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Możesz tez użyć moda spawnującego itemki jest w dziale mody i tam będziesz miał wsio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBurlak20 Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 Dzięki za pomoc wszystko działa jak należy mam PDA Morgana. Punkt za pomoc dla The Iceman. LordDina twój sposób też jest niezły wiec także + Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Iceman Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 A co do skrzynek z narzędziami, to sprawa wygląda podobnie. Poniżej krótkie zestawienie informacji o nich (ID - opis). toolkit_1 - narzędzia podstawowe toolkit_2 - narzędzia do precyzyjnej pracy toolkit_3 - narzędzia do kalibracji Otwieramy plik quest_items.ltx i wyszukujemy któreś z powyższych ID. W sekcji będzie linijka: can_trade = false Jej wartość zmieniamy oczywiście na true. Teraz otwieramy plik: trade_barmen_all.ltx z folderu gamedata\configs\misc\trade\. Szukamy linijek: anomaly_scaner Pod nimi dodajemy ID którejś z naszych skrzynek (można dodać wszystkie, linijka pod linijką) z wartością 1, 1. Na przykład: toolkit_1 = 1, 1 Otwieramy kolejny plik, tym razem trade_zat_a2_barmen.ltx. Są już w nim ID skrzynek z narzędziami, ale posiadają one wartość ;NO TRADE, co oznacza, że nie można ich sprzedawać i kupować poprzez menu handlu. I tak wyszukujemy dla przykładu linijkę: toolkit_1 Której wartość zmieniamy na = 1, 1. Powinno wyglądać to wtedy tak: toolkit_1 = 1, 1 Skrzynki z narzędziami pojawią się u Brodacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 a gdzie jest gamedata bo ja mam oryginalna wersje i u mnie nie ma gamedata Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 Rozumiem że chcesz sobie zmodyfikować czysty Zew Prypeci ? W takim wypadku musisz sobie najpierw rozpakować pliki gry, znaleść potrzebne pliki , zmodyfikować je i w formie zwykłego folderu gamedata wrzucic do katalogu gry.Jak rozpakowywać poczytasz tu http://www.stalkerteam.pl/topic/971-prawie-wszystko-o-plikach-dbx/ Ale może lepiej sobie poszukaj gotową poprawkę.Napisz co ogólnie chcesz osiągnąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts