Jump to content

Spirit of the Zone


Recommended Posts

maxresdefault.jpg


Platforma: Unreal Engine 5 Autor: Emir Kulbatyrov Planowana data premiery: Nieznana

Spirit of the Zone to fanowski projekt na silniku Unreal Engine 5. 

Wszystkie lokacje zostały przygotowane przez autora, a oświetlenie w staranny sposób dobrane w celu opowiedzenia historii oraz nadaniu lokacjom odpowiedniej atmosfery. Część materiałów została pobrana z Unreal Marketplace i Quixel Megascans, a następnie zmodyfikowana i ponownie oteksturowana, aby pasowała do scenerii. Inne zasoby są wymodelowane i oteksturowane, jednym z nich jest wieża na Bagnach.

Animacje i modele widoków również zostały wymodelowane, oteksturowane i usztywnione, a następnie zaimportowane do silnika w celu kontynuowania pracy nad nimi. 


Screeny i zwiastun

emir-kulbatyrov-location-the-workshop.jpg  emir-kulbatyrov-location-the-border-control.jpg  emir-kulbatyrov-ingame-the-railway.jpg

Spoiler

 


Źródła: ArtStation.png  8Ztdqug.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

  • Meta changed the title to Spirit of the Zone

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.