Skocz do zawartości

Spirit of the Zone


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

maxresdefault.jpg


Platforma: Unreal Engine 5 Autor: Emir Kulbatyrov Planowana data premiery: Nieznana

Spirit of the Zone to fanowski projekt na silniku Unreal Engine 5. 

Wszystkie lokacje zostały przygotowane przez autora, a oświetlenie w staranny sposób dobrane w celu opowiedzenia historii oraz nadaniu lokacjom odpowiedniej atmosfery. Część materiałów została pobrana z Unreal Marketplace i Quixel Megascans, a następnie zmodyfikowana i ponownie oteksturowana, aby pasowała do scenerii. Inne zasoby są wymodelowane i oteksturowane, jednym z nich jest wieża na Bagnach.

Animacje i modele widoków również zostały wymodelowane, oteksturowane i usztywnione, a następnie zaimportowane do silnika w celu kontynuowania pracy nad nimi. 


Screeny i zwiastun

emir-kulbatyrov-location-the-workshop.jpg  emir-kulbatyrov-location-the-border-control.jpg  emir-kulbatyrov-ingame-the-railway.jpg

Spoiler

 


Źródła: ArtStation.png  8Ztdqug.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Spirit of the Zone

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.