Jump to content

Co dalej?


Recommended Posts

Witajcie. Przeszedłem CoP juz dwa razy i zastanawiam się, czy wykorzystają informacje z końcowych historyjek w następnej części... Np. Nowe lekarstwa wymyślone przez naukowców z bunkra, pojazd budowany przez Kardana i Azota, nowa grupa prowadzona przez Włóczęgę i zleceniodawca najemników z Prypeci...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi się wydaje że nowa część będzie. Jak kiedyś się dowiedziałem to fabuła ma być o drugiej stronie elektrowni bo podobno tamtędy Strielok się dostawał do Strefy. Pamiętajcie to są przypuszczenia. Ja wolał bym odświeżonego Cień Czarnobyla, z nowymi zadaniami ale żeby nie mieć celu czyli: - Free Play - Jesteśmy zwykłym kotem - etc. Fajnie gdyby wykorzystali pomysł np. że musimy pierw przedostać się przez posterunek wojskowy itp. i następnie do strefy. Ale jak mówiłem czekajmy.

Link to comment
Share on other sites

W historiach bohaterów po opuszczeniu Zony pisało, że Strelok został prezesem (czy kimś w tym stylu) grupy zajmującej się Zoną etc. A jak wchodził do bazy wojskowej to mówił że, wie jak zniszczyć Zonę... Trochę niepokojące zdanie, bo gra ma w sobie niepowtarzalny klimat według mnie i szkoda trochę jakby w następnej części zniszczyli Zonę :cry: :-D

Link to comment
Share on other sites

A dla mnie jak powinna wyglądać kolejna część gry? Nie kolejna kontynuacja, z coraz to bardziej wypasionymi gadżetami, coraz to lepszymi broniami, nieeee...Nowy stalker powinien wyjaśniać początki, pierwsze ekspedycje stalkerów do Zony. Gdzie na początku musimy znaleźć sposób na dostanie się do Zony, potem znaleźć jakiś sposób, aby przetrwać. Coś jak zwykły stalker z połączeniem elementów logicznych, gdzie najlepszą bronią byłby jakiś pistolet, albo ew. kałach, do którego amunicja była by ciężka do zdobycia.

Link to comment
Share on other sites

Wtedy byłby podobny do Fallouta 3... No nie wiem, zobaczymy co wymyślą. Ja spekuluję że zrobią tak: zależnie do jakiej frakcji pójdziemy (czyli zgodnie z charakterem gry- sztuką wyboru) będziemy decydować czy na końcu zniszczyć czy dalej eksplorować Zonę. Nie wiem czy trafiłem, jw powiedziałe- to tylko spekulacje :-)

Link to comment
Share on other sites

Stare lokacje [soc + cs] i kilka nowych, mniej ludzi, wieksze odleglosci, trudniejsze walki, ciche rozwiazania [tlumik, kosa], npc nie dropia broni, pancerzy [przez co trudniej o nie], teleporty pomiedzy lokacjami zeby oszczedzic czas [ale nie koniecznie], nowa bron, nowe dodatki do broni, nowe pancerze, zaawansowany upgrade sprzetu, nowe mutki. To tak bez wchodzenia w szczegoly. Pytanie tylko czy duzy realizm nie zmniejszy grywalnosci.

Link to comment
Share on other sites

Mutki to przesada chociaż zwykły zombie by się zdał. Nowe bronie, dodatki ? Za dużo syfu było by. Postacie nie dropiom sprzętu i kombinezonów ... To nie realizm. Czemu mają nie dropić ? Muszą wręcz ale żeby sprzęt nie był wręczy idealny. Niech je poniszczą. To z efektem incognito było by dobre ;) Podchodzisz nocą i cap drania nożyskiem. I KONIEC JUŻ Z TYM ULEPSZANIEM I ULEPSZANIEM. Popieram pomysł najemnika32, od nowa i już.

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie przydal by sie nowy sprzet. Starego jest malo i to bardzo. Co do postaci to gdyby nie dropily to by bylo trudniej o sprzet i zabawniej. Nawet kalach byl by bardzo wartosciowy. Innym rozwiazaniem bylo by dropienie zjechanego sprzetu, prawie bez wartosci. Ulepszenia sa super ale mogly by byc bardziej wizualne np latarki, lasery, celowniki. Bez ulepszen nie mozna trafic z kalacha powyzej okolo 50 metrow i to mi sie nie podoba.

Link to comment
Share on other sites

:-o :-D Ekhem... dobrze powiedziane :-D Chociaż kto wie- przecież wojskowi albo najemnicy mogli dla przewagi mieć coś takiego. Jak już miałoby być to baaardzo drogie. Chociaż jak już o realizmie mowa to taki celownik laserowy zdradzałby pozycję strzelca, i to (że tak napiszę) cholernie szybko. A co do zasięgu to mi obojętne ;] I tak w większości mi się zdarza walczyć w odległościach szturmowych. a jak korzystam ze snajpery to pamiętam że w SoC w magazynach była jedna, a w CoP to oczywiście Gauss

Link to comment
Share on other sites

Powiem ci że ja też go nie lubiłem, ale odkąd misja "jeden strzał" poszła mi lepiej niż ulepszonym SVD (uciekł tylko jeden bo miał blisko do drzwi i go późno zauważyłem ;] ) to go polubiłem... No i oczywiście na mutanty jest niezastąpiony :-) .

Link to comment
Share on other sites

Mi sie gauss nie podoba. Mozna by dac jakies celowniki laserowe wojsku, a najlepiej tylko oddzialom specjalnym wojska. Takie celowniki nie zdradzaja pozycji strzelca bo albo wlacza sie go na chwile albo sa widzialne w noktowizji wiec podejscie w nocy do takich oddzialow bylo by samobojstwem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.