Jump to content

Dodajemy miejsca na artefakty do pasa


Recommended Posts

Sposób działa we wszystkich wersjach Shoc*

Autor porady: The Witcher

Wątek uzupełniający: link oraz link GSC.
1. W pliku gamedataconfigsystem.ltx znajdujemy linikę z wpisem

max_belt = 5 //16

i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcielibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.

2. Otwieramy plik gamedataconfiguiinwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam następujący wpis:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/>

Odpowiednie wpisy oznaczają:
x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami
width i height - szerokość i wysokość tego okienka
cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku
rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)

Przykładowo jeśli chcecie 10 artefaktów to możecie ustawić wszystko następująco:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100"cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 60x50 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyć sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.

 

* w modach zmieniających HUD, wartości mogą być inaczej rozpisane, aczkolwiek - rządzi tutaj ta sama zasada j/w.
Życzę miłego modowania.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.