Jump to content

Dodajemy miejsca na artefakty do pasa


Recommended Posts

Sposób działa we wszystkich wersjach Shoc*

Autor porady: The Witcher

Wątek uzupełniający: link oraz link GSC.
1. W pliku gamedataconfigsystem.ltx znajdujemy linikę z wpisem

max_belt = 5 //16

i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcielibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.

2. Otwieramy plik gamedataconfiguiinwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam następujący wpis:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/>

Odpowiednie wpisy oznaczają:
x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami
width i height - szerokość i wysokość tego okienka
cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku
rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)

Przykładowo jeśli chcecie 10 artefaktów to możecie ustawić wszystko następująco:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100"cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 60x50 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyć sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.

 

* w modach zmieniających HUD, wartości mogą być inaczej rozpisane, aczkolwiek - rządzi tutaj ta sama zasada j/w.
Życzę miłego modowania.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity