korn06 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Wróciłem z X10 , mam już dobre wyposażenie więc chciałem iść na ATP, a tu nie ma żadnego przejścia! Sprawdziłem na sejwie z mojego poprzedniego grania w Solinkę , że info o zdobytym przejściu od Adrenaliny jest opisane w PDA oraz jest widoczny znacznik na mapie, a teraz nie ma ani znacznika ani opisu. Znalazłem taki opis: a z uatosave'em (ciekawa rzecz) po załadowaniu go z przyjętym zadaniem znika... cała sekcja - Nowe przejścia, łącznie z wpisem od Adrealiny. W związku z tym ja już właściwie nie proszę o pomoc, pytam raczej czy znalazłem nowego bug'a do zgłoszenia. Ewentualnie, jeśli ktoś zajrzy, może napisze czy miał podobne błędy (najnowsze patche, angielska wersja gry RC2) czyli Sprawdziłęm pierwszy sejw z wejścia do Baru i przejścia również nie ma, więc doszedłem do wniosku że to wina dodatku autosave na którym grałem na początku gry. Mam prośbe do kogoś grającego w Soliankę i komu działa przejście z Baru na ATP, niech wejdzie do pliku encyclopedia_sak_way.xml z folderu Gamedata/Config/Gameplay i wyśle mi go , a ja spróbuję dopisać wpis o przejściu na ATP do mojego pliku. Malakas, zrób coś dla mnie: wywal z pobieralni ten przeklęty autosave, i popraw temat o Solinace: w pobieralni są niepotrzebne dodatki; w problemach tematy z których nic nie wynika, w poradnikach powtarzają się informacje, Tutoriale można przenieść do Warsztat Modera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Puszczę ci to , ale dopiero wieczorem Natomiast nie sądzę by ci to pomogło , myślę że dołączę ci mojego sejwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zrobiłem taki eksperyment: Wczytałem twardego sejwa zrobionego przeze mnie w menu gry, sprzed wejścia z podziemi Agropromu na powierzchnię , później zdobyłem walizkę z posterunku na Agropromie, pózniej spotkanie z Adrenaliną, zadanie od niego na Dysk, i dostałem info o działających drogach, tak to powinno wyglądać : Ale niestety do pliku "encyclopedia_sak_way.xml" z folderu Gamedata/Config/Gameplay nie doszły wpisy o przejściu na ATP tak żebym mógł wykorzystać je z tego sejwa gdy chciałem wejść na ATP po raz pierwszy. Wczytałem również sejwa zrobionego przez dodatek autosave po rozmowie z Adrenaliną i wzięciu zadania na Dysk i oczywiście przejść nia ma: ani w opisie, ani na mapie. Widocznie podczas gry, zginąłem po rozmowie z Adrenaliną i wczytałem sejwa po zadaniu na Dysk. Tak więc pozostaje mi albo powtórzenie gry sprzed rozmowy z Adrenaliną , albo ręczne dopisanie wpisu o przejściu na ATP z czyjegoś pliku- ale nie wiem czy to zadziała. Mam pytanie do Yurek: czy za wpisy o działających przejściach odpowiada tylko plik "encyclopedia_sak_way.xml" z folderu Gamedata/Config/Gameplay czy jeszcze jakieś inne. Wniosek : wywalcie ten je... autosave z pobieralni, dysków, serwera i czego tylko się da. Autosave świetnie sprawdzał się w CoP bo jest zrobiony na nowszym silniku, natomiat SoC ze swoim antycznym silnikiem nie obsługuje tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Korn :D przecież nic do tego nie ma silnik . Po prostu dorabiany autosave zapewne nie zapisuje wszystkiego co powinien. Stan ekwipunku, twoja pozycję,zadania zapisuje a na przykład przejścia szczególnie te dokładane nie , i to cały problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 A nie interesuje mnie, czy silnik czy nie silnik , malakas proszę Cię popraw ten burdel w temacie o Soljance a ty kobal albo ktoś inny wyślij ten plik, to sprawdzimy czy ręczne dopisanie info o przejściu zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Chętnie bym pomógł z tym plikiem ale w domu będę dopiero około 19-nastej. Myślę że do tego czasu już ktoś Ci wyśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 No to czekam, ja też będę mógł sprawdzić dopiero wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Po mojemu to wszystkie zmiany w rozgrywce począwszy od pierwszego uruchomienia są zapisywane w sejwach , pliki xml zostają takie same , jakoś sobie nie wyobrażam by gra w nie ingerowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Ja się tak samo zastanawiam jak to może działać skoro pliki gry są spakowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jeśli nie da się przywrócić tego przejścia, to chyba zrobię godmode i zacznę od momentu wyjścia z podziemi i zdobycia walizki wojskowej na Agropromie. Jak myślicie to dobry pomysł? Bo na tych screenach co podałem widać że pierwsze info o przejściu zdobywamy właśnie obok tej walizki u wojskowych na Kordonie, więc tym razem wszystko powinno zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.