Jump to content

Dopisywanie optyki, lub zmiana tekstury lunety na lepszą.


Recommended Posts

Sposób działa we wszystkich wersjach Shoc! (nietypowe tekstury należy dodać do gry).

W modach nie musimy się bawić w rozpakowywanie plików, mamy gotowe giwerki, więc również nie musimy się bawić w szukanie tekstur, lub instalowanie jakiś programów, którymi możemy dodać optykę do broni. Jestem trochę bardziej zaawansowany w temacie więc chcę się podzielić wiedzą z laikami. Przerobiłem sobie dwie giwerki na własne potrzeby.
Napiszę tu na przykładzie broni które przerobiłem... jest to mp5 i L85. Wy możecie to zrobić na unikatowych np.: wpn_mp5_m1.W pliku unique_items.ltx [gamedataconfigmisc] mamy taki pistolet maszynowy, oraz karabinek L85_m1.
Wklejamy tam taką sekcję z pliku: fn2000_comp.ltx

scope_status = 1scope_texture = wpnwpn_crosshair_fn2000-comp
zoom_enabled = truescope_zoom_factor = 15 ;krotność zoom 4X

Do mp5_m1 i L85_m1 możemy wkleić teksturę lunety z innej broni wedle uznania, ale musi być zachowane to co napisałem. Pamiętajmy o dodaniu odpowiedniej tekstury do gamedata naszego moda - nazwa i ścieżka są określone wpisem powyżej!

Na potwierdzenie tego co napisałem zamieszczam fotki z początku gry.
Mam w ekwipunku mp5_m1 i l85_m1 na tej focie

Celownik w mp5_m1

Dołączona grafika

Celownik w l85_1
 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.