stasork Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Pojawia mi się zawsze kiedy próbuje przejść z Magazynów wojskowych do Baru. ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 17672 ms * phase cmem: 398459 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 361 ms * phase cmem: 398459 K * [win32]: free[1023688 K], reserved[59276 K], committed[1014124 K] * [ D3D ]: textures[198869 K] * [x-ray]: crt heap[398457 K], process heap[366564 K], game lua[41273 K], engine lua[256 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[12247 K], smem[28220 K] Szukałem informacji na temat rozwiązania ale nigdzie indziej nie widziałem takiego błędu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Jeżeli chodzi o log błędu to nie pomogę, bo nie wiele mi mówi. możesz spróbować sposobu z poradnika, czyli: -Wywołujesz zwarcie (śpiwór - opcja 8 h.) -Podczas zwarcia odczekujesz ok. 30 sekund (trzeba eksperymentować) -Po upływie czasu który uznasz za wystarczający przekraczasz lokację -Jeżeli się udało, odczekujecz w Barze ok. 5 min. -Wracasz na lokację poprzednią Jeżeli tą metodą nic nie wskórasz, to już tylko grzebanie w plikach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stasork Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Czekanie na zwarcie nie pomaga. Ale kiedy wyłączyłem zwarcia (gamedata\config\blowout.ltx) i zmieniłem enabled = 1.0 na enabled = 0.0 to co prawda błąd występuje, ale gra zapisuje autosave i da się z niego "wczytać" przechodzenie. Potem wystarczy zmienić wartość na 1. Błąd zachodzi tylko pomiędzy przejściem Magazyny Wojskowe a Bar. Widzę że te Magazyny wojskowe mają pełno błędów. Dzięki za odpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Ja mam podobny problem z przejściem: Magazyny Wojskowe - Mózgozwęglecz. U mnie jednak zwarcie zwykle pomaga, jężeli podczas zwarcia jednak wywali, to jest jak piszesz - zapisuje sava którego można wczytać. Poświęć trochę czasu i poczytaj Poradniki i Problemy, zaoszczędzisz sobie potem więcej czasu na grę.:zsrr: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.