Jump to content

Przejście pomiędzy lokalizacjami.


stasork

Recommended Posts

Pojawia mi się zawsze kiedy próbuje przejść z Magazynów wojskowych do Baru.


***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 17672 ms
* phase cmem: 398459 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 361 ms
* phase cmem: 398459 K
* [win32]: free[1023688 K], reserved[59276 K], committed[1014124 K]
* [ D3D ]: textures[198869 K]
* [x-ray]: crt heap[398457 K], process heap[366564 K], game lua[41273 K], engine lua[256 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[12247 K], smem[28220 K]

Szukałem informacji na temat rozwiązania ale nigdzie indziej nie widziałem takiego błędu.
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli chodzi o log błędu to nie pomogę, bo nie wiele mi mówi. możesz spróbować sposobu z poradnika, czyli: -Wywołujesz zwarcie (śpiwór - opcja 8 h.) -Podczas zwarcia odczekujesz ok. 30 sekund (trzeba eksperymentować) -Po upływie czasu który uznasz za wystarczający przekraczasz lokację -Jeżeli się udało, odczekujecz w Barze ok. 5 min. -Wracasz na lokację poprzednią Jeżeli tą metodą nic nie wskórasz, to już tylko grzebanie w plikach.

Link to comment
Share on other sites

Czekanie na zwarcie nie pomaga.

Ale kiedy wyłączyłem zwarcia (gamedata\config\blowout.ltx) i zmieniłem

enabled         = 1.0
na

enabled         = 0.0
to co prawda błąd występuje, ale gra zapisuje autosave i da się z niego "wczytać" przechodzenie.

Potem wystarczy zmienić wartość na 1.

Błąd zachodzi tylko pomiędzy przejściem Magazyny Wojskowe a Bar.

Widzę że te Magazyny wojskowe mają pełno błędów.

Dzięki za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam podobny problem z przejściem: Magazyny Wojskowe - Mózgozwęglecz. U mnie jednak zwarcie zwykle pomaga, jężeli podczas zwarcia jednak wywali, to jest jak piszesz - zapisuje sava którego można wczytać. Poświęć trochę czasu i poczytaj Poradniki i Problemy, zaoszczędzisz sobie potem więcej czasu na grę.:zsrr:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.